loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 179 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب:ازجمله سقف‌هایی که امروزه محبوبیت بسیارزیادی را بین مردم پیداکرده‌است می‌توان به  سقف کاذباشاره کرد. سقف کاذب مزایای بسیارزیادی نسبت به سقف‌های معمولی دارد که درادامه بیشتر به این مسائل خواهیم پرداخت. از جمله این سقف‌ها می‌توان به سقف رابیتس و سقف کناف اشاره کرد. در ادامه درمورد اجرای سقف کاذب بیشتر بحث خواهیم کرد اگر می‌خواهید دراین باره اطلاعات بیشتری به دست آورید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب نوعی پوشش فرعی است که روی سقف اصلی نصب می‌شود و می‌تواند بنای زیر کار را پوشش دهد . البته در بسیاری از موارد برای جذاب‌تر ساختن دکوراسیون داخلی نیز از آن استفاده می‌کنند. وجود چنین سقفی سبب می‌شود تا هنگام کار در ساختمان دیگر نگران زیرسازی کار نباشید و به راحتی می‌توانید با اجرای سقف کاذب و pvc  سقف کاذبفضای ساختمان را جذاب کنید.

 

نصب و اجرای سقف کاذب

همان طور که دراین مطلب اشاره کردیم، هدف اصلی از نصب و اجرای سقف کاذبپوشاندن تجهیزات مختلف است. البته می‌توان قابلیت‌های دیگری همانند عایق صدا و حرارت را نیز به آن اضافه‌کرد. اگر می‌خواهید ارتفاع داخلی منزل شما از حالت معمولی کم تر باشد نیز پیشنهاد می‌کنیم از این نوع سقف‌ها استفاده کنید.
قبل از این که به دنبال اجرای  باشید، باید اطلاعات کاملی را دراین باره کسب کنید. سقف کاذب دارای اجزای مانند نبشی،آویزهای قائم و سپر است که اگر می‌خواهید نوع رابیتس آن را نصب کنید باید از تایل‌های رابیتس و اگر می‌خواهید کناف نصب کنید باید تایل‌های کناف را نصب کنید. تایل‌ها اندازه و رنگ‌های متنوعی دارند . به صورت کلی تایل‌های دو نوع آکوستیک و غیرآکوستیک دارند که شما می‌توانید نمونه‌های روکش دار و یا رنگ شده آن را نیز خریداری کنید. از تایل‌های آکوستیک بیشتر برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که می‌خواهیم عایق صدا باشند، ازجمله این مکان‌ها می‌توان به سالن‌های تئاتر اشاره‌کرد.

ساخت سقف کاذب

سقف کاذب و دیوار کاذبانواع مختلفی دارد که هریک از آن‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. درادامه به تفصیل این موارد را مورد بررسی قرارمی‌دهیم.

سقف کاذب با رابیتس: این بخش خود به دو دسته رابیتس برجسته و یک دست تقسیم می‌شود. استفاده از این نوع سقف‌ها بیش از نمونه‌های دیگر است زیرا کیفیت بیش‌تری دارند. جنس این سقف‌ها از رابیتس است و قطعات سازنده آن نیز شامل نبشی و میلگرد هستند.
استفاده از این نوع سقف‌ها دارای مزایای بسیارزیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سرعت بالای آن وقیمت دیوار کاذب مناسب می باشد ، دردسترس بودن و به صرفه بودن آن اشاره‌کرد. البته باید بدانید که این نوع سقف‌ها دارای وزن بسیارزیادی هم هستند که همین موضوع حمل و نقل آن‌ها را سخت می‌کند. مطالبی از نقاشی ساختمان مدرن

.

سقف کاذب آلمینومی

سرعت اجرای کنافو اجرای سقف کاذب  آلمینیومی بسیاربالا است و به همین دلیل نیز برای بسیاری از مکان‌ها مورداستفاده قرارمی ‌گیرد. تایل های این نوع سقف 60*60 هستند و دسترسی به آن‌ها بسیارراحت است.

سقف کاذب کناف

از این دسته از سقف‌های کاذب بیشتر برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود. کناف همان صفحه های گچی از پیش تعیین شده‌است که از آن به جای گچ استفاده می‌شود. این سقف‌ها به دو دسته ثابت ومتحرک تقسیم می‌شوند. وزن این صفحات بسیارکم است و هم چنین سرعت اجرای آن‌ها بسیاربالا است و همچنین قیمت کنافمناسب می باشد . همین موارد سبب می‌شود تا استفاده از آن‌ها روز به روز بیشتر شود.

اجرای سقف کاذب رابیتس به چه صورت است؟

برای اجرای سقف رابیتس اولین مرحله نصب میلگردهای آویز است. وظیفه آویزها تحمل بار سقف کاذب است البته در بسیاری از موارد از قبل آویز روی سقف اصلی نصب می‌شود و البته خودتان هم می‌توانید این آویزها را روی سقف اصلی با جوشکاری متصل کنید. بخش توری رابیتس روی همین میلگردها سوار می‌شود.
در مرحله دوم اجرا ورقه های رابیتس از طریق میلگردهای متصل شده صورت می‌گیرد. بسته به فاصله میلگردهای نصب شده تعداد پل‌های آن معین می‌شود. توجه کنید هرچه میزان این فاصله بیشتر باشد، برای رابیتس کاری باید پل‌های بیشتری را به کاربرید. البته تعداد پل‌های به کاررفته در در قیمت رابیتس تاثیر مستقیمی دارد. نکاتی از بازسازی خانه


مرحله اخر این کار گچ کاری رابیتس است، که روی ورقه‌های رابیتس چنددست گچ قرارمی‌گیرد. این کارسبب می‌شود تا زیرسازی سقف نیز پنهان شود و سبب زیباترشدن منزل شما خواهدبود. اگر میخواهید نقاشی ساختمان ارزانبشناسید کلیک کنید

اجرای سقف کاذب کناف به چه صورتی است؟

برای اجرای سقف کاذب باید ابتدا مکانی که می‌خواهید در آن سقف نصب کنید،را مشخص کنید. می‌توانید در این فضا بنا به سلیقه خود طراحی‌های لازم را انجام دهید. البته هنگام مشخص کردن نقشه در ابتدا باید وضعیت مربوط به فضا ودیوارها را معین کنید. برای اجرای آن ابتدا باید این نقشه روی کاغذ ترسیم شود و سپس بعداز آن نیز با کمک نرم افزارهای مختلف رسم می‌شود. هر آنچه که باید ازبازسازی ساختمان بدانید.
برای تهیه مصالح موردنیاز هنگام اجرای سقف کاذب باید نقشه مصالح موردنیاز ترسیم شود و سپس طرح اولیه آن باید پیاده‌سازی شود. بعد از نصب و اجرای سقف  کناف باید مطابق با نیازتان برق کاری‌های لازم صورت گیرد.
مرحله آخر بعد از نصب درزگیری است که با استانداردهای لازم همه پیچ و درزهای خانه گرفته می‌شود. این مرحله برای جلوگیری از ترک خوردن صورت می‌گیرد و بعد از آن می‌توانید نقاشی ساختمان شروع کنید و سقف‌ها را رنگ کنید.

نکات مهمی که باید هنگام اجرای سقف کاذب درنظربگیرید

دمای تایل‌ها اهمیت بسیارزیادی را در کیفیت و نصب کار دارد. برای این که کیفیت کار زیاد باشد در ابتدا باید تایل های را از کارتون‌های آن خارج کنید تا بدین ترتیب دمای آن‌ها با دمای محیط متناسب شود.کاغذ دیواری
هنگام اجرای سقف کاذب باید دقت داشته باشید که این کار را با دست تمیز انجام دهید، تا از افتادن لک روی آن‌ها جلوگیری شود.آن بخش هایی از منزل که اندازه لازم برای آن ها معین نشده است، باید از تایل‌های برش خورده برای آن استفاده کنید. این کار سبب تمیزشدن بیشتر کار می‌شود.
سقف کاذب مهمترین سقف هایی است که امروزه طرفداران بسیارزیادی پیداکرده است. اجرای انواع سقف کاذب دارای مراحل بسیارزیادی است و شما با توجه به این مطلب می‌توانید با این مراحل بیشتر آشنا شوید.دراین مطلب درباره نحوه اجرای سقف کاذب صحبت کردیم، شما نیز با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید. عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

 

shishebarghi بازدید : 64 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (3)

قیمت دیوار کاذب

قیمت دیوار کاذب :دیوار کاذب انواع مختلفی دارد که با قیمت های متفاوتی در بازار قابل عرضه و خریداری است. توجه داشته باشید برای این که درباره کیفیت پارتیشن اطلاعاتی را کسب کنید تنها از روی قیمت دیوارکاذب قضاوت نکنید، قیمت بالا ملاک بر کیفیت خوب محصول نخواهدبود. درادامه بیشتر درباره قیمت دیوار کاذبصحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.
با کمک این دیوارکاذب می توانید قسمت های مختلف منزل را از هم جداکنید و به این ترتیب دکوراسیون محیط اطراف خود را جذابتر خواهیدکرد.

قیمت دیوار کاذب و انواع آن

در ساخت دیوارکاذب از متریال مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به شیشه، پی دی اف،فلزات وآلمینیوم اشاره کرد. البته بیشتر برای ساخت این دیوارها از چوب استفاده می شود. بسته به این که برای ساخت این دیوارها از چه متریالی استفاده می شود، قیمت دیوارکاذب متفاوت خواهدبود. هر آنچه که ازبازسازی ساختمان

 میخواهید بدانید کلیک کنید.
قیمت دیوارکاذب به همراه همه پروفیل های همراه آن از متری 250 هزارتومان شروع می شود و البته این تفاوت قیمت  pvc سقف کاذببسته به طرح، رنگ ، کیفیت و جنس این دیوارها از هم متفاوت خواهدبود. برای مثال استفاده از پنل های پی وی سی قیمت کمتری را نسب به پنل های ام دی اف دارند.

بررسی قیمت پارتیشن

پارتیشن ها از جمله انواع دیوارکاذب است که می توانید با اجرای سقف کاذب و آن بیش ترین استفاده را از فضای اطراف خود داشته باشید. توجه کنید قیمت پارتیشن نسب به ساخت دیوار بسیارپایین تر است و همین نیز باعث می شود تا بتوانید با بودجه کم خرید خوبی داشته باشید. هم چنین می توانید با تهیه پارتیشن بعدها نیز مکان آن را تغییردهید، یعنی امکان استفاده مجدد از پارتیشن وجوددارد.
عوامل بسیارزیادی بر قیمت دیوارکاذب و
 سقف کاذب جداکننده تاثیردارد که از جمله آن ها می توان به میزان فضا و متراژ محل کار اشاره کرد. قیمت این دیوارها برحسب مترمربع محاسبه می شود.از مهم ترین عواملی که تاثیربسیارزیادی را در قیمت دیوارکاذب دارد می توان به جنس و نوع آن اشاره کرد.
دیوارکاذب جداکننده و یا پارتیشن و
کنافبه دو بخش دوجداره و تک جداره تقسیم می شود. که مسلما قیمت نمونه های دوجداره از تک جداره بیشتراست. پارتیشن دوجداره به عنوان عایقی برای صوت و گرما عمل می کند، به همین دلیل نیز قیمت بیش تری دارد.
البته عوامل دیگری نیز در قیمت دیوارکاذب اثرگذار است که برخی از آن ها را درادامه بررسی می کنیم

عوامل موثر بر قیمت دیوار کاذب و قیمت کناف

  • عایق در برابر گرد و خاک
  • عایق در برابر صدا
  • قابل جابه جایی
  • جنس متریال به کاررفته در دیوارکاذب
  • زیبایی و طرح دیوار
  • عایق رطوبت
  • عایق مناسب برای سرما و گرما
  • قیمت دیوارکاذب مناسب برای شرکت های کوچک

شرکت های کوچک معمولا فضای کمی دارند و به همین دلیل لازم است تا از این فضای کم به صورت بهینه استفاده شود. این موضوع از اصلی ترین موارد برای صاحبان شرکت است. در شرکت های کوچک امکان اتاق بندی زیاد وجودندارد و همین نیز ممکن است سبب از بین رفتن حریم خصوصی افراد شود. وجود سروصدا سبب می شود بازدهی کارمندان شرکت به حداقل برسد. این جاست که اجرای کناف و استفاده از دیوارکاذب می تواند کمک بسیارزیادی به شما کند.
اگر می خواهید از پارتیشن ها برای کاهش سرو صدا استفاده کنید،بهتراست به دنبال خرید دیوارکاذبی باشید که کم ترین میزان نویزپذیری را داشته باشند. پارتیشن های دوجداره بهترین انتخاب برای شماست. البته قیمت دیوارکاذب جداکننده دوجداره قیمت بیشتری نسبت به نمونه های تک جداره دارد . اما بهترین انتخاب برای محیط های شلوغ همین دیوارها هستند بازسازی خانه

.

قیمت دیوارکاذب مناسب برای شرکت های بزرگ

دیوارکاذب و  سقف کاذبمی تواند فضای شرکت های بزرگ را به راحتی تقسیم بندی کند، هم چنین امکان تغییردکوراسیون را بعدها برای آن ها راحتتر می کند. انتخاب دیوارکاذب چوبی بهترین گزینه برای شرکت های بزرگ است. قیمت دیوارکاذب چوبی براساس چوب به کاررفته در آن تعیین می شود. برای مثال اگر می خواهید چوب های نسوز را برای این کار سفارش دهید، باید بدانید که مسلما قیمت بیشتری را نسبت به چوب های معمولی دارند.

قیمت دیوارکاذب براساس کیفیت آن

دیوارکاذب انتخاب شده باید باتوجه به مکان نصب آن انتخاب شود. برای مثال اگر شرکتی که زمینه فعالیتی آن کارهای هنری است می خواهد برای تغییردکوراسیون خود از دیوارکاذب و کاغذ دیواری استفاده کند، بهتراست نمونه های چوبی این دیوارها را انتخاب کند. همان طور که گفتیم قیمت دیوارکاذب چوبی براساس نوع چوب به کاررفته در آن متفاوت از هم خواهدبود. هم چنین این دیوارها طرح های مختلفی دارند که می توانید بنا به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.


به صورت کلی قیمت این دیوارهای کاذب براساس کیفیت آن محاسبه می شود. البته دیوارکاذب فلزی هم قیمت مناسبی دارند و هم دوام آن ها بسیاربالا است . پس اگر می خواهید با هزینه کم، دیوارکاذب باکیفیتی را خریداری کنید بهترین انتخاب برای شما نمونه های فلزی آن است. عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری
البته اگر به دنبال خرید دیوارکاذب متحرک هستید، باید بدانید که قیمت این دیوار کاذب نسبت به نمونه های ثابت بیش تر است و اما تفاوت قیمت آن ها خیلی زیاد نیست به همین دلیل از نمونه های متحرک استقبال بیشتری به عمل می آید.

بررسی عوامل کلی موثر در قیمت دیوارکاذب

نوع کارانجام شده : بسته به این که دیوارکاذب را برای پروژه های انبوه سازی نصب می کنیم و یا این که می خواهیم برای بازسازی منزل خود از آن استفاده کنیم . قیمت ها متفاوت از هم خواهندبود. نکاتی از نقاشی ساختمان


ابعاد و حجم کار: ابعاد و اندازه هایی که برای نصب دیوارکاذب درنظرگرفته ایم ، مسلما روی قیمت ان تاثیر بسزایی دارد. توجه کنید اگر حجم کار کمتر شود، هزینه انجام کار بیشتر خواهدشد، برعکس این قضیه نیز صادق است.
ارتفاع محل: ارتفاع محل تاثیرزیادی را روی قیمت دیوارکاذب دارد. توجه داشته باشید که هرچه ارتفاع دیوارکاذب بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهدرفت. نقاشی ساختمان مدرن


نوع متریال به کاررفته در دیوار: توجه کنید که در انتخاب دیوارکاذب باید به نوع متریال به کاررفته درآن نیز توجه کنید. هنگام انتخاب دیوارکاذب حتما درمورد جنس و قیمت آن اطلاعات لازم را کسب کنید.
دراین مطلب درمورد قیمت دیوارکاذب اطلاعات بسیارزیادی را جمع آوری کرده ایم. اگر قصدخرید دیوارکاذب را دارید با مطالعه این مطلب مسلما می توانید اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید. دیوارکاذب می تواند هزینه های نهایی شما را کمتر کند و هم چنین قابلیت تغییردکوراسیون را برای بعدها نیز بیشتر خواهدکرد. مطالبی از نقاشی ساختمان ارزان

 

shishebarghi بازدید : 69 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

قیمت کناف

قیمت کناف :امروزه معماران بیشتر برای تمام کردن ساخت و بازسازی منازل، ساختمان‌های تجاری، اداری و ... از کناف استفاده می‌کنند. هم چنین می‌توانید برای تغییر دکوراسیون منزل نیز از این مصالح استفاده کنید.هم چنین می‌توانید برای رفع رطوبت، از بین بردن شکاف‌های روی سطوح از آن استفاده کنید. قیمت کنافبه عوامل بسیارزیادی بستگی دارد که درادامه به بررسی این فاکتورها می‌پردازیم اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را دراین زمینه کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی عوامل موثر برقیمت کناف

قیمت کناف و اجرای کنافبه عوامل مختلفی وابسته است. علاوه براین کناف تولیدی از برندهای مختلف با هم تفاوت بسیارزیادی دارد. برای مثال کناف تولید شده توسط شرکت های چینی قیمت کمتری را نسبت به سایر برندها دارند. درادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت کناف می‌پردازیم.

میزان کار و مواد به کاررفته در کناف

برای تخمین قیمت کناف و قیمت دیوار کاذب باید در ابتدا محل نصب موردبررسی و بازدید قرارگیرد. هنگام بازدید باید هزینه‌های مربوط به موادمصرفی ، هزینه کارگران و ... باید درنظرگرفته شود. به صورت کلی هزینه کناف براساس این که کارشما چندروز طول می‌کشد مشخص می‌شود. البته بعدها معمار هزینه‌های مربوط به رفت وآمد نیز به هزینه‌های اولیه اضافه می‌شود. بسیاری از افراد برای اجرای کناف میزان زمان انجام کار و حجم کار را درنظرمی‌گیرند و اما برخی از افراد برای هرمترمربع هزینه مشخصی را درنظرمی‌گیرند.

ترمیم

زمانی که از کناف و pvc سقف کاذب استفاده می‌کنید ممکن است به مرورزمان کناف نیاز به ترمیم و بازسازی داشته باشد. هزینه آن بدون نقاشی و رنگ آمیزی متفاوت  است. اگر می‌خواهید به ترمیم کناف هزینه‌های نقاشی ساختمان را نیز اضافه کنید باید مبلغی بیشتر را پرداخت کنید.البته توجه کنید ممکن است این قیمت‌ها اندکی بالا به نظر برسد و اما باید بدانید که با این مبلغ می‌توانید سطحی صاف و با طول عمر بالا را داشته باشید که تا مدت‌ها نیاز به ترمیم و بازسازی نداشته باشد.

قیمت کناف برای بازسازی ساختمانو یا ساخت

توجه داشته باشید هزینه کناف برای اجرای سقف کاذب در ساختمان‌های نوساز و جدید بسیارکم تر از ساختمان‌هایی است که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند. نصب کناف برای خانه‌های نوساز برای نصاب بسیارآسان تر از ساختمان‌های قدیمی است و به همین دلیل نیز قیمت کناف پایینتر خواهدبود.

مواد

مواد به کاررفته در نصب کناف قیمت‌های متفاوتی دارند زیرا ضخامت ان‌ها با هم متفاوت است. برای مثال اگر می‌خواهید در نصب کناف از مواد ضدحریق استفاده شود، هزینه کناف  پایین تر خواهدبود. توجه کنید باید حدود نصف هزینه‌ای را که برای نصب کناف نیازدارید، را برای خرید موادلازم خرج کنید. نکاتی از نقاشی ساختمان مدرن

 

قیمت سقف کناف

سقف کناف از جمله بخش‌های مختلف هرمنزلی است که هم می‌توانید از ان برای عایق حرارتی و صوتی و هم برای تکمیل کردن دکوراسیون داخلی از آن بهره برد. سقف کاذب کناف مدل های مختلفی دارد که شما می‌توانید براساس سلیقه خود و قیمت  هریک از این موارد را انتخاب کنید. نقاشی ساختمان ارزان

قیمت کناف در زمان اجرا بسته به چه عواملی است؟

در زمان اجرای کناف باید عوامل بسیارزیادی را مدنظرقراردهید که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

قیمت مصالح کناف

قیمت مصالحی که برای اجرای کناف به کار می‌رود روی قیمت در زمان اجرا تاثیربسیارزیادی دارد. اگر می‌خواهید موادمصرفی شما دوام زیادی داشته باشد بهتراست به دنبال خرید موادمرغوب باشید.

طراحی کناف

کاغذ دیواری در طراحی کناف و نیز در هزینه کناف در حال اجرا تاثیربسیارزیادی دارد. اگر می‌خواهید به  بازسازی خانه خود با کمک کناف بپردازید باید در ابتدا طراحی را از قسمت‌های مختلف داشته باشید. بسته به طراحی‌های مختلفی که دراین زمینه صورت می‌گیرد، قیمت کناف در زمان اجرا متفاوت خواهدبود.
طراحی کناف به کمک متخصصین و مهندسین دراین زمینه صورت می‌گیرد. البته اگر به دنبال طراحی ساده‌ای هستید، می‌توانید خودتان نیز دست به کارشوید واما بهتراست این کار را به افراد متخصص دراین زمینه بسپارید. طراحی درست سبب می‌شود تا بتوانید از محیط اطراف خود بهترین استفاده را داشته باشید.

هزینه مربوط به نصب کناف

از جمله عواملی که در قیمت کناف و قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار است می‌توان به نصب آن اشاره کرد. دستمزد نصب کناف علاوه برهر هزینه‌های مربوط به خود کناف تعیین می‌شود. بسته به این که کناف کاری را برای سقف و یا دیوار انجام دهید، هزینه نصب کناف متفاوت خواهدبود. البته هزینه حمل و نقل و انتقال مصالح برعهده خود کارفرما است.
توجه کنید برای نصب کناف باید استانداردهای لازم را رعایت کنید تا بعدها نیازی به تعمیر و بازسازی دوباره آن نداشته باشید. بهتراست تنها یکبار هزینه‌های لازم را به خوبی برای این کار خرج کنید تا بعدها نیاز به تعمیر نداشته باشید.

روش‌های محاسبه قیمت کناف

ابتدا باید قیمت سقف ساده مشخص شود. دقت کنید که قیمت سقف براساس واحدمترمربع معین می‌شود. برای تعیین قیمت کناف

 آن ارتفاع سقف ، جنس سقف اصلی نیز تاثیربسیارزیادی خواهدداشت.
برای اندازه‌گیری سقف ساده نیز باید مساحت سقف را اندازه گیری کنید.
محاسبه قیمت نورمخفی دورتادور کار: برای این کار باید دورباکس اندازه گیری شود. اندازه گیری دورباکس نیز خود دوروش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به روش خط صاف و روش اندازه گیری طرح‌های موج دار اشاره کرد.
محاسبه طرح های دکوراتیو: دراین نوع طرح در ابتدا میزان سطحی که از طرح اشغال شده است اندازه گیری می‌شود. طرح های دکوراتیومختلف قیمت های متعددی دارند که می‌توانید در زمان خرید قیمت کناف دکوراتیو را بررسی کنید.
توجه کنید اگر به دنبال طرح های خاصی هستید که با کنافایجادکنید لازم است در ابتدا این طرح ها را دراختیار مشاوران قراردهید سپس طرح دلخواه شما مورد بررسی قرارمی‌گیرد و هزینه کناف به شما اطلاع داده می‌شود. هنگام بررسی این طرح روزهای که برای اجرای کناف لازم است نیز به شما اطلاع داده می‌شود. بسته به این که طرح کناف ساده و یا پیچیده باشد و براساس روزهایی که برای نصب آن زمان لازم است، قیمت آن محاسبه می‌شود.
قبل از اجرا و شروع هرکاری در ابتدا باید بودجه خود را برای آن درنظربگیرید. اگر قصد اجرای کناف را دارید ابتدا طرح موردنظر را مشخص کنید و درمورد هزینه کناف پرس وجو کنید. دراین مطلب به بررسی هرآن چه برای بررسی قیمت کناف نیازدارید، پرداختیم و شما می‌توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید.

shishebarghi بازدید : 65 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

دیوار کاذب

دیوار کاذب :جداکردن قسمت های مختلف منزل با استفاده از دیوارهای آجری هزینه های بسیارزیادی را به همراه دارد و هم چنین وقت فراوانی را از شما صرف می کند. برای کاهش هزینه و زمان می توانید از پارتیشن استفاده کنید. از جمله انواع پارتیشن می توان به دیوارکاذب اشاره کرد. هم چنین اگر به دنبال این هستید که تغییراتی را در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجادکنید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از دیوارکاذب است. درادامه بیش تر درباره دیوارکاذب و قیمت دیوار کاذببحث خواهیم کرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از دیوارکاذب به عنوان نوعی دیوارجداکننده یادمی شود که می توانید برای جداسازی بخش های مختلف منزل از ان استفاده کنید. مزیت این نوع از دیوارها این است که می توانید بنا به سلیقه خود در هرمکانی از ان استفاده کنید. برای پوشش دهی رویه این دیوار نیز می توانید از مواد مختلفی استفاده کنید.

pvc سقف کاذببه دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می شود، که بیش تر برای مکان های بزرگ مورداستفاده قرارمی گیرد. دیوارکاذب مقاومت بسیارزیادی را دارد ازاین رو می تواند در برابر آسیب هایی نظیر زلزله امنیت جان ساکنان را تامین کند.

مزایای اجرای سقف کاذب

  • این نوع از دیوارها وزن بسیارکمی دارند و به راحتی می توانید برای نصب آن ها اقدام کنید.
  • هنگام نصب این دیوارها می توانید عایق حرارتی و یا صوتی را نیز به همراه ان اجرا کنید.
  • سرعت نصب این دیوارها بسیارزیاد است و برای نصب با مشکل خاصی روبه رو نخواهیدبود.
  • درصورت آسیب دیدن این دیوارها می توانید به راحتی برای ترمیم و یا تعویض ان ها اقدامات لازم را انجام دهید.
  • با کمک این دیوار می توانید از فضای منزل خود بهترین استفاده را داشته باشید.

انواع دیوارکاذب

برای این که بتوانید انتخاب خوبی را در زمینه نصب و اجرای دیوارکاذب و  سقف کاذبداشته باشید ابتدا باید با انواع این دیوارها بیش تر آشنا شوید. دیوارکاذب انواع مختلفی دارد که درادامه درمورد ان بحث خواهیم کرد.

دیوارکاذب پارتیشن

دیوارکناف پارتیشن برای جداکردن قسمت های داخلی منزل مورداستفاده قرارمی گیرد. این نوع از دیوارها از ترکیب قاب های فولادی با روکش های گچی تولید می شوند که می توانند به عنوان عایقی برای حرارت و صوت نیز از آن استفاده کرد.

البته می توانید به جای گچ در این نوع از دیوارها از پی وی سی و یا گلازول نیز استفاده کنید. ازاجرای کناف این نوع دیوارها می توانید برای زیباتر ساختن منزل خود استفاده کنید.

دیوارکاذب پوششی

در ساختار این نوع دیوارها از پروفیل سبک استفاده می شود، استفاده از این پروفیل سبب می شود تا دیوار عایق خوبی برای صدا و رطوبت باشد. از این دیوارها می توان به عنوان پوششی برای تاسیسات نیز استفاده کرد. درادامه با انواع دیوارهای کاذب پوششی و قیمت کناف آشنا می شویم.

انواع دیوارکاذب پوششی

دیوارکاذب به دو دسته دیوارکاذب پوششی بدون سازه و دیوارکاذب پوششی با سازه تقسیم می شوند.نکاتی از نقاشی ساختمان

دیوارکاذب پوششی بدون سازه

در ساختار دیوارپوششی بدون سازه یک لایه پنل گچی به کاررفته است. این نوع از دیوارها هیچ نوع زیرسازی فلزی ندارد و با کمک چسب به دیوار متصل می شود. با کمک نوار و بتونه مخصوص فاصله بین دیوارها پر می شود و این سطح در آخر به صورت یک دست و یکپارچه ای درمی آید. سطح انتهایی این نوع دیوارها قابلیت رنگ آمیزی و یا چسباندن کاغذ دیواریرا دارد.

دیوارکاذب پوششی با سازه

این نوع از دیوارها به دو دسته دیوارها مستقل از دیوارزمینه و متصل از زمینه تقسیم می شود. منظور از دیوارهای متصل به زمینه این است که پنل گچی روی سازه فلزی نصب می شود و درنهایت نیز روی دیوار نصب می شود. نصب این پنل روی دیوار از طریق پیچ صورت می گیرد. البته بین صفحه و دیوار فاصله ای وجوددارد که می توان از این فضا برای نصب عایق استفاده کرد.نقاشی ساختمان مدرن

 

دیوارپوششی مستقل از زمینه شباهت بسیارزیادی با دیوارپوششی با سازه مستقل دارد و اما تنها تفاوت این دیوارها دراین است که پنل های دیوار در یک قسمت از ساختار آن نصب می شود.نقاشی ساختمان ارزان

 

دیوار کاذب آکوستیک

از این نوع دیوار کاذب بیش تر برای محل هایی نظیر سینما،تالارها و یا سالن های تئاتر استفاده می شود.

دیوارکاذب دکوراتیو

استفاده از دیوارکاذب دکوراتیو همراه با نورپردازی های ویژه می تواند هر فضایی را از سادگی بیرون آورد و بدین ترتیب جذابیت فضای خانه را چندین برابر می کند. می توانید برای خاص ترشدن فضا از دیوارکاذب برجسته استفاده کنید. هم چنین می توانید روی این دیوارها عایق صدا و حرارت نیز اجراکنید. از این دیوارها می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب،رستوران، مکان های پررفت و آمد، ساختمان های اداری و ... استفاده کنید. عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

 

درانتخاب دیوارکاذب چه فاکتورهایی را مدنظر داشته باشیم؟

برای این که بتوانید انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید و بعدها مشکلی دراین باره نداشته باشید باید فاکتورهای زیر را مدنظرداشته باشید.

انتخاب دیوارکاذب مقاوم در برابر کپک

اگر محل زندگی شما رطوبت زیادی دارد،در حال بازسازی ساختمانهستید بهتراست هنگام انتخاب دیوارکاذب آن دسته ازدیوارهایی را انتخاب کنید که مقاومت زیادی را دربرابر رشد قارچ داشته باشد. البته برای این موضوع باید هزینه های بیش تری را پرداخت کنید. البته این هزینه ابتدایی مسلما در مقابل حفظ سلامتی شما ارزش کمتری دارد.

انتخاب دیوارکاذب مقاوم در برابر رطوبت

رطوبت از جمله مواردی است که بیش تر خانه های امروزی درگیر این موضوع هستند. پس بهتراست هنگام انتخاب دیوارکاذب و بازسازی خانه به دنبال دیوارهای مقاوم در برابر رطوبت باشید. انتخاب این دیوارها برای مکان هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام بسیارضروری است زیرا این مکان ها بیش تر در معرض رطوبت هستند و به همین دلیل نیز باید پوشش عایقی برای این مکان درنظربگیرید.

انتخاب دیوار مقاوم در برابر حریق

دیوار کاذبمقاوم در برابر حریق باید الیاف غیرقابل اشتعال داشته باشند. البته ضخامت این دیوارها نسبت به دیوارهای معمولی بیشتر است. همه این موارد سبب می شود تا در زمان حریق مدت زمان بیشتری را برای خاموش کردن آتش در اختیار داشته باشیم.

 

انتخاب دیوار مقاوم در برابر صدا

ساخت این دیوارها شباهت بسیارزیادی به دیوارمعمولی دارد تنها برای این که صدا کمتر به اطراف منتقل شود در ساختار آن ازالیافی هم چون چوب ویا پلیمر استفاده می شود. این الیاف می تواند در کاهش صدا تاثیربسیارزیادی داشته باشد. ازاین نوع دیوارها بیش تر برای سقف و یا کف استفاده می شود.

دراین مطلب به بررسی انواع دیوارکاذب پرداختیم و شما نیز با مطالعه آن می توانید انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید.

shishebarghi بازدید : 65 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

 سقف کاذب

از سقف کاذب به عنوان یک پوشش فرعی برای ساختمان‌ها یاد می‌شود که می‌توانید به کمک آن ها تاسیسات و سیم کشی ساختمان را بپوشانید و به این ترتیب زیبایی منزل خود را دوچندان کنید. می‌توان گفت سقف کاذب دومین پوششی است که روی سقف اصلی نصب می‌‍‌‌‌شود و می‌تواند عیوب سقف اصلی را تا حدزیادی پنهان کند.درادامه بیشتر با سقف‌های کاذب و اجرای سقف کاذبآشنا خواهیم شد باما همراه باشید.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب سازه‌ای است که به صورت پیش ساخته در کارخانه‌ها تولید می‌شود و می‌توانید برای دکورکردن منزل از آن‌ها استفاده کنید . به صورت کلی می‌توان گفت به عنوان جایگزینی برای گچ کاری محسوب می‌شود که کاررا راحت تر می‌کندpvc  سقف کاذب انواع مختلفی دارد که درادامه به بررسی انواع آن می‌پردازیم.

سقف کاذب آکوستیک

سقف آکوستیک نوعی عایق صوتی است که بیش ترین کاربرد آن برای سالن های تئاتر و سخنرانی است. در ساخت این سقف ها از مواد مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن ها می‌توان به پارچه چین دار، ورقه های مقوایی و یا پلاک های چوبی و گچی اشاره کرد. استفاده از سقف های آکوستیک از منعکس شدن صوت در مکان های مختلف جلوگیری می کند. پس اگر به دنبال سقف هایی هستید که تنها عایق صوتی باشند، پیشنهاد ما به شما سقف  آکوستیک دردیوار کاذباست.

 
قیمت دیوار کاذب باترکیب اندود و رابیتس این نوع سقف ها از پراستفاده ترین سقف های کاذب هستند. رابیتس نوع ورق فولادی است که می توان آن را با کمک سیم و یا مفتول به شبکه متصل کرد. رابیتس ها به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم می شوند. توجه کنید ویژگی جذاب رابیتس این است که می تواند ملات های زیادی را روی خود نگه دارد وملات روی آن ترک نمی خورد.

سقف آلمینیومی

همان طور که از نام این سقف پیداست، در ساخت آن از آلمینیوم استفاده می شود. پوشش ابتدایی این سقف از آلمینیوم است و اما قسمت پشتی آن با پشم شیشه پرمی شود. جنس موادی که در ساخت این سقف به کار می رود، فولاد گالوانیزه است. نقاشی ساختمان

 

سقف کاذب چوبی

دراین نوع سقف ها، شبکه اصلی از جنس فولاد و اما شبکه فرعی آن از جنس چوب است. قبل از نصب ابتدا باید دور سقف تراز شود تا عملیات نصب به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.نقاشی ساختمان مدرن

 

سقف کاذب کناف

این نوع از دیوار را با نام سقف کاذب با شبکه گچی از پیش ساخته شده نیز شناخته می شود و اما شبکه اصلی در این سقف ها از جنس آلمینیوم است. به صورت کلی می توان گفت قطعات گچی درون این شبکه آلمینیومی قرارمی گیرند. البته می‌توانید این قطعه ها را روی شبکه های دیگری نظیر شبکه چوبی نیز نصب و اجرا کرد. نقاشی ساختمان ارزاناستفاده از این نوع سقف ها مزایایی دارد که درادامه به آن اشاره می کنیم:
قطعات گچی از پیش ساخته شده وزن بسیارکمی دارند به همین دلیل نیز حمل و نقل آن ها بسیارراحت است.
می تواند در کم ترین زمان و با صرف کم ترین وقت آن ها را نصب کرد.
می توانید بنا به سلیقه خود طرح های متفاوتی از این سقف را سفارش دهید.بازسازی خانه


امکان عوض کردن بعضی از این قطعات وجوددارد.
می توانید این قطعات را به مرور زمان رنگ کنید. رنگ پذیری قطعات بسیاربالا است. بازسازی ساختمان


استفاده از این نوع سقف ها سبب محافظت از محیط زیست می شود، زیرا هیچ گونه آلودگی را برای محیط اطراف خود تولید نمی کند.
سقف کاذب کنافعایق در برابر صدا و ضربه است.

