loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک ارزان قیمت

زمانی که یک مشتری به یک فروشگاه می‌رسد, نخستین چیزی که به چشم می‌بیند و با آن روبرور می‌شود درب فروشگاه می‌باشد. در بدو ورود درب اتواتیک باز می‌شود و احساس خوش ایندی را برای مشتری ایجاد می‌نماید به این دلیل که این درب‌ها راحتتر توسط مشتریان پذیرفته می‌شوند و همچنین برای صاحبان مغازه‌ها نیز بهتر می‌باشد چرا که از یک فضای مکث در جلوی درب مغازه جلوگیری به عملم آید و مشتری را مستقیماً به داخل مغازه حل می‌دهند.درب اتوماتیکارزان قیمتفروشگاهها را زیبا و امن می‌کنند و محیطی مطلوب برای رفت و آمد و عبور افراد را در درب فروشگاه به وجود می‌آورند که نسبت به دربهای قدیمی بی سر و صداتر می‌باشد.

با نصبدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتبه عنوان درب اصلی فروشگاه مشتریان از آن به بعد با ارامش بیشتری و با سهولت بهتری از ان پس وارد محیط فروشگاه می‌شوند و به علاوه این درب‌ها مزایا و امتیازات ویژه‌ای دارند که در ادامه این مقاله به تشریح مزایای درب‌های اتوماتیک می‌پردازیم.

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

جمع بندی و نتیجه گیری

 

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

بیشتر مردم بر این عقیده می‌باشند که استفاده از دربهای اتوماتیک ارزان قیمت برای اکثریت افراد جامعه اسان و بسیار کاربر پسند می‌باشد و همینطور برای افراد معلول, سالمندان, کودکان و آسیب پذیران جامعه نیز بسیار مناسب می‌باشد و سبب نوعی راحتی در اکثریت افراد جامعه به وجود می‌آورند. درب‌های اتوماتیک همچنین احتمال بروز سوانح و خطرات و آسیب‌ها را تا حد فراوانی کاهش می‌دهند و همچنین باز و بسته شدن این دربها ههیچ نوع خطری را برای هیچ فردی به همراه ندارد.

همینطور باز و بسته شدندرب اتوماتیکارزان قیمتهیچ گونه خطری را برای هیچ کسی به وجود نمی‌آورد. در نهایت، بایست اذعان نمود که استفاده از دربهای اتوماتیک سبب افزایش بازدهی کسب و کارها می‌شود و بر ارزش مادی و روانی فروشگاه شما می‌افزاید و به نوعی بستری مناسب‌تر برای حضور مشتری در این فضا می‌باشد و ارزش آن را در فروش مجدد محصولات خود افزایش می‌دهد. به هر روی در این صورت هر زمانی که فرد بخواهد مغازه خود را اجاره دهد و یا بخواهد فروشگاه خود را بفروشد و به نوعی قصد فروش فروشگاه خود را داشته باشید راحت‌تر می‌توانید مغازه‌ی خود را بفروشید، چرا کهدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتمی‌تواند یک ویژگی مثبت و کلیدی در فروش فروشگاه شما محسوب شود.

 

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

با استفاده از درب اتوماتیکشما تا حد زیادی می‌توانید مصرف انرژی را کم کنید چرا که مکانیسم اصلی بسته شدن درب اتوماتیک به این صورت می‌باشد که، بسته به نوع سنسورهای نصب‌شده بر روی درب کارکرد آن متفاوت می‌باشد می‌باشد و از طرفی درب در تمام روز بسته می‌باشد و تنها با ورود مشتریان هنگامی که فروشگاه شما برای انان جلب توجه می‌کنند و یال قصد خرید کالایی را از مغازه شما دارند و خروج مشتریان هنگامی که از مغازه شما خارج می‌شوند باز و بسته می‌شود.