سقف کاذب ترکیبی

اگر می خواهید از همه انواع آن در منزل خود استفاده کنید، بهترین راه حل برای شما استفاده از سقف کاذب واجرای کناف  ترکیبی است. هم چنین برای جذابتر کردن محیط اطراف خود می توانید از اختلاف سطح و یا طرح های هندسی متنوع برای این کاراستفاده کنید. درکنار این موارد بهره گیری از نورپردازی می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند.
بهتراست این نوع سقف برای مکان های بزرگ استفاده شود زیرا محیط جلوه بهتری خواهدداشت. البته برای اجرای این نوع سقف باید زیرسازی مناسبی نیز برای آن اتخاذ شود. برای مثال می توان برای زیرسازی آن از آهن کشی استفاده کرد با قیمت کناف مناسب..

سقف کاذب گریلیوم

این نوع از سقف ها بیشتر جنبه دکوراتیو دارند و برای ساخت آن ها بیشتر از ورقه های آهن، آلیاژ و یا آلمینویم استفاده می‌شود. بعداز نصب این سقف ها شما شکل ظاهری آن را به صورت مربع های کوچک وبزرگی می بینید، که در قسمت پشتی آن ها هیچ گونه پوششی وجودندارد و تاسیسات زیر آن دیده می شود، به همین دلیل به سقف های باز نیز مشهورند.
می توانید این نوع سقف را با انواع دیگر سقف های کاذب ترکیب کنید تا جنبه کاربردی آن نیز حفظ شود. برای اجرای این سقف از مفتول و یا سیم استفاده می شود.نکاتی از کاغذ دیواری

بررسی مزایا سقف کاذب

قابل جابه جا شدن است به همین دلیل نیز اگر نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید با هزنیه بسیارکمتر نسبت به سقف اصلی آن را تعمیر کنید.
این نوع سقف ها نسبت به سقف های عادی مزیت های بیشماری دارد که ازجمله آن ها می توان به عایق صورت بودن آن اشاره کرد.
با کمک این نوع سقف ها می توانید تاسیسات به کاررفته در زیر پوشش  را کاملا بپوشانید و بدین ترتیب فضای ساختمان زیباتر خواهدشد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاغذ دیواری


این سقف ها می تواند از هدررفتن انرژی جلوگیری کند، به همین دلیل با صرف هزینه بسیارکمی می توانید ساختمان خود را گرم کنید. البته باید دقت داشته باشید برای جلوگیری از هدررفت انرژی لازم است در ابتدا نصب این سقف ها با دقت زیادی و به صورت اساسی صورت گیرد.
می توانید هنگام اجرای این سقف ها برای جذابتر کردن محیط از نورپردازی های متنوعی استفاده کنید. این کار محیط شما را از سادگی خارج می کند.
با نصب کردن عایق های حرارتی در سقف کاذب می توانید از هدرفتن انرژی در ساختمان جلوگیری کنید.

بررسی معایب سقف کاذب

ارتفاع خانه و منزل شما را پایین تر می آورد زیرا نوعی پوشش فرعی است و روی سقف اصلی ساختمان نصب می‌شود.
هنگام استفاده از این سقف ها باید مراقبت های لازم را از آن به عمل آورید زیرا عمر استفاده از آن ها بسیارکوتاه است.
به مرور زمان استفاده از این نوع سقف ها، رنگ آن از حالت اولیه تغییر می کند و کدرمانند می شود.
این سقف ها به اندازه سقف های طبیعی که با بتن کارمی شوند، استحکام ندارند به همین دلیل امکان خراب شدن آن ها درحوادث طبیعی وجوددارد.
آن چه تابه حال درباره سقف کاذب بررسی کردیم به شما نشان داد که مزایای استفاده از این سقف ها از معایب آن بیشتر است و می تواند کاربردهای زیادی را برای شما داشته باشد. دراین مطلب به بررسی همه آن چه هنگام خرید سقف کاذب باید مدنظرداشته باشید پرداختیم شما نیز با مطالعه دقیق ان می توانید اطلاعات کافی و لازم را دراین زمینه کسب کنید.

 

shishebarghi بازدید : 61 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

کناف

در سال‌های اخیر صنعت ساخت و ساز پیشرفت‌های بسیارزیادی داشته است و مصالح متنوعی وارد بازار ساخت شده‌است. این مصالح جدید هم می‌تواند زمان ساخت را کمتر کند و هم زیبایی بیشتری را نسبت به مصالح سنتی دارد. یکی از مصالحی که کاربرد بسیارزیادی را در صنعت ساخت و ساز دارد، کناف است که در ادامه بیشتر درباره کناف و اجرای کنافبحث خواهیم کرد اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را دراین باره کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید.

کناف چیست؟

کناف درواقع همان پنل‌های گچی از پیش ساخته شده‌است که می‌توانید از آن‌ها برای دکور منزل و یا پوشش  سقف کاذباستفاده کنید. این محصول در اصل به نام ساخت و ساز خشک شناخته می‌شود.
جنس این محصول بسیارسبک است و به همین دلیل نیز در زمان وقوع حوادث طبیعی ایمنی بیشتری خواهدداشت.دیوار کاذب

 این محصول قابلیت اشتعال ندارد و درصورتی که در مقابل اشعه مستقیم آتش قراربگیرد، می‌تواند حدود سه ساعت مقاومت داشته باشد.
هم چنین استفاده ازاین دیوار سبب می‌شود تا هزینه‌های مصرفی و قیمت دیوار کاذب شما نیز برای ساخت منزل کم شود، استفاده از آن سبب می‌شود تا بارمرده ساختمان کم شود، همین نیز سبب می‌شود تا هزینه‌های مربوط به سازه ساختمان کمتر شود.
نصب pvc سقف کاذبمی‌تواند در کم ترین زمان ممکن صورت گیرد. هم چنین می‌توانید از اجرای سقف کاذب این محصول به عنوان عایقی برای صدا و رطوبت نیز استفاده کنید. برای رنگ آمیزی کناف می‌توانید دقیقا بعداز نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید.طراحی این محصول به صورتی است که بعداز نصب می‌توانید به راحتی به تاسیسات ساختمانی دسترسی لازم را داشته باشید و همین ویژگی نیز سبب می‌شود تا به راحتی برای تعویض و تعمیر قطعات اقدام کنید. نکاتی از نقاشی ساختمان


شما می‌توانید برای هر وضعیت آب و هوایی از این محصول استفاده کنید، کناف ها در شرایط آب وهوایی مختلف تغییرشکل نمی‌دهند. شما می‌توانید هنگام استفاده از کناف تمام قسمت‌ها و بخش‌های خانه را پوشش دهید بدون این که کمترین دورریز را داشته باشید و زیربنای ساختمان نیز بیشتر خواهدشد. به این ترتیب هزینه‌های اضافی دراین باره نخواهیدداشت. نقاشی ساختمان مدرن

 

استفاده از کناف به صرفه تر است یاگچ؟

برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید دقت کنید که برای چه نوع سبکی می‌خواهید کارکنید. در بیشتر مواقع استفاده از کناف به صرفه تر از گچ خواهدبود. برای گچ کاری باید هزینه‌های دیگری هم چون میلگرد، جوش کاری و رابیتس کاری را نیز پرداخت کنید و همین نیز سبب می‌شود تا هزینه نهایی استفاده از گچ بیشتر از کناف باشد. هر آنچه ازنقاشی ساختمان ارزان در پیش خواهیم داشت.
البته باید بدانید که به علت سبک بودن کناف هزینه حمل و نقل آن بسیارکم است و برای حمل آن نیز به کارگر کمتری نیازدارید، به این ترتیب هزینه‌های کلی نصب کمتر خواهدشد. البته اگر می‌خواهید کناف‌های دکوراتیو را خریداری کنید باید بدانید که  قیمت کنافنسبت به گچ بیشتر است.
پس به صورت کلی برای این که بین کناف و گچ یک نمونه را انتخاب کنید ابتدا باید طرح خود را برای کارمد نظربگیرید. البته پیشنهاد ما به شما در بیشتر مواقع استفاده از کناف است. بازسازی خانه

روش اجرای کناف

اجراو نصب کناف مراحل بسیارساده ای دارد که می‌توانید در کم ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. درابتدای شروع کار ابتدا باید رانرهای فولادی را با کمک پیچ به سقف و یا زمین متصل می‌کند. سپس باید استادهای فولادی را بین رانرها قرارداده و پیچ کنید.
بعد از تمام شدن این مرحله از پنل‌های گچی استفاده می‌شود که این پنل‌ها با ضخامت بالا باید به استادها پیچ شوند. البته اگر می‌خواهید این محصول را به عنوان عایق حرارت وصوت نیز عمل کند، باید این محصول را بین دو دیوار نصب کنند.

استفاده از کناف چه مزایایی دارد؟

امروزه استفاده از کناف بیشتر از قبل مورداستقبال مردم قرارگرفته است و دلیل این استقبال نیز مزایای زیاد آن است. درادامه بیشتر درمورد مزایای کناف بحث خواهیم کرد . بازسازی ساختمان


اجرای کناف سرعت بسیارزیادی دارد و حدود چهاربرابر زودتر از سایر مصالح می‌توان آن‌ها را نصب کرد.
 
وزن بسیارکمی دارند و همین موضوع نیز سبب می‌شود تا وزن کلی ساختمان کمتر شود ودرنهایت نیز در برابر حوادث طبیعی مقاومت بیشتری خواهندداشت. اگر میخواهید راجب کاغذ دیواری بدانید کلیک کنید.
 
انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.
نصب آن به راحتی صورت می‌گیرد و در ساخت آن استفاده کمتری از گچ و آهک می‌شود.
از این دیوار می‌توانید به راحتی و برای هرمکانی استفاده کنید.
رنگ پذیری بالایی دارد و به راحتی می‌توانید آن را رنگ کنید.
استفاده از این دیوارها عایق حرارت و صوت بسیارخوبی است که از هدررفت انرژی به میزان زیادی جلوگیری می‌کند.
می‌توانید برای بازسازی خانه‌های قدیمی از آن استفاده کنید و به این ترتیب مکان جدیدی را به وجودآورید.
مصالح به کاررفته در کناف قابل بازیافت هستند و همین ویژگی سبب می‌شود تا آسیب زیادی برای محیط زیست نداشته باشند. قیمت کاغذ دیواری


نخاله‌های ساختمانی حاصل از نصب این محصول بسیارکم است و همین نیز سبب می‌شود تا در هزینه حمل این نخاله‌ها تا حدزیادی جلوگیری شود.
با نصب آن می‌توانید تا حد بسیارزیادی تاسیسات خود را از درون آن‌ها عبوردهید و درنهایت نیز دسترسی راحت‌تری را به این محصول داشته باشید.

کاربردکناف

  • ساخت نما و دیوارهای داخلی و خارجی
  • برای بازسازی منزل و نمای خانه
  • به عنوان دیوارهای جداکننده درمنزل مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • می‌تواند در پشت همه سیستم‌های نمای خشک مورداستفاده قرارگیرد.

 سقف کاذبکناف

سقف کاذب کناف دارای ضخامت یکدستی است که عیوب سقف‌های کاذب ساخته شده با گچ را ندارد به همین دلیل نیز امروزه استفاده بیشتری از آن می‌شود. این نوع سقف‌ها براساس استانداردهای لازم ساخته شده‌اند و هم چنین می‌توانید از فضای خالی بین این سقف‌ها به عنوان عایقی برای حرارت و صوت استفاده کنید.
این سقف‌ها انعطاف بالایی دارند به همین دلیل می‌توانید طرح‌های متفاوتی را بنا به سلیقه خود روی آن پیاده سازی کنید. برای این که فضای منزل شما جلوه بیشتری داشته باشید می‌توانید از ایده‌های نورپردازی کمک بگیرید.
دراین مطلب درباره کناف صحبت کردیم و شما با مزایای استفاده از این نوع سقف به خوبی آشنا شدید. اگر می‌خواهید منزل خود را بازسازی کنید و یا این که درحال ساخت آن هستید، انتخاب کناف به عنوان جایگزینی برای مصالح سنتی می‌تواند کارشما را راحت‌تر کند و هم چنین هزینه‌های کم‌تری را برای شما درپیش داشته باشد.

 

shishebarghi بازدید : 64 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

اجرای کناف

اجرای کناف:امروزه پیشرفت‌های بسیارزیادی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی صورت گرفته‌است که استفاده از این ابزارها می‌تواند روی زیبایی منزل تاثیربسیارزیادی داشته باشد. از جمله این مصالح می‌توان به کناف اشاره‌کرد. کناف کاری از جمله کارهایی است که می‌تواند دکوراسیون جذابی را برای منزل شما بسازد. در ادامه این مطالب مراحل اجرای کنافرا باهم مرور می‌کنیم. اگر می‌خواهید برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از کناف استفاده کنید، درادامه این مطلب باما همراه باشید.

مزایای استفاده از کناف‌

استفاده از کناف دارای مزایای بسیارزیادی است که درادامه برخی از آن‌ها را به صورت خلاصه وار بررسی می‌کنیم:

  • اجرای این محصول با کمترین هزینه صورت می‌گیرد و قیمت کنافمناسب می باشد
  • می‌توانید پس از نصب به تاسیسات ساختمانی به راحتی دسترسی لازم را داشته باشید
  • وزن این محصول بسیارکم است.
  • بعدها می‌توانید دکوراسیون آن را به کلی تغییردهید
  • این محصول در برابر آتش سوزی مقاومت بسیارزیادی دارد
  • می‌توانید برای جذابترکردن ساختمان در داخل آن‌ها از نورپردازی‌های حرفه‌ای استفاده کنید
  • وزن این محصول بسیارکم است و همین نیز سبب می‌شود تا هزینه‌های مربوط به جابه‌جایی آن نیز به حداقل برسد.
  • برای استفاده در محیط‌های مرطوب مناسب است.
  • انعطاف بسیاربالایی دارد و همین نیز نصب آن را راحت‌تر می‌کند.
  • قبل از هرکاری برای اجرای کناف باید با متخصصین در این زمینه مشورت کنید

برای اجرای سقف کاذب کناف باید بدانیدکه این نوع سقف کاذب خود دارای دو بخش سقف کاذب کناف مشبک و سقف کاذب کناف یکپارچه است که هرکدام از این موارد دارای بخش‌های خاص خود است که می‌توانید بسته به طراحی ذهنی خود آن را پیاده سازی کنید. در مراحل اجرای کناف از همان ابتدا باید با متخصصین در این زمینه مشورت کنید و کنترل این کار را به آن‌ها بسپارید.
بسته به این که هرکدام از این متریال را برای اجرای کناف انتخاب می‌کنید، نتیجه نهایی شما تفاوت بسیارزیادی از هم خواهدداشت. همین نیز سبب می‌شود تا کارشناسان مربوطه هر مرحله را موردبررسی قراردهند و پس از تایید آن‌ها اجرای مراحل را پیش برید. قیمت کاغذ دیواری

نصب کناف

قبل از این که هرکاری را برای اجرای کناف انجام دهید ابتدا باید نیازهای زیرسازی خود را معین کنید. هم چنین باید پارامترهایی نظیر وزن سقف کاذب، اندازه گیری فاصله‌های سازه و پنل های پوششی و میزان مقاومت در برابر حریق را نیز به صورت دقیق محاسبه کنید.
در مراحل بعدی در صورت این که برای نصب به آویز نیازدارید باید برای نصب pvc سقف کاذب اقدام کنید. بعداز اتمام این مراحل باید برای نصب پنل‌های باربر، بادخور و بازشوها اقدام کنید. سپس باید آویز و صفحات گچی را به هم متصل کنید و برای یکپارچه‌سازی آن از بتونه کاری استفاده کنید.

اجرای کناف به چند شکل صورت می‌گیرد؟

مصالحی که برای اجرای سقف کاذبمورداستفاده قرارمی‌گیرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که البته خدمات مربوط به نصب این موارد نیز متنوع است و شما باید براساس نیاز خود یکی از نمونه‌های آن را انتخاب کنید. اجرای کناف می‌تواند به چهارشکل مختلف صورت گیرد که درادامه مفصل در مورد آن بحث می‌کنیم با ما همراه باشید.

دیوارکاذب پوششی

با کمک این نوع از دیوارکاذب می‌توانید به راحتی دیوارهای قدیمی خود را ترمیم کنید. البته این روش خود نیز به دو دسته دیوارکاذب پوششی بدون سازه ودیوارکاذب پوششی با سازه تقسیم می‌شود.هر آنچه از کاغذ دیواری


منظور از دیوارکاذب و  سقف کاذبپوششی بدون سازه این است که درابتدا یک لایه گچ که از قبل آماده شده است به کمک یک چسب مخصوص روی دیوار نصب می‌شود. سپس نیز با کمک بتونه‌های مخصوص این کار می‌توانید درزهای آن را برطرف کنید. پس از اجرای کناف می‌توانید به راحتی روی دیوار را با کاغذدیواری و یا کاشی کاری بپوشانید.

دیوارکاذب جداکننده

همان طور که از نام این دیوار پیداست می‌توان از آن برای جداکردن بخش‌های مختلف منزل استفاده کرد. این دیوارها شامل قاب‌های فلزی از پیش ساخته شده به فروش می‌رسد که دو شکل u و v شکل دارند. قاب‌های گچی این نوع دیوارها را می‌توان به صورت یک و یا چندلایه با کمک پیچ روی دیوار نصب کرد. پس از اجرای کناف می‌توانید درزهای ایجادشده روی دیوار را با کمک بتونه از بین ببرید.توجه کنید بعداز آماده کردن این بخش می‌توانید روی آن را با کاشی کاری، رنگ، کاغذدیواری و یا هرنوع دیوارپوش دلخواه خود بپوشانید. نکاتی از نقاشی ساختمان

سقف کاذب کناف مشبک

ان نوع سقف کاذب شامل تایل‌های گچی و یا پوشالی اند که می‌توان ان‌ها را با کمک آویزهای به خصوصی به هم متصل کرد. در مراحل اجرای کناف ابتدا آویزها به دیوار متصل می‌شوند و سپس تایل ها روی آن کارگذاشته می‌شوند. این نوع از کناف کاربرد بسیارزیادی دارد زیرا می‌توانید به راحتی با نصب آن به تاسیسات ساختمانی دسترسی داشته باشید. نقاشی ساختمان مدرن

 

سقف کاذب یکپارچه

این نوع سقف‌های استانداردهای خاص خود را دارند و از آن ها می‌توان به عنوان جایگزینی برای سقف‌های کاذب یادکرد. زیرسازی فولادی جز اولین کارهایی است که باید برای اجرای کناف در این مرحله انجام دهید. پس از این که این صفحات را به کمک پیچ و مهره تکمیل کردید می‌توانید مراحل بعدی کناف کاری را شروع کنید. نقاشی ساختمان ارزان


آخرین مرحله نیز مربوط به بتونه کاری سطح است که می‌توانید به کمک آن درزهای سطح را بپوشانید. توجه کنید که سرعت اجرای این سبک از سایر روش‌ها بیشتر است، هم چنین می‌توانید کار رنگ آمیزی را بلافاصله بعداز خشک شدن شروع کنید. با بهره‌گیری از این سبک می‌توانید به راحتی به تاسیسات ساختمانی نیز دسترسی داشته باشید. بازسازی خانه

 

آخرین مرحله از کناف کاری

توجه کنید بعد از این که کارنصب دیوار و سقف به پایان رسید باید سعی کنید کار را بدون داشتن هیچ ناهمواری و به بهترین شکل ممکن رنگ کنید. بتونه کاری برای از یک دست کردن سطوح می‌تواند کار شما را زیباتر کند. پس از هموارسازی سطوح می‌توانید کار رنگ آمیزی سطوح را شروع کنید، برای این که بتوانید به نتیجه دلخواهی برسید بهتراست از ماستیک استفاده کنید.

بازسازی ساختمان


ماستیک لایه‌ای یک الی دو میلمتری روی سطوح قرارمی‌دهد. سپس برای این که بتوانیم از دیوارپوش مناسبی برای آن استفاده کنیم بهتراست روی کار لایه‌ای از آستر کشیده شود. آستر سبب می‌شود تا کاشی ، رنگ و یا کاغذدیواری بهتر روی دیوار بنشیند.
دراین مطلب به بررسی مراحل اجرای کناف پرداختیم و شما نیز با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات بیشتری را برای نصب واجرای کناف به دست آورید .

shishebarghi بازدید : 64 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

بازسازی خانه

. در هزینه‌ها صرفه جویی کنید می‌توانید از پیمانکار خانه بخواهید که بعضی از قسمت‌های منزل و pvc سقف کاذب

 که سالم تر است را دست کاری نکند تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. به این ترتیب هزینه‌های کمتری را نیز برای این کارصرف خواهیدکرد.

اشتباهاتی که نباید در بازسازی خانه انجام دهید

برای بازسازی باید طبق مراحل بیان شده پیش بروید تا بتوانید به موفقیت برسید در غیراین صورت یا هزینه‌های زیادی را متحمل خواهیدشد و یا کیفیت کارتان پایین تر خواهدآمد در ادامه به بررسی اشتباهاتی پرداختیم که باید در هنگام بازسازی خانه از آن‌ها اجتناب کنید. نکاتی از اجرای سقف کاذب

 

نداشتن دلایل درست برای بازسازی خانه

بازسازی خانه مسلما سرمایه بسیارزیادی می‌خواهد و درصورت این که اشتباهی دراین زمینه رخ دهد سرمایه خود را از دست خواهیدداد. پس قبل از این که هراقدامی را دراین زمینه انجام دهید باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چرا می‌خواهید خانه خود را بازسازی کنید؟
  • چرا تصمیم به بازسازی گرفته اید؟
  • کدام یک از قسمت‌های منزلتان را می خواهید تغییردهید؟
  • چقدر برای اینکار می‌خواهید هزینه کنید؟

اگر توانستید به سوالات بالا پاسخ درست و منطقی بدهید،می‌توانید اقدامات لازم برای بازسازی خانه را انجام دهید درغیراین صورت به هیچ عنوان اقدامی دراین جهت صورت ندهید.برای آشنایی بیشتر از  سقف کاذبکلیک فرمایید.

محاسبه اشتباه هزینه‌های مصرفی

قبل از این که کار بازسازی خانه و نقاشی ساختمان را شروع کنید در ابتدا یک لیست کامل از همه متریالی که برای بازسازی نیازدارید را بنویسید. اگر خودتان نمی‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید بهتراست با مشاور ومتخصصان دراین زمینه مشورت کنید. حال هزینه بازسازی را براورد کنید اگر هزینه کافی را برای این کار دراختیاردارید، می‌توانید کاربازسازی را شروع کنید.

توجه کنید باید با پیمانکار خود صحبت کنید و میزان بودجه خود را برای وی مشخص کنید و از وی بپرسید که می‌تواند با این بودجه کار بازسازی خانه شما را تمام کند یا خیر. حتما دراین باره مطمئن شوید و سپس برای بازسازی اقدام کنید. هر آنچه ازنقاشی ساختمان مدرن که میخواید بدانید.

هماهنگ نبودن پروژه و میزان بودجه

آن چه برای نوسازی خانه خود در ذهن دارید را با پیمانکار درمیان بگذارید گاهی ممکن است برنامه ریزی پیمانکار با بودجه شما هماهنگی نداشته باشد و همین باعث می‌شود تا پروژه به خوبی پیش نرود . نقاشی ساختمان ارزان

قرارداد بدون ارزیابی

برای انتخاب معمار در ابتدا باید از افراد مختلفی دراین زمینه مشورت بگیرید هم چنین حتما نمونه کارهای مختلف وی را نیز بازدید کنید. همین کارسبب می‌شود تا بتوانید به خوبی مراحل بازسازی خانه را سازمان دهی کنید و سپس نیز به نتیجه دلخواه دراین باره برسید.

بازسازی با سلیقه شخصی

توجه کنید برای بازسازی خانه تنها ایده‌ها و خلاقیت های شخصی خود را استفاده نکنید، این کار باعث می‌شود تا بعدها هنگام فروش منزل دچارمشکل شوید. پس بهتراست از انتخاب تم و یا رنگ‌هایی که سلیقه شخصی شماست خودداری کنید. عدم توجه به این موارد سبب می‌شود تا بعدها مجبور شوید دوباره هزینه‌های بازسازی بیشتری را پرداخت کنید.

کناف

بازسازی مطابق مدروز

تابعیت از مدروز به هیچ عنوان نمی‌تواند دلیل خوبی برای بازسازی خانه باشد. توجه به این نکته ضروری است که مد دوره‌ای بسیار کوتاه دارد و همین سبب می‌شود تا پس از مدتی تغییراتی که در منزل ایجاد کرده‌اید دمده شود و بدین ترتیب دوباره نیاز به بازسازی داشته باشید. پس به هیچ عنوان برای انتخاب متریال مناسب برای منزل خود مد را درنظرنگیرید. برای دانستن بیشتر از قیمت کناف

کلیلک فرمایید.

تغییر همه بخش های منزل

بعضی از افراد بر این باورند که منظور از بازسازی خانه و اجرای کناف تغییرات همه بخش‌های منزل است و اما باید بدانید که این تفکر کاملا غلط است. درباره طرح‌های ذهنی خود با معمار صحبت کنید و طراحی‌های خود را برای وی آشکار کنید.

کاهش هزینه برای بخش‌هایی از منزل که جلوی چشم نیستند

اگر شما می‌خواهید در هزینه‌های مصرفی خود برای نوسازی منزل صرفه جویی کنید به هیچ عنوان هزینه‌های مربوط به مواد قابل استفاده در بخش‌هایی از منزل که دیده نمی‌شوند را کم نکنید. این کار بسیاراشتباه است، توجه کنید کیفیت مواد توکار و درونی منزل و کاغذ دیواریباید بسیاربالا باشد درغیراین صورت اندکی بعد باید به فکر تعمیر متریال بی کیفیت باشید.

اول ایمنی بعدا کار

همان‌طور که درابتدای این مطلب بررسی کردیم باید قبل از هرکاری نقشه منزل خود را طراحی کنید. سپس از افراد متخصص در این زمینه بخواهید ایمنی‌های لازم را برای جلوگیری از خطرات احتمالی درنظربگیرند.قیمت کاغذ دیواری

 

دراین مطلب به بررسی مراحل و نکات مهم درمورد بازسازی خانه پرداختیم شما نیز با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید و اقدامات مناسبی را دراین زمینه صورت دهید.

 

shishebarghi بازدید : 64 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری:از پیش پا افتاده‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل و شیک تر کردن فضا می‌توان به استفاده از کاغذدیواری اشاره‌کرد. با استفاده از کاغذدیواری می‌توانید به راحتی فضای اطراف خود را از سادگی بیرون آورید و جذابیت منزل خود را دوچندان کنید. البته برای انتخاب کاغذدیواری نیز باید نکات مهمی را بدانید که با بررسی آن‌ها بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. درادامه این مطلب به بررسی انواع کاغذدیواری و قیمت کاغذ دیواریو نکات مهم که برای خرید آن باید مدنظرقراردهید می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید کاغذدیواری مناسب و جذاب برای منزل خود هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. عوامل تاثیر گذار در قیمت کناف

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری موجود در بازار طرح و رنگ‌های متنوعی دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود هریک از این موارد را انتخاب کنید. البته هریک از انواع کاغذدیواری ویژگی‌های خاص خود را دارد که باید در انتخاب آن نیازهای خود را نیز مدنظرداشته باشید.

کاغذدیواری کاغذی

همان طور که از نام این نوع کاغذ دیواری مشخص است، ضخامت آن به اندازه یک برگه کاغذ است و با کمک چسب‌های به خصوصی می‌توانید آن را روی دیوار بچسبانید. از این نوع کاغذدیواری می‌توانید به مدت یک تا دوسال استفاده کنید و البته دراین مدت به هیچ عنوان نباید آن را بشویید این نوع کاغذدیواری قابلیت شست وشو ندارد.امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی از کاغذ دیواری به جای نقاشی ساختماناستفاده میشود.


از جمله معایب این کاغذ دیواری این است که به راحتی پاره می‌شود به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای اتاق کودک از آن استفاده نکنید. قیمت این کاغذدیواری نسبت به نمونه‌های دیگر بسیار ارزان تر است پس اگر می‌خواهید هزینه کمتری را برای تغییردکوراسیون منزل خرج کنید استفاده از این نوع کاغذدیواری بر روی دیوار کاذببهترین انتخاب برای شماست.

 

 

کاغذدیواری پی وی سی با روکش وینیل

این نوع کاغذ دیواری مزایای بسیارزیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دوام بالا، قابل شست وشو، مقاومت در برابر خط خوردگی وضدخش بودن آن اشاره‌کرد. این نوع کاغذدیواری می‌تواند مدت زمان بسیارزیادی را بدون تغییر بماند.اجرای کناف
از این نوع کاغذدیواری می توانید برای اتاق کودک نیز استفاده کنید زیرا قابلیت شست وشودارد. این نوع کاغذدیواری برای پذیرایی منزل شما مناسب است زیرا هم نوعی پوشش رسمی محسوب می‌شود وهم قابل شستشو است. عوامل موثر قیمت دیوار کاذب

 

کاغذدیواری نانو

این نوع کاغذدیواری با بهره گیری از فناوری نانو ساخته شده‌است که هم ویژگی‌های کاغذدیواری قبلی را دارد و هم علاوه برآن ویژگی‌های مثبت دیگری دارد که درادامه بررسی می‌کنیم.
دراین نوع کاغذدیواری به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی نانو ویژگی‌های منحصربه فردی به کاررفته است که عبارتنداز:
به آسانی پاره نمی‌شوند. pvc سقف کاذب


دربرابر اشعه نورخورشید مقاوم اند ودچار رنگ پریدگی نخواهندشد.
ایجاد حساسیت نمی‌کنند.
به راحتی در برابر گردو غبار کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.
می‌توانند به عنوان عایقی برای گرما و صدا عمل کنند.
به دلیل وجود این ویژگی‌های منحصربه فرد در این نوع کاغذدیواری‌ها قیمت آن‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه دیگر بالاتر است.نکاتی از اجرای سقف کاذب

 

کاغذدیواری بافت دار

این نوع از کاغذدیواری که با نام کاغذدیواری مخملی نیز شناخته می‌شود، از جنس پارچه و یا مواد pvc است که البته به دلیل طرح‌های برجسته مخملی که روی آن کارشده‌است ، قابل شستشو نیست.این نوع کاغذدیواری‌ها زیبایی خاص خود را دارد و به عبارتی دیگر می‌توان آن را جز دسته کاغذدیواری‌های مجلل دسته بندی کرد. توجه کنید به دلیل وجود همین نقش‌های مخمل روی کاغذدیواری قیمت آن‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر خواهدبود.  سقف کاذب
طرح‌های این نوع کاغذدیواری معمولا کلاسیک است و بیشتر نیز رنگ‌های تیره آن در بازار موجوداست. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است بهترین انتخاب برای شما انتخاب کاغذدیواری بافت‌دار خواهدبود. هم چنین به دلیل وجود بافت‌های مخملی روی این کاغذدیواری به آسانی می‌توانید آن را با سایر آیتم‌های کنافمنزل ست کنید.

کاغذدیواری سه بعدی

از انواع کاغذدیواری‌های قابل شستشو که طرفداران بسیارزیادی دارد می‌توان به کاغذدیواری سه بعدی اشاره ‌کرد که جایگزین نقاشی ساختمانشده. این نوع کاغذدیواری طرح‌ها و نقش‌های متنوعی دارد که به دلیل سایه‌ای که روی کار می‌افتد برجسته به نظرمی‌آیند. برای طبیعی به نظررسیدن این نوع کاغذدیواری‌ها می‌توانید طرح‌ها و نمونه‌های سنگی و یا چوبی آن را خریداری کنید.
می‌توانید با کمک نورپردازی‌های طراحی شده فضای منزل خود را متفاوت تر از قبل کنید.

کاغذدیواری الیاف طبیعی

ازجمله کاغذدیواری‌هایی که محبوبیت بسیارزیادی بین مردم دارد و اما برای خرید آن باید وقت بسیارزیادی را صرف کنید، کاغذدیواری با الیاف طبیعی است . در ساخت این نوع کاغذدیواری از چوب فنلاندی استفاده می‌شود و تمام ویژگی‌های مثبت کاغذدیواری‌هایی که تا به حال بررسی کردیم را در دل خود جای داده است.نقاشی ساختمان مدرن


جذابیت زیاد این نوع کاغذدیواری به دلیل وجود تکه‌های برگ و یا چوب در آن است. با استفاده از این نوع کاغذدیواری می‌توانید فضای طبیعت مانندی را در منزل خود بسازید. این نوع کاغذدیواری بیشتر مناسب اتاق نشیمن است زیرا می‌تواند محیط دوستانه را برای شما و عزیزانتان فراهم کند.مطالبی از نقاشی ساختمان ارزان

 

کاغذدیواری مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر درانتخاب کاغذدیواری در بازسازی خانهوسواس بسیارزیادی دارید و به دنبال خرید نمونه‌های مرغوب آن هستید، باید ویژگی‌های این نوع کاغذدیواری را بدانید. برخی از ویژگی‌های کاغذدیواری مرغوب درادامه اشاره شده‌است.
روکش رویی این کاغذدیواری باید از نوع وینیل باشد و هم چنین وینیل به کاررفته در آن نباید بیش تر از300 الی 450 گرم برای هرمترمربع باشد.
باید بتوانید این این نوع کاغذدیواری را با موادشوینده خانگی بشویید.
کاغذدیواری مرغوب باید در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.
کاغذدیواری مرغوب نباید گرد وغباررا به خود جذب کند و به سرعت تغییرشکل دهد. گردوغبار می‌تواند زیبایی اولیه کاغذدیواری را از آن بگیرد. هر آنچه باید ازبازسازی ساختمان بدانید.
سطحی که توسط این نوع کاغذدیواری پوشیده می‌شود باید عاری از هرگونه درز باشد.
به صورت کلی انتخاب درست کاغذدیواری مسئله بسیارسختی است به خصوص اگر دفعه اولی باشد که می‌خواهید برای خرید ان اقدام کنید. تنوع کاغذ دیواری موجود در بازار بسیارزیاد است به همین دلیل ممکن است هنگام خرید آن سردرگم شوید. برای این که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون منزل خود را نیز درنظربگیرید.
به صورت کلی بهتراست قبل از این که برای خرید کاغذدیواری به بازاربروید، ابتدا دراین باره اطلاعات کافی را کسب کنید و نمونه‌ای از آن را برای منزل خودمدنظرقراردهید. مطالعه این مقاله می‌تواند به شما کمک کند انواع کاغذدیواری موجود در بازار را بهتر بشناسید و به این ترتیب می‌توانید هنگام خرید نمونه مدنظر خود را بهتر بشناسید و درنهایت دراین زمینه انتخاب بهتری خواهیدداشت.

shishebarghi بازدید : 61 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

pvc سقف کاذب

اگر سقف قسمت های مختلف منزل شما در اثر رطوبت پوسته پوسته می شود و کیفیت ابتدایی خود را ندارد و می خواهید جایگزینی برای آن انتخاب کنید، بهترین گزینه برای شما انتخاب سقف کاذب است. سقف کاذب بهترین مکان برای مناطق مرطوب است زیرا مواد سازنده آن مقاومت بسیارزیادی در برابر آب دارد و می توان سال های متمادی از آن استفاده کرد. از جمله موادی که در ساخت این سقف ها کاربرد دارد می توان به سقف کاذب pvc اشاره کرد.
سقف کاذب پوششی فرعی برای قسمت رویی سقف اصلی است که سرعت اجرا و نصب آن بسیاربالا است. سقف کاذب pvc دارای دوام بسیارزیادی است که به همین دلیل بهترین گزینه برای اجرای سقف کاذب مناطق مرطوبی مانند حمام و دستشویی به شمار می رود. البته متریال سقف کاذب pvc می تواند در کفپوش و یا دیوارپوش نیز به کاررود. پی وی سی از بهترین و مهم ترین موادی است که می تواند در ساخت سقف کاذب مورداستفاده قرارگیرد. قیمت این محصول نیز مناسب است و به همین دلیل نیز در سال های اخیر مورداستقبال زیادی قرارگرفته است.

سوالاتی از سقف کاذب

برای هرفضایی از چه سقف کاذبی استفاده کنیم؟
برای انتخاب سقف کاذب و دیوار کاذبباید عوامل بسیارزیادی را درنظرداشته باشید. برای مثال باید به سوالات زیر در این زمینه پاسخ دهید:

ایا به فضای پشت سقف دسترسی دارید یا خیر؟
فضایی که برای اجرای سقف کاذبانتخاب می شود خشک است یا مرطوب ؟
نورپردازی سقف چه اندازه ای باشد؟
برای چه منظور می خواهید از این سقف استفاده کنید؟ آیا تنها برای استفاده دکوراتیو می خواهید از آن استفاده کنید و یا این که به دنبال استفاده کاربردی آن هستید؟
با بررسی سوالات بالا و پاسخ درست به ان ها مسلما می توانید انتخاب خوبی دراین زمینه داشته باشید.

 

مواد سقف کاذب pvc

جز اصلی pvc سقف کاذبماده ای به نام پلی وینیل کلراید است که طی فرایندهای متعددی تولید می شود. پی وی سی را می‌توان در ساخت اشکال متفاوتی با ایجاد طرح های متنوع استفاده کرد. سقف کاذب پی وی سی دارای کاربردها و ویژگی های بسیارزیادی است که درادامه برخی از این ویژگی ها و قیمت دیوار کاذب را موردبررسی قرارمی دهیم:

مزایای سقف کاذب

زمان استفاده از سقف کاذب پی وی سی دیگر نیازی به رنگ آمیزی و صرف هزینه دراین مورد نخواهدبود.
سقف کاذب pvc نوعی عایق حرارتی محسوب می شود که از هدررفتن گرما جلوگیری می کند.
می توانید هنگام استفاده از سقف کاذب می توانید برای جذابتر کردن فضا از نورپردازی نیز بهره برید.
سقف کاذب pvc از نفوذ آب به داخل منزل جلوگیری می کند و عایق رطوبت محسوب می شود. به همین دلیل نیز می توانید از این نوع سقف ها برای سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده کنید. مطالبی از نقاشی ساختمان .
پانل های سقف کاذب pvc را می توانید درصورتی که نیاز به تعمیرداشته باشد، تعویض کرد. حتی می توانید برای تعویض دکوراسیون منزل جای بعضی از این پنل ها را با نمونه های دیگری عوض کنید.
سقف کاذب pvc را می توانید بنا به دکوراسیون سایرقسمت های منزل طراحی کنید.
سقف کاذب وزن زیادی ندارد و به همین دلیل نیز ساختمان باراضافی نخواهدداشت.
سقف کاذب پی وی سی عایق صوتی است که اگر می خواهید از پراکندگی صدا جلوگیری کنید می توانید از این نوع سقف ها استفاده کنید. نقاشی ساختمان مدرن


ین نوع سقف ها استحکام زیادی دارد به همین دلیل نیز طول عمر آن زیاد است.

استفاده از سقف کاذب pvc چه مزایایی دارد؟

مقاومت سقف کاذب pvc در برابر آب و رطوبت بسیارزیاد است.هر آنچه که از نقاشی ساختمان ارزان باید بدانید.
این سقف کاذب pvc می تواند در طرح ها و اشکال متفاوتی تولید و عرضه شود.
سقف کاذب پی وی سی می تواند بسیارراحت نصب شود و مراحل آن به سرعت به پایان خواهدرسید.
می توانید این سقف ها را به گونه ای نصب کنید که عایق صدا و حرارت نیز باشند. و بدین ترتیب از این ویژگی های آن نیز بهره برید.
مقاومت این نوع از سقف کاذب در برابر زنگ زدگی بسیارزیاد استدر بازسازی خانه، به همین دلیل نیز می توانید آن را در مکان های مرطوب نصب کنید و سال های متمادی از آن استفاده کنید.
روی این نوع از سقف کاذب می توانید دریچه هوا،هواکش، چراغ و یا هرچیزی که نیازدارید نصب کنید.
این سقف کاذب از بهترین متریالی است که می توانید برای تکمیل کردن تاسیسات ساختمانی و بازسازی ساختمان از استفاده کنید..
از این متریال می توان برای نصب در ساختمان، دیوار و یا کف نیز استفاده کرد.
قیمت این سقف ها نسبت به نمونه های مشابه کمتر است.
درصورت خراب شدن قسمت های از این سقف می توانید به راحتی این قسمت ها را عوض کنید.
برای نصب و اجرای کنافاین قسمت ها نیاز به زیرسازی در این باره ندارید و می توانید مستقیما این سقف ها را در مکان های موردنظر نصب کنید.
انواع سقف کاذب و کناف
سقف کاذب pvc دارای انواع مختلفی است که براساس کاربرد آن می توانید نمونه های مختلفی را خریداری کنید. این سقف ها برای ساختمان های تجاری ، مسکونی و یا اداری متفاوت خواهدبود. اهمیت این نوع سقف ها به دلیل کاهش هدررفت انرژی در آن ها است که انواع آن شامل موارد زیر است:

انواع سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی چاپی
سقف کاذب پی وی سی روکش دار
سقف کاذب با روکش های مخمل
سقف کاذب با روکش های استمپ
بنا به کاربرد انواع این سقف ها می توانید انواع مختلف آن را خریداری کنید.

قیمت سقف کاذب pvcو قیمت کناف

قابلیت این نوع سقف کاذب بسیارزیاد است به همین دلیل نیز روز به روز تقاضا برای خرید ان بیشتر می شود و به همین دلیل قیمت آن نیز بالا می رود. استفاده از این نوع سقف ها و کاغذ دیواریهم می تواند از خانه در برابر رطوبت نگه داری کند و هم می تواند سبب زیباترشدن منزل شما شود.قیمت این نوع سقف ها به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند، صرفه اقتصادی دارد و نیاز به تعمیر پیدا نخواهدکرد.
دراین مطلب همه ویژگی های سقف کاذب pvc را موردبررسی قراردادیم و شما نیز می توانید با مطالعه دقیق این مطلب می‌توانید انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید. قیمت کاغذ دیواری.

shishebarghi بازدید : 33 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

نقاشی ساختمان ارزان

نقاشی ساختمان ارزان:برای تعیین هزینه نقاشی ساختمان پارامترهای زیادی تاثیرگذار است که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان متراژ و یا زیرسازی سطح اشاره‌کرد. اگر می‌خواهید هزینه کم‌تری را برای این کار صرف کنید، می‌توانید خودتان برای نقاشی ساختماندست به کار شوید. ابزارهای مربوط به این کار همگی در بازار موجود است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی این کار را انجام‌دهید. دراین مطلب می‌خواهیم درباره نقاشی ساختمان ارزان قیمت صحبت کنیم، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌ها هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی قیمت رنگ برای نقاشی ساختمان ارزان قیمت

رنگ‌های روغنی و نیمه‌روغنی

مقاومت این نوع رنگ‌ها بسیاربالا است و بیشترین استفاده آن‌ها در منازل صورت می‌گیرد. هنگام استفاده از این رنگ‌ها سطوح صافی را خواهیدداشت زیرا هنگام استفاده از این رنگ‌ها در قلم مو روی سطح باقی نمی‌ماند. البته این رنگ‌ها معایبی را هم دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بوی بد و دیرخشک شدن آن اشاره‌کرد. اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان و نقاشی ساختمان مدرنبا قیمت مناسب هستید باید قیمت همه رنگ‌ها را درنظرداشته باشید. قیمت هرلیتر از این نوع رنگ‌ها بین 8000 تا 11000 تومان است.

رنگ پرایمری

از این نوع رنگ‌ها به عنوان پوششی برای زیرکار استفاده می‌شود. از این نوع رنگ‌ها بیشتر برای دیوار کاذب

 استفاده می‌شود که از قبل تعمیرشده است وتنها از رنگ پرایمری برای یک دست شدن آن کمک می‌گیرند. بعدها رنگ اصلی روی این رنگ می‌نشیند. البته در بسیاری از مواقع برای پوشانندگی بیشتر مقداری از رنگ اصلی را نیز درون پرایمر می‌ریزند تا بعدها رنگ اصلی بهتر روی سطح بنشیند. اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت هستید باید بدانید که این نوع رنگ‌ها مناسب شما نیستند زیرا باید دوبار روی سطح رنگ آمیزی شود. قیمت این رنگ‌ها برای هرلیتر بین 3000 تا 8000 هزارتومان است. عوامل موثر بر قیمت دیوار کاذب

 

رنگ پلاستیک

از این نوع رنگ‌ها بیشتر برای رنگ آمیزی سقف استفاده می‌شود. برای رنگ آمیزی دیوارها از این رنگ‌ها استفاده نکنید زیرا به سرعت کثیف می‌شوند و چهره زشتی را به منزل شما می‌دهند. اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت باید ابتدا قیمت انواع رنگ را بدانید تا بعدها بتوانید انتخاب درستی را دراین زمینه داشته باشید. قیمت هرلیتر از این رنگ‌ها بین 4000 تا 6000 تومان است.pvc سقف کاذب

 

رنگ لاتکس

این رنگ‌ها قابل شست و شو هستند پس نگران لکه شدن ان‌ها نباشید. هم چنین بعد از استفاده به سرعت خشک می‌شوند همین سبب می‌شود تا کار رنگ آمیزی و اجرای سقف کاذب در زمان کمتری تمام شود. هم چنین مقاومت این رنگ‌ها بسیاربالا است که سبب می‌شود بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کنید. همه این مزایا سبب می‌شود تا این رنگ‌ها قیمت بیشتری داشته باشند پس اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت هستید این رنگ‌ها مناسب شما نخواهندبود. قیمت هرلیتر رنگ لاتکس از 8000 تا 15000 هزارتومان است.

رنگ جلا

از این رنگ برای حفاظت از رنگ اصلی استفاده می شود، پس رنگ جلا به خودی خود رنگی ندارد. البته از این نوع رنگ ها بیشتر برای رنگ آمیزی درب ها استفاده می شود. البته این نوع رنگ ها مقاومت چندانی را دربرابر عوامل محیطی ندارد به همین دلیل نیز باید هرسال یک بار تمدید شود.قیمت هرلیتر از این رنگ 8000 هزارتومان است. مطالبی از  سقف کاذب

رنگ نانو

این رنگ‌ها مزایای بسیارزیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عایق رطوبت بودن، مقاومت در برابرکپک، عایق حرارتی و...اشاره کرد. هم چنین این نوع رنگ‌ها برای محیط زیست نیز خطری ایجاد نمی‌کنند. از مهم ترین ویژگی‌های این رنگ عایق بودن آن است که می‌تواند از هدررفت گرما تا حدزیادی جلوگیری کند. قیمت این رنگ‌ها برای هرلیتر 45000 تومان است. اگر می‌خواهید نقاشی ساختمان ارزان قیمت داشته باشید، این رنگ‌ها برای شما مناسب نخواهدبود و بهتراست رنگ‌های دیگری را انتخاب کنید. بازسازی خانه

 

رنگ با پوشش‌های سلولزی

الیاف به کاررفته دراین نوع رنگ‌ها از نوع الیاف طبیعی است و به می‌تواند به عنوان عایق گرما وصدا عمل کند. اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت و بازسازی ساختمان هستید انتخاب این رنگ‌ها برای شما صرفه اقتصادی خواهدداشت زیرا علاوه برقیمت مناسب نیازی به زیرسازی هم ندارد پس می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. ( قیمت این محصول برای هرمترمربع بین 3000 تا 6000 تومان است)

رنگ مولتی کالر

این رنگ‌ها مزایای بسیارزیادی دارند که از جمله ان‌ها می‌توان به عدم جذب گردوغبار، ترمیم پذیری آسان، تنوع در رنگ‌ها و مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد. قیمت این رنگ‌های برای هرمترمربع بین 5000 تا 10000 تومان است.

رنگ کنیتکس

از این رنگ‌ها می‌توان به عنوان حلال با آب و یا حلال با روغن استفاده کرد. این رنگ‌ها خاصیت پوشانندگی بسیارزیادی دارند به همین دلیل نیز عمده استفاده آن‌ها برای داخل و یا خارج ساختمان است. آن دسته از افرادی که به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت هستند، می‌توانند این رنگ را برای رنگ آمیزی خریداری کنند. قیمت رنگ کنیتکس برای هرلیتر برابر 3000 تومان است. نکات مهم از کناف

 

قیمت نقاشی ساختمان

تابه حال تنها درمورد هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید رنگ مناسب صرف کنید، صحبت کرده‌ایم. اما باید بدانید که هزینه نقاشی ساختمان تنها منحصر به همین مورد نمی‌شود و مراحل رنگ امیزی توسط نقاش و دستمزد وی نیز در تعیین قیمت رنگ آمیزی و قیمت کنافتاثیرگذار است.
به صورت کلی هرمرحله از مراحل نقاشی ساختمان هزینه جداگانه‌ای دارد که اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت هستید می‌توانید برخی از این مراحل را خودتان پیش ببرید، بدین صورت هزینه کمتری را دراین‌باره پرداخت خواهیدکرد. مراحل نقاشی ساختمان در اجرای کنافبه شرح زیر می‌باشد:
ابتدا باید سطوح مختلف تمیز شوند تا عاری از هرگونه گردوغباری باشند. گردو غبار سبب می‌شود رنگ آمیزی منزل زیبایی خود را از دست دهد.

اجرای بتونه

اگر سطحی که برای رنگ آمیزی درنظرگرفته‌اید، قبلا رنگ آمیزی شده است، باید در ابتدا با کمک سمباده به خوبی رنگ‌های قبلی را از روی سطح پاک کنید. کاغذ دیواری

آستر اولیه

درصورت این که روی سطح لکه هایی وجوددارد باید برای رفع این لکه‌ها تمام تلاش خود را به کارگیرید.
سپس باید دوباره عملیات سمباده زنی را انجام دهید و برای رنگ آمیزی آماده کنید.
سپس رنگ آستری مرحله دوم و سوم اجرا می‌شود. عوامل موثر قیمت کاغذ دیواری
رنگ رویه بعد از خشک شدن رنگ آستری زده می‌شود و پس از آن نیز باید رنگ اصلی را روی دیوار بزنید.
دراین مطلب به بررسی نقاشی ساختمان ارزان قیمت و پارامترهای موثر برآن پرداختیم . شما اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های رنگ امیزی هستید، مسلما مطالعه دقیق این مقاله به شما کمک بسیارزیادی خواهدکرد.

 

shishebarghi بازدید : 28 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان:از جمله خدمات ساختمانی پرکاربرد می‌توان به نقاشی ساختماناشاره کرد. برای نقاشی ساختمان مدرنباید نکات بسیارزیادی را رعایت کنید. برای مثال توجه کنید نقاشی ساختمان برای خانه‌های نوساز، نقاشی برای خانه های کلنگی، نقاشی نمای ساختمان ، نقاشی با غلتک و ... هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. قیمت هرکدام از این موارد نیز با هم متفاوت است. درادامه بیشتر درباره نقاشی ساختمان بحث خواهیم کرد اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین باره کسب کنید با ما همراه باشید.اطلاعاتی از دیوار کاذباگر میخواهید بدانید.

 

 

 

بررسی اهمیت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمانباعث زیبا به نظررسیدن ساختمان می‌شود به همین دلیل نیز اهمیت بسیارزیادی دارد. برای نقاشی ساختمان ارزانتلاش کنید که ایده‌های خلاقانه‌ای را به کاربرید.استفاده از این طرح‌های زیبا سبب می‌شودتا خریداران منزل شما نیز بیشتر شود و به صورت کلی در شکل ظاهری منزل شما تاثیربسیارزیادی دارد. اگر میخواهید قیمت دیوار کاذب  کلیک کنید.

 

بررسی نکات مهم برای نقاشی ساختمان

همان طور که قبلا اشاره کردیم، نقاشی ساختماندارای اصول و قواعد بسیارزیادی است که سبب می‌شود این کار با کیفیت بیشتری صورت گیرد و درنهایت نیز منزل شما زیباتر به نظر خواهدرسید . درادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که در نقاشی ساختمان تاثیربسزایی دارد، درادامه مطلب باما همراه باشید. pvc سقف کاذب

شناسایی و تعمیر عیوب منزل قبل از نقاشی

شاید تصور کنید همه ما قادر هستیم کارنقاشی ساختمان و اجرای سقف کاذبرا انجام دهیم و اما یک فرد حرفه ای می‌تواند این کار را با کیفیت بیشتری به پایان رساند. نقاشان حرفه‌ای همه تکنیک‌های این کار را رعایت می‌کنند و همین نیز سبب می‌شود تا کار باکیفیت بالاتری را تحویل دهند.
قبل از این که کارنقاشی ساختمانرا شروع کنید باید در ابتدا همه عیوب منزل مانند تورفتگی و یا ترک‌ها را شناسایی کنید و درجهت تعمیر آن تلاش کنید سپس اقدامات لازم را برای رنگ آمیزی و  سقف کاذبانجام دهید. این کار سبب می‌شود تا نقاشی ساختمان یک دست و زیبا به نظربرسد.

سمباده زنی

اگر قبلا بازسازی خانه  و روی دیوار را رنگ کرده‌اید، می توانید با کمک سمباده این رنگ‌ها را به صورت پوسته پوسته از روی آن بردارید. استفاده از سمباده سطح را برای رنگ‌های بعدی آماده سازی می‌کند. استفاده از اسفنج سمباده می‌تواند سطح را تمیزتر کند و درنتیجه سطح رنگ پذیری بهتری خواهدداشت.
برای این که مطمئن شوید، سطح برای کاراماده است ابتدا می‌توانید بعد از انجام مرحله اول به کمک سمباده مایع سطح را به صورت کامل صاف کنید.

گردوغبار روی دیوار را نادیده نگیرید

به هیچ عنوان روی دیوارهای گردوغبار گرفته نقاشی نکنید، این کار باعث می‌شود هم رنگ دیوار حالت نرمالی نداشته باشد وهم دیوار حالت بافت داری پیداکند. برای این کار می‌توانید دیوارها را با کمک محلول شست و شوی مشخصی تمیزکنید.بازسازی ساختمان
شکاف‌ها را پرکنید
همه شکاف‌های روی دیوار را شناسایی کنید و سپس می‌توانید با کمک بتونه این شکاف‌ها را تا حدزیادی از بین ببرید. سپس اقدامات لازم را برای نقاشی ساختمان انجام دهید. البته میزان بتونه نباید خیلی زیاد باشد که سبب ناهماهنگی قسمت‌های مختلف منزل شود، بهتراست هنگام بتونه کاری کم ترین میزان آن را استفاده کنید تا سطح هموارتر به نظربرسد.
توجه کنید بتونه تنها یک نوع رنگ رقیق نیست بلکه می‌تواند لایه سفتی را ایجادکند که سبب می‌شود تا لایه سطحی صاف تر به نظربرسد. توجه کنید در بیشتر خانه‌ها از بتونه‌های لاتکس استفاده می‌شود و اما جهت پوشانندگی بیشتر می‌توانید از بتونه الکلی استفاده کنید.هر آنچه ا زکناف میخواهید بدانید.

رنگ باکیفیت خریداری کنید

انتخاب رنگ با کیفیت جز مهم ترین مواردی است که باید برای نقاشی ساختمان مدنظرداشته باشید. استفاده از رنگ‌های براق می‌تواند در برابر نفوذ لکه‌ها مقاومت بیشتری داشته باشند و حتی می‌توانید لکه‌های ایجادشده روی آن را به راحتی تمیزکنید. البته استفاده از این رنگ‌ها معایبی را هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درخشش بیش از اندازه ان اشاره‌کرد. درخشش این رنگ‌ها سبب می‌شود تا نقاط ضعف منزل شما بیشتر دیده شود.قیمت کنافمتفاوت می باشد.
اگر به دنبال خرید رنگ ارزان قیمتی نیستید، انتخاب رنگ لاتکس می‌تواند بهترین انتخاب برای نقاضی ساختمان شما باشد. این رنگ انتخاب نقاشان حرفهای بوده است ومی توانید برای قسمت‌های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و یا اتاق خواب از آن استفاده کنید. اجرای کناف

 

انتخاب غلتک مناسب برای نقاشی

غلتک‌ها می‌توانند به اندازه رنگ کردن یک اتاق کامل رنگ را در خود نگه دارند. دقت کنید در انتخاب غلتک باید فاکتورهای زیادی را درنظربگیرید. آن دسته از غلتک هایی که پرزهای بلندتری دارند می‌توانند رنگ بیشتری را درخود جذب کنند و درنهایت نیز می‌توانند لایه رنگ بیشتری را از خود روی دیوار نگه دارند. بسته به این که چه محیطی را می خواهید نقاشی کنید و به چه میزان رنگی احتیاج دارید می توانید برای خرید غلتک اقدام کنید.کاغذ دیواریهم می تواند خان را زیبا کند.


البته خرید غلتک های سبک تر می تواند سبب راحتی شما درحین کار شود، و می توانید مدت زمان بیشتری را بدون خستگی کارکنید. بعداز خرید غلتک باید ابتدا آن را با مایع ظرفشویی به خوبی بشویید این کار سبب می شود تا الیاف اضافی غلتک از بین بروند و هنگام رنگ کردن روی دیوار باقی نمانند.
انتخاب دسته مناسب برای غلتک نیز می تواند در حین کار به شما کمک بسیارزیادی کند. برای مثال اگر غلتک‌ها با دسته بلندتری را خریداری کنید، دیگر نیازی به استفاده از نردبان نخواهیدداشت و این کارسبب می‌شود تا بتوانید کار نقاشی ساختمان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. قیمت کاغذ دیواری

انتخاب برس مناسب

اگر می‌خواهید کارنقاشی ساختمانرا با برس انجام دهید، باید برای خرید ان وقت کافی را بگذارید. اگر می‌خواهید از رنگ های روغنی استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما استفاده از برس‌هایی با موی طبیعی است واما برای استفاده همه جانبه می‌توانید برس هایی با موی مصنوعی را خریداری کنید. برای کارهای ظریف برس های نرمتر و برای کارهای بیرونی می‌توانید برس‌های ضخیم تری را انتخاب کنید.
به صورت کلی با انتخاب برس‌های کوچک تر روی کار تمرکز بیشتری خواهیدداشت و اما باید بدانید که وقت بیشتری را نیز باید برای این کار بگذارید. پس دقت کنید تا بسته محلی که می‌خواهید نقاشی کنید، برس خود را انتخاب کنید.
دراین مطلب به بررسی هرآن چه برای نقاشی ساختمان نیازدارید پرداختیم . شما می‌توانید با مطالعه آن و بررسی این نکات منزل خود را به زیبایی رنگ کنید. هنگام رنگ آمیزی باید همه آن چه بیان شد را مدنظرداشته باشید و به دقت به آن عمل کنید.

 

shishebarghi بازدید : 29 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان:به مرور زمان ساختمانها فرسوده می‌شوند و همین نیز باعث می‌شود تا نیاز به بازسازی پیداکنند. بازسازی ساختمان یا بازسازی خانهراه حلی برای زیباترساختن خانه‌های قدیمی است، معمولا خانه‌های قدیمی بعداز گذشت سال‌ها دیگر آن زیبایی اولیه را ندارند این جاست که می‌توان با بازسازی ساختمان جلوه‌ای تازه به آن بخشید.درادامه این مطلب بیشتر درباره بازسازی ساختمان صحبت خواهیم کرد اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی مراحل بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمانشامل مراحل بسیارزیادی است که اگر می‌خواهید دراین کار موفق باشید باید تمامی این مراحل را به خوبی پشت سربگذارید. درادامه مراحل بازسازی ساختمان را شرح خواهیم داد. دیوار کاذب

 

مشورت با شرکت‌های متخصص دراین زمینه

برای این که اطلاعات بیشتری برای بازسازی ساختمان و براورد هزینه‌های ان به دست آورید می‌توانید به شرکت‌های متخصص دراین زمینه سری بزنید. توجه کنید برای بازسازی باید اطلاعات لازم را داشته باشید زیرا بازسازی ساختمان‌های قدیمی بدون رعایت نکات ایمنی می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. پس با مشاوره شرکت‌های متخصص دراین زمینه می‌تواند این خطرات را به حداقل برسانید.  قیمت دیوار کاذب

 

تخریب ساختمان

اگر قصد بازسازی ساختمانرا دارید اولین مرحله اجرایی شما تخریب ساختمان است. تخریب ساختمان نیز اصول و قواعد خاص خود را دارد و باید براساس اصول مهندسی صورت گیرد تا احتمال بروز خطرات مالی و جانی را به حداقل برساند. منظور از تخریب، از بین بردن کلیه قسمت‌های ساختمان نیست، بلکه تخریب می‌تواند به صورت کلی و یا جزئی صورت گیرد. در بسیاری از موارد فرد می‌خواهد تنها بخشی از منزل خود را تغییر دهد، همین نیز سبب می‌شود تا تخریب تنها در برخی از قسمت‌های منزل صورت گیرد. pvc  سقف کاذب

ساخت بنای تخریب شده

بعد از تخریب ساختمان لازم است تا قسمت‌هایی از بنای تخریب شده دوباره ساخته شود. اگر برای این کار با شرکت‌های ساختمانی مشورت کرده اید، طرح‌های بازسازی این شرکت مطابق با استانداردهای تعیین شده صورت خواهدگرفت. البته باید در این بخش نیازهای مشتری نیز درنظرگرفته شود. مشتری باید نقاط ضعف منزل را برای متخصصین بازگو کند تا آن ها برا بازسازی ساختمان اقدامات لازم را انجام دهند.اجرای سقف کاذب
به صورت کلی در کار بازسازی ساختمان به جای دیوارکشی از دیوارهای پیش ساخته و دیوار کاذباستفاده می‌شود، استفاده از این دیوارها هم سرعت کار را بالاتر می‌برد و هم صرفه اقتصادی دارد. در عملیات بازسازی ساختمان باید از حداقل هزینه استفاده شود و زیرا مشتری به دنبال این نیست که به اندازه بودجه ساخت، برای بازسازی نیز هزینه کند. استفاده از دیوارهای پیش ساخته امروزه بین مردم باب شده است، هم چنین شما می‌توانید از انواع این دیوارها که عایق صدا و رطوبت هستند نیز استفاده کنید. سقف کاذب

 

 

زیباسازی ساختمان

این مرحله مخصوص نازک کاری‌های ساختمان است و اگر ساختمان نیاز به گچ کاری داشته باشد، دراین مرحله صورت می‌گیرد. توجه کنید که برای گچ کاری باید گچ مرغوبی را خریداری کنید تا به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد و نیاز به بازسازی دوباره نداشته باشد.نقاشی ساختمان


برای بازسازی ساختمانمی‌توانید از انواع سقف کاذب نیز استفاده کنید، استفاده از انواع دکورایتو این محصول می‌تواند در زیبایی ساختمان تاثیربسزایی داشته باشد.
برای تکمیل کردن دکوراسیون داخلی منزل خود نیز می‌توانید در این مرحله نورپردازی‌های جذابی انجام دهید. امروزه در نورپردازی ها از لامپ‌های هالوژن استفاده می‌شود که مصرف انرژی بسیارکمی دارند. توجه کنید اگر می‌خواهید در این مرحله از بازسازی  از نورپردازی استفاده کنید، لازم است تا هنگام سیم کشی آن‌ها دقت زیادی داشته باشید. نقاشی ساختمان مدرن

.
برای انتخاب کفپوش و دیوارپوش نیز می‌توانید از متریال متفاوتی دراین زمینه استفاده کنید. امروزه شرکت‌های بسیارزیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند که می‌توانید انواع آن را خریداری کنید. لمینت از جمله کفپوش‌های معروفی است که در بیشتر منازل به چشم می خورد.نقاشی ساختمان ارزان


آخرین مرحله ای که دراین بخش باید با دقت انجام دهید، چیدمان منزل است. اگر می‌خواهید هزینه هایی که تابه حال برای بازسازی  داشته اید، به خوبی خود را نشان دهد، باید در انتخاب آیتم‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل دقت کافی را داشته باشید.

بازسازی داخلی منزل

بازسازی خانهمی‌تواند از جهات متفاوتی موردبررسی قرارگیرد، از اساسی ترین عواملی که در بازسازی داخلی ساختمان تاثیر می گذارد میزان بودجه‌ای است که برای این کاردرنظرگرفته اید. بازسازی داخلی می‌تواند شامل تغییردکوراسیون ویا تغییر کلی فضای منزل باشد که بسته به نیاز افراد متفاوت از هم خواهدبود .کناف

 

بازسازی بخش‌های مختلف ساختمان

درادامه به بررسی اقداماتی می پردازیم که برای بازسازی هریک از قسمت‌های ساختمان باید انجام دهیم. قیمت کناف

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه جز بخش‌های اساسی هر خانه ای است به همین دلیل نیز باید برای دکوراسیون آن از ایده‌های جذابی استفاده کنید. برای بازسازی آشپزخانه ساختمان می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید: اجرای کناف
تعویض کابینت‌های آشپزخانه
تعویض سرامیک و کاشی آشپزخانه
تعویض شیرآلات
تعویض سینک ظرفشویی
تعویض درب کابینت
بازسازی حمام
در بازسازی ساختماندر بسیاری از موارد بازسازی حمام و سرویس بهداشتی به اندازه سایر قسمت‌های منزل موردتوجه قرارنمی‌گیرد. برای بازسازی این بخش‌های می‌توانید شیرآلات آن را تعویض کنید و یا می‌توانید با عوض کردن سرامیک‌های این بخش‌ جلوه‌ای خاص به آن ببخشید.
اگر ساختمان شما قدیمی است میتوانید برای بازسازی این بخش، لوله کشی‌های ساختمانی آن را نیز تعویض کنید.

بازسازی اتاق خواب

برای بازسازی اتاق خواب می‌توانید تنها به سلیقه شخصی خود تکیه کنید. کمددیواری جز اصلی هر اتاق خوابی است به همین دلیل نیزمی‌توانید برای بازسازی این بخش کمددیواری را تعویض کنید. اگر بودجه کافی برای این کار را ندارید می‌توانید تناه به عوض کردن درب کمددیواری اکتفا کنید.کاغذ دیواری

 

بازسازی نشیمن

اتاق نشمین از بخش‌های پررفت و آمد منزل است به همین دلیل نیز باید برای دکوراسیون آن نیز اهمیت ویژه‌ای قائل شد. پس اگر می‌خواهید تنها یکی از بخش‌های منزل خود را بازسازی کنید، پیشنهاد ما به شما اتاق نشیمن است. برای بازسازی این قسمت می‌توانید کفپوش ان را تعویض کنید و یا این که می‌توانید با کمک دیوارپوش‌های متنوع فضای این اتاق را جذاب تر کنید. قیمت کاغذ دیواری
اگر نمی‌خواهید بودجه زیادی را برای این کار صرف کنید می‌توانید تنها به رنگ کردن اتاق اکتفا کنید. درکنار این موارد از چیدمان درست اتاق نیز غفلت نکنید.
دراین مطلب درباره بازسازی  و مراحل بازسازی بحث کرده‌ایم، اگر به فکر بازسازی منزل خود افتاده‌اید می‌توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید و اقدامات موثری را دراین جهت داشته باشید.

 

shishebarghi بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن:به صورت کلی منظور از نقاشی ساختمانپوشاندن سطح‌های مختلف با کمک رنگ است که می‌تواند سبب جذاب ترشدن محیط ساختمان شود. دراین مطلب می‌خواهیم درباره نقاشی ساختمان مدرن صحبت کنیم. منظور از نقاشی ساختمان مدرننقاشی ساختمانی است که با طرح‌ها، رنگ‌ها و ابزارهای جدید صورت می‌گیرد.
رنگ‌هایی که از زمان‌های قدیم تا به امروز برای نقاشی ساختمان کاربرد داشت است در سه دسته روغنی مات، روغنی براق و رنگ پلاستیک دسته بندی می‌شوند. هریک از این رنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود هر نمونه از آن را خریداری کنید. درادامه بیش تر درباره نقاشی ساختمان مدرن بحث خواهیم کرد، اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید. قیمت کناف.

مطالبی از نقاشی ساختمان مدرن

  • بررسی انواع روش‌های نقاشی ساختمان مدرن
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک رنگ آکریلیک
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک رنگ مولتی کار
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک پتینه‌کاری
  • نقاشی سه بعدی ساختمان
  • نقاشی ساختمان ارزانبا کمک رنگ کنیتکس
  • هریک از این موارد را درادامه مورد بحث قرار می‌دهیم.
  • نقاشی ساختمان مدرن با استفاده از رنگ آکریلیک

رنگ‌های آکریلیک بعد از رنگ‌های پلاستیک و یا روغنی وارد بازار شده‌اند. از این رنگ‌ها می‌توانید برای  نقاشی ساختماناستفاده کنید. مقاومت بالای این رنگ و زیبایی آن سبب شده‌است که بتوانید از آن‌ها برای داخل و بیرون ساختمان استفاده‌کنید. از مهم ترین ویژگی‌های رنگ آکریلیک که سبب شده‌است امروزه استفاده زیادی از ان شود می‌توان به سریع خشک‌شدن آن اشاره‌کرد. همین ویژگی سبب می‌شود تا رنگ به سرعت خشک شود و نقاش بتواند لایه دیگر را روی آن رنگ‌آمیزی کند.کناف


از این نوع رنگ می‌توانید برای رنگ آمیزی انواع سطوح استفاده کنید. برای رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک بهترین ابزار استفاده از غلتک است. به هیچ عنوان برای رنگ‌امیزی با این رنگ استفاده از قلم مو پیشنهاد نمی‌شود زیرا هنگام رنگ‌آمیزی خطوط قلم مو روی سطح باقی می‌ماند.اجرای کناف
رنگ‌های آکریلیک خود به سه دسته براق ، مات و نیمه مات تقسیم می‌شوند. این رنگ‌ها مانند رنگ‌های روغنی قابل شست و‌شو هستند و بوی نامطبوعی ندارند به همین دلیل نیز می‌توانید با آسودگی تمام رنگ‌امیزی سطح را انجام دهید. رنگ آکریلیک بهترین پیشنهاد برای افرادی است که به دنبال نقاشی ساختمان  هستند.بازسازی ساختمان

 

نقاشی ساختمان مدرن با رنگ مولتی کالر

از بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید برای  نقاشی ساختماناز آن استفاده کنید، رنگ مولتی کالر است. این رنگ‌ها جاذب الودگی‌های محیطی نیست و به همین دلیل نیز می‌توانید برای مکان‌های پررفت و‌آمد از آن استفاده کنید . زیرا می‌تواند در مدت زمان زیادی بدون تغییر باقی بماند.کاغذ دیواری


برای استفاده از این رنگ به هیچ عنوان به حلالی نیاز ندارید و همین نیز سبب می‌شود تا هنگام استفاده از آن هیچ بویی را انتشار ندهد. اگر می‌خواهید برای نقاشی ساختمان مدرن از این رنگ‌ها استفاده کنید، ابتدا باید سطح موردنظر را به خوبی تمیزکنید و سپس با کمک دستگاه رنگ را روی آن بپاشید. توجه داشته باشید که از این رنگ می‌توانید برای رنگ آمیزی سطوح مختلفی نظیر چوب ،سیمان، بتن و ... استفاده کنید.بازسازی خانه


رنگ مولتی کالر جز رنگ‌های دکوراتیو است که در مکان‌های مختلفی نظیر فروشگاه‌ها، بوتیک و ... از آن استفاده کنید. هم چنین مولتی کالر رنگ‌های جذاب و متنوعی دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود هرکدام را انتخاب و خریداری کنید.

برخی از ویژگی‌های این رنگ را درادامه بررسی می‌کنیم:

این رنگ‌ها قابل شست و شو دارند
لایه بسیارنازکی از سطح را می‌پوشانند.
به راحتی می‌توانید آن ها را ترمیم کنید.
در برابر اشعه مضرنورخورشید مقاومت می‌کنند.
رنگ آن ها به مرور زمان عوض نمی‌شود.
به سرعت خشک می‌شود.  سقف کاذب
از هیچ حلالی استفاده نمی‌کند و به همین دلیل نیز بوی خاصی ندارد.

نقاشی ساختمان مدرنسه بعدی

نقاشی سه بعدی از جمله طرح هایی نقاشی ساختمانی  است که امروزه مورد استقبال زیادی قرارگرفته است.استفاده از این تکنیک می‌تواند محیط اطراف شما را جذاب و زیباتر کند و ظاهری متفاوت به منزل شما ببخشد. قیمت کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان مدرن با استفاده از رنگ‌های کنتیکس

از جمله رنگ‌هایی که می‌توانید برای نقاشی ساختمان از آن استفاده کنید، رنگ کنتیکس است. این رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی فضای داخل و خارج ساختمان مناسب است و می‌تواند برای سطوح مختلفی مورداستفاده قراربگیرد. این رنگ ها خود به سه دسته دیگر رنگ‌های روغنی، پلاستیک و آکریلیک تقسیم می‌شوند.اجرای سقف کاذب


این رنگ‌ها در طول سال‌های متمادی بدون تغییر خواهد ماند و هیچ تغییری در آن رخ نمی‌دهد. برای این که کار نقاشی ساختمان به خوبی صورت گیرد، باید ابتدا سطح موردنظر را به خوبی تمیزکنید.

نقاشی ساختمان مدرنبا پتینه‌کاری

از انواع روش‌های نقاشی ساختمان می‌توان به پتینه کاری اشاره کرد. با کمک این روش می‌توانید فضای بسیارجذابی را برای منزل خود ایجادکنید. البته نباید همه دیوارهای منزل خود را با کمک این روش رنگ‌آمیزی کنید بلکه ابتدا لازم است همه دیوارها را رنگ‌امیزی کنید و سپس روی یک و یا دو دیوار کار پتینه‌کاری را انجام دهید.pvc سقف کاذب


برای نقاشی مدرن با کمک این روش نیاز دارید، وسایل خاصی را داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به شابلون، کارتر، ماژیک،رنگ مناسب، پرایمر و .. اشاره کرد.
برای طراحی به کمک این روش در ابتدا باید شابلون را روی فوم موردنظر قراردهید. سپس با استفاده از کارتر شکل شابلون را روی فوم برش دهید. سپس درنهایت شابلون روی دیوار ثابت می‌شود و جای خالی را با خمیر مخصوص پرکنید. سپس باید چند ساعتی صبرکنید تا خمیر خشک شود، آن گاه می‌توانید شابلون را از روی دیوار بردارید.قیمت دیوار کاذب


اگر می‌خواهید به خمیرها فرم خاصی بدهید قبل از این که خمیر خشک شود می‌توانید با کمک قلم مو این کار را انجام دهید. سپس روی آن را پرایمر بزنید و صبرکنید تا به خوبی خشک شود. ان گاه می‌توانید با رنگ دلخواه خود این طرح ها را رنگ‌آمیزی کنید. این طرح می‌تواند جذابیت منزل شما را دوچندان کند و در سال‌های اخیر نیز مورداستقبال زیادی قرارگرفته است.
اگر شما به دنبال نقاشی ساختمان  هستید، می‌توانید با کمک روش‌هایی که دراین مقاله بررسی شد، این کار را انجام دهید و بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید. دیوار کاذب

 

shishebarghi بازدید : 30 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری:امروزه استفاده ازکاغذ دیواریبرای طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر از گذشته محبوبیت پیداکرده است و جز بهترین دیوارپوش ها برای جذاب کردن منزل به شمار می رود. به صورت کلی می توان گفت امروزه استفاده از کاغذدیواری بهترین جایگزین برای نقاشی ساختماناست که البته می تواند به صورت ترکیبی نیز با رنگ مورداستفاده قرار گیرد. قبل از خرید کاغذدیواری باید در ابتدا درمورد بودجه ای که می خواهید برای این کار به توافق برسید. سپس نیز درمورد قیمت کاغذدیواری اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید.

کاغذدیواری های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که می توانید بنا به سلیقه خود بهترین انتخاب را دراین زمینه داشته باشید. اگر به دنبال این هستید که بدون دردسر و با کمترین هزینه دکوراسیون داخلی منزل و دیوار کاذبخود را تغییردهید انتخاب کاغذدیواری می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. قیمت کاغذدیواری به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آن ها را درادامه این مطلب موردبررسی قرار می دهیم . اگر به دنبال خرید کاغذدیواری مناسب برای منزل خود هستید درادامه این مطلب با ما همراه باشید.

عوامل تعیین کننده قیمت کاغذدیواری

رنج قیمتی کاغذدیواری بسیارمتفاوت است و با توجه به طرح و جنس آنان قیمت گذاری دراین باره صورت می‌گیرد.کاغذدیواری های موجود در بازار انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن ها ویژگی های به خصوصی دارند و  هم چنین رنج قیمتی آن ها نیز بسیارمتغیر است. قیمت دیوار کاذب

 

از عوامل دیگری که روی قیمت کاغذ دیواری تاثیرمستقیمی دارد می توان به تعداد رول های آن اشاره کرد. آن دسته از رول هایی که عرض بیش تری دارند قیمت بالاتری هم دارند زیرا می توانند سطح بیشتری از فضا را پوشش دهند.

همان طور که گفتیم قیمت کاغذدیواری موجود در بازار بسیارمتنوع است، به همین دلیل اگر به دنبال خرید کاغذدیواری مناسب هستید باید فاکتورهایی نظیر جنس کاغذدیواری،طرح و رنگ به کاررفته در آن را درنظربگیرید. بررسی این عوامل سبب می‌شود تا بتوانید انتخاب درستی دراین زمینه داشته باشید و کاغذدیواری را با مناسب ترین قیمت دراین بخش خریداری کنید. pvc سقف کاذب

البته بسته به این که از چه برندی می خواهید این محصول را خریداری کنید هم قیمت کاغذدیواری متفاوت خواهدبود بسیاری از برندها سودکم تری دریافت می کنند و همین نیز سبب می شود تا قیمت کاغذدیواری ارائه شده توسط آن ها مناسب تر از سایرین باشد. درادامه برخی از عوامل موثر در قیمت کاغذدیواری را باهم مرور می کنیم. اجرای سقف کاذب

 

متراژ دیوار

از مهم ترین عواملی که تاثیر بسیارزیادی را در قیمت کاغذدیواری دارد می توان به متراژ دیوارها اشاره کرد. هرچه متراژ دیوارها بیشتر باشد قیمت کاغذدیواری نیز افزایش خواهد یافت. سقف کاذب

نصب با فروشنده

اگر از فروشنده بخواهید که خود برای شما کاغذدیواری را نصب کند وی از شما هزینه اضافه تری را نیز برای نصب ان دریافت خواهدکرد . این هزینه با قیمت کاغذ دیواریکه از قبل پرداخت کرده اید متفاوت خواهدبود.نقاشی ساختمان مدرن

 

توجه داشته باشید، حتما دراین زمینه بهتراست به دنبال یک نصاب ماهر باشید زیرا درصورتی که فرد توانایی و مهارت لازم را برای انجام این کارنداشته باشد، نمی تواند به خوبی کارنصب را انجام دهد و ممکن است پس از اندکی کاغذدیواری کنده شود. به همین دلیل نیز دوباره هزینه های زیادی را دراین زمینه متحمل خواهیدشد.نقاشی ساختمان ارزان

زیرسازی دیوار: اگر دیوارهای منزل شما از قبل کاغذدیواری دارد وشما می خواهید این کاغذدیواری را تعویض کنید، باید در جهت از بین بردن کاغذ دیواری قبلی و یا زیرسازی دیوار نیز اقدامات لازم را انجام دهید. این کار نیز غیر از هزینه کاغذدیواری هزینه دیگری را نیز شامل می شود.بازسازی خانه

 

تعداد رول های کاغذدیواری:بسته به این که چه تعداد از رول های کاغذدیواری را خریداری می کنید، قیمت کاغذدیواری نیز باهم متفاوت خواهدبود. می توانید هزینه تقریبی را از فروشنده بپرسید سپس برای خرید آن تصمیم گیری کنید.

نوع فضا: نوع فضا از جمله عوامل موثر بر قیمت کاغذدیواری است. توجه داشته باشید که در ساختمان هایی که جزئیات بسیارزیادی دارد، نصب کاغذدیواری نیز با سرعت کمتری صورت می گیرد و هم چنین نیاز به دقت بیشتری دارد. دراین صورت میزان کاغذدیواری مصرفی و دستمزد نیز بالاتر خواهدرفت وباید هزینه بیشتری را برای کاغذدیواری پرداخت کنید.  بازسازی ساختمان

تاثیر طرح کاغذدیواری بر قیمت آن

کاغذدیواری جز پرفروش ترین دیوارپوش های ساختمانی است که توانسته است جایگاه خوبی را بین مردم به دست آورد. این کالا رنگ بندی و طرح های متفاوتی دارد که می توانید بنا به سلیقه خود هریک از آن ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید طرح کاغذدیواری روی قیمت ان تاثیربسیارزیادی دارد. برای مثال قیمت کاغذدیواری با طرح های مدرن، سنتی، فانتزی، کلاسیک و ... با هم متفاوت است.  کناف

تاثیرمتریال کاغذدیواری در قیمت آن

موادی که در کاغذدیواری به کاررفته است تاثیربسیارزیادی را روی قیمت کاغذدیواری دارد. روکش کاغذدیواری تنوع بسیارزیادی دارد که از جمله آن ها می توان به روکش های  بامبو، روغنی، وینیل و یا پارچه ای اشاره کرد. البته بسیاری از کاغذدیواری ها تنها جز آن ها کاغذ است که دیگر روی آن ها روکشی وجودندارد. قیمت کناف

 

متریال به کاررفته در این کاغذها روی کیفیت آن تاثیربسیارزیادی می گذارد. برای مثال روکش به کاررفته در بعضی از این کاغذها سبب می شود تا به راحتی بتوانید آن ها را بشویید و یا این که ممکن است از جذب گردوغبار روی آن جلوگیری کند. همین ویژگی ها سبب می شود تا عمرمحصولات نسبت به نمونه های مشابه بیشتر باشد و درنهایت قیمت کاغذدیواری نیز بالاتر خواهدرفت.اجرای کناف

 

بررسی نکات مهم برای نصب کاغذدیواری و قیمت کاغذ دیواری

  • کاغذدیواری به کمک چسب روی دیوار نصب می شود به همین دلیل نیز زمانی که قصد تعویض آن را داریم باید ابتدا این زیرسازی از بین برود و سپس کاغذدیواری جدید نصب شود.

·        توجه کنید حتما کاغذ دیواریاز لایه وینیل برخوردار باشد زیرا این کار سبب می شود تا کیفیت و درنهایت قیمت کاغذدیواری بالاتر برود.

  • توجه کنید درصورت این که سطح شکستگی داشته باشد و سطح صافی نباشد هم کاغذدیواری بیشتری مصرف می کند و هم این که هزینه نصاب بالاتر خواهدرفت.
  • هنگام خرید دقت کنید تا یک رول اضافی از کاغذدیواری انتخابی خود بخرید، این موضوع سبب می شود تا بتوانید بعدها در صورت آسیب کاغذدیواری آن را تعویض کنید.

دراین مطلب به بررسی قیمت کاغذ دیواریو عوامل تاثیرگذار بر آن پرداختیم شما نیز با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید و درنهایت نیز خرید خوبی داشته باشید.

 

دیوار کاذب , قیمت دیوار کناف ,سقف کاذب ,اجرای سقف کاذب , سقف کاذب pvc,نقاشی ساختمان ,نقاشی ساختمان مدرن ,نقاشی ساختمان ارزان ,بازسازی خانه ,بازسازی ساختمان ,کناف ,قیمت کناف ,اجرای کناف ,کاغذ دیواری ,قیمت کاغذ دیواری

shishebarghi بازدید : 37 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

بهترین خدمات پرستاری در منزل

بهترین خدمات پرستاری در منزل : بسیاری از افراد از خدمات پرستاری در بیمارستانها و مراکز درمانی ناراضی است و به همین دلیل ترجیح می‌دهند بیماران خود را به این مراکز نبرند چراکه با برخورد نامناسب پرسنل اداری و همچنین پرسنل درمانی بیمارستان و درمانگاه مواجه شدند و همین که معتقدند که به بیمار آنها به درستی رسیدگی نمی‌شود و مشکلاتی از این قبیل که بسیاری از افراد با آن‌ها روبرو هستند. قصد نداریم که به درستی یا نادرستی این ادعای دوستان از بپردازیم اما باید توجه نماییم که مهمترین هدف در هر کسب و کاری که کسب و کار درمانی باشد و چه کسب و کار تجاری رضایت مشتریان باشند چراکه مشتریان عامل سر پا نگه داشتن کسب و کار آن باشد و این امر است که متاسفانه در مراکز درمانی استان به آن توجهی نمی‌شود.

نگهداری از سالمند در منزل

در این مقاله قصد داریم پیرامون بهترین خدمات پرستاری در منزل در منزل اطلاعاتی را با شما دوستان عزیز در میان بگذاریم که در صورت نیاز به این خدمات بتواند در اسرع وقت و سریعترین زمان ممکن به این خدمات دست پیدا کنید باید توجه نمایید که این خدمات در مراکز مختلف ارائه می‌شود و شما باید بر اساس نیاز خود و بر اساس کیفیت ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف خدمات مختلف را دریافت نمایید.

اطلاعاتی از بهترین خدمات پرستاری در منزل

چرا بهترین خدمات پرستار سالمند

 

استفاده از بهترین خدمات پرستاری در منزل

در انتخاب بهترین خدمات پرستاری در منزل باید به چه امور مراقبتی اهمیت داده شود؟

بهترین خدمات پرستاری در منزل معمولاً باید دارای چه ویژگی باشد؟

جمع بندی و نتیجه گیری

نگهداری کودک در منزل

 

چرا بهترین خدمات پرستاری در منزل

همه ما در طول زندگی خودمان با دشواری‌هایی روبرو شده‌ایم. و ممکن است در برخی از موارد با بیماری‌های نیز مواجه شده باشیم که برای درمان آنها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و خدماتی مراجعه کرده باشید و بسیاری از افراد متاسفانه در طول زندگی خود درگیر بیماری‌هایی می‌شود که نیازمند کنترل و نظارت بیشتری هستند و آن گونه که می دانید با توجه به محدودیت‌های زمانی و محدودیت‌های مکانی که در بسیاری از بیمارستان‌ها در حوزه بیماران وجود دارد و همین طور کمبود تخت‌های بستری و همین طور مدت‌های کوتاهی که برای نگهداری از بیماران در بیمارستان وجود دارد لازمه ورود بخش خصوصی به این حوزه هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود علاوه بر این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به منظور ارائه خدمات پرستاری خود هزینه بسیار گزاف لازم را در خصوص می‌کند که این هزینه‌ها عموماً ممکن است در در حد توان و وسع بیماران نباشد حال فکر کنید یکی از اعضای خانواده شما نیاز به خدماتی را داشته باشد به نظر شما باید چه کار کند باید با پرداخت هزینه‌های گزاف بیمارستان خصوصی اقدام نمایید یا اینکه شما کار و مشاغل خود را بزنید و بیخیال دغدغه‌های شغلی شوید و زمان خود را برای نگهداری از از آن خود بپردازید. ما به شما توصیه می‌کنیم به دنبال بهترین خدمات پرستاری  باشد چرا که هم هزینه ارزانتری را برای آنان تقبل می‌کند و همین که زمانی از شما برای نگهداری از آن گرفته می‌شود و حتی در صورت نارضایتی از بهترین خدمات پرستاری می‌توان به راحتی مسئول و اپراتور مورد نظر را بهتر است و دیگر جایگزین نمود. نگهداری از کودک در منزل

.

 

 استفاده از بهترین خدمات پرستاری در منزل

رفت علم و تکنولوژی در سالیان اخیر تغییر و تحول در حوزه‌های مختلف علوم و خدمات شده است که یکی از این پیشرفت ها که در سالیان اخیر و در همین اواخر مورد توجه قرار گرفته است بهره برداری و بهره مندی از خدمات پرستار سالمند در منزل

 می‌باشد در کل ایران رشد فراوانی داشته است اما هنوز هم می‌توان به این مهم اشاره نمود که آگاهی و درک افراد مختلف پیرامون خدمات هنوز بسیار ناچیز است و افرادی که قصد انتخاب پرستار سالمند در منزل و کودک ...را دارند شناخت مناسبی نسبت مرکز پرستاری ندارد و همین دلیل باید با آگاهی نسبی در خصوص این مراکز برسند و برخی از افراد ممکن است به دلیل مشکلاتی که دارند می‌توانند از والدین و از آن خود بدون سوء استفاده نمایند به همین منظور از اولویت‌های آن‌ها علاوه بر کسب و کار خود حفظ شغل و همچنین نگهداری از آن خود می‌باشد که با انتخاب پرستار مناسب در منزل می‌توانند به این درد به خود پاسخ دادند و با انتخاب پرستار که در تمام ساعات شبانه روز از عزیزان آماده نماید این گونه دغدغه پرستاری دیگر نخواهند داشت.   نگهداری از سالمندان در خانه.

در انتخاب بهترین خدمات پرستاری در منزل باید به چه امور مراقبتی اهمیت داده شود؟

1.      حضور پرستار در منزل می‌شود که بیمار بسیار سریعتر بهبود پیدا کند

2.      حضور پرستار در منزل صرف می‌شود که جزو قشرهای بسیار محبوب در جامعه محسوب می‌شوند در منزل مورد مراقبت قرار می‌گیرد و به مکان مانند خانه سالمندان منتقل نشود

3.      بهترین خدمات پرستاری سبب می‌شود که مراقبت از بیماران و مراقبت از سالمنددرسطح منزل انجام شود و بیمار را از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

4.      همچنین افراد در طول دوره درمان خود در منزل در نظر خانواده قرار دارد و این سبب می‌شود که روحیه‌ای شاد و با نشاط‌تری در بیماران و همچنین سایر اعضای خانواده وجود داشته باشد و بیماران در طول عمر خود دچار افسردگی پس از بیماری نشوند.

5.      همچنین هزینه نهایی تمام شده برای بیماران و خانواده آنها بسیار کمتر از هزینه است که صرف حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌نمایند.

6.      همین طور محیط خانه بسیار بهداشتی‌تر از محیط مراکز درمانی و خدمات بهداشتی است

بهترین خدمات پرستاری در منزل معمولاً باید دارای چه ویژگی باشد؟

معمولاً برای کسی که خدمات پرستاری را منحصر به فردی باشد که شد بیمار و خانواده آن با آنها تماس بگیرد. خدمات را بخواهد استفاده کند یکی از این موارد این است که پرستار مورد نظر باید بسیار زبده و حرفه‌ای باشد همینطور برقراری ارتباط مؤثر جزو توانایی است که فرد باید داشته باشد و همچنین تجربه و مهارت مرکز خدمات آموزشی و پزشکی پرستاری در این حوزه بسیار مؤثر باشد و همینطور این افراد باید با تکنیک‌های روز پزشکی و دانشی که هر روز در حال گسترش است خود را به فرد و همچنین هزینه‌هایی که بایست بر خانواده محترم می‌شود نسبت به حذف این راستا باید ارزان‌تر باشد  نگهداری از سالمند در تهران

.

 جمع بندی و نتیجه گیری

اگر به دنبال بهترین خدمات پرستاری  هستید باید بدانید که کم‌کم این خدمات به نوعی در بسیاری از خانه‌ها و عجیب می‌شود و جزئی از فرهنگ ما بدل می‌شود چراکه با توجه به مشکلاتی که بیمارستان در سال‌های اخیر برای بیماران به وجود آورده‌اند نیاز به خدمات روز به روز در حال بیشتر شدن است و اگر شما هم از این خدمات تاکنون استفاده کرده‌اید می‌توانید در بخش نظرات ما را از خدمات تاکنون از برخی دیگر دریافت کرده‌اید آگاه نمایید. پرستاری کودک

.

 

 

shishebarghi بازدید : 33 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

مجریان اپوکسی

اینکه شمامجری کفپوش آپوکسی باشید کار بسیار آسانی نیست و باید توجه کنید که باید به یک حوزه در این حوزه وارد شوید تا بتوانید یک پروژه اپوکسی را به درستی اجرا نمایید. چرا که مجری یا مجریان اپوکسیباید بتوانند یک پروژه را به صورت کاملاً یکدست و بدون نقص تحویل کارفرمای خود قرار دهند و این امر با تجربه و دانش در این حوزه مرتبط می‌باشد چرا که وقتی یک سطح به طور ناقص تحویل مشتری و کارفرما داده شود مشتری نمی‌تواند سالها از آن با اطمینان کامل استفاده نماید.

سال گذشته یکی از مشتریان کفپوش اپوکسیبا ما تماس گرفت بعد با ما در ارتباط بود و به این نکته اشاره می‌کرد که یکی از همکاران ما شوربختانه اقدام به نصب کفپوش برای مشتری گرامی نموده بود اما متاسفانه کیفیت نهایی کفپوش به قدری ضعیف بود که مشتری با ناراحتی فراوان در این حوزه مواجه شده بود وقتی که این مشتری عزیز با ما تماس حاصل نمود خیلی از افراد کفپوش کار آپوکسی ناراضی بود و گفت اکثریت مجریان اپوکسی دانش کافی ندارد و اکثر مردم را با یک چشم نگاه می‌کرد. برای اینکه شما نیز به مشکل این دوست عزیز بود مواجه نشوید حتماً توصیه می‌کنم پیش از اجرای واگذاری پروژه خودتان به یکی از مجریان اپوکسی یا سایر همکارانی که در این حطیه فعالیت می‌کنند, حتماً این مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا با مشکلاتی که ایشان وسایر دوستان با آن مواجه می‌شوند مواجه نشوید.

چه پارامترهایی برای انتخاب مجری کفپوش آپوکسی باید در نظر داشته باشیم؟1

بهترین مجریان آپوکسی چه کسانی هستند؟2

 

 چه پارامترهایی برای انتخاب مجری کفپوش آپوکسی باید در نظر داشته باشیم؟

فرض کنید با یک بیماری سهمگین مواجه شده‌اید و پزشک مراجعه نموداید. ابتدا به سؤال و جواب در مورد پزشک‌های مختلف می‌پردازید تا به نتیجه برسید که پزشک مورد نظر شما بر سایر پزشکان برتر باشد و سپس به آن رجوع می‌نماید. مسئله روکش اپوکسی نیز به همین سان می‌باشد شما قصد دارید محیطی را که همیشه با آن سر و کار دارید به یک مجری کفپوش کار بسپارید که کفپوش اپوکسی را برای شما اجرا نماید در وهله اول باید بدانید که این محیط را باید به چه کسی واگذار نمایید تا کار با کیفیت و ارزشمند به شما ارائه دهد تا دچار مشکل و چالش نشوید.

 برای اینکه وارد این بحث و چالش با مجریان اپوکسی نشوید باید به نکات زیر توجه نمایید:بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

1. در وحله اول باید با مجریان اپوکسی مورد نظر کفسازی صنعتی با ماله پروانهخود گفتگو کنید و بگذارید هر چه که مد نظر خود بود در مورد طرح قرار است اجرا کند برای شما بیان کند.

2. در این گام باید اجازه بدهید هنگامی که صحبت فقط به طور کامل پایان یافت از او بابت صحبت‌هایی که پیرامون کاری که قرار است اجرا کند تشکر کامل نمایید.ضد حریق پایه رنگی

3. در این مرحله باید از میان مجریان اپوکسی مجری نظر خود را گزینش نمایید.

4. در این مرحله به مرحله اجرای پروژه می‌رسید.

5. این مرحله ممکن است بسیار حائز اهمیت باشد چرا که ممکن است فردی که پروژه قصد دارد تا کار شما اجرا نماید دانش و تخصص کافی در زمینه اجرای پوشش ضد حریقاپوکسی را برای شما نداشته باشد ممکن است که کار بی کیفیت و کم اهمیت را برای شما ارائه بدهد هم چنین فردی که این پروژه را ارائه نماید ممکن است که این پروژه را به عنوان آزمایش انجام دهد توانایی اجرای کار را دارد پس مراقب باشید از مجریانی استفاده کنید که قبل از سابقه اجرایی کارهای مفید را داشته‌ باشد.

6. در این مرحله فارغ از اینکه کار با کیفیت برای شما اجرا نموده باشد و از شما دریافت مبلغ بیشتری را ممکن است داشته باشند و شما هم با این کار به صورت برای شما انجام شده است که کار خیلی باکیفیت برای شما اجرا شده است اما بعداً متوجه می‌شوید که کار بتن ریزی با ماله پروانه چقدر بی کیفیت صورت گرفته است و مراقب باشید در مرحله قبلی نظارت بیشتری داشته باشید در صورت اجرا نشدن کار با کیفیت مطلوب کار به مجری دیگری واگذار نماید.ضدحریق پایه سیمانی

7. افرادی که در این زمینه آگاهی ندارند به طور مداوم وقتی کار را برای فرد با کیفیت نامناسب اجرا می‌کنند اقدام به اجرای کارهای مشابه با کیفیت نامناسب‌تر نیز برای افراد دیگر می‌کنند. متاسفانه بسیاری از افراد است که عادت دارند کارها را با کیفیت بسیار پایین و به نوعی ماست مالی را سرهم‌بندی که خیلی زود برای دریافت پروژه برای آنها به پول و قیمت کفپوش اپوکسی ختم شود.

8. به این نکته توجه کنید که بسته به فعالیتی که قرار است که اجرا شود نوع کفپوش آپوکسی باید متفاوت باشد مثلاً برخی از مجریان اپوکسی این مطلب را می‌ گویند که بله یک کفپوش می‌تواند برای محیط‌های متنوع باشد بلکه این کاملاً اشتباه است چرا که کفپوشی که ممکن است برای منزل محل کار و دیگر مراکز اداره, صنعت و ... مورد استفاده قرار گیرد کاملاً متناسب باشد و متفاوت باشد چرا که کیفیت محیط و همینطور نوع رفت و آمد است و هزینه‌ای که قرار است که پوشش با بتن رنگیآن اجرا شد کاملاً با سطوح مختلف می‌باشد.

بهترین مجریان اپوکسی چه کسانی هستند؟

از این بحث‌ها که عبور کنیم باید توجه کرد که در این سطح هر فردی هزینه زندگی خود را باید تأمین نماید و بررسی کار به معیار حجم کاری که انجام می‌دهد و هزینه‌های کار را برآورد و تعیین می‌کند اما باید به این نکته توجه ویژه شود که بسیاری از افراد فقط کم پرداخت نمودن پول برایشان مورد اهمیت است و به این علت به اجرای بتن با ماله پروانه بی کیفیت مراجعه می‌کنند چرا که افراد در قیمت تمام شده کار خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و به خاطر همین از مواد بی کیفیت استفاده.

 باید به این نکته توجه شود که اگر شما قصد کار با کیفیت مطلوب را برای پوشش و سطوح خود استفاده نمایید باید از مجریان اپوکسی با کیفیت بالا و دارای تجریبه استفاده نمایید. مجریانی که در این حوزه تخصص دارد و دانش کافی را دارند می‌دانند چگونه پروژه را برای شما اجرای بتن سختنمایند. مثلاً در حوزه کفپوش باید بدانند که مرغوب‌ترین جنس, کفپوش سه بعدی آلمانی محسوب می‌شود که قیمت نهایی تمام شده آن از کفپوش های ایرانی بسیار بالاتر است. توصیه می‌کند که ابتدا شما به عنوان مالک پروژه باید تعهد نسبت به کار خود داشته باشید وقتی که شما به کار خود متعهد باشید و اجناس با کیفیت برای کار و مورد خود تهیه کنید مطمئن باشید مجری هم که بالای سر پروژه شما قرار می‌گیرد این تعهد را حس می‌کند و می‌داند که اگر کاری را دریافت کند حتماً باید کار با کیفیتی را نیز تحویل شما دهد.کف سازی با ماله پروانه

 

 

 

shishebarghi بازدید : 28 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

کفپوش اپوکسی

به عنوان مهمان به یک مکان جدید رفته‌ایی و هنگمی که وارد می‌شوید با یک فضای بسیار براق و زیبا و کفسازی تمیزی مواجه می‌شوید که انقدر تمیز و براق می‌باشد و از دیدن آن حیرت می‌کنید.

در نگاه اول می‌گوید احتمالاً که بسیار لغزنده است و اگر پا روی آن بگذارید حتماً لیز می‌خورید اما کمی که به جلو می‌روید این احساس را به کلی فراموش می‌کنید که به خود می‌گوید احتمالاً این یک نوع محصول جدید است در این محیط از آن استفاده شده است اما هنگامی که از صاحبخانه در مورد این سبک کف خانه سؤال می‌پرسید چرا انقدر زیباست اینگونه پاسخ می‌شنوید که این کفپوش اپوکسی است. به خود می گویید کفپوش اپوکسیچیست؟ شاید این پرسش هم برای شما به وجود آمده باشد و در محیط‌های حضور پیدا کرده باشید بعد از دیدن منظره کف محیط بسیار لذت برده باشید و دوست داشته باشید در محیط مسکونی یا اداری خود آنها را پیاده سازی نمایید.

ما در این مقاله با شما هستیم تا در مورد کفپوش اپوکسی و مجریان اپوکسیاطلاعات جالبی را در اختیار شما بگذاریم و به پرسش‌های شما پاسخ بدهیم که روکش اپوکسی  چیست و چه کاربردی دارد و برای چه از آن استفاده می‌شود پس با ما همراه باشید تا پاسخ پرسش‌های خود را بیابید.

اپوکسی و کاربردهای آن:

  • کفپوش اپوکسی چیست؟
  • کفپوش اپوکسی برای چه سطوحی مناسب است؟
  • کفپوش اپوکسی چه مزایایی دارد؟
  • کفپوش اپوکسی چه معایبی را به همراه دارد؟
  • جمع بندی و نتیجه گیری

کفپوش اپوکسی چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده به این پرسش پاسخ بدهیم باید اشاره کنم که کفپوش اپوکسی یک نوع پوشش ضد حریق از جنس پلیمر محسوب می‌شود که این نوع پوشش بر روی بسیاری از سطوح مثل بتن یا موزاییک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در لایه‌های مختلف آن اجرا می‌گردد.

البته در پوشش‌های بسیار سخت مانند سنگ بتن و یا موزاییک نیز می‌توانید از پوشش اپوکسی استفاده کنید که علاوه بر حفظ مقاومت این نوع عناصر, افزایش عمر مفید آن نیز کمک شایان توجهی می‌شود. در خصوص این که پوشش اپوکسی را می‌توان روی آسفالت اجرا کرد و ضدحریق پایه سیمانی است یا خیر نظرات متناقض فراوانی وجود دارد که برخی معتقدند که این پوشش را می‌توان روی آسفالت اجرا کرد و برخی معتقدند که این پوشش و نمی‌توان روی آسفالت اجرا کرد.

اما نمی‌توان نظر قطعی راجع به اجرا یا عدم اجرای پوشش اپوکسی روی آسفالت را ارائه نمایند اما باید توجه کرد که روکش اپوکسی در حالی که مناسب‌ترین و مقاوم‌ترین کفپوش های موجود در بازار محسوب شود که علاوه بر حفظ زیبایی سطوح مختلف به افزایش ایمنی ستون کمک می‌کند.

 کفپوش اپوکسی برای چه سطوحی مناسب است؟

همان طور که در بالا اشاره شد کفپوش اپوکسی بتن با توجه به حساسیت‌های ویژه و منحصر به فردی  ضد حریق پایه رنگی

که دارد می‌توان آن را روی عناصر مختلف از قبیل سنگ و موزائیک و بتن مورد استفاده قرار گیرد و سطوح پستی و بلندی را بسیار خوب پوشش می‌دهد در نتیجه می‌توان نتیجه گیری کرد که اگر سطح مورد نظر شما حتی اگر دارای پستی بلندی می‌باشد می‌توان از روکش اپوکسی استفاده کرده و قیمت کفپوش اپوکسیاما به شرطی که آن را پیش از اجرای کفپوش اپوکسیبا بتن ماله روی سطوح پوشش دهید.

کفپوش اپوکسی چه مزایایی دارد؟

روکش اپوکسی مزایای منحصر به فرد فراوانی را برای برای شما ایجاد می‌کند که اولین مورد و مهم‌ترین مورد در این حوزه حفاظت از سطح زیرین فضای مورد نظر شماست که سطوح را در برابر انواع فرسایش, سایش و پوسیدگی و همینطور آسیب محافظت می‌نماید.اجرای بتن با ماله پروانه

 

نکته جالب توجه در مورد این سطوح این می‌باشد که این سطوح به هیچ عنوان گرد و غبار را به خود نمی‌گیرد و یک سطح شفاف و زیبا را به شما ارائه می‌دهد که با توجه به یک دست بودن و فاقد هرگونه درز بودن جز سطوح پرطرفدار محسوب می‌شود. کف سازی با ماله پروانه

 

از دیگر مزایای منحصر به فرد این جهت می‌توان به این امر اشاره کرد که این کفپوش دارای مقاومت در برابر ضربات می‌باشد. آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه که صورت گرفته مشخص شده است که این سطح می‌تواند بارهای وارده را به اندازه ۵ تا ۶ تن را روی خود حمل کند.اجرای بتن سخت

 

این سطح همچنین دوره مقاومت شیمیایی بسیار بالایی می‌باشد چرا که در مقابل هر گونه پدیده شیمیایی نظیر اسید حلال قلیا و سایر عناصر شیمیایی و مواد شیمیایی به خوبی قدرت تحمل بالایی را از خود نشان داده است.بتن رنگی

 

همینطور زیبایی این سطح که بسیار شیک و مدرن می‌باشد سبب جلب توجه بسیاری توسط مشتریان شده است. از نکات حائز اهمیت سطح اپوکسی می‌توان به این امر اشاره کرد که روکش اپوکسی  دارای رنگ بندی‌های متنوع می‌باشد و بسیاری از مکان مشاهده شده است که خود مشتری رنگ مورد نظر خود را سفارش می‌دهد و شرکت پوشش را با توجه به نیاز مشتری رنگ مورد نظر رو به مشتری ارائه می‌دهد.بتن ریزی با ماله پروانه

 

از دیگر نکات حائز اهمیت اپوکسی و روکش اپوکسی می‌توان به این امر اشاره کرد که تمیز کردن این سطح بسیار آسان و ساده باشد و مصرف کنندگان هیچ نگرانی نباید در زمینه شستشو و تمیز کردن سطوحی که از روکش اپوکسیاستفاده می‌شود داشته باشند.

 کفپوش اپوکسی چه معایبی را به همراه دارد؟

مزایا و نکات مثبت و در خصوص کفپوش اپوکسیگفتیم اما نباید از نکات منفی که این کف پوش ممکن است با خود به همراه داشته باشد غافل شده البته نکات منفی کفپوش با خود به همراه دارد نکات ویژه‌ای نیست که به نوعی به فرد یا به محیط آسیب وارد کند اما جزو معایب این سطح محصول به حساب می‌آید که از موارد وجوب این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. در برخی از موارد ممکن است انعطاف‌پذیری کفپوش برای ما خیلی مهم به نظر بیاید باید توجه کرد که هنگامی که بار بسیار زیادی بیش از ۵ یا ۶ تن را که در بالا به آنها اشاره شد و این محصول وارد شود ممکن است آپوکسی شکننده باشد.

2.      هزینه تمام شده روکش اپوکسیبه ازای هر متر مربع در قیاس با پوششی نظیر رنگ بسیار بالاتر است چون که مواد اولیه گرانترین پوشش مورد استفاده قرار گرفته است البته باید اشاره کرد که این پوشش نسبت به رنگ مقاومت بسیار فراوان‌ترین را دارد که رنگ فاقد آن می‌باشد.کفسازی صنعتی با ماله پروانه

  1. از معایب بسیار نامناسب آن که از تمام معایب به نوعی بدتر می‌باشد و بسیار جلب توجه می‌کند این است که هنگامی که این پوشش در معرض نور مستقیم آفتاب قرار گیرد براقیت آن با افت مواجه می‌شود و رنگ آن به زرد به نوعی تمایل پیدا می‌کند و پس از مدت فراوانی که در برابر نور آفتاب پدیده‌ای به نام گچی شدن یا افت کیفیت مواجه می‌شود.

جمع بندی و نتیجه گیری

به هر حال آنچه که قرار است در اینجا به آن اشاره کنم این است که تمام موارد لازم در بالا به آنها اشاره شد اما باید اشاره کنیم که افرادی که از کفپوش اپوکسیو یا همان روکش اپوکسیدر محیط‌های خود استفاده کرد به هیچ عنوان از استفاده از این روکش پشیمان نشدند چون که هم محیط زیبایی در داخل خانه ایجاد شده است و همین که مقاومت فوق العاده را برای محیط خود به وجود آورده‌اند و همین طور که از عناصر کف محیط خود توانستند به درستی محافظت نمایند.بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

shishebarghi بازدید : 28 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

کف سازی با ماله پروانه

 با ماله پروانه جز پر طرفدارترین روش‌ها در برند بتن ریزی کف با ماله پروانهمی‌باشد و در این فرآیند بتنی که تولید می‌شود که به طور غریزی دچار تغییراتی می‌شود و شما یک مدل کاملاً جامع از بتن ریزی را بتوانید در پروژه‌های خود اجرای بتن سختنمایید توجه نمایید که روش‌های مختلف برای اجرای بتن ریزی کف برای کمک به شما وجود دارد که شما می‌توانید با توجه و بسته به نیاز خود و هر کدام از روش که مدنظرتان است استفاده نمایید و توجه نمایید که روشی را استفاده کنید که منطبق و مطابق با نیازهای شما باشد و در صورتی که از روش‌هایی که منسوخ شده استفاده کنید نتیجه مطلوب نمی‌گیرد.

برای اطلاع از اپوکسی با ما همراه باشید.

نکات کف سازی با ماله پروانه:

  • چه کسی را برای بتن ریزی انتخاب کنیم؟
  • روش‌های عمده کفسازی با ماله پروانه‌ای
  • کف سازی با ماله پروانه کیفیتی را که می‌تواند ارائه دهد؟

چه کسی را برای بتن ریزی انتخاب کنیم؟

باید سعی کند از نیروی کار استفاده کنید که بتواند کار با کیفیت را برای شما ارائه دهد و کار با کیفیت و ثمره تلاش و کوشش نیروی کار و دقت و توجه در فرایند اجرای کار می‌باشد باید از افراد کمک بگیرید که بدانندکفسازی صنعتی با ماله پروانهبه چه طریقی است. همینطور وقت بگذارند و دقت لازم و کافی را در این حیطه داشته باشند. آن‌ها که از بیرون به این مسئله وجود میایند در پی راه حل قطعی باید باشند راه‌حلی که به گونه‌ای باشد که نارسایی را در اجرای فرآیند بتن ریزی پس از انجام آن به وجود نیاورده باشد.قیمت کفپوش اپوکسی

 

فراموش نکنید که بتن ریزی حرفه‌ای و بتن رنگیخود بخشی از همه سیستم می‌باشد که در صورتی که از این بهتر میزان استفاده کنید دیگه نباید نگرانی خاصی را در اجرای فرآیند داشته باشید و نگرانی هم در این زمینه دیگر معنایی ندارد مهم آن است که هیچ معیار مشخص و ثابتی برای این فرایند وجود ندارد که این فرهنگ در مکان‌های مختلف و زبان‌های مختلف اجرا می‌شود و برای تمایز آن نمی‌توان تفاوتی قائل شد لازم به ذکر است که این فرایند برآیند این نیست که اختراع شده باشد یا به وجود آمده باشد بلکه این فرآیند اقتباسی است که افراد می‌توانند دانش آن را از دیگران دریافت نمایند.مجریان اپوکسی

 

 

 روش‌های عمده کفسازی با ماله پروانه‌ای

دو روش عمده برای کف سازی با ماله پروانه  پوشش ضد حریقوجود دارد که بسته به نوع دستگاه‌هایی که در بین پیمانکاران و ساختمان سازان رواج دارد و از این روش‌ها می‌توان استفاده نمود. به گونه‌ای ساده اگر بخواهیم اشاره کنیم می‌توانیم بگوییم که این دستگاه‌ها بسته به نوع مکانی که قرار است بر روی آنها که عمل بتن ریزی انجام شود اندازه‌شان دچار تغییر و کشمکش می‌شود حتی من خودم شخصاً طرفدار دستگاههای دستی هستم اما باید توجه کرد که دو دستگاه به طور کلی وجود دارد دستگاه بزرگ که اپراتورها بر روی آن به راحتی سوار می‌شود و آن را هدایت می‌کند و هرگونه خواستند آن را به هر طرف که خواستند هدایت می‌کنند و به راحتی توسط این دستگاه سطوح مختلف را صاف می‌کنند و به قولی سبب بازآوری یک نوع شکل خوب در بتن ریزی با ماله پروانه  می‌شوند هرچند که تفاوت اندکی هم این روش با روش دستی دارد و سبب ایجاد زوایای چشم نواز و بسیار زیبا ‌شود و سطوح صاف و بسیار قابل تحمل را به وجود می‌آورد. روش دیگر روش دستی است که در این روش کف سازی با ماله پروانه دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این روش کف سازی با ماله پروانه‌ای به صورت دستی صورت می‌گیرد و اپراتور عمل کف سازی با ماله پروانه را در دست می‌گیرد و به مسطح کردن سطوح مختلف می‌پردازد که در این شیوه بسته به نوع دقتی که اپراتور می‌تواند داشته باشد کیفیت صطح می‌تواند تعیین شود.ضدحریق پایه سیمانی.

و این که چه کیفیتی را از خود بروز دهد آیا یک خط پررنگ که معرف مرزهای دقت باشد از خود نمایان می‌کند یا کیفیت ضعیف را از خود نشان می‌دهد این بدین معنی است که هر سیستم از چیزی شبیه به فرآیندی که در آن اجرا می‌شود نشات می‌گیرد اگر به درستی اجرا شود کیفیت خروجی نهایی سیستم نیز به درستی نمایش می‌شد و اگر کیفیت آن ضعیف باشد خروجی نهایی نیز ضعیف باشد و این هم جالب‌ترین مساله این است که را برای خودم نگه داشته باشم چراکه مسئله را در کاملترین شکل خود نشان می‌دهد و آن است که وقتی که بتن ریزی توجهش معطوف به عوامل دیگر مانند عوامل محیطی و سروصدای محیطی باشد و با تلفن همراه خود درگیر باشد بدون شک نمی‌تواند کیفیت مطلوبی را برای کارفرما ارائه دهد و این امری بدیهی است که متاسفانه در بسیاری از مکانها را مشاهده می‌کنیم این گونه برخورد با مسئله معرف نگاهی است که متاسفانه در نزد بیشتر بتن ریزان وجود دارد.ضد حریق پایه رنگی

 

کف سازی با ماله پروانه کیفیتی را که می‌تواند ارائه دهد؟

کیفیتی که در کف سازی با ماله پروانه مشاهده می‌شود معمولاً کیفیت بسیار بالا می‌باشد و علت این کیفیت نیز روشی است که در آن اجرا می‌شود و دیگر مانند گذشته نیست که کف سازی با ماله پروانه دستی بسیار صاف نمودن بتن ریزی که انجام شده بماند و اکنون روش به این صورت است که با کف سازی با ماله پروانه که در دو گونه ماله پروانه برقی کوچک و ماله پروانه برقی بزرگ است اقدام به ساف نمودن انواع سطوح می‌نمایند که در این روش امکان سعی و خطا بسیار اندک می‌باشد و با توجه به استفاده از دوربین لیزری در این فرایند که مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت نهایی و خروجی کار بسیار بالا می‌شود و اکثر کارفرمایان از روکش اپوکسی و این پروژه‌ها راضی می‌باشند.

 

 

shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت کفپوش اپوکسی

یکی از نخستین چیزهایی که در هنگام خرید یک کالا برای همه جلب توجه می‌کند قیمت کالا محسوب می‌شود. قیمت نهایی کالا چقدر است؟ البته این جا بحث ما هر کالایی نیست ما در اینجا در خصوص قیمت کفپوش اپوکسی صحبت می‌کنیم. شاید شما هم جزو افرادی باشید که وقت داشته باشید کفپوش اپوکسی خرید نمایید از آن در سطوح مختلف خود استفاده نمایید و سطح زیباترین را برای محیط مسکونی اداری و تجاری یا انبار خود داشته باشید اما می‌خواهید بدانید که قیمت این کفپوش چقدر است و چه عوامل و شاخص‌هایی در تعیین قیمت کفپوش اپوکسی روکش اپوکسی می‌تواند برای شما مثمر ثمر باشد. اگر شما به دنبال این پرسش اصلی تبدیل به جای درست انجام دهید این مقاله برای شماست و ما قصد داریم به پرسش‌های شما پیرامون قیمت کفپوش اپوکسیپاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت هر متر مربع کفپوش و روکش اپوکسی چقدر است؟

 به طور کلی قیمت‌های مختلفی پیرامون قیمت کفپوش اپوکسی در بین فروشندگان , مجریان اپوکسیوجود دارد اما بیشتر فروشندگان قیمت‌های زیر را در مورد قیمت نهایی روکش اپوکسی در نظر گرفته‌اند. لطفاً به جدول زیر توجه کنید:

نوع کفپوش

متراژ بالای 1000 متر (مواد + اجرا)

قیمت رنگ اپوکسی کف صنعتی

100 تا 120 هزارتومان برای هر متر مربع

قیمت رنگ اپوکسی کف پارکینگ

100 تا 120 هزارتومان برای هر متر مربع

قیمت رنگ اپوکسی کف آنتی استاتیک

180 تا 200 هزارتومان برای هر متر مربع

همانگونه که از جدول فوق بر می‌آید قیمت نهایی و تمام شده هر متر مربع کفپوش اپوکسی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در انواع مختلف در نوسان می‌باشد اما برای اینکه به درک درستی پیرامون قیمت نهایی روکش آپوکسی دست پیدا کنید حتماً قسمت بعد را به درستی مطالعه نمایید.

 

 چه پارامترهایی در قیمت کفپوش اپوکسی موثرند؟

 عوامل مختلفی دست به دست هم میدن و قیمت نهایی کالا نرخ تاکسی , پوشش ضد حریق را تعیین می‌نماید اما چند عامل ویژه وجود دارد که قیمت نهایی کفپوش آپوکسی را برای شما تعیین می‌کند. این عوامل عبارتند از:

1. جایگاه پروژه شما که در پروژه شما نسبت به پیمانکار در کجا قرار دارد

2. پروژه شما از ایسنا هم باید چگونه باشد و همچنین مقدار ست که قرار است پروژه اجرا شود چه مقدار است

3. زیر سطحی که قرار است روی آن آپوکسی اجرا شود چه چیزی کار شده است

4. چه ضخامت پیشنهادی را برای اجرای پروژه مد نظر دارید و قرار است که پروژه‌ای که برای شما اجرا شود یک پروژه پرهزینه باشد کم هزینه

5. مقدار واقعی مصرف کفپوش آپوکسی ضدحریق پایه سیمانیدر پروژه شما چقدر می‌تواند باشد.

6. چه کیفیتی را برای خرید روکش آپوکسی مد نظر دارید کیفیت نهایی روی قیمت تمام شده بسیار تأثیر گذار است

7. همینطور دستمزد نهایی نیروی انسانی و عوامل اجرایی که برای شما این پروژه را اجرا می‌کنند باید مورد توجه قرار گیرد

8. چه ماشین آلاتی برای استفاده و پیاده سازی روکش اپوکسی مورد نیاز می‌باشد

9. و سایر مواردی که در اینجا به آنها اشاره نشد.ضد حریق پایه رنگی

 

 

تأثیر موقعیت پروژه بر قیمت کفپوش آپوکسی

 پوشیده نیست که چه شما بخواهید روکش اپوکسی را اجرای بتن با ماله پروانه کنید یا هر نوع طرح دیگری را در مورد خود اجرا کنید تأثیر موقعیت پروژه بر قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است چرا؟ پاسخ بسیار ساده است چرا که هرچه محل کار شما به محل اقامت پیمانکار نزدیک‌تر باشد کرایه حمل مواد هم کمتر می‌شود. البته باید توجه کرد که قیمت نهایی عوامل مسافت بسیار تاثیرگذار است اما عوامل دیگری نیز وجود دارند مثل هزینه اقامت حق مأموریت پرسنل اجرایی و غیره که تأثیر جداگانه در قیمت نهایی روکش اپوکسی برای شما می‌گذارد.

 

تأثیر متراژ پروژه در قیمت کفپوش اپوکسی

 اینکه دقیقاً پروژه شما یک پروژه کوچک مقیاس باشد یک پروژه بزرگ مقیاس بر قیمت نهایی آن تأثیر بگذارد البته نه به این لحاظ قیمت مواد خریداری شده شما ممکن است کاهش پیدا کند چرا که این مواد ممکن است کاهش پیدا کند اما در قیمت نهایی نیروی انسانی تأثیرگذار است چرا که هرچه متراژ کار شما بزرگتر باشد رفت و آمد نیروی انسانی شما به هزینه حمل و نقل و لجستیک کاهش پیدا می‌کند.کف سازی با ماله پروانه

 

 

تأثیر سطوح زیرین و قیمت کفپوش اپوکسی

 عواملی که تأثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی پروژه تمام شده برای شما می‌گذارد این پروژه اجرای بتن سختمی‌باشد. در صورتی که سطح زیر پوشه شما یک پوشش صاف باشد به طور خودکار مت مواد مصرفی نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و طبیعتاً بر قیمت نهایی تاثیرگذار است حالا چه پوششی محسوب می‌شود پوشش‌های زیر بندی نظیر بتن رنگی چوب فلز مذاب و غیره جزء روش‌های صاف محسوب می‌شود اما در صورتی که سطح زیر شما دوره پستی و بلندی باشد و احتیاج به کفپوش بیشتری برای ترمیم آن وجود داشته باشد طبیعتاً در قیمت نهایی پروژه شما نیز تأثیر به سزایی خواهد نهاد.

 

 ضخامت پیشنهادی و نقش آن در قیمت کفپوش اپوکسی

 این که چه ضخامتی را برای سطح مورد نظر شما می‌توان پیشنهاد کرد بسته به سرعت مورد نظر شما دارد. کهن مشاهده شده است که اندازه ۳ میلی متر را برای تمام سطوح در نظر می‌گیرند که بتن ریزی با ماله پروانهکاملاً غیر استاندارد می‌باشد چرا که برخی از سطوح دارای ناهمواری می‌باشند و احتیاج به استفاده بیشتری است اپوکسی می‌باشد و همچنین برخی از دست او دارای حمل و نقل و رفت و آمد بیشتری می‌باشند که این ستون است باید از بخش خصوصی بیشتر استفاده کنند بالعکس برخی از سطوح اصلاً در آن رفت و مدتی وجود ندارد و ترافیک سنگینی در آن مشاهده نمی‌شود و حتی می‌توان با اقدام به کاهش قطر آپوکسی تا ۲ میلیمتر هم بر کاهش قیمت نهایی خطی تأثیر بسزایی نهاد.

 نقش مقدار واقعی مصرف در قیمت کفپوش اپوکسی

باید توجه کرد که قیمت نهایی را به صورت از عوامل تعیین کننده به وجود می‌آورد که یکی از این عوامل تعیین کننده مقدار واقعی مصرف موادی است که در این پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد باید توجه کرد که بعد از این که ضخامت لازم طراحی شد و محاسبات لازم در این خصوص صورت گرفت می‌توان به قیمت نهایی دست یافت البته باید توجه کرد که این ضخامت اجرایی و مقدار مواد مصرفی در نهایت مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد البته در خصوص رابطه مستقیم وجود دارد. به عبارتی می‌توان گفت اگر بخواهیم برای یک سطح ۱ متری یک میلی متر ضخامت داشته باشیم به یک لیتر مواد نیاز داریم هرچقدر مقدار قطر صد افزایش پیدا می‌کند و در موارد هم باید افزایش پیدا کند.کفسازی صنعتی با ماله پروانه

 

 

جمع بندی ونتیجه گیری

در نهایت این محیط شماست تعیین کند هزینه‌هایی که باید برای آن خرج کنید که چه مقدار از شرکت‌های مختلف هرکدام قیمت‌های مختلف با توجه به پارامترهای گوناگون عرضه می‌کند اما بسته به نوع کاری که شما می‌خواهید می‌توان قیمت نهایی کار را تعیین نمود.بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

 

shishebarghi بازدید : 20 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

ضدحریق پایه سیمانی

پوشش ضدحریق پایه سیمانی  , یک لایه برای حفاظت از فولاد و بتن در برابر آتش و سوختگی است. پوشش ضد حریق مقاوم به آتش می‌توانند برای محیط‌های داخلی و خارجی بر روی سطوح فولادی و بتن مورد استفاده قرار گیرند تا از رسیدن حرارت به سطح ماده توسط آتش جلوگیری کنند. گرمای آتش اگر به سازه فولادی یا بتن برسد, مقاومت سازه را کاهش داده و در نتیجه آن را می‌شکند. ساختمان‌هایی که در اثر آتش‌سوزی از هم می‌پاشند, اگر از مواد آتش‌نشانی استفاده می‌کردند, احتمالاً ً برای آن‌ها اتفاق نمی‌افتاد. تأمین آب در محیط‌های با محدودیت مانند بیمارستان‌ها می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. بعد از کاربرد, پوشش کپسول آتش‌نشانی منبسط و ضخیم می‌شود به طوری که آتش کم‌ترین تأثیر را روی سطح زیر آن دارد. هم چنین به خاطر پایه آبی کپسول آتش‌نشانی, گاز خطرناک را در طول آتش منتشر نمی‌کند و موجب خفگی نمی‌شود. این مقره‌ها را می‌توان بر روی سطوح چوب علاوه بر بتن و فولاد بکار برده شود. اجزای اصلی و شش کپسول آتش‌نشانی ارزان‌قیمت شامل ماسه, پرلیت, ورمیکولیت و گچ بودند. استفاده از گچ در این محصول, هزینه‌های صرف‌شده در آن نسبت به محصولات دیگر را کاهش می‌دهد. همچنین محصولات

بتن رنگی، پایه گچ وزن کمتری به سازه اضافه کرده و بار کمتری را بر روی ساختمان تحمیل می‌کنند.

نکات ضد حریق پایه سیمانی:

  • عملکرد ضد حریق پایه سیمانی 
  • ضد حریق پایه سیمانی برای حفاظت از فولاد و بتن رنگی در برابر آتش 
  • مزایای ضد حریق پایه سیمانی 
  • کاربرد ضد حریق پایه سیمانی 
  • مشخصات فنی ضد حریق پایه سیمانی 
  • پوشش اطفا حریق ساختمان و اجرای آن بر ساختار فولاد 
  • مزایای استفاده از مواد معدنی پایه معدنی چیست؟ 

عملکرد ضد حریق پایه سیمانی

عملکرد آن در زمان حوادث و آتش‌سوزی بسیار عالی است. این ملات را می‌توان هر جایی که می‌خواهیم استفاده کرد. همچنین, ملات به گونه‌ای می‌باشد که کیفیت آن در طول زمان کاهش می‌یابد. همچنین ضخیم‌تر از دیگر محصولات سیمان است.روکش اپوکسی

 

از ساختمان‌های مسکونی, مراکز آموزشی, دانشگاه‌ها, دانشگاه‌ها, بیمارستان‌ها, بیمارستان‌ها, بیمارستان‌ها, نیروگاه‌ها, مراکز صنعتی و کارخانه‌ها, انبارها, سالن‌های سینما و مراکز فرهنگی و تفریحی, پمپ‌بنزین‌ها, و به طور کلی در همه جاهایی که آتش‌سوزی رخ می‌دهد. آتش و آتش سوزی وجود دارد, از ضد حریق پایه سیمانی و ضد حریق پایه رنگیاستفاده شود.

رنگ کپسول آتش‌نشانی خاکستری است. چگالی آنها از 4 / ۰ گرم بر سانتی متر مکعب است. ضریب انتقال حرارت آن است. این فولاد استحکام فشاری mpa ۵۵ - ۳دارد و باید به ازای هر متر مکعب به ضخامت ۴ / ۱ سانتی متر به ضخامت ۲ متر مربع مصرف شود.

سطحی که در آن کپسول آتش‌نشانی باید اعمال شود باید خشک و عاری از روغن یا روغن باشد. همچنین هیچ گردی در سطح وجود ندارد. اگر کیفیت سطح زیر کفپوش اپوکسی و سطح کار مناسب نباشد, قبل از پیاده‌سازی باید مشاوره شود. طراحی و پیاده‌سازی دستگاه‌های اطفا حریق باید توسط تیمی از متخصصان انجام شود.

ضد حریق پایه سیمانی برای حفاظت از فولاد و بتون در برابر آتش

مواد مورد استفاده در این تحقیق عبارتند از: ورمی کولیت, دولومیت, پرلیت و مصالحی چون ماسه انبساط سبک, آهک, پرلیت و مواد دیگر. از آن می‌توان برای محیط‌های بسته و خارج از فولاد و بتن ریزی با ماله پروانه استفاده کرد, بنابراین از رسیدن حرارت به سطح ماده با آتش جلوگیری می‌کند. ویژگی‌های آب پایه این نوع هاون می‌تواند کمک زیادی در محیط‌هایی با محدودیت‌های خاص (مانند بیمارستان‌ها) داشته باشد. بعد از مجریان اپوکسی و اعمال ملات, ملات گسترش می‌یابد و ضخامت آن تا حدی افزایش می‌یابد که آتش کم‌ترین اثر را روی زیر سطحی دارد. علاوه بر این, به خاطر پایه آبی کپسول آتش‌نشانی, شرکت در طول آتش گاز خطرناک منتشر نمی‌کند. این نوع عایق می‌تواند علاوه بر سطح بتون و فولاد چوب به کار رود.

مزایای ضد حریق پایه سیمانی

  1. مقاومت فشاری بالا
  2. عملکرد فوق‌العاده
  3. قابل اجار در همه نقاط سازه
  4. عملکرد بالای ۱۰ سال
  5. بدون از داست دادن کیفیت در طی زمان

کاربرد ضد حریق پایه سیمانی

  1. ساختمان مسکونی
  2. مراکز آموزشی
  3. پالایشگاه نفت و گاز
  4. نیروگاه‌های پتروشیمی
  5. مراکز صنعتی
  6. انبارها و سیلوها
  7. کارخانجات
  8. نیروگاه‌های برق
  9. بیمارستان
  10. سالن‌های سینما
  11. مراکز تفریحی و ورزشی
  12. سکوهای دریایی و نفتی
  13. ایستگاه‌های پمپ بنزین

14.  بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

به طور کلی کلیه نقاطی که احتمال آتش سوزی در آن‌ها وجود دارد می‌توان از پوشش ضد حریق یا ملات ضد حریق استفاده نمود. که قیمت کفپوش اپوکسی متفاوت می باشد.

 

 

مشخصات فنی ضد حریق پایه سیمانی

رنگ

خاکستری

چگالی

۰.۹ تا ۰.۹۵ کیلوگر بر سانتیمتر مکعب

ضریب انتقال حرارت

۰.۲۹ وات بر متر بر درجه سانتیگراد

مقاومت فشاری

۱۰.۶ مگا پاسکال

میزان مصرف

۹.۵ کیلوگرم بر متر مربع برای ضخامت ۱ سانتیمتر

مدت نگهداری

۱۵ماه

شرایط نگهداری

بازه دمایی ۴ تا ۴۵ درجه سانتیگردا

 

پوشش اطفا حریق ساختمان و اجرای بتن با ماله پروانه آن بر ساختار فولاد

ضد حریق پایه سیمانی در ساختار فولاد, بسته به مقدار مقاومت به آتش در نظر گرفته‌شده کف سازی با ماله پروانه  برای ساختمان, به تخلیه ساکنان و همچنین زمان مورد نیاز برای تخلیه کمک می‌کند. عملیات نجات توسط بخش آتش‌نشانی تأمین می‌شود. اهمیت آتش‌نشانی روی ساختار فولاد در حین حادثه تلخ گذشته نشان‌دهنده اهمیت این امر است, هر چند که متاسفانه هنوز در زمان ساخته نشده است.

ضد حریق پایه سیمانی در سازه‌های فولادی دارای دو نوع سنگ گچ یا سیمان براساس ورمیکولیت یا پرلیت هستند که در ادامه به بررسی اجرای بتن سخت و حفاظت آتش از ساختمان و پیاده‌سازی آن بر روی ساختار فولادی می‌پردازیم.

روش کار: ابتدا سطح عنصر فلزی برای عاری بودن از هرگونه آلودگی و مواد ساختمانی شسته شده و سپس آغازگر برای ضد حریق پایه سیمانی پس از خشک شدن اسپری می‌شود. شبکه دور آلمان پیچیده شده و با جوش دادن میلگرد, شبکه به عنصر ثابت می‌شود. این شبکه‌بندی به ایجاد پیوند مکانیکی بهتر بین مواد ضد آتش و سطح عنصر کمک می‌کند و مانع ترک‌خوردگی و ریزش می‌شود.

دستگاه‌های اطفا آتش پایه غیر آلی (ضد حریق پایه سیمانی،ضد حریق پایه رنگی)پس از مخلوط شدن با آب با درصد اختلاط مشخص و در زمان مشخصی در دستگاه مخلوط‌کن, آماده پاشش هستند. لازم به ذکر است که در طول فصل سرد, دمای محیط باید حداقل باشد تا از دخالت در آماده‌سازی و فرآیند پاشش دستگاه‌های اطفا حریق جلوگیری شود.بتن ریزی با ماله پروانه

استفاده از آتش‌نشانی پایه معدنی: پس از آنکه سطح عنصر با پرایمینگ و پرایمینگ ویژه و کفسازی صنعتی با ماله پروانه آماده می‌شود, زمان آن خواهد بود که مواد معدنی ضد آتش را در ملات به کار برد. بسته به ارتفاع سازه و استفاده از آن, بسته به ارتفاع سازه فرق می‌کند.

 

 

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

ضد حریق پایه رنگی

ضد حریق پایه رنگی, با فن‌آوری پیشرفته, نوعی بازدارنده آتش است که به سازه‌های فولادی اعمال می‌شود و از داغ شدن فلز در هنگام شلیک, جلوگیری می‌کند. اسپری ضد آتش با اسپری رنگ بدون هوا, با فشار بر روی سطوح و در چند لایه با ضخامت حدود ۲۵۰ - میکرون برای رسیدن به ضخامت مورد نیاز - به طور کلی بین دو و نیم - میلیمتر جیوه اسپری می‌شود. ضد حریق بتن رنگیدر سایر مواد ضد آتش, فضای تزیینی و اشغال اندک آن است, در حالی که عیب آن قیمت نسبتاً ً بالا آن است. در حال حاضر تنها یک نوع رنگ قابل ارتقا مورد تأیید وزارت آتش‌نشانی در ایران وجود دارد.

برای کسب اطلاعات از اپوکسی با ما همراه باشید.

رنگ منبسط شونده ضد حریق22

انواع مختلف ضد حریق پایه رنگی23

مزیت ضد حریق پایه رنگی23

جمع بندی و نتیجه گیری24

 

رنگ منبسط شونده ضد حریق

این ضد حریق پایه رنگیقابل انبساط عمدتاً ً آلی بوده و ضخامت چند میکرون را دارد. بر خلاف ضخامت اولیه کم در صورت گسترش آتش‌سوزی و تشکیل یک لایه متخلخل با ضخامت بسیار بیشتر از ضخامت اولیه, ضد حریق پایه رنگی, ضدحریق پایه سیمانی قابل انبساط از سطح زیرین آن‌ها در برابر آتش محافظت می‌کند. برای به تأخیر انداختن اشتعال سطح محافظت‌شده یا جلوگیری از پیشروی سطح شعله از سطح شعله استفاده می‌شود.

 برای این منظور, یک جرم جامد متخلخل قابل انبساط, مورد نیاز است. این امر ایجاب می‌کند که در مرحله اول یک ماده شیمیایی سوزانده شود تا جامد باقی بماند. ماده جامد باقی مانده, رنگ قابل انبساط است. برای این منظور, حداقل سه ماده دیگر باید وجود داشته باشند, یکی دارای پوشش ضد حریقمحتوای کربن بالا و دیگری دارای یک عامل اسیدی که می‌تواند با مواد اولیه در دمای مناسب واکنش نشان دهد و واکنش به تشکیل کربن را به جای احتراق هدایت کند. ماده سوم ماده تولید گاز برای ایجاد یک ساختار اسفنجی در باقیمانده جامد در دمای مناسب با آزاد کردن بخار و گاز است.

 این یک عمل رنگ اطفا حریق است. رنگ خاموش شده همانطور که ذکر شد, دارای روکش اپوکسی وترکیباتی است که مواد شیمیایی متفاوتی هستند و این ترکیبات باید به گونه‌ای انتخاب شوند که بتوانند عملکرد حفاظتی مطلوب را نشان دهند. معمولاً ً چهار ترکیب مختلف برای گسترش رنگ آتش به کار می‌روند, مانند: تولید کربن در طی آتش‌سوزی, عامل دی هیدراته کننده, عامل اسفنجی و یا تولید گاز و رزین که به رنگ متصل می‌شود. این رنگ ضد آتش تا ۴ / ۱ میلی متر در ضخامت است و می‌تواند از سازه‌های فولادی یا بتن تا ۲۴ ساعت محافظت کند.

هنگام مواجهه با آتش‌سوزی ناشی از یک سری واکنش‌های شیمیایی, کپسول آتش‌نشانی قابل انبساط, گازهای خنک‌کننده را آزاد می‌کند, حجم را افزایش می‌دهد و آتش را خنثی می‌کند, در حالی که کپسول آتش‌نشانی گسترش‌یافته, یک لایه عایق ضد حریق پایه رنگی برای عایق‌بندی ایجاد می‌کند. ضخامت کفپوش اپوکسی تا ۴ برابر مقدار اولیه رنگ است. به جای گسترش رنگ آتش, از فوم متورم حاوی میلیون‌ها سلول مقاوم به آتش استفاده می‌کند. این فوم ضد آتش که از رنگ آتش به عنوان عایق ساخته می‌شود, شعله یا تماس آتش با سطح را به تأخیر می‌اندازد و به عنوان مانع برای جلوگیری از حرارت دهی سریع و احتراق سطح پایین عمل می‌کند. عایق تشدیدی که در حال حاضر فوم عایق شده‌است, از رسیدن حرارت به سطح پایین برای دو ساعت جلوگیری می‌کند و انتشار شعله را به تأخیر می‌اندازد. در واقع, ترکیبات موجود در این کپسول آتش‌نشانی قابل انبساط می‌توانند زمان سوختن چند ثانیه را به چند ساعت تبدیل کنند که فرصتی برای نجات کارگران در زمان بحران حریق است. پوشش‌های رنگ مقاوم به آتش عمدتاً ً برای حفاظت از ساختار فلزی و سطوح داخلی ساختمان برای شرایط خاص استفاده می‌شوند.مجریان اپوکسی

 

رنگ‌های مناسب ضد حریق پایه رنگی شامل پودر و رنگ‌های آبی و رنگ‌های مختلف رنگی است که ترکیبات دیگری از این رنگ‌ها را با مقاومت آب و هوا فراهم می‌کنند. دقت در بسته‌های رنگی کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند. مشورت با یک خرده‌فروش رنگ و توزیع‌کننده به شما کمک خواهد کرد که برند مناسب و شماره رنگ خود را انتخاب کنید.

قیمت کفپوش اپوکسی با توجه به اعوامل مختلف ، متقاوت می باشد.

انواع مختلف ضد حریق پایه رنگی

انواع مختلف رنگ‌های ضد آتش که بر روی چوب و انواع مختلف رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل اسپری‌های، محافظ و رنگ‌های ضد آتش هستند. اگرچه استفاده از یکی از این رنگ‌ها زیاد است، اما همه آن‌ها براساس همان تکنولوژی مورد استفاده برای اجرای بتن با ماله پروانه  محافظت از ساختمان و ترموکوپل ساختمان از آتش استفاده می‌شوند. هنگام مواجهه با بالاترین دما، آن‌ها شروع به تشکیل لایه‌های فوم مانند برای خفه کردن جرثقیل می‌کنند. این رنگ‌ها مشابه محصولات صنعتی خودتان هستند. این رنگ‌ها را می‌توان به صورت داخلی و خارجی استفاده کرد. این رنگ‌ها از پخش فوم با تشکیل فوم جلوگیری می‌کنند. رنگ‌های معمولاً به سه گروه تقسیم می‌شوند: A، B و C.

محافظان ضد حریق بتن رنگیحامیان برای سیستم‌های صنعتی منحصر به فرد هستند. این محافظان در طول پردازش چوب بر روی سطح پوشش داده می‌شوند. این حامیان گازهای مدوله کننده را منتشر می‌کنند. سیستم‌های حفاظت از آتش دارای درجه بالایی از حفاظت و دوام هستند.کف سازی با ماله پروانه

 

 

مزیت ضد حریق پایه رنگی

 در مقابل سایر پوشش‌های ضد آتش, اجرای بتن سختگسترش رنگ ضد آتش مزایای زیادی نسبت به سایر پوشش‌های ضد آتش دارد.

فضای اشغال‌شده توسط رنگ آتش, می‌تواند بر روی تمامی سطوح با هر زاویه و شکستگی, به طور متوسط از میکرون به میکرون, اعمال شود. در نتیجه, رنگ کپسول آتش‌نشانی فضا را اشغال نمی‌کند, آراستگی کار را حفظ می‌کند و سازه را در مقابل آتش به عنوان یک پوشش کپسول آتش‌نشانی محافظت می‌کند, اما پوشش‌های کپسول آتش‌نشانی معمولاً ً در چند سانتیمتر ضخامت و در سازه‌های فولادی اعمال می‌شوند. لازم است این کار را به این صورت انجام دهیم که فضای بیشتری نسبت به رنگ‌های روشن آتش می‌گیرد.

سرعت و سهولت اجرای پوشش محافظ ضد حریق قابل انبساط, پس از مرحله آماده‌سازی سطح, به راحتی و به‌سرعت با ابزارهای مختلف اجرا می‌شود.

ضد حریق پایه رنگی که قابل انبساط هستند نسبت به ضد حریق پایه رنگی مبتنی بر مواد معدنی بسیار پایین‌تر هستند و ضد حریق پایه رنگی مبتنی بر مواد معدنی در برخی موارد برای محاسبه بار مرده طراحی شده‌اند.بتن ریزی با ماله پروانه

سهولت تعمیر قطعات پوسته محافظ حریق صدمه‌دیده به راحتی توسط رنگ کپسول آتش‌نشانی توسعه‌یافته‌ترمیم می‌شود.

ایمنی و سلامتی پوشش‌های رنگ اطفا حریق, ایمن بوده و هنگام مواجهه با حریق گازهای سمی منتشر نمی‌کنند.

هر چند پوشش‌های غیر آلی و کفسازی صنعتی با ماله پروانهمقاوم به آتش بسیار به‌صرفه هستند, اما به دلیل سرعت گردش سریع‌تر, اشغال فضای کم‌تر, سطح صاف‌تر و عدم نیاز به هزینه مجدد برای صاف و هموار کردن سطح و مصرف پایین, استفاده از ضد حریق پایه رنگی. آتش گسترش‌یافته می‌تواند مقرون‌به‌صرفه بوده و در برخی موارد مقرون‌به‌صرفه باشد.

جمع بندی و نتیجه گیری

با توجه به اهمیت سازه‌های فضاکار در سازه‌های بتنی با سازه‌های فضاکار که در آن‌ها ایمنی و سلامتی اهمیت بسزایی دارند, پس از آماده‌سازی سطحی, یک آغازگر مناسب به سطح سازه فولادی اعمال می‌شود و سپس پوشش ضد آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشش کپسول آتش‌نشانی قابل انبساط به راحتی در یک زمان بسیار کوتاه با ابزارهای مختلف مانند دستگاه‌های مختلف و رنگ کپسول آتش‌نشانی قابل انبساط به همه سطوح اعمال می‌شود. ضخامت اعمال‌شده براساس نوع و شکل سازه, ضخامت ورق,بتن ریزی کف با ماله پروانه وشرایط محیطی استفاده, قابلیت اطفا حریق و عوامل دیگر تعریف می‌شود. هرگاه قسمت‌هایی از سطح سازه که با گسترش پوشش رنگ مقاوم به آتش قرار می‌گیرند, باید تعمیر شوند, سطح آن بخش از رنگ مقاوم به آتش می‌تواند به راحتی تعمیر شود. سطح نهایی رنگ ضد حریق یک سطح صاف است و نیازی به تسطیح پس از اتمام عملیات پوشش ضد حریق قابل انبساط ندارد.

 

 

 

shishebarghi بازدید : 29 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

روکش اپوکسی

در سال ۱۹۳۴ یکی از نخستین جرقه‌های جالبی در صنعت روکش به وجود آمد در این سال اندیشمند آلمانی پل کلاک موفق شد با اقدام به سنتز رزین اپوکسیاختراع جدیدی را به نام خود ثبت کند اما این اختراع از چه جهت حائز اهمیت بود. این اختراع از آن جا اهمیت بود که در سال ۱۹۳۸ کمپانی سیکو این اختراع را به نام خود ثبت کرد و تولید کننده عمده در این صنعت شد. اما صنعت روکش اپوکسی که امروزه از آن را با کفپوش اپوکسیمی‌شناسیم به سال ۱۹۳۸ ثبت اختراع شد و به شکل کاربردی آن در سال ۱۹۴۶ از ترکیب دو ماده بیسفنول آ و کلروهیدرین ثبت اختراع شد.

البته بعدها توسط یک کمپانی بزرگ شد خریداری شد و این کمپانی که در حیطه مواد شیمیایی نیز فعالیت می‌کند بعداً به کمپانی هگزیون پیوست اما نکته بارز و حائز اهمیت این است که امروزه نوع پوشش یا روکش اپوکسی که از نام می‌بریم و مورد استفاده مجریان اپوکسیقرار می‌دهیم شکل تغییر یافته و بهبود یافته‌های ابتدایی است که بیش از گونه‌های ضعیف‌تر از آن استفاده می‌شد و امروزه به حد کمال خود رسیده است.

نکات قیمت کفپوش اپوکسی:

  • مزایای روکش‌های اپوکسی 
  • روکش اپوکسی و سطح بتن
  • سطح آسفالت و روکش اپوکسی
  • پوشش‌های فلزی و روکش اپوکسی
  • چرا روکش اپوکسی برای بسیاری از مکان مناسب می‌باشد؟
  • جمع بندی ونتیجه گیری

مزایای روکش‌های اپوکسی

 با توجه به اینکه روکش اپوکسیدر رقابت با بسیاری از پوشش ضد حریق دیگر قرار دارد و مزایای خاص خود را دارد که سبب شده است که بیشتر توسط مصرف کنندگان از آن استفاده شود این پوشش‌ها نسبت به سایر پوشش‌های کف که مورد استفاده قرار می‌گیرد توسط مصرف کنندگان ارجحیت بیشتری دارد.

کمتر پوششی را می‌توان پیدا کرد که بتواند به صورت سطوح مختلف را مورد محافظت قرار دهد. ویژگی‌ها و خصایا و امکاناتی که این پوشش در اختیار ما قرار می‌دهد این است که سبب می‌شود که محدودیت‌های تعیین شده و موجود در بسیاری از سطوح با استفاده درست از این پوشش رفع می‌گردد. اهم سطوحی که توسط روکش آپوکسی محافظت می‌شوند عبارتند از:

1. سطوح بتن

2. سطوح آسفالت

3. سطوح فلزی

 روکش اپوکسی و سطح بتن

 همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد سطوح بتن ضدحریق پایه سیمانیشرایطشان به شکلی است که دارای آسیب‌پذیری‌های زیادی نمی‌باشند اما با توجه به اینکه بتن در معرض هوای آزاد قرار می‌گیرد و به علت این که دارای خاصیت قلیایی ذاتی مخصوص به خود می‌باشد و با توجه به ناخالصی فلزی که ممکن است در سطح بتن وجود داشته باشد سبب می‌شود که سختی و شکنندگی بتن مورد چالش قرار گیرد اما هنگامی که از اپوکسی در بتن استفاده ‌شود جلوی هرگونه شکستگی و نامفهوم بودن را می‌گیرد.

 سطح آسفالت و روکش آپوکسی

 باید توجه کرد که پوشش‌های ضد حریق پایه رنگیکه قیری هستند و یا با آسفالت ساخته می‌شود نسبت به سایر پوشش‌ها مقاومت اندک‌تری دارند و هنگامی کار تعداد زیادی روی آنها انجام می‌شود و به علاوه در شرایط گرم کشور که گرمای هوا بسیار زیاد می‌باشد این پوشش را نرم می‌نماید و روی سطوح زیرین حرکت کرده و جمع می‌شود و به نوعی یک سطح موج دار را به وجود می‌آورند.

این موضوع در بسیاری از مناطق که هم گرما در آن وجود دارد هم تردد را بسیار زیاد است مانند چهار راه‌های خیابان‌ها یا قسمتهای سراشیبی کاملاً مشهود است و این عامل سبب ترک بردن آسفالت‌ها می‌شود در بسیاری از موارد از روکش آپوکسی در این سطوح استفاده می‌شود.

 پوشش‌های فلزی و روکش آپوکسی

مشکلات موجود در سطوح فلزی وبتن رنگی عدم توجه به آن سبب شده است که ناهماهنگی‌های زیادی در اجزای مختلف این سطوح به وجود آید و عدم رعایت چارچوب‌های و مطالب ارائه شده توسط گروه‌های پژوهشی در این مورد ثبت شده است که با عدم توجه به این پوششها این پوشش تحت تأثیر قرار می‌گیرد چرا که خاصیت اصلی که در فلز وجود دارد این است که سبب می‌شود به نوعی در آن خورندگی که ناشی از عوامل گوناگون است ایجاد گردد که در آن محیط بر آن چیره می‌یابد و با توجه به اینکه آجرهایی که ضد مواد شیمیایی هستند بسیار گران تمام می‌شود و نصب و اجرای بتن با ماله پروانه  آنها نیز بسیار هزینه بر است, اگر از روکش‌های اپوکسی که به درستی فرموله فرمول شده‌اند به طور صحیح در روکش فلزات استفاده شود بدون شک و بی گمان تمام معایب فلزات به طور کامل پوشش داده می‌شود و فلز دیگر در مقابل هیچ ضربه‌ای آسیب پذیر نخواهد بود.

چرا روکش اپوکسی برای بسیاری از مکان مناسب می‌باشد؟

 در پاسخ به اینکه چرا روکش اپوکسی و اجرای بتن سخت برای بسیاری از سطوح مناسب باشد باید به این نکته توجه کرد که این روکش انتخاب مناسبی برای محیط‌هایی که دارای سایزهای بسیار بالایی در آن وجود دارد. که در سطح محیط وجود دارد ناشی از عوامل بسیاری از عوامل طبیعی گرد و غبار باد نور آفتاب و بسیاری از عوامل دیگر سبب ایجاد سایش پوسیدگی و فرسودگی و از بین رفتن و سطوح مختلف می‌شود. استفاده از این نوع روکش صنعتی به عنوان روکش نهایی سبب می‌شود که وقتی در مسیر ترافیک و رفت و آمد های زیادی همه وجود داشته باشد هیچگونه اثری از فرسودگی در مسیر وجود نخواهد داشت.کف سازی با ماله پروانه

 

 جمع بندی ونتیجه گیری

 با توجه به موارد بالا که اشاره شد توصیه می‌شود حتماً از قابلیت‌های ویژه پوشش آپوکسی یا روکش اپوکسی در محیط خود استفاده نمایید و در خصوص چرایی استفاده از این پوشش که در بالا به آنها اشاره شد باید به این نکته توجه کرد که این روکش برای بسیاری از عناصر محیطی به عنوان ایمن ساز محسوب می‌شود که هم سبب افزایش عمر نقاط مختلف می‌شود و هم با توجه به نوع و ساختار آن و با توجه به فرمولاسیون ویژه آن سبب می‌شود که انتخاب مناسب برای محیط‌هایی باشد که بسیار سایه پذیر می‌باشند. این پوشش داره مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی می‌باشد و همین طور بسیار انعطاف پذیر باشد و در برابر انواع مایعات می‌تواند مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهد. و همینطور سطح نهایی براق و صیقلی داده شده آن بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار می‌گیرد.بتن ریزی با ماله پروانه

و علاوه بر کفسازی صنعتی با ماله پروانهبراق بودن و صیقلی بودن ضد لغزش نیز می‌باشد و همین طور با توجه به قیمت مناسب آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و با توجه به فرمولاسیون پایه آب آن از هر نظر سالم می‌باشد و همینطور با توجه به نوع فرمولاسیون ویژه آن یکپارچه و در سطح تمام شده یکنواخت می‌باشد و همینطور عدم نیاز به انواع پرایمر و مقاومت سایشی عالی در برابر هرگونه ضربه شده است.بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

 

shishebarghi بازدید : 20 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

پوشش ضد حریق

ضرورت حفاظت از ساختمان‌ها و سازه‌ها یا سازه‌های فولادی مقاوم به آتش به عنوان مهم‌ترین حفاظت بدون عامل باید مورد توجه طراحان و طرح ریزان قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های حفاظت ساختاری در زمینه مهندسی آتش استفاده از سازه‌های فولادی می‌باشد. در این روش, اغلب ستون‌ها و تیرهای اصلی سازه با یک پوشش ضدحریق پایه سیمانی پوشش داده می‌شوند تا از قاب‌های ساختمانی در برابر آتش‌سوزی محافظت کنند. دیوارها, سقف‌ها و کف‌ها مصالح غیر فعال هستند که در موارد خاص و کاربردها عایق هستند. فولادهای ساختاری یک نقطه حرارتی خمش در حدود ۹۰ درجه سلسیوس دارند و نیمی از مقاومت خود را در دمای ۹۰ درجه سانتیگراد (پوشش ضد آتش) از دست می‌دهند. در این حالت مجموعه ما آسیب‌پذیر است و نیازمند استفاده از روکش ضد حریق پایه رنگی محافظ آتش است. با توجه به دستورالعمل‌های ایزو و ۴۷۶bs, ساختار فولاد ضد آتش کم‌تر از ۱۰ دقیقه پس از آتش می‌رسد که نقطه خمش فلز است و با توجه به اشارات بالا, بیش از ۸۰% مقاومت آن را از دست می‌دهد. بسیاری از پروژه‌ها مانند نیروگاه برق نیازمند جلوگیری از خطر آتش‌سوزی هستند و در معرض آتش‌سوزی بالایی هستند تا سازه‌ها, به خصوص سازه‌های فولادی, مقاومت بیشتری به آتش بالقوه پوشش‌های محافظ آتش داشته باشند

.برای اطلاعات از اپوکسی  خواهشا کلیک فرمایید.

تأثیر شکل پروفیل فولاد بر روی تعیین ضخامت پوشش ضد حریق

معیارهای پذیرش برای ضخامت سازه‌های فولادی مقاوم به آتش (پوشش ضد حریق)

توصیه‌های عملی برای حفاظت از آتش ساختار فولاد

جمع بندی و نتیجه گیری

تأثیر شکل پروفیل فولاد بر روی تعیین ضخامت پوشش ضد حریق

سطح مقطع فولاد در معرض خطر، عاملی به نام بخش فاکتور در کل مقطع عرضی را تشکیل می‌دهد. هر چه این ضریب بالاتر باشد، پوشش ضد حریقدر ساختار فولاد افزایش می‌یابد. در نتیجه، ناحیه سطحی بیشتر در معرض آتش یا ضخیم‌تر کردن فلز قرار می‌گیرد، در این حالت ضخامت روکش نسوز افزایش می‌یابد و بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

برای محاسبه ضخامت پوشش محافظت از حریق سازه‌های فولادی در یک ساختمان، یک نقشه ساختاری برای به دست آوردن کم‌ترین اطلاعات زیر لازم است.

ضخامت و نوع میله‌های فولادی عرشه و اندازه میله‌های فولادی عرشه و مقطع عرضی ستون مورد نیاز برای مقاومت به آتش (تا چند ساعت برای روکش اپوکسی) همه موارد بالا کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پوشش ضد حریق و روکش اپوکسی

 مقاوم در برابر آتش دارای ارزش خوبی است، که از نظر اقتصادی و زمانی بسیار مفید است.

 

معیارهای پذیرش برای ضخامت سازه‌های فولادی مقاوم به آتش (پوشش ضد حریق)

 مطابق با مقررات موجود و معیارهای ارائه‌شده برای سازه‌های مقاوم به آتش, ضخامت پوشش‌های مقاوم به آتش در سازه‌های فولادی مقاوم به آتش باید زمانی پذیرفته شود که ضخامت متوسط کار کم‌تر از ضخامت طراحی اثر باشد.

کفپوش اپوکسی که قادر به پوشاندن پوشش‌های مقاوم به آتش در سازه‌های فولادی هستند

بسته به شرایط کاری, مجریان اپوکسی وپوشش می‌تواند با مواد دیگر برای محافظت یا زیبایی پوشش داده شود. از جمله:

1. عمل‌آوری برای جلوگیری از خوردگی رنگدانه‌ها به منظور جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی که ممکن است اثرات زیان آوری بر روی بس‌تر مقاوم یا مقاوم به آتش داشته باشند.

2. برای جلوگیری از نفوذ آب, به ویژه زمانی که زنگ روی روکش فلزی فلز وجود دارد.

3. مواد و مصالح مختلفی برای حفاظت از قاب فولادی استفاده می‌شوند. برای یک قرن به عنوان روکش فلزی ضد آتش استفاده شده‌است.

4. برای عایق کردن و عایق نمودن ساختار فولاد در برابر حرارت, از مواد مقاوم در برابر آتش‌سوزی استفاده می‌شود.

مخلوط فیبر کانی شامل فیبر, قیر و آب است. پوشش ضد حریق با مخلوط کردن خشک اسپری می‌شوند. بنابراین هنگامی که روی فولاد پاشیده می‌شود آب به ماده اضافه می‌شود. پوشش فیبری مواد معدنی دارای وزن سبک است. آن غیرقابل اشتعال است و رسانایی حرارتی پایینی دارد و عموماً ً یک چارچوب فلزی خوب برای پوشش ضد حریق است.قیمت کفپوش اپوکسی

لایه‌ی سیمانی شامل مخلوطی از قیر و ورمیکولیت, پرلیت و یا پلی استر است. اجرای بتن با ماله پروانه  مواد سیمانی که به سه دسته کم, متوسط و زیاد تقسیم می‌شوند, اما مواد با چگالی کم متداول‌تر هستند و معمولاً ً یک چسب گچ دارند. مواد با چگالی بالا معمولاً ً از چسب سیمان پرتلند استفاده می‌کنند.

فیبر مواد معدنی معمولاً ً ارزان‌تر از سیمانی است, اما به آسانی به فولاد پایبند نیست و گسترش نمی‌یابد. فیبر غیرآلی و دانسیته پایین سیمان برای مناطق مرطوب مناسب نیستند و برای مناطق بدون محافظ  کف سازی با ماله پروانهمناسب نیستند که در آن‌ها دستگاه‌های خاموش‌کننده آتش می‌توانند حذف شوند.

تأمین پوشش ضد حریق سازه‌های فولادی برای تأمین مقاومت حریق ضروری در یک ساختمان, دو نکته زیر را در طراحی و پیاده‌سازی یک ساختمان در نظر بگیرید:

مواد اطفا حریق ارزان‌قیمت مناسب باید برای خاموش‌کردن حریق سازه فولادی مورد استفاده قرار گیرند. تأمین آتش سازه‌های فولادی به ارتفاع ساختمان, استفاده از آن و نوع فضاها بستگی دارد. به عنوان مثال, مواد استخراجی از راه‌های خروج و پله‌ها سازه فولادی باید یک نوع ایمن باشد, اما سختی برای مواد ضد زنگ سخت است. مواد خطرناک (مانند فوم‌های پلاستیکی) نباید به عنوان پوشش روی سازه‌های فولادی بدون پوشش محافظ مورد استفاده قرار گیرند.اجرای بتن سخت

با توجه به قوانین و متناسب با ارتفاع و استفاده از ساختمان (فضاها), پوشش ضد حریق اجزای سازه‌ای و دستگاه‌های جداکننده باید مطابق با مقررات و متناسب با ارتفاع و استفاده از ساختمان بتن رنگیتأمین شود. به طور معمول, اجزای ساختاری ساختمان نیاز به پوشش ضد حریق دو یا چند ساعت دارند (اگرچه ممکن است بسته به حالت کم‌تر یا بیشتر باشد).

براساس توضیحات فوق, سازه‌های فولادی باید برای حفاظت از سازه‌های فولادی از آتش مورد استفاده قرار گیرند. برای سال‌ها پوشش فولادی با استفاده از مصالح سنگین مانند آجر و بتن برای ایجاد پوشش‌های اسکلت فلزی مورد استفاده قرار گرفته‌است, اما در دهه‌های اخیر پوشش‌های سبک و پوشش ضد حریق برای پوشش‌های اسکلت فولادی متداول شده‌اند. استفاده از پوشش‌های سبک می‌تواند به کاهش ساختار, افزایش سرعت اجرا و در نهایت کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز کمک کند.بتن ریزی با ماله پروانه

 

توصیه‌های عملی برای حفاظت از آتش ساختار فولاد

 چسبندگی و چسبندگی لایه ضد حریق به سطح زیرلایه با افزایش دما، ضخامت مورد نیاز سازه‌های فولادی را برای جلوگیری از رسیدن دمای سازه از رسیدن به دمای بحرانی که در آن شکست می‌خورد فراهم می‌کند.

از جزییاتی استفاده نکنید که چارچوب حفاظت از آتش فولاد ضد حریق را تضعیف می‌کند. به عنوان مثال, اغلب روکش‌های فلزی و پوشش‌های آتش ساز نمی‌توانند به طور مستقیم نوردهی‌های سنگین را تحمل کنند و به جزییات مناسب نیاز داشته باشند, یا برای مثال, کاربرد مستقیم رنگ روی ضد آتشها در عمل آن را بی‌اثر می‌کند. پوشش‌های مقاومت در برابر آتش شامل انواع مختلفی هستند. ضخامت پوشش حفاظت آتش از سازه‌های فولادی به عوامل مختلفی چون نوع روکش, مقدار مقاومت آتش مورد نیاز و نوع پوشش بستگی دارد. این معمولاً ً با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر انجام می‌شود. حفاظت از آتش سازه‌های فولادی می‌تواند با تماس و یا غشا باشد. در روش تماس, پوشش ضد حریق سازه‌های فولادی به طور مستقیم بر روی سطح پاشیده می‌شود. برای مثال برای ستون فولادی, یک ماده مقاوم در برابر آتش به ستون اعمال می‌شود و به شکل پروفیل است (توجه به چسبندگی مؤثر مورد نیاز است).کفسازی صنعتی با ماله پروانه

 

جمع بندی و نتیجه گیری

به طور کلی, از نظر مکانیزم عمل, سه نوع اصلی از پوشش‌های مقاوم در برابر آتش وجود دارد که می‌تواند به نام: عایق, جذب انرژی, و پودری مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از مواد متداول در حقیقت در ترکیبی از مکانیزم‌های دو نوع اول و دوم عمل می‌کنند و حاوی مقادیر هر دو گروه از مواد جاذب و جاذب انرژی هستند. بالاترین مصرف مواد عایق با خواص حرارتی عالی با مواد معدنی و توده‌های گسترده مانند پرلیت و ورمیکولیت مرتبط است. این مواد می‌توانند چسب سیمان یا گچی داشته باشند. همچنین نیاز به مقادیر مختلف مواد و افزودنی‌های دیگر وجود دارد, در غیر این صورت عملکرد و اجرای پوشش‌های محافظ حریق در سازه‌های فولادی به درستی اجرا نمی‌شود.بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

 

 

shishebarghi بازدید : 33 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

بتن رنگی

شاید شما هم گذرتان به پیاده روهایی افتاده باشد که به تنهایی با رنگ‌های مختلف از قبیل آبی و قرمز استفاده شده باشد و با خود پرسیده باشید که مگر می‌شود که بتواند رنگ‌های مختلف در بتن وجود داشته باشد اما باید بدانید که بتن چند سالی است که در بسیاری از کشورهای جهان در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. در این نوشتار قصد ما این است که پیرامون بتن‌های رنگی اطلاعات جالبی را با شما مطرح کنیم تا بدانید که اصولاً بتن رنگیچیست چه کاربردهایی دارد کجا اجرا می‌شود و اصولاً بتن رنگ آمیزی شده چیست؟ پس برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات از اپوکسی  کلیک فرمایید.

بتن رنگی چیست چه کاربردهایی دارد:

  • بتن رنگی  چیست؟
  • بتن رنگی  کجا استفاده می‌شود؟
  • هرچیزی که باید در مورد بتن رنگی  بدانید
  • کاربردهای بتن رنگی
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

 بتن رنگی چیست؟

اصولاً پیش از اینکه بخواهیم بفهمیم بتن رنگی چیست باید بدانیم بتن چیس؟ بتن یکی از مصالحی است که امروزه بیشترین استفاده از آن در ساختمان‌ها, بناها, و فعالیت‌هایی نظیر: اجرای بتن سخت در ساختن متروها پلها سدها فرودگاه‌ها بناهای مسکونی و اداری و غیره از آن به مقدار فراوان و زیادی استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه در سالیان اخیر تکنولوژی , کف سازی با ماله پروانهبه طرز شایانی پیشرفت‌های چشمگیر مواجه شده است نحوه استفاده از بتن نیز و همچنین توسعه آن با پیشرفت‌های قابل ملاحظه مواجه شده است به نحوی که در حال حاضر انواع بتن با مصالح  گوناگون تولید می‌گردد و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته انواع مختلف بتن با خواص منحصر به فرد خود را دارد و هر گونه ضدحریق پایه سیمانی آن برای یک نوع کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد از گونه‌هایی که بحث اصلی ما در این مقاله اشاره به آن دارد بتن رنگی می‌باشد و قصد داریم در اینجا پیرامون آن بحث کنیم و ویژگیهای آن را با یکدیگر بررسی نماییم.

بتن رنگی کجا استفاده می‌شود؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم و مصارف گوناگونی برای بتن وجود دارد اما بتن رنگی معمولاً به خاطر جلب توجه و زیبایی منحصر به فردی که از خود ارائه می‌دهد در کف پوش‌ها ارائه می‌شود کفپوش اپوکسی که توسط این نوع بتن سخت و بتن صنعتی ساخته می‌شوند از دو لایه تشکیل شده است که به صورت همزمان هر دو لایه روی زمین اجرا می‌شود. بتن معمولی کنونی از نوع ساختمانی می‌باشد که بعد از این که روی آن انجام شد روی آن با بتن های رنگی کاور می‌شود به عنوان پوشش ضد حریقاستفاده می‌شود و علاوه بر اینکه مقاومت بالایی را برای بتن ایجاد می‌کند به تنوع ظاهری زیبا نیز برای بتن کمک می‌کند تا بتوانند رضایت سلایق گوناگون را به همراه داشته باشند.

اگر شما هم نیاز به استفاده از بتن های رنگی  , اجرای بتن با ماله پروانهداشتید باید توجه کنیم که کفپوش  به دو صورت در بازار وجود دارد کفپوش بتن رنگی ساده و بتن‌های رنگی صنعتی

بتن رنگی ساده از ترکیب رنگ شن و ماسه و آب و سیمان سفید ساخته می‌شود که ضد حریق پایه رنگی می باشد. البته مواردی که به تنهای رنگی صنعتی استفاده می‌شود, سنگدانه هایی می‌باشد که در بتن‌های صنعتی استفاده می‌شوند و چند ده برابر نسبت به به تنهای رنگی معمولی دارای مقاومت بیشتری هستند و به عبارتی این بتن از بتن ضد سایش و سخت تشکیل شده است.

هرچیزی که باید در مورد بتن رنگی بدانید

همانطور که در بالا اشاره کردیم این بتن ریزی با ماله پروانهاز ترکیب مواد مختلفی بر رنگ ساخته می‌شود که نوع رنگ در رنگ نهایی بتن تاثیرگذار است مثلاً آگه مواد اولیه با رنگ قرمز مخلوط شود به تنهایی قرمز می‌شود و الی آخر این بتن همان طور که اشاره شد سطح مقاومت بسیار بالایی را در برابر سایش ایجاد می‌کند که بیشتر برای مکان‌هایی که آماده شده فراوانی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین طور وسایل سنگین از روی آن جابجا می‌شوند.

مثلاً فرض که از یک پیاده روی عبور می‌کند که سطح آن با بتن قرمزبا روکش اپوکسی پوشانده شده است یا خیابان چهار راهی که از بتن‌های رنگی در استفاده شده است, که منظره‌ای زیبا با آن فضا می‌بخشد همین که به دلیل مقاومت فراوانی که دارد در مقابل هر نوع سایش و ضربه به مقاومت می‌کند.

 کاربردهای بتن رنگی

همان گونه که در بالا اشاره شد که این بتن بیشتر به عنوان کفپوش اپوکسیمورد استفاده قرار می‌گیرد. کف سازی یکی از مهمترین معضلات است که در فرایندهای شهری مشاهده می‌شود و بسیاری از مدیران شهری در خصوص نحوه و نوع کف سازی محیط همیشه با چالش‌هایی مواجه هستند چرا که حجم ترافیک خودرو پیاده و دوچرخه‌ها و حجم ترافیک محلی که از یک مسیر عبور می‌کند ممکن است با انواع کف سازی و هماهنگی نداشته باشد.قیمت کفپوش اپوکسی

فقط در کشور ما بیشتر کفسازی صنعتی با ماله پروانهبا آسفالت صورت می‌گیرد که شاید شما هم با این مسئله مواجه شده و در بسیاری از خیابانها ترک‌های فراوانی وجود دارد که این ترک‌ها در سیستم موجود اختلال ایجاد می‌کنند. و متاسفانه این اختلالها به صرف هزینه فراوان و وافری برای نگهداری و قابل استفاده بودن این کف‌ها می‌انجامد. از آنجا که هزینه در کنار زمان دو عنصر مهم و تأثیر گذار در فرایندهای شهری محسوب می‌شوند استفاده از بتن رنگی هم از منظر زیبایی در محیط شهری شد و اینکه هزینه نهایی بتن ریزی کف با ماله پروانهمدیریت شهری را کاهش می‌دهد این بتن فقط در مدیریت شهری استفاده می‌شود و افراد می‌توانند آن را در کارگاهها و کارخانه‌ها و مراکز به خود نیز مورد استفاده قرار دهند.

باید توجه کرد که چارچوب اصلی این نوع بتن از مواد بسیار سخت معدنی نظیر اکسید آلومینیوم و سیلیس با دانه بندی منظم همراه و مواد سیمانی و پراکنده تشکیل شده است.

 

 


shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

اجرای بتن سخت

بتن سخت ملاتی معمولاً از بتن سخت صنعتی تشکیل است. بتن رنگی سخت صنعتی نیز از سیمان سنگدانه های معدنی و پلیمر و سایر مواد ساخته شده است. روش‌های گوناگون و مختلفی برای اجرای بتن سخت وجود دارد و معمولاً دو روش عمده برای پاشیدن بتن سخت بر روی سطوح وجود دارد که روش اول روش خشکه پاشی می‌باشد و روش دوم روش ملاتی می‌باشد. در سال دور سیستمی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد سیستم ملاتی بود و این سیستم بسیار در نزد کارفرمایان رایج بود و به همین دلیل در میان کارفرمایان بتن سخت به شکل ملاتی شناخته شده می‌شد. باید توجه کرد که میزان استفاده از بتن سخت در این نوع روش در این روش سیستم ملاتی ممکن است ۳ تا ۵ برابر نیز افزایش یابد که از نظر اقتصادی به هیچ عنوان بهره وری مناسبی را به همراه ندارد. اپوکسی

مواردی را که باید برای اجرای بتن سخت ملاتی بدانیم.

مقاومت اجرای بتن سخت

بتن سخت کجا استفاده می‌شود؟

شیوه اجرای بتن سخت  ضد سایش و فرسودگی

جمع بندی و نتیجه گیری

مواردی را که باید برای اجرای بتن سخت ملاتی بدانیم.

متاسفانه در میان اغلب سازندگان و انبوه سازان و کارفرمایان چیزی که مورد توجه قرار گرفته است این است که سیستم ملاتی بسیار مقاوم‌تر از سیستم خشکه پاشی و پوشش ضد حریق است به همین دلیل بیشتر از این سیستم استفاده می‌شود.

 اما باید به این نکته اشاره نماییم که تفاوت نهایی هر دو سیستم در دوره مقاومت سایشی بسیار بالای آنها می‌باشد همچنین پیشنهاد می‌شود جهت مقاوم سازی و افزایش سطح کیفی کار عیار آرماتوربندی و استفاده از افزودنی‌های بتن و سیستم خشک پاشی باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

 نکته جالب این است که ضخامت بتن سخت در فرایند اجرای بتن سختدر سیستم ملاتی حدوداً ًبین 1 تا 2 سانتی متر می‌باشد که متناسب با نوع کاربری و همینطور کارفرمای که پروژه را اجرا می‌کند اندازه آن نیز قابل تغییر می‌باشد. البته به دلیل اینکه این سیستم یک سیستم یکپارچه ضدحریق پایه سیمانی می‌باشد و مشکلات زیست محیطی را با خود به همراه ندارد و از فرسایش درزها و لغ شدن جلوگیری می‌شود.

همچنین باید به این نکته اشاره نمود که در فرایند اجرای بتن سخت ابتدا باید سطح زمین به صورت کامل قالب بندی شود و با تراز لیزری با ضخامت حداقل یک سانتیمتر بتن عیار بالا را روی سطح پهن نمایند و با دستگاه  بتن ریزی با ماله پروانه و

ضد حریق پایه رنگی  یا کاملاً بتوان روی آن پرداخته و صاف شود

 

مقاومت اجرای بتن سخت

باید به این نکته اشاره کرد که ملاتی که در بتن سخت ساخته می‌شود از حیث مقاومت فشاری سایشی و خمشی دارای مقاومت بسیار بالا و قابل توجهی می‌باشد که روکش اپوکسی هم دارا است.و به همین دلیل می‌باشد که از این بتن در کف سازی اکثر کارخانجات صنعتی استفاده می‌شود و با توجه به دستگاهای بسیار زیادی که در کارخانه‌ها وجود دارد از این روش استفاده می‌گردد.

 

بتن سخت کجا استفاده می‌شود؟

همانطور که در بالا اشاره شد مقاومت این بتن و کفپوش اپوکسی بسیار بالاست به همین علت در کارخانجاتی که رفت و آمد و تردد در آنها بسیار فراوان است و وسایل بسیار زیادی در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد از بتن سخت می‌توان استفاده کرد و با توجه به این نتایج می‌توانیم بگوییم که بتن سخت در کف سازی انواع کارخانه‌ها, سوله‌ها, پارکینگ ها, انبارها, باند فرودگاه, صنایع خودروسازی, نیروگاه‌ها, پایانه‌ها, باراندازها, سردخانه‌ها, کشتارگاه‌ها, صنایع نساجی, صنایع نفت و گاز و پتروشیمی, راه آهن و مترو و صنایع مرتبط با بسته بندی پلاستیک, مراکز مهم نظامی, صنایع مرتبط با چوب صنایع و کارخانجات مرتبط با فعالیت‌های نظیر قند و نمک می‌توان از بتن سخت استفاده نمود و با توجه ایمنی فراوان آن از آسیب ندیدن آن در طول مدت و عمر فراوان آن مطمئن گردید.

 

شیوه اجرای بتن سخت ضد سایش و فرسودگی

 برای اینکه بتوانیم به طور کامل اقدام به اجرای بتن سخت و مجریان اپوکسیدر مکان مورد نظر خودمان بنماییم لازم است موارد زیر را مورد توجه قرار دهیم.

باید در مکان مورد نظر خودمان به اندازه ۸ تا ۲۰ سانت اقدام بتن ریزی نماییم. البته بتن کلاً دارای شرایط و خصوصیات ویژه است.

 نکاتی که باید در طرح اختلاط بتن سقف  مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر می‌باشد:

- بتن مورد نظر باید با میلگرد و شبکه آرماتور مسلح گردد و در صورتی که این موارد در دسترس نمی‌باشد استفاده از الیاف‌های جایگزین گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود الیاف‌هایی نظیر الیاف فولادی, پلاستیکی یا پلیمر که حتماً در صورت نبود ادوات آرماتوربندی باید مورد استفاده قرار گیرند.قیمت کفپوش اپوکسی

-بهره گیری از الیاف‌های PP در راستای کاهش ترک‌های انقباضی بتن که ممکن است در طول زمان بر آن وارد گردد.

-باید توجه کرد که نظیر ژل میکروسیلیس و روان کننده‌ها برای افزایش روان کنندگی در فرآیند اجرای بتن سخت و اجرای بتن با ماله پروانه  استفاده شود چراکه استفاده از افزودنی‌های بتن می‌توان کار ما را بسیار راحت‌تر نماید.

- نسبت آب و سیمان با توجه به نسبت آب به سیمان استاندارد نباید از 45. از آن بیش‌تر باشد.

 - عیار سیمان می‌بایست بین 300 تا 400 باشد.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که در بالا اشاره شد نوع اجرای بتن سخت و کف سازی با ماله پروانه در نظر افراد و گروه‌ها و شرکت‌های مختلف متفاوت است بتن دارای مقاومت بسیار زیادی می‌باشد و در رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلف به بازار ارائه می‌شود که مشتری می‌تواند با مراجعه به مراکز فروش بر اساس نیاز خود اقدام به تهییه ی بتن سخت مورد نظر خود نماید.بتن ریزی با ماله پروانه

 

 همین طور که اشاره شد بتن یا کفسازی صنعتی با ماله پروانهنه تنها دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انواع فرسایش آسیب‌دیدگی خش و ضربه قرار دارد و پس از اجرا در صورتی که فرمول اجرا به درستی انجام شود محیط از لحاظ هرگونه صدمه‌ای ایمن خواهد بود اما باید توجه کنید نوع اجرا نیز بسته به کیفیت آن بسیار مهم می‌باشد همانطور که در بالا هم بدان اشاره شد دو روش اجرا وجود دارد که متاسفانه در ایران بتن ریزی کف با ماله پروانهروش ملاتی بسیار پرطرفدار می‌باشد اما روش خشکه پاشی بسیار بهتر است زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه‌ترین روش از لحاظ مقاومت با این روش ملاتی و روش خشکه پاشی وجود ندارد ولی به هر حال چون روش ملاتی روش بسیار قدیمی است و سالیان سال است که توسط کارفرما مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار دشوار است که آنان را قانع کرد تا از سایر روش‌های که مورد اعتماد آنها نیست اما از حیث علمی و تجربی مورد تأیید قرار گرفته است استفاده نمایند.

 

 

shishebarghi بازدید : 26 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

اجرای بتن با ماله پروانه

بتن یکی از مصالح ساختمانی است که به شدت به خاطر دوام و پایداری آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجرای بتن با ماله پروانه به فرآیند ریختن بتن در محل مورد نظر گفته می‌شود. به عبارت دیگر، وقتی بتن در محل پروژه ساخته می‌شود ریخته‌گری بتن نامیده می‌شود. فرآیند بتن در شرایط مختلف بسته به آب و هوا متفاوت است. به طور کلی در اجرای بتن با ماله پروانه و کف سازی با ماله پروانهاقداماتی را انجام می‌دهند که برای شما در زیر توضیح داده خواهد شد.اپوکسی

 

 

اجرای بتن با ماله پروانه

گام‌های مهمی وجود دارند که باید برای شروع فرآیند بتن ریزی با ماله پروانه  را انجام دهید. در حقیقت، برای انجام این فرآیند باید بررسی کنید که مشخصات سایت پروژه مطابق با نقشه، مشخصات فنی و استانداردها می‌باشد. برای انجام این کار باید از مراحل زیر پیروی کنید.پوشش ضد حریق

 

  • ابتدا باید نحوه بسته شدن اتصالات را بررسی کنید.
  • قطر میل‌گرد و تعداد و فاصله آن‌ها را بررسی کنید.
  • گام بعدی در نظر گرفتن زیر و نیز تقویت آن است.
  • سطح بتن باید برای تمیزی مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این، تمیز کردن میله‌ها و قالب‌ها باید کنترل شود.
  • فاصله بین محور نیز باید کنترل شود.
  • ابعاد پایه و همچنین شناخت عوامل دیگری هستند که باید در نظر گرفته شوند.
  • شکاف بین پیچ‌ها نیز باید بررسی شود.
  • و در نهایت سطح بتن نیز باید کنترل شود.

 

ارزیابی بتن و اجرای بتن با ماله پروانه

برای شناخت مواد و تجهیزات مورد نیاز برای بتن ریزی برای انجام فرآیند بتنی وجود دارند، برای این کار ابتدا باید نوع بتن را در نظر بگیرید. به دلیل انواع مختلف بتن, مواد و تجهیزات برای بتن متفاوت هستند. برای مثال، برای انواع بتنی که در سایت ساخته شده‌اند، شما به مواد با کیفیت در سایت نیاز دارید. تجهیزات اصلی و مواد مورد نیاز برای عملیات بتن ریزی کف با ماله پروانهبه شرح زیر هستند:ضدحریق پایه سیمانی

 

اگر می‌خواهید بتن را در محل بسازید، باید مواد کافی در محل وجود داشته باشد.ضد حریق پایه رنگی

 

حضور یک میکسر بتن در محل و بررسی سلامتی آن و عملکرد صحیح قبل از عملیات بتن ریزی بسیار مهم می‌باشد. تعداد وسایلی که مورد نیاز است بستگی به نوع پروژه و همچنین قابلیت مالی شما دارد. حداقل دو دستگاه بتنی برای اجرای عملیات یکپارچه بتن مورد نیاز است.روکش اپوکسی

 

همینطور نیز باید برای ماشین‌های بتن ریزی کف با ماله پروانهدیگر هم مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی، باید حداقل دو دستگاه در محل پروژه وجود داشته باشد. که یکی از دستگاه‌ها به عنوان جایگزینی برای ابزار اصلی است. عملکرد مناسب این دستگاه‌ها باید قبل از اعمال بتن ریزی بررسی شود.کفپوش اپوکسی

حمل بتن

حمل و نقل بتن یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که برای داشتن بتن مناسب به آن نیاز است. زیرا این مرحله می‌تواند بر کیفیت و کارایی بتن تأثیر بگذارد. به طور کلی, در زمان حمل, فرآیند انتقال بتن باید به گونه‌ای باشد که تغییر قابل‌توجهی در فاصله لغزش بتن, مقدار هوا, یکنواختی بتن و نسبت آب به سیمان در طول انتقال بتن از کارخانه بتن به محل پروژه وجود نداشته باشد. با توجه به این, شما باید یکی از روش‌های مناسب حمل و نقل بتن را انتخاب کنید. در میان روشهای دیگر, توانایی جداسازی مواد از یکدیگر, آب ریزی روی آن‌ها و همچنین امکان ورود مواد خارجی به مخلوط بتن را در نظر بگیرید.مجریان اپوکسی

همانطور که می‌دانید, بتن در سیستم CIC یک سیستم ساخت‌وساز است. در این سیستم, بتن کمی متفاوت است و دمای آن در محدوده صفر تا ۱۰ درجه سلسیوس است. اگر در این سیستم, بتن به دمای زیر صفر خنک شود, بتن با همان حرارت آزادشده از پیوستگی اولیه سفت می‌شود. حتی در شرایط هوای گرم, قالب پلی استایرن موجود اجازه تبخیر در آب را نمی‌دهد و در نتیجه رطوبت تا زمان سختی نهایی بتن باقی می‌ماند.قیمت کفپوش اپوکسی

 

اجرای بتن با ماله پروانه

اجرای بتن با ماله پروانه برای صیقل دادن و تمیز کردن سطح یک کف سیمانی استفاده می‌شود. در اجرای بتن و کفسازی صنعتی با ماله پروانه دو نوع دستگاه وجود دارد که در نوع اول انسان بر روی سطح دستگاه قرار می‌گیرد و عملیات‌های کنترل و صیقل دادن را انجام می‌دهد و برای پرداخت سطوح بزرگ به کار می‌رود. و نوع دوم که از اندازه‌های مختلف استفاده می‌کند به صورت دستی کنترل می‌شود و اپراتور خودش آن را کنترل می‌کند. کیفیت سطح پرداخت‌شده به روش کشش و عملکرد اپراتور دستگاه بستگی دارد. اجرای بتن سخت

 

کیفیت سطوح کف سیمانی با استفاده از روکش سطح به روش و کشش و عملکرد کارکنان با دستگاه بستگی دارد.بتن رنگی

 

 

روند اجرای بتن با ماله پروانه

نیاز به استفاده از ضد یخ‌ برای بتن تحت شرایط سرد در اجرای بتن ریزی کف با ماله پروانهوجود دارد. هنگامی که یک ضد یخ را انتخاب می‌کنید باید توجه نمایید که ضد یخ‌ها برای استفاده در بتن دارای دو ویژگی مناسب هستند: ابتدا می‌تواند نقطه انجماد آب درون بتن و ثانیاً ً آن را به عنوان یک شتاب‌دهنده در حفظ بتن و افزایش قدرت بتن اولیه کاهش دهد. در مورد انواع ضدیخ شما باید توجه داشته باشید که در روند روند اجرای بتن  انواع ضد یخ‌ها برای استفاده در انواع بتن پیش‌ساخته و آن‌هایی که بتن آلومینیوم و گالوانیزه دارند توصیه نمی‌شود.

همچنین در پروژه‌هایی که در آن خوردگی بتن در طول عمل زیاد است توصیه می‌شود از ضد ضد یخ بر پایه مواد دیگر به جای استفاده کرد.

جمع بندی و نتیجه گیری

همانگونه که اشاره شد به اجرای بتن با ماله پروانهمزایای فراوانی را برای شما ایجاد می‌کند. این فرایند سبب می‌شود که سطح صاف و یکنواخت داشته باشید و با توجه به اینکه این سطح با لیزر اندازه گیری می‌شود هیچگونه ترک خوردگی در آن مشاهده نشود. اما البته این مستلزم این باشد که برای مدت ۷ روز بر روی سطوح آب بپاشند که این پاشیدگی آب سبب می‌شود مقاومت بتن تا حد زیادی افزایش یابد و همانطور که توجه کردید اجرایی بتن ماله پروانه بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است چرا که با توجه به عمر مفیدی که بر روی بتن ایجاد شود دیگر نیازی نیست در طول چند سال بعد مجدداً اقدام به باز تولید بتن نمایید و البته باید توجه کنید که اپراتور که دستگاه را هدایت می‌کند نیز باید آمادگی و توانایی لازم را برای اجرای این فرآیند داشته باشد و در صورتی که آمادگی لازم را نداشته باشد و دانشی در این حوزه نداشته باشد می‌تواند کیفیت ضعیف را برای شما به ارمغان آورد.

 

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

 اپوکسی

 

 

اپوکسیهمان پولی پوکساید می‌باشد و بسپار ترموست محسوب می‌شود که از واکنش سخت کننده رزیناپوکسی با پلی آمین حاصل می‌آید. دامنه کاربرد بسیار وسیعی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله در مواد چسب‌های همه کاره از اپوکسی

 یا پلی پوکساید به مقدار فراوان استفاده می‌شود همچنین از از این ماده در پوشش‌های frp نیز استفاده می‌شود. در واقع پولی پوکساید نوعی روکش صنعتی است که بر روی سطوح قرار می‌گیرد.

همه چی در مورد کفپوش اپوکسی

  • چرا باید از اپوکسی استفاده کنیم؟ اپوکسی چه منافع و مزایای را برای ما ایجاد می‌کند؟
  • اپوکسی و علوم زیستی
  • اپوکسی و صنعت
  • آیا اپوکسی دارای خطرات بهداشتی می‌باشد؟
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 چرا باید از اپوکسی استفاده کنیم؟ اپوکسی چه منافع و مزایای را برای ما ایجاد می‌کند؟

همانگونه که اشاره شد پولی کساید یک نوع روکش اپوکسیمی‌باشد که بر روی سطوح مختلف قرار می‌گیرد و سبب می‌شود که سطح در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاوم‌تر شود. از مزایای بالقوه‌ای استفاده برای ما به وجود می‌آید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

- با استفاده از این روکش صنعتی با افزایش بسیار زیاد بتن در برابر هرگونه تابیدگی و فرسوده شدن مواجه خواهیم بود که این امر موجب جلوگیری از تخریب در مواد شیمیایی بر بتن می‌شود و این امر بر افزایش عمر مفید پوشش بتن بسیار مؤثر می‌باشد.ضدحریق پایه سیمانی

-پوشش صنعتی به هیچ عنوان آب را به خود جذب می‌کند و از نفوذ آب و مایعات و اسیدهای چرب مثل روغن و غبار به درون پوشش و در آن سطح زیرین جلوگیری به عمل می‌آید و این می‌تواند کار را مناسب برای بسیاری از محیط‌ها باشد که نیاز است که مایعات به درون آنها برخورد نکند تا عمر مفید آن نقطه و آن ناحیه افزایش پیدا نماید.

- نکته جالب دیگری که در مورد این روکش صنعتی یا پلی پوکساید وجود دارد این است که این روکش بسیار سبک و با حجم بسیار اندک می‌باشد و به گونه‌ای ساخته شده که سبب می‌شود هیچ گونه گرد و غباری ایجاد نشود.ضد حریق پایه رنگی

- خاصیت منحصر به فرد آن این باشد که در رنگ‌ها طرح‌ها و چارچوب‌های یکپارچه متنوعی به بازار ارائه شده است.

- ضخامت این پوشش در حدود ۴ میلیمتر می‌باشد و افزایش مقاومت در برابر فشارهای ناشی از عوامل خارجی بر بتن را تا حدود ۱۱۰۰ kg/cm2 را در بر می‌گیرد.اجرای بتن با ماله پروانه

 

- همچنین پوشش به راحتی قابل شستشو می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را مورد شستشو قرار داد.

- عمر مفید این پوشش بر حسب اندازه گیری‌هایی که پیش از این صورت گرفته است حدود ۲۰ سال می‌باشد و به راحتی نیز تعیین می‌گردد که این از امتیازات منحصر به فرد این پوشش نسبت به سایر پوشش‌ها می‌باشد. کف سازی با ماله پروانه

اپوکسی و علوم زیستی

همانگونه که می دانید بسیاری از پوشش‌هایی که هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد به نوعی با آن درگیر باشد. این بدان معناست که و تحلیل‌های گوناگونی پیرامون پوشش‌های گوناگون توسط علوم مختلف صورت گرفته است که هر علم به نقطه نظر خود دیدگاه‌های مختلفی را پیرامون پوشش‌های گوناگون مطرح می‌سازد پوشش اپوکسی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. علم زیست شناسی معتقد است که اپوکسی به راحتی در آب حل می‌شود و حلال مناسبی در آب می‌باشد عملکرد آنها در آب مانند عملکرد دورکوپان می‌باشد و معمولاً برای قرار گرفتن نمونه‌های میکروسکوپی در پلاستیک همچنین برای برش عرضی و سپس تصویر برداری رایانه‌ای و میکروسکوپی مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد. اجرای بتن سخت

 

.

اپوکسی و صنعت

بررسی‌های صورت گرفته حاکی از این است که در سال ۲۰۰۶ میلادی صنعت مجریان اپوکسیچیزی حدود ۵ میلیارد دلار در قاره امریکای شمالی و چیزی بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار در جهان گردش مالی داشته است. در بین بازارهای نوظهور بازار چین بیشترین رشد را در این صنعت بر خود دیده است.بتن رنگی

 

این بازار نشان دهنده رشد سریع قیمت کفپوش اپوکسی در چین بوده است و به عبارتی چیزی قریب به ۳۰ درصد بازار جهانی را بازار چین در حیطه این نوع پوشش صنعتی به خود اختصاص داده است.

اما چرا باید کشورهایی که در بالا به آن اشاره شد از این حجم پوشش استفاده نمایند. نکته جالب در مورد کشورهایی که در بالا اشاره شد این است که معمولاً این کشور کفپوش اپوکسی رزینها معمولاً به صورت خام به مصرف کنندگان نهایی نمی‌فروشند بلکه گروهی از شرکت‌های واسطه یا دلال درسته جهان وجود دارند که مواد خام را از تولید کنندگان اصلی خریداری می‌نماید و با کمی تحقیق آن را به بازار مصرف ارائه می‌دهند. شرکت‌ها در این بازار بزرگ شرکت‌های فرمول کننده نامیده می‌شوند که بیشتر محصولات ارائه شده در بازار توسط شرکتهای فرمول کننده تولید می‌شود. این شرکت‌ها قریب به ۶۰ درصد ارزش دلاری بازار را در اختیار خود دارند.بتن ریزی با ماله پروانه

آیا اپوکسی دارای خطرات بهداشتی می‌باشد؟

این پرسش یکی از مسائل مختلف در خصوص این نوع پوشش صنعتی می‌باشد. خطر نخستین که این نوع پوشش با خود به همراه دارد غالباً اشاره به ترکیب سخت کننده‌ها با این ماده در فرایند فرموله کردن دارد به ویژه سخت کننده مانند امین که بسیار خورنده می‌باشد. البته خورندگی ویژگی اصلی این سخت کننده‌ها نیست بلکه بسیاری از این سخت کننده‌ها حامل مواد سمی و بسیار سرطان زا می‌باشند. به همین علت از این مواد که جز مواد سرطان‌زا بسیار شناخته شده محسوب می‌شوند یا برخی از آنها در مضان اتهام سرطان‌زایی قرار دارد.کفسازی صنعتی با ماله پروانه

 

جمع بندی و نتیجه گیری

این پوشش جز پوشش ضد حریقمورد قبول و پرطرفدار در بین پوشش‌هایی است که مورد استفاده اکثریت افراد برای استفاده محافظت از سطوح مختلف خود مورد استفاده قرار می‌گیرد با اینکه این پوشش نقایصی را دارد که در بسیاری از کشورها وجود دارد اما معایب و مزایای بیشمار آن سبب استفاده بیش از حد از آن در بسیاری از مکان‌ها استفاده شود.

همانطور که در بالا هم بدان اشاره شد این پوشش در برابر انواع آب مایعات گرد و غبار و همینطور ضربات ناشی از بسیاری از صدمات از سطوح مختلف محافظت می‌کند و از سطوح سختی مانند بتن نیز در برابر این نظر باد و گرد و غبارها محافظت می‌کند و همینطور این پوشش از هر گونه گرد و غبار جلوگیری به عمل می‌آورد که جزو نکات مثبت و امور جالب توجه می‌باشد.بتن ریزی کف با ماله پروانه

پیش از فرمول شدن هیچ گونه معایبی این پوشش مشاهده نشده است و شرکت‌هایی که مواد خام را از منابع اصلی خریداری می‌کنند این مواد ویرانگر را به آنها اضافه می‌کند و عوامل بیماری زا در آن بروز می‌کند.

shishebarghi بازدید : 26 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

کفسازی صنعتی با ماله پروانه

کفسازی صنعتی با ماله پروانهمعمولاً در مکانهایی اجرا می‌شود که قرار است فعالیت صنعتی بسیار تاثیرگذار در آن مکان انجام شود. مثلاً فرض کنید قرار است که کفسازی صنعتی با ماله پروانهدر یک سوله تازه تأسیس انجام شود و یا فرض کنید در یک پارکینگ بزرگ طبقاتی که قرار است پذیرای خودروهای فراوانی باشد. این روش ممکن است در این مکانها اجرا شود یا ممکن است که در یک کارخانه که مسئولیت سنگین زیادی در آن وجود دارد و هر لحظه امکان سقوط یک وسیله بر روی کره زمین وجود دارد اجرا شود چرا که کف سازی با ماله پروانهصورت می‌پذیرد که حتی اجسام سختی که برزمین بیفتند زمین آسیب نبیند, همچنین ممکن است که این شیوه در یک پمپ بنزین اجرا شود که مواد خورنده فراوانی مثل بنزین و روغن‌های خورنده را هر روز بر روی زمین ریخته شود و خودروهای بسیار زیادی مانند کامیون‌ها, اتوبوس‌ها و خودروی سواری در پمپ بنزین تردد کنند.اپوکسی

 

نکات کفسازی صنعتی با ماله پروانه

  • چرا این روش جزو روش های بتن ریزی ایمن محسوب می شود؟
  • انواع روشهایی که می‌توان کفسازی صنعتی با ماله پروانه

·         روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه  پوشش ضد حریق

 

چرا این روش جزو روش های بتن ریزی ایمن محسوب می شود؟

به همین دلیل می‌توان اشاره کرد که این روش بتن ریزی کف با ماله پروانهجزو ایمن‌ترین روش‌ها می‌باشد و جزو به صرفه‌ترین روش‌ها می‌باشد چرا که کفسازی صنعتی با ماله پروانه‌ای در مکان‌های صنعتی که ترافیک و آمد و شده بسیار بالا و سنگین بسیار زیادی بر روی آنها قرار دارد حتی اگر بار اضافی نیز بر آن وارد شود هیچ آسیبی نمی‌بیند و ماندگاری زیادی در آن وجود دارد البته باید پیشرفت‌هایی را نیز برای آن در نظر گرفت که در این فرآیند شاهد آسیب دیدن کف نباشیم که البته این آسیب دیدن ایجاد شد ممکن است به وجود آید و بسته به نوع کیفیتی است که کارفرما روی پروژه اعمال می‌کند و در مراحل بعدی اگرچه کیفیت خوبی در مرحله قبل اجرا شده باشد هیچ مشکلی برای پروژه ایجاد نمی‌شود و برای چندین سال برای ماندگاری بسیار بالا می‌باشد و در صورت آسیب‌های جزئی آن به راحتی قابل تعمیر و تست صحیح می‌باشد باید توجه کرد که این فرآیند می‌تواند برای شما هم محیط زیبایی را خلق کند و هم اینکه کیفیت قابل تاملی را برای شما به ارمغان آورد.ضد حریق پایه رنگی

 

انواع روشهایی که می‌توان کفسازی صنعتی با ماله پروانه

انواع روشهایی که می‌توان کفسازی صنعتی با ماله پروانه , بتن ریزی با ماله پروانهرا با آن اجرای نمود به صورت دو مدل موجود می‌باشند و این دو مدل بسته به نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز مشتریان نیز ناشی از اندازه محیط و زمان لازم برای پایان یافتن پروژه محسوب می‌شود. فرض کنید که شما یک پروژه بسیار کوچک دارید و قصد دارید که این پروژه در زمان کوتاهی تمام شود به همین دلیل از ماله پروانه‌ای برقی سرنشین دار استفاده می‌شود.ضدحریق پایه سیمانی

 

که علاوه بر آن که اپراتور بر روی آن سوار می‌شود و پروژه را تا حد ممکن اجرا می‌کند در این حالت وقتی که اپراتورها بر روی دستگاه سرنشین دار سوار می‌شوند به راحتی اقدام به بتن ریزی بر روی سطوح مختلف می‌کنند و با حرکت دادن دستگاه‌ها به روی سطوح حرکت مسطح کردن سطوح گوناگون را اجرا می‌کند و تمام سطوح به صورت یکنواخت مسطح و صاف می‌شود و به طور اتوماتیک این فرایند در بخش‌های مختلف سطوح اجرایی می‌گردد.روکش اپوکسی

 

این فرآیند به گونه‌ای تنظیم شده است که با توجه به دوربین لیزری که در محیط وجود دارد در صورتی که در یک نقطه فرآیند مسطح سازی به طوری اجرا شود که در نقطه دیگر زیاد باشد پالس هایی به دستگاه ارسال می‌شود که سبب می‌شود که سرنشین به نقاطی که کمتر بتن ریخته شده است حرکت کند و عمل بتن ریزی با ماله پروانه

را با سرعت بیشتری انجام دهد در مقابل این دستگاه, دستگاه ماله پروانه‌ای برقی دستی وجود دارد که این دستگاه نیازی به سرنشین برای سوار شدن ندارد چون که امکان سوار شدن در آن وجود دارد و این دستگاه, وسیله‌ای است که در آن اپراتور آن را به دست می‌گیرد و اقدام به مسطح نمودن قسمت‌های مختلف سطوح می‌کند و پس از صاف نمودن سطوح مختلف به بخش‌های دیگر رجوع کنید تا عمل شفاف سازی و مسطح سازی انجام دهد در این روش عمل صاف کردن به شیوه‌ی زیبایی انجام می‌شود که سطح به طور کامل صاف و صیقلی می‌شود.کفپوش اپوکسی

 

روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه

روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه  , اجرای بتن با ماله پروانهروشی بسیار مطلوب می‌باشد که سبب می‌شود محیط‌های صنعتی علاوه بر لطافت و زیبایی‌هایی که داشته باشند که با توجه به نوع بتن ریزی و رنگهایی که در آن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد به گونه‌ای است که سبب افزایش ایمنی در این مکان‌ها نیز می‌شود چرا که باید توجه کرد که این مراکز, مراکزی هستند که وسایل حمل و نقلی بسیار سنگین درآنها در حال اجرا می‌باشد و ترافیک بسیار بالایی را نیز روزانه تحمل می‌نمایند و در صورتیکه فرایندهای اجرایی بتن ریزی در آن درست انجام نشود و در روش کف سازی با ماله پروانهفرایند درست اجرا نشود نمی‌توان انتظار سطح زیبا و قابل توجه را در آن را داشت.مجریان اپوکسی

 

باید توجه کرد که در فرایند کفسازی صنعتی با ماله پروانه به تمام فاکتورهای پروژه بایست با دقت توجه شود چرا که در صورتی که یکی از فاکتورهای پروژه به درستی اجرا نمی‌شود مطمئناً کیفیت و کوالیتی خوبی از کار نمی‌توانیم برداشت کنیم و ممکن است که محیط کیفیت ضعیفی را از خود نشان دهد. این بدان معناست که فرض کنید در این مرحله پس از اجرای بتن ریزی و پس از ماله کشی با روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه به عوامل محیطی پس از اجرا توجه نشود و بتن دارای ترک‌هایی در سطح خود شود. پاسخ بسیار روشن و ساده است وقتی که سرکشی کافی روی پروژه اجرا نمی‌شود پروژه معمولاً دچار چالش‌هایی می‌شود چرا که معمولاً گفته شده است که پس از اجرای کفسازی صنعتی با ماله پروانه حتماً به این نکته باید توجه کرد که هر روز حتماً و حتماً باید بر روی نقاط بتن ریزی شده آب بپاشید تا درصد مقاومت و ایستادگی و همچنین کشسانی آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند و در صورتی که این عمل به درستی اجرا شود برای سالها می‌توان از این بتن تا حد فراوانی استفاده کرد امادر صورتی که آن روش به درستی اجرا نشود مطمئن باشید با چالش‌های فراوانی در این حوزه مواجه خواهید شد و حتی ممکن است در سال‌های آتی با مشکل تعویض بتن مجموعه مواجهه شویم.قیمت کفپوش اپوکسی

 

برای درک موضوع بهتر است پروژه‌های مشابهی که در این خصوص انجام شده توجه کنید که متاسفانه انقدر پروژه‌های بی شماری در این حوزه اجرا شده است که قابلیت بازگویی و نقد در این حوزه وجود ندارد و فقط با نگریستن به آنان می‌توان در خصوص آنها نظر داد اما در کل باید اشاره کرد که کفسازی صنعتی با ماله پروانه یک روش فوق العاده مناسب و فوق العاده عالی برای مکان‌های صنعتی می‌باشد و سبب افزایش کیفیت این مکان‌ها می‌شود و این روش جزو فوق العاده ترین و به روز ترین و بهترین روش‌ها برای اجرای این پروژه‌ها محسوب می‌شود.اجرای بتن سخت

 

فراموش نکنید که اگر قصد اجرای چنین پروژه بزرگی را برای مجموعه خود دارید حتماً از اپراتورهای حرفه‌ای در این حوزه استفاده کنید چون بسیاری از افراد وجود دارند که از سطح کیفی لازم برخوردار نیستند فقط کار بقیه را دچار آسیب می‌نمایند. و توجه نمایید که روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه حتماًدر اماکن صنعتی خود پیاده سازی نمایید.بتن رنگی

 

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

بتن ریزی کف با ماله پروانه

اجرای بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ که معروف به ماله هلیکوپتری یا ماله موتوری و ماله برقی می‌باشد جهت پرداختن و لیس نمودن سطح بتن کف مورد استفاده قرار می‌گیرد ماله پروانه‌ای در دو نوع برقی و موتوری در بازار وجود دارد که استفاده از این نوع موتوری آن به دلیل سهولت در استفاده از رونق بیشتری در بین مصرف‌کنندگان دارد همچنین ماله پروانه‌ای در دو نوع به صورت سرنشین‌دار که معمولاً اپراتور بر روی آن سوار می‌شود و عملیات نظارت و کنترل اجرای فرآیند را برعهده می‌گیرد و برای پرداخت سطوح بیشتر به کار می‌رود که این وسیله نوعی قابلیت تعامل سرنشین را دارا می‌باشد و ماله نوع دوم یا ماله پروانه‌ای نوع دوم که اندازه‌های گوناگون را دارد و بیشتر به صورت دستی کنترل می‌شود و معمولاً اپراتور با حرکت خود آن را کنترل می‌کند و به حرکت در می‌آورد و کیفیت سطح پرداخت شده در این روش به صورت شمشه کشی و عملیات اپراتور دستگاه بستگی دارد.روکش اپوکسی

 

کیفیت سطوحی که به روش بتن ریزی با ماله پروانه اجرا و پرداخته می‌شوند به شیوه شمشه کشی به عملکرد کارکنان بستگی دارد و دارای کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به کیفیت‌های دیگر را دارد.

نکاتی از بتن ریزی کف با ماله پروانه

 

  • مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای
  • بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای
  • ماله پروانه‌ای و یا ماله هلیکوپتری
  • اجرای بتن ریزی کف انبارها سوله‌ها و پارک ها با ماله پروانه
  • برخی از مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه

 مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای

همانگونه که اشاره شد ماله پروانه‌ای یاماله برقی که در اجرای بتن با ماله پروانهاز آن استفاده می‌شود به دلیل خاصی که دارد سبب می‌شود سطوح بسیار صاف شود و به همین دلیل یکنواختی در سطح بتن که با ماله پروانه اجرا می‌شود وجود دارد و همچنین این عامل سبب می‌شود که به راحتی بتوانید اقدام به صیقلی نمودن سطح بتن برای استفاده به صورت شفاف سازی نهایی نمایید و همچنین سبب می‌شود که از هرگونه ترک جلوگیری به عمل آیدضدحریق پایه سیمانی

 

بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای

قدم‌هایی که می‌توان در راستای کف سازی با ماله پروانه اجرا کرد شامل اجرای بتن ریزی با بتن آماده و ماله پروانه‌ای یا برقی می‌باشد و همچنین اجرای قالب بندی تراز توسط دوربین به سفارش کارفرما نیز می‌تواند توسط فرایند اجرا شود. همچنین اجرای سد به صورت لیستی با ماله برقی هلیکوپتری نیز می‌تواند در راستای این مورد اجرا قرار گیرد.ضد حریق پایه رنگی

 

همچنین نحوه اجرای تسطیح آن با ماله برقی نیست جز مواردی که می‌توان با ماله پروانه مورد استفاده قرار داد و همچنین اجرای درز انبساط بتن توسط کاتر به ابعاد دلخواه نیز انجام می‌شود به طوری که کف و مواد ساده ساخت لیسی توسط ماله پروانه‌ای در کفپوش بتنی با پودر ضد سایش صورت می‌گیرد.کفپوش اپوکسی

 

ماله پروانه‌ای و یا ماله هلیکوپتری

همانگونه که اشاره شد با ماله برقی و ماله هلیکوپتری می‌توان اقدام به بتن ریزی کف بهبود کیفیت بسیار زیادی را توسط می‌توان مشاهده نمود و در بسیاری از شهرها از این سیستم استفاده می‌شود باید توجه کرد که بتن ریزی و کف سازی و ماله پروانه‌ای توسط مجری انجام شود که کیفیت لازم را پیش از این به اثبات رسانده باشد و معمولاً نمونه‌های آن را می‌توان در پارکینگ های بزرگ طبقاتی کشور که گنجایش فراوانی را دارند مشاهده نمود.مجریان اپوکسی

 

پروژه‌های بزرگ تجاری فرهنگی کوروش نیز از جمله آنهاست از کفپوش های صنعتی ضد سایش را بتن رنگی به تونس و هارد ملات و بتن لیسه ای برای اجرای پروژه کف سازی خودشان استفاده کردند و همچنین می‌توان از ماله پروانه‌ای در اجرای بتن با ماله پروانهو بتن سخت استفاده کرده بتن ریزی با ماله پروانه و اجرای بتن رنگیبا کادری مجرب باید صورت پذیرد که بتواند کیفیت مورد لحاظ خود را برای شما اجرا نماید.

فرایند بتن ریزی کف معمولاً با ماله پروانه موقع مطرح می‌شود که بتن ماله پروانه‌ای یا همان اجرای بتن ماله پروانه‌ای به روش مکانیزه صورت گیرد که این روش همان طور که اشاره شد و کاربرد بسیار وسیعی در صنعت ساختمان و همینطور صنعت پارکینگ در کشور دارد به طور مثال اگر بخواهیم اشاره به این موضوع داشته باشیم کف سازی محوطه کارخانه و کف‌سازی پارکینگها بسترسازی برای اجرای کفپوش اپوکسی و همچنین اجرای بتن سقف‌ها بر روی عرشه فولادی نیز از جمله مواردی است که در آن‌ها کف سازی با ماله پروانه  مورد اشاره باشد.

 اجرای بتن ریزی کف انبارها سوله‌ها و پارک ها با ماله پروانه

کف سازی که از مهمترین فرآیندهای است که توسط ماله پروانه انجام می‌شود و یکی از مهمترین مباحث در زمینه اجرای ابنیه محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت بسیاری که آن برای ساختمان دارد به صورت جدی و تخصصی به دلیل تحلیل و ارائه راهکارهای مناسب این خصوص باید انجام گیرد.قیمت کفپوش اپوکسی

 

همانگونه که مستحضر هستید سالانه مبلغ بسیار فراوانی صرف تعمیر و نگهداری و بهسازی و کف سازی این اماکن می‌گردد که علاوه بر اینکه همزمان افراد را می‌گیرد پارامتر بسیار قابل توجهی در خصوص تعمیرات و بعد از تعطیلی در محیط مورد نظر به همراه دارد.پوشش ضد حریق

 

با توجه به اینکه اکثر فضایی که مربوط به سلول‌های تولید انبار آب در سطح کارکنان می‌باشند در معرض سایش استفاده قرار می‌گیرند و ریزش مواد باعث می‌شود که از سخت کننده بتن استفاده کند و در این فرآیند از روش کفسازی صنعتی با ماله پروانه استفاده شود.

محصولاتی که توسط آن را بتن ریزی کف و مورد پروانه انجام می‌شود معمولاً محصولاتی هستند که با فرمولاسیون های بسیار ویژه و مواد اولیه کمپانی خارجی ساخته می‌شود و به صورت پودر آماده قابل اجرا می‌باشند و تشکیل شده است که از مواد بسیار سخت پایه معدنی و مصنوعی مثل کوارتز کروندوم اکسید آلومینیوم و بازالت با دانه بندی منظم که از زمان تشکیل شده‌اند در حوزه‌های مختلف قابل عرضه می‌باشد.اپوکسی

 

 برخی از مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه  

اجرای همزمان بتن ریزی و مواد بتن سخت در یک محل صورت می‌پذیرد عبارت‌اند از:

سرعت اجرای این روش نصب می‌شود که مقاومت بسیار بالای در ترافیک های خیلی زیاد و نهایتاً از گرد و غبار جلوگیری به عمل آید.اجرای بتن سخت

سطح آن به صورت ثابت می‌باشد و دچار لغزندگی نمی‌شوند.

آلودگی کمی در آن ایجاد می‌شود و همچنین به آسانی نظافت و پاک می‌شود.

رنگ‌های به کار رفته‌اند دارای پایداری نسبی و زیادی می‌باشد و در اثر تابش نور خورشید رنگ آن را تغییر نمی‌کند.

این مزایا و معایب و مزایای استفاده از بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای بود.

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت درب اتوماتیک

پیش از اقدام به اجرای هر کاری باید ابتدا در خصوص قیمت آن اطلاعات لازم را کسب کرد و در راستای قیمت اقدام به خرید کالای مورد نظر نمود ممکن است پس از اینکه برای مکان و محل کار خودمان که به عنوان نماد و معنای محیط کاری ما محسوب می‌شود به هر نوع شده وسایلی که سبب بهبود و ارتقای آن مکان می‌شود را تهیه نمایید منظور کل این است که ما به دنبال قواعدی مستحکم می‌گردیمکه بتوانیم مکان‌های خود را از هر نظر بهبود ببخشیم و این بهبود بخشیدن سهام شود که مکان مورد نظر ما از هر حیث نسبت به مکان‌های مشابه دارای امکانات و کیفیت‌های محیطی و منظری مخصوص به خود باشد اما نکته حائز اهمیت است این است که برای اینکه بتوانیم مکان‌های فعالیت‌های خود را از هر نظر بهبود بخشیم بایست ابتدا به جیب خود و مبانی اقتصادی که در زندگی خود داریم.

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیک باید بدانید1

چرا قیمت درب اتوماتیک برای شما مهم است؟1

محاسبه قیمت درب اتوماتیک2

قیمت درب اتوماتیک2

 

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیکباید بدانید

توجه نمایید خرید درب اتوماتیک یکی از این موارد است ما که قصد داشته باشیم برای محیط کسب و کار خودمان یا حتی محیط آپارتمان خودمان از دربهای اتوماتیک استفاده کنیم باید بدانیم که این گونه در پا می‌تواند ما را متحمل هزینه‌های مختلفی نمایند هزینه‌هایی که بسته به نوع مکانی که آزاد را خریداری می‌کنیم و یا نوع درب و کیفیت آن می‌توان قیمت‌های متفاوتی را برای ما به همراه داشته باشد. در این مقاله جستاری پیرامون قیمت درب اتوماتیکاطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا هنگام خرید انواع درب اتوماتیک درب از نوع شیشه یا فلزی باشند بتوانید اطلاعات خوبی را داشته باشید تا بر اساس نیاز خود و خواسته‌های خود اقدام به خرید درب اتوماتیک مورد نظر نمایید توجه کنید که در صورتی که اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید می‌توانید به طور کامل به نیازهای خود در این حوزه پاسخ گویید. با ما همراه باشید تا این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

 

چرا قیمت درب اتوماتیکبرای شما مهم است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی می‌خواهید اقدام به خرید درب اتوماتیک نمایید, باید بدانید که برای خرید این گونه در پا نیاز به یک پیش زمینه برای شما وجود دارد زمین‌هایی که می‌تواند پیش زمینه‌های ذهنی و عینی باشد که این پیش زمینه‌ها می‌تواند درک درستی راجع به نحوه قیمت گذاری درب اتوماتیک برای شما به ارمغان آورد. معمولاً بیشتر این نوع دربی که برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد درب اتوماتیک شیشه ایمی‌باشد که برای فروشگاه‌ها و اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربر در کاربری عمومی است. درب اتوماتیک کشویی خطی چهار لنگه قسمت ثابت و دوقسمت متحرک با عرض ۴ متر و ارتفاع ۲ متر را دارا می‌باشد و دارای یک موتور استاندارد می‌باشد که وزن تقریبی هر قسمت متحرک آن چیزی در حدود ۷۰ کیلوگرم در بر می‌گیرد.

 

 محاسبه قیمت درب اتوماتیک

 اینکه بتوان قیمت درب اتوماتیکرا به درستی محاسبه نمایید لازم است که مجموع هزینه‌های خرید درب اتوماتیک شیشه ایکه شامل هزینه‌های کل فرایند خرید و هزینه نصب و اجرای درب اتوماتیک می‌شود را محاسبه نمود و شامل هزینه‌های زیر می‌باشد:

اپراتور (موتور) + شیشه + فریم + حمل + نصب + قفل و باتری + مالیات برارزش افزوده

قیمت کرم اون برای درب اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود و مشخص و به کشوری که این محصول را ارائه می‌دهد متفاوت می‌شود به عبارتی این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا از ایران گرفته تا کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشور اروپایی ساخته می‌شود و برای استفاده به کشورهای دیگر صادر می‌شود. ایران ایتالیا جمهوری چک اسپانیا آلمان سوئد چین تایوان ترکیه جزو بارزترین تولید کنندگان درب‌های شیشه‌ای می‌باشند.

 

قیمت درب اتوماتیک

در خصوص قیمت نهایی درب اتوماتیک با است اشاره کرده که با توجه به تحولات که در بازارهای مالی ایران در دو سال اخیر اتفاق افتاده و تحولات فراوانی که در ارزش پول ملی مشاهده شده و نوسانات قیمت بسیاری از کالاها مشخص نمی‌توان قیمت درب اتوماتیکرا به طور کامل ارائه کرد اما با توجه به قیمت‌های که امروز در بازار را می‌توانید تخمین قیمت برای شما مخاطب عزیز که این صفحه را مطالعه می‌کنید ارائه داد.

 به طور متوسط قیمت درب اتوماتیک شیشه ایبین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان می‌باشد قیمت بسته به نوع کاری که قرار است انجام شود تغییر می‌کند. باید بدانید که نصب و سرویس و ارائه خدمات درب اتوماتیک باید توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان که آن را در برابر ارائه می‌کنند ارائه شوند. چرا که گاهاً مشاهده شده است برخی از خدمات دهندگان هنگامی که اقدام نصب درب مورد نظر می‌کنند و پس از آن که وجه مورد نظر از شما دریافت کرد دیگر به قول شما را نمی‌شناسند و دیگر با شما کاری ندارد.

جمع بندی و نتیجه گیری

 متخصصین بسیار راحت می‌تواند اقدام نصب درهای اتوماتیک نمایند و درب قدیمی پارکینگ به راحتی جایگزین نمایید که می‌تواند در قیمت درب اتوماتیکبرای شما اثر گذار باشد. البته مقداری امور اجرایی مثل جوشکاری و بنا نیز با خود به همراه خواهد داشت در اتوماتیک همانگونه که گفته شد انواع مختلفی دارند و در کشورهای مختلف ساخته می‌شود که این نوع فرآیندها در قیمت نهایی در بسیار تأثیر گذار خواهد بود. معمولاً درب اتوماتیک پارکینگ از جنس آهن و آلومینیوم و گاهی هم با ترکیب چوب ساخته می‌شوند و برای داشتن درب اتوماتیک پارکینگ برقی را در قدیمی کار گذاشت و نمی‌توان به طور کامل آن را جایگزین نمود.

 باید توجه کرد که گارانتی و خدمات پس از فروش کسب معلومات در باره اتوماتیک می‌باشد چرا که درب اتوماتیک شیشه ایماشین جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک دارای گارانتی مختلفی می‌باشند که با زمان‌بندی مختلف باید توسط تولیدکنندگان و وارد کنندگان به شما ارائه شود و فروشندگان خودشان اقدام به ارائه گارانتی می‌کند یا اینکه یک حساب و کتاب را به شما معرفی می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل با او در تماس باشید دقت داشته باشید که پشتیبانی مشکلات از نصب توسط نصب انجام شود و ربطی به شرکت تولید کننده ندارد اما در بسیاری از کشورهای دنیا این شرکت‌های تولید کننده هستند که خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد و در صورتی که نسبت به نقش واسطه را برای شما ایفا کرد و خدمات پس از فروش و پشتیبانی کرد باز هم مشکل است و شامل خدمات پس از فروش را واگذار نمایید.

 

 

 

shishebarghi بازدید : 28 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک کرکره‌ای

کرکره برقیامروزه طرفداران بسیار فراوانی را پیدا کرده است. دلالی مختلفی وجود دارد که افراد با سلایق و نقطه نظرات محتلف به سمت خرید کرکره برقیبرای منازل خود می‌روند. باید توجه کرد که کرکره برقیبا دلیل فرم ظاهری زیبا و استافده از عنصر برق به جای توان بدنی امروزه به جایگزینی مطلوب برای کرکره‌های سنتیتبدیل شده است. کرک ه برقی دارای امنیت بسیار بالایی در قیاس با نمونه‌های قدیمی را دارد. این کرکره‌ها دارای ظاهری زیبا و اراسته می‌باشند و در ضمن درب اتوماتیککرکره‌ایبه دلیل نوع ساخت خود سبب صرفه جویی در استفاده از فضای پارکینگ شده‌اند.

 

درب اتوماتیککرکره‌ای چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم باید بگوییم که کرکره اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای کرکره‌ای) نوعی از کرکره برقیمی‌باشد که به وسیله یک موتور و با بهره گیری از قدرت و توان برق عمل می‌نماید و در محور عمودی ریلی آن برای حرکت به سمت بالا و پایین می‌باشد که سبب حرکت کرکره در جهات بالا و پایین می‌شود.

درب اتوماتیککرکره‌ایجدید قابلیت جالبی را نیز با خود به همراه دارند. قابلیت استفاده از ریموت کنترل. با استفاده از ریموت کنترل از راه دور (ریموت) به راحتی می‌توان اقدام به باز و بسته نمودن (درب اتوماتیک شیشه ایکرکره‌ایکرد و دیگر مانند گذشته و قدیم نیاز به قدرت بازو و استفاده از نیروی انسانی برای این کار نیست.

کرکره‌های اتوماتیکمناسب انواع فضاها و مکان‌ها می‌باشد و برای پارکینگهای مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله‌ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها گزینه‌ی بسیار ایده آل و مناسبی محسوب می‌شود که می‌تواند خیال شما را از هر جهت راحت نماید.

درب اتوماتیک کرکره‌ایمزایای فراوانی را با خود به همراه دارد اما مزیت اصلی استفاده از کرکره اتوماتیک(درب کرکره‌ای اتوماتیک) فراهم آوردن آسایش و راحتی برای تمام استفاده کنندگان از آن می‌باشد.

 

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقی جدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقیجدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی وجود دارد که ما برخی از آنها را برای شما اینجا ذکر می‌کنیم تا اگر هنوز هم قانع نشده‌اید که اقدام به خریددرب اتوماتیککرکره‌اینمایید نظرتان تغییر نماید. از مزایی استفاده از درب اتوماتیک کرکره‌ایمی‌توان به موارد زیر توجه نمود:

1.      کرکره‌های اتوماتیک برقی، به دلیل تنوع فراوانی که در در طرح‌های مختلف خود دارند به نوعی باعث زیبایی پارکینگ منازل مسکونی و يا فروشگاه و مکان‌های تجاری شده‌اند و با توجه به رنگ بندی‌های متنوع خود می‌توانند برای هر مکانی استافده شوند

2.      کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از ورق‌های فلزی و آلومینیومی در ساخت آنها به راحتي قابل شستشو می‌باشند.

3.      کرکره‌های برقیدارای تنوع رنگ بسیار زیادی می باشندو تقریباً در هر طرح و رنگی در بازار موجود می‌باشند. تنوع رنگی کرکره‌های اتوماتیک برقی برخلاف کرکره‌های سنتی قدیمیکه پیش از این مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار زیاد است تا آنجایی که می‌توان در دکوراسیون فروشگاه‌ها یک عنصر چشم نواز به حساب بیاید و به نوعی جلب توجه نماید.درب اتوماتیک شیشه ای

4.      امنیت جزو بدیهی‌ترین علت‌های استفاده از این نوع کرکره‌ها محسوب می‌شود و بایست اذعان نمود که کرکره‌های برقیاز امنیت بیشتری نسبت به کرکره‌های سنتی و قدیمیکه تا همین اواخر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و در برخی مکان‌ها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند برخوردار است و به آساني نمی‌توان آن را خراب کرد و به درون مغازه نفوذ نمود.درب اتوماتیک شیشه ای

5.      به دلیل اینکه این کرکره‌ها از تکنولژی الکتریسیتهبرای انتقال قدرت و از هوش مصنوعی در قالب ریموت کنترل برای مدیریت کار با کرکرهاستفاده می‌نماید, کار با کرکره‌های اتوماتیکبه مراتب راحت‌تر از نمونه‌های قدیمی می‌باشد زیرا نيازی به قفل کردن در آنها وجود ندارد. البته این به آن معنا نیست که در این نوع کرکره‌ها قفل وجود نداردبلکه قفلی که بر روی آن نصب می‌شود به نوعی یک قفل سیستمی و درونی محسوب می‌شود.

6.      یکی از مشکلاتی که کرکره‌های قدیمیبا آن دست به گریبان بودند بحث شرایط آب و هوایی بود. مثلاً همانگونه که می دانید فلزات در هوای سرد و یا گرم عکس العمل متفاوتی را از خود بروز می‌دهند که البته کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از فلزاتی نظیر آلومینیوم این مشکل را رفع نموده‌اند و مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می‌باشند و می‌توان بدون نگرانی آنها را در هر اقلیمی مورد استفاده قرار داد.درب اتوماتیک

7.      می‌توان از آ«ها به عنوان بستری برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. البته این پدیده‌ی جدیدی نمی‌باشد و از کرکره‌های قدیمینیز چنین استفاده می‌توان نمود اما در کرکره‌های جدیدبه دلیلنگ پویاتر به کار رفته در آن به راحتی می‌توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ورودی مغازه بهره گرفت.

8.      ممکن است این پرسش پیش آید که اگر برق ناگهان قطع شده آن وقت تکلیف ما و کرکره برقی چیست؟باید گفت از قابلیت‌های خوب کرکره‌های برقینکاتی است که در هنگام مواقع اضطراری مد نظر قرار گرفته شده است و این کرکه ها قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارند و شما به راحتی در صورت بروز چنین مشکلی می‌توانید از اهرمی که نصاب مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و کرکرکه را بالایا پایین بیاورید.

از دیگر مزایای درب اتوماتیککرکره‌ایکه آن ار از کرکره‌های سنتیو قدیمی متمایز می‌کند عدم استفاده از نیروی انسانی و زور بازو برای بالا آورن محسوب می‌شود و این قابلیت یعنی استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت که کاملاً یک فرآیند برقی می‌باشد و سبب می‌شود که درب اتوماتیک کرکره‌ایکاملاً از کرکره‌های قدیمی متمایز شود و طرفداران فراوانی را کسب نماید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله پیرامون درب اتوماتیک شیشه ایکرکره برقیو مزایا و نقاط قوت آن بحث نمودیم. امیدوارم داده‌هایی که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم بتواند پاسخی به پرسش‌های شما در حیطه‌ی کرکره‌های برقیباشند.البته توجه کنید که اصلی ترین نکات پیرامون کرکره های برقیرا در این مقاله خدمت شما عرض کردیم اما در صورتی که پرسش های بیشتری در این زمینه دارید می توانید به سایر مقالات سایت ما رجوع کنید تا در این حیطه اطلاعات لازم و کافی را بدست آورید.

 

shishebarghi بازدید : 21 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک حریری

آسانسور تمام اتوماتیک امروز پرکاربردترین لوازم ساختمانی محسوب می‌شود و وجود آن در هر ساختمانی می‌تواند بر راندمان ساختمان و عملکرد اجزای مختلف ساختمان تأثیر به سزایی بگذرد لذا انتخاب اجزای مختلف آسانسور در یک ساختمان با توجه به استفاده روزمره آن می‌تواند در افزایش راندمان اجزای مختلف ساختمان تأثیر گذار باشد و مشکلات روزمره می‌تواند جلوگیری به عمل آورد. درب اتوماتیک حریرییکی از است که در آسانسور معمولاً استفاده می‌شود این درب آسانسور در یک سیستم اسانسوری پویا به طور همزمان به نکته‌های ایمنی و زینتی و منظر در آسانسور را مورد توجه قرار می‌دهد که در این اهمیت ویژه آسانسور می‌شود در ضمن باید توجه کرد که در هنگام نصب قسمتهای دیگر مکانیکی آسانسور نیز دقت لازم باید صورت پذیرد زیرا کمترین بی توجهی نسبت به ایمنی آسانسور می‌تواند زیان‌های مالی جبران ناپذیری را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد.

انواع درب اتوماتیک حریری1

قطعات تشکیل دهنده انواع درب اتوماتیک حریری2

درب اتوماتیک تلسکوپی حریری2

درب اتوماتیک حریری سانترال2

درب‌های کابین آسانسور2

امکانات درب تمام اتوماتیک آسانسور حریری چیست؟3

چگونه می‌توان درب اتوماتیک حریری را با کیفیت و اصالت تهیه نمود؟3

جمع بندی نتیجه گیری3

 

انواع درب اتوماتیک حریری

 درب اتوماتیک حریریتوسط گروه مهندسی حیدری ساخته می‌شود انواع درب اتوماتیک شیشه ای آسانسور حریری عبارت است از:

 درب طبقه آسانسور: در جایی استفاده می‌شود که نسبت به صورت توقف آسانسور در آن از آن استفاده می‌شود همچنین باید توجه کرد که در محل ورودی طبقات به کابین قرار می‌گیرد البته انتخاب اندازه و نوع باز شدن درب طبقات متوجه آسانسور باید صورت پذیرد و متناسب با نوع کاربری که این مکان وجود دارد در پای لوله تلسکوپی و سانترال از جمله سایر در آسانسور باشند درب‌های لولایی آسانسور از ساده‌ترین و ارزان‌ترین در بالا محسوب می‌شود و در بالایی به فضای بسیار اندکی برای اجرا نیاز دارد و شامل فقط یک درب و چهارچوب بسیار ساده می‌باشد زمان بسته شدن درب‌ها در چرخه آمد و شد تأثیر زیادی گذاشته و باعث افزایش زمان ترافیک در درون ساختمان می‌باشد همچنین باید توجه داشت که با ذکر این دعوا برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند و همچنین معلولین و سالمندان بسیار دشوار می‌باشد این درب‌ها دارای زاویه ۹۰ درجه نسبت به دیوار هستند و در نتیجه سبب مسدود شدن راه رو می‌گردد.درب اتوماتیک شیشه ای

 

 قطعات تشکیل دهنده انواع درب اتوماتیک حریری

 چارچوب لته، دستگیره، لولاها، دیکتاتور و کنتاکت قطعات اصلی تشکیل دهنده درب لولایی را شامل می‌شوند. هر کدام از قطعات عملکردهای مغز خود را دارا می‌باشند.

 

درب اتوماتیک تلسکوپی حریری

 این نوع از درب‌ها برای باستان به زمان بیشتری نیاز می‌باشد زمانی که آن‌ها نیاز دارند بسیار بیشتر از زمان  درب اتوماتیک شیشه ایحریری سانترالمی‌باشد

 

 درب اتوماتیک حریری سانترال

این در با سرعت بسیار بیشتری باز می‌شود و برای مسافر که خواست هستند افرادی که ویژه نشستند و معلولین و سالمندان و کودکان بسیار کاربرد دارد

 

 

 درب‌های کابین آسانسور

 در حالی که روی کابین آسانسور نصب می‌شود مانند درب طبقات انواع مختلفی مانند تلسکوپی سانترال و غیره دارد اما قطعاتی که در هر دو در طبقه بندی وجود دارد به علاوه مکانیزم باز و بسته شدن در خود شامل قطعات مختلف مثل موتور سر در درایو و قرقره‌ها تصمیم‌ها می‌باشد در   درب اتوماتیک هستند یک نوع همکاری و سیستم به وجود آمده است که عمل باز و بسته شدن درب می‌باشد که این درب‌ها در طبقات مختلف باز و بسته می‌شوند.

 

 امکانات درب تمام اتوماتیک آسانسور حریری چیست؟

 ه به نوع خاص که مشتری از شرکت داشته باشد  درب اتوماتیکحریریبه کار خاصی را در اختیار مشتری قرار می‌گیرد این درب اتوماتیک می‌تواند شامل شرایط و خصوصیات ویژه باشد و دارای روکش استیل زنگ نزن باشد برای لنگی درب و چهارچوب و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی مثل آینه‌ای دانه گندمی و خش دار ارائه شود همچنین لنگه درب‌های شیشه‌ای با چارچوب تمام استیل ضد زنگ زد و رنگ پودری ساخته شود و پودری الکترواستاتیک به گزارش مشتری‌ها طراحی می‌گردد همچنین سیل فولادی بروز یا استیل زنگ نزن می‌باشد مورد توجه و جالب توجه این باشد که اتوماتیک حریری امکان تعبیه جای پنل شستی در ستون را نیز فراهم کرده است که مطابق با ابعاد در خصوص از سوی مشتریان این پنل و این آپشن می‌تواند باعث آن اضافه شود همچنین در پوشش فلزی برای پوشاندن مکانیزم به سردرد در آسانسورهایی که به صورت پانوراما طراحی شده‌اند نیز وجود دارد.درب اتوماتیک شیشه ای

 

چگونه می‌توان درب اتوماتیک حریری را با کیفیت و اصالت تهیه نمود؟

این پرسش برای خیلی از افراد به وجود آمده است اما برای پاسخگویی به این پرسش مهم هستی باید توجه کنیم که به دلیل این که درب اتوماتیکآسانسور هریک از پرکاربردترین درب‌های آسانسور در سراسر کشور محسوب می‌شوند و با اسطوره کیفیت بالا و آلمان فراوان باشد و تأثیر زیادی در راندمان و عملکرد آسانسور دارد پس شما باید در انتخاب و گزارش نوع در دقت لازم را داشته باشید تا حد زیادی عملکرد آسانسور به این درخواست بستگی دارد پس از انتخاب و گزینش آن می‌تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات جدی در آینده با آن می‌توانید دست به گریبان باشید جلوگیری نماید علی بابا با توجه به تکنولوژی که دارند به صورت سیستماتیک ساختن تولید می‌شود و از ساخت کشور ایران باشد در درون کشور نمایندگی‌های فراوانی دارد. ولی متاسفانه برخی فروشندگان اقدام به ارائه نمونه بی‌کیفیت خارجی به جای تحویل حقیقی قیمت پایین‌تر و با کیفیت‌تر می‌نماید که سبب نارضایتی اکثریت مشتریان را فراهم آورده‌اند هنگامی که قصد خرید درب اتوماتیکدرب را از مراکز معتبر خریداری کرده و به نشان و علامت برجسته که برای این در پاپ که نشان کرد مکان و محل ساخت و شرکت ساخت محصول مورد توجه ویژه را مبذول دارید

 

جمع بندی نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد انواع مختلف درب اتوماتیک حریریدر بازار وجود دارد که این درب اتوماتیک شیشه ای با اجزای مختلفی بسته به نوع آسانسور شما ارائه می‌شود اما متاسفانه در سال‌های اخیر با توجه به برند شدن درهای این شرکت برخی از شرکت‌ها اقدام به فروش درب‌های قلابی و به نوعی فیک و چینی در بازار می‌کنند که سبب کاهش راندمان شرکت‌های نظیر شرکت حریری در بازار درب آسانسور شده‌اند بسیاری از بازار این مشکل وجود دارد توصیه می‌شود اگر قصد خرید یکی از مراکز معتبر خریداری نمایید و سپس به خاطر هزینه اندک از خرید کالای درجه صرف نظر نکنید به سمت کالاهای درجه چندم حرکت نکنید چرا که بیشترین آسیب را در این بین خود شما خواهید دید

 

 

 

shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک آسانسور

دره‌ای اتوماتیک در فروشگاه‌های خواربار فروشی و ساختمان‌های اداری بیشتر برای راحتی و به عنوان یک کمک برای افراد معلول وجود دارد. در طرف دیگر، درب اتوماتیکآسانسورواقعا ً ضروری هستند. آن‌ها در آنجا هستند تا مردم را از افتادن در یک چاه باز نگه دارند.

آسانسورها از دو مجموعه مختلف درها استفاده می‌کنند: درها بر روی خودروها و درها به درون شفت آسانسور باز می‌شوند. درها روی ماشین‌ها توسط یک موتور الکتریکی اداره می‌شوند که به کامپیوتر آسانسور وصل است. شما می‌توانید ببینید که چگونه یک سیستم باز کننده در نمودار زیر کار می‌کند.

انواع مختلفی از درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارند که می‌توانند در آسانسور نصب شوند، که همه آن‌ها را می‌توان به صورت دستی و اتوماتیک تقسیم کرد. درهای دستی معمولاً ً به صورت دستی توسط کاربر باز و بسته می‌شوند، در حالی که دستگاه‌های خودکار توسط یک اپراتور در حال کار هستند. هر دو در کتابچه راهنما و هم خودکار می‌توانند به بخش‌های مختلفی تقسیم شوند.

درب اتوماتیک آسانسور دستی1

درب اتوماتیک آسانسور خودکار2

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی2

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند2

درب اتوماتیک آسانسور تاشو با اتوبوس3

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی3

جمع بندی و نتیجه گیری3

 

درب اتوماتیک آسانسور دستی

به طور معمول در ساختمان‌های قدیمی یافت می‌شود، این درب اتوماتیک آسانسور به طور معمول توسط کاربر اداره می‌شوند، اگرچه برخی به طور خودکار بسته هستند. آن‌ها بیشتر در آسانسور بزرگ اروپایی و کوچک قرار دارند که قدمت آن‌ها به دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۷۰ برمی گردد.

در برخی موارد، در می‌تواند باز شود، به این معنی که دروازه را نمی‌توان باز گذاشت، یا دروازه ممکن است به طور خودکار بسته شود زمانی که کاربر دکمه را فشار می‌دهد و تا زمانی که آسانسور به زمین می‌رسد باز یا کاملاً ً باز باشد.

درب اتوماتیک آسانسور خودکار

این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای بلند استاندارد در ساختمان‌های مدرن در نظر گرفته می‌شوند. تقریباً ً تمام درههای خودکار توسط اپراتور در کابین کنترل می‌شوند و می‌توان آن را در انواعی از مکان‌ها یافت، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، و مراکز خرید. درها اتوماتیک ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که درهای راهنما ندارند، از جمله حسگرهای ترافیک، حسگرهای فشار، کنترل‌های سرعت و تشخیص مانع.

آن‌ها همچنین می‌توانند انواع مختلفی از باز کردن را داشته باشند. تک دهانه به یک در پانل منفرد به عرض درگاه اشاره می‌کند که به سمت چپ یا راست باز می‌شود. این سبک در ساختمان‌های قدیمی در سراسر آمریکای شمالی محبوب است. دره‌ای باز کردن مرکز در بسیاری از ساختمان‌ها رایج است؛ آن‌ها دو پنل دارند که در وسط قرار می‌گیرند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع درها به شدت مؤثر هستند اما اجازه استفاده کامل از عرض در را نمی‌دهند.

 

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی

معمولاً ً برای استفاده از عابر پیاده درهای نوسانی نصب می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به طور خودکار باز و بسته شوند و به راحتی در خانه‌های مسکونی و دیگر ساختمان‌های مشابه نصب شوند. درب اتوماتیک نوسانی در انواع مختلفی از سبک‌ها به وجود می‌آیند:

1.      دره‌ای یکدست.

2.      دره‌ای تابلو چشم‌انداز.

3.      دره‌ای شیشه‌ای.

4.      در آلومینیوم.

5.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

6.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

7.      دره‌ای تاشو با اتوبوس.

 

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند

درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً ً در فضاهای کوچک یافت می‌شوند چون مکانیزم باز کردن آن‌ها به درها نیاز ندارد تا تمام مسیر را از طریق دیواره‌ای کناری بلغزند. درها باز و باز می‌شوند و به فضای داخلی کم‌تر نیاز دارند و باز سازی اتوماتیک بزرگ‌تری از دره‌ای آسانسور سنتی را فراهم می‌کنند. درها نوسان دار می‌توانند سبک‌های متفاوتی داشته باشند:

1.      دره‌ای کشویی.

2.      باز کردن مرکزی یا باز کردن تابلو.

3.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

4.      دره‌ای شیشه‌ای.

5.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

درب اتوماتیکآسانسور تاشو با اتوبوس

این درها معمولاً ً زمانی نصب می‌شوند که هر دو وزن و هم فضای محدود باشند. درها تاشو با اکولوژیکی، وزن یک آسانسور یا ساختار کابین آن را تغییر نمی‌دهند، به خاطر ابعاد کاهش‌یافته و باز کردن پوشه. یک سیستم کنترل مکانیکی یکپارچه نیز برای دره‌ای فرود نوسان در دسترس است.

همانند دیگر انواع دره‌ای آسانسور، درب اتوماتیک شیشه ایآسانسورتاشو با اتوبوسی در گستره وسیعی از سبک‌ها، شکل‌ها وجود دارند:

1.      قاب تصویر بیضی شکلی.

2.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

3.      در آلومینیوم.

4.      قفل در اتومبیل قفل می‌شود.

5.      در نقاشی شده بود.

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی

درب اتوماتیکنیز در دسترس هستند و می‌توانند به درها تاشو، تلسکوپی و یا اتوبوسی متصل شوند.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

امروزه شرکت‌های ساختمانی ترجیح می‌دهند بجای آسانسورها در پروژه‌های خود از آسانسورها استفاده کنند. همچنین آن‌ها با استفاده از آسانسورها ارزش بصری و راحتی را برای کاربران خود نشان می‌دهند.

تابلوهای متعددی وجود دارند که ممکن است به سمت چپ, راست یا مرکز در کابین آسانسور در داخل کابین و در ورودی باز شوند. این پانل‌ها به طور خودکار حرکت می‌کنند. وقتی کابین آسانسور به طبقه درخواست رسید, درب اتوماتیک آسانسور به طور خودکار باز می‌شوند و قبل از اینکه دوباره حرکت کنند به طور خودکار بسته می‌شوند.

موتور الکتریکی یک چرخ را می‌چرخاند که به بازوی بلند فلزی متصل است. بازوی فلزی به بازوی دیگری متصل می‌شود که به در بسته می‌شود. در می‌تواند روی ریل فلزی عقب و جلو بلغزد.

وقتی موتور چرخ را می‌چرخاند, اولین بازوی فلزی را می‌چرخاند, که بازوی دوم فلزی و در ضمیمه‌شده را به سمت چپ می‌کشد. وقتی در باز می‌شود و وقتی در بسته می‌شود, در بسته می‌شود. کامپیوتر موتور را می‌چرخاند تا  درب اتوماتیک شیشه ایرا باز کند که ماشین به زمین برسد و قبل از اینکه ماشین دوباره حرکت کند, درها را ببندد. بسیاری از آسانسورها یک سیستم حسگر حرکت دارند که درها را از بسته نگه می‌دارد اگر کسی بین آن‌ها باشد.

دره‌ای اتومبیل یک مکانیزم کلاچ دارد که دره‌ای بیرونی را باز می‌کند و آن‌ها را باز می‌کند. به این ترتیب, اگر یک ماشین در آن کف وجود داشته باشد (یا اگر باز شوند) دره‌ای بیرونی باز خواهد بود. این پنجره بیرونی را از باز کردن در یک آسانسور خالی نگه می‌دارد.

در یک دوره نسبتاً ً کوتاه, آسانسورها یک ماشین ضروری شده‌اند. چون مردم به ساختن آسمان‌خراش‌های بلند و ساختمان‌های کوچک ادامه می‌دهند, آسانسورها یک عنصر فراگیر و فراگیر در جامعه خواهند شد. این یکی از مهم‌ترین ماشین‌های دوران مدرن و همچنین یکی از جالب‌ترین دستگاه‌ها است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آسانسورها, از جمله تکنولوژی‌های آسانسور در آینده می‌توانید با اندکی کاوش در اینترنت پیرامون آسانسورها و به درب اتوماتیک  آسانسوراطلاعات جالبی کسب نمایید.

 

 

shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک ارزان قیمت

زمانی که یک مشتری به یک فروشگاه می‌رسد, نخستین چیزی که به چشم می‌بیند و با آن روبرور می‌شود درب فروشگاه می‌باشد. در بدو ورود درب اتواتیک باز می‌شود و احساس خوش ایندی را برای مشتری ایجاد می‌نماید به این دلیل که این درب‌ها راحتتر توسط مشتریان پذیرفته می‌شوند و همچنین برای صاحبان مغازه‌ها نیز بهتر می‌باشد چرا که از یک فضای مکث در جلوی درب مغازه جلوگیری به عملم آید و مشتری را مستقیماً به داخل مغازه حل می‌دهند.درب اتوماتیکارزان قیمتفروشگاهها را زیبا و امن می‌کنند و محیطی مطلوب برای رفت و آمد و عبور افراد را در درب فروشگاه به وجود می‌آورند که نسبت به دربهای قدیمی بی سر و صداتر می‌باشد.

با نصبدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتبه عنوان درب اصلی فروشگاه مشتریان از آن به بعد با ارامش بیشتری و با سهولت بهتری از ان پس وارد محیط فروشگاه می‌شوند و به علاوه این درب‌ها مزایا و امتیازات ویژه‌ای دارند که در ادامه این مقاله به تشریح مزایای درب‌های اتوماتیک می‌پردازیم.

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

جمع بندی و نتیجه گیری

 

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

بیشتر مردم بر این عقیده می‌باشند که استفاده از دربهای اتوماتیک ارزان قیمت برای اکثریت افراد جامعه اسان و بسیار کاربر پسند می‌باشد و همینطور برای افراد معلول, سالمندان, کودکان و آسیب پذیران جامعه نیز بسیار مناسب می‌باشد و سبب نوعی راحتی در اکثریت افراد جامعه به وجود می‌آورند. درب‌های اتوماتیک همچنین احتمال بروز سوانح و خطرات و آسیب‌ها را تا حد فراوانی کاهش می‌دهند و همچنین باز و بسته شدن این دربها ههیچ نوع خطری را برای هیچ فردی به همراه ندارد.

همینطور باز و بسته شدندرب اتوماتیکارزان قیمتهیچ گونه خطری را برای هیچ کسی به وجود نمی‌آورد. در نهایت، بایست اذعان نمود که استفاده از دربهای اتوماتیک سبب افزایش بازدهی کسب و کارها می‌شود و بر ارزش مادی و روانی فروشگاه شما می‌افزاید و به نوعی بستری مناسب‌تر برای حضور مشتری در این فضا می‌باشد و ارزش آن را در فروش مجدد محصولات خود افزایش می‌دهد. به هر روی در این صورت هر زمانی که فرد بخواهد مغازه خود را اجاره دهد و یا بخواهد فروشگاه خود را بفروشد و به نوعی قصد فروش فروشگاه خود را داشته باشید راحت‌تر می‌توانید مغازه‌ی خود را بفروشید، چرا کهدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتمی‌تواند یک ویژگی مثبت و کلیدی در فروش فروشگاه شما محسوب شود.

 

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

با استفاده از درب اتوماتیکشما تا حد زیادی می‌توانید مصرف انرژی را کم کنید چرا که مکانیسم اصلی بسته شدن درب اتوماتیک به این صورت می‌باشد که، بسته به نوع سنسورهای نصب‌شده بر روی درب کارکرد آن متفاوت می‌باشد می‌باشد و از طرفی درب در تمام روز بسته می‌باشد و تنها با ورود مشتریان هنگامی که فروشگاه شما برای انان جلب توجه می‌کنند و یال قصد خرید کالایی را از مغازه شما دارند و خروج مشتریان هنگامی که از مغازه شما خارج می‌شوند باز و بسته می‌شود.

 با این حال این درب اتوماتیک شیشه ای سبب کاهش مصرف انرزی و افزایش بهره‌وری انرژی می‌شوند و باید دانست که کاربرد درب اتوماتیک، برای هر آب و هوایی مناسب است چرا که به خواه و ناخواه از تبادل هوا در میان محیط داخل و بیرون فروشگاه جلوگیری به عمل می‌آید. این امر سبب می‌شود که هنگامی که با قبوض برق و گاز مواجهه می‌شوید خیالتان راحت می‌باشد که در کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی محیط فروشگاه توانسته‌اید نقش مثبتی را ایفا نمایید.

 

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

این پرسش از جمله پرسش‌هایی است که بسیاری از دوستان هنگام خردی آن را مطرح می‌نمایند و باید بدانید که اگر شما فروشگاهی دارید که باید به مشتریان در داخل و بیرون از فروشگاه رسیدگی کنید، درب اتوماتیک در سادگی رفت‌وآمد شما بسیار مؤثر و مثمر ثمرخواهد بود و برای شما و مشتریان نکته‌ی مثبت و کلیدی خواهد بود.

باید توجه نمود که درب اتوماتیک نه تنها فروشگاه شما را همواره در دسترس بیشتری قرار می‌دهد، بلکه سبب می‌شود که همه‌ی مشتریانتان حتی افراد معلول و سالمندان را راضی و خشنود نگه می‌دارد و افراد مختلف با هر شرایط فیزیکی که دارند بتوانند از محیط مغازه شما استفاده و بازدید نمایند

باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که به‌کارگیری نوع مناسبی از درب اتوماتیک برای فروشگاه شما سبب می‌شود که، فضایی حرفه‌ای و و لوکس و مدرن را برایتان رقم میزند و باعث فراخوانی مشتریان بیشتر به فروشگاه شما می‌شود و در نهایت بازدهی نهایی برای شما می‌باشد چرا که استفاده از درب اتوماتیکارزان قیمتسبب افزایش فروش شماو بهبود بازدهی کسب و کار شما می‌شود.

 

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

وقتیدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمترا نصب می‌کنید به نوعی سبب می‌شود که افراد زیادی پشت در مغازه‌ی شما نمانند و نصب درب اتوماتیک، جریان عبوری مشتریان شما را به داخل و یا خارج فروشگاه را تسهیل می‌نماید. معمولاً تمایل مشتریان به استفاده از درب‌های سنتی دستی و لولایی مدتهاست که کاهش‌یافته است و به نوعی تمایل به استفاده از تکنولوزی در میان مشتریان شما نیز رواج دارد. مشتریان شما تمایل دارند کهدرب اتوماتیک  ارزان قیمتبه‌ آسانی برایشان