 با این حال این درب اتوماتیک شیشه ای سبب کاهش مصرف انرزی و افزایش بهره‌وری انرژی می‌شوند و باید دانست که کاربرد درب اتوماتیک، برای هر آب و هوایی مناسب است چرا که به خواه و ناخواه از تبادل هوا در میان محیط داخل و بیرون فروشگاه جلوگیری به عمل می‌آید. این امر سبب می‌شود که هنگامی که با قبوض برق و گاز مواجهه می‌شوید خیالتان راحت می‌باشد که در کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی محیط فروشگاه توانسته‌اید نقش مثبتی را ایفا نمایید.

 

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

این پرسش از جمله پرسش‌هایی است که بسیاری از دوستان هنگام خردی آن را مطرح می‌نمایند و باید بدانید که اگر شما فروشگاهی دارید که باید به مشتریان در داخل و بیرون از فروشگاه رسیدگی کنید، درب اتوماتیک در سادگی رفت‌وآمد شما بسیار مؤثر و مثمر ثمرخواهد بود و برای شما و مشتریان نکته‌ی مثبت و کلیدی خواهد بود.

باید توجه نمود که درب اتوماتیک نه تنها فروشگاه شما را همواره در دسترس بیشتری قرار می‌دهد، بلکه سبب می‌شود که همه‌ی مشتریانتان حتی افراد معلول و سالمندان را راضی و خشنود نگه می‌دارد و افراد مختلف با هر شرایط فیزیکی که دارند بتوانند از محیط مغازه شما استفاده و بازدید نمایند

باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که به‌کارگیری نوع مناسبی از درب اتوماتیک برای فروشگاه شما سبب می‌شود که، فضایی حرفه‌ای و و لوکس و مدرن را برایتان رقم میزند و باعث فراخوانی مشتریان بیشتر به فروشگاه شما می‌شود و در نهایت بازدهی نهایی برای شما می‌باشد چرا که استفاده از درب اتوماتیکارزان قیمتسبب افزایش فروش شماو بهبود بازدهی کسب و کار شما می‌شود.

 

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

وقتیدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمترا نصب می‌کنید به نوعی سبب می‌شود که افراد زیادی پشت در مغازه‌ی شما نمانند و نصب درب اتوماتیک، جریان عبوری مشتریان شما را به داخل و یا خارج فروشگاه را تسهیل می‌نماید. معمولاً تمایل مشتریان به استفاده از درب‌های سنتی دستی و لولایی مدتهاست که کاهش‌یافته است و به نوعی تمایل به استفاده از تکنولوزی در میان مشتریان شما نیز رواج دارد. مشتریان شما تمایل دارند کهدرب اتوماتیک  ارزان قیمتبه‌ آسانی برایشان باز و بسته شود. چرا که مشتریان دیگر مانند گذشته لازم نخواهند داشت که درب را باز نمایند و برای بازنمودن درب از دست‌های خود استفاده نمایند چرا که احتمال انتقال بیماری‌های نظیر آنفولانزا از طریق دست نیاز بسیار زیاد می‌باشد. بلاخص والدینی که علاقه ندارند دست فرزندان خود را رها کنند، بیشتر تمایل به استفاده از درب اتوماتیک ارزان قیمتدارند.

حتی مشتریانی نیز که دست‌هایشان با کیسه‌های خرید، کیف پول و بسته‌های مواد غذایی پر شده است نیز نمی‌توانند درب را باز کنند، و با درب اتوماتیک احساس راحتی بیشتری می‌کنند و به همین علت به کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک ارزان قیمت خواهدشد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در سالهای پیشین استفاده از درب‌های سنتی برای معلولین و سالمندان، بسیار مشکل بود و گاهی به‌تنهایی موفق به بازنمودن درب فروشگاه‌ها نمی‌شدند و حتماً نیاز به کسی داشتند که به آنها کمک کند تا درب را باز نمایند. ولی با آمدن این دربها دیگر نیازی به کمک هیچ کس برای باز کردن ندارند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,735
  • بازدید کلی : 9,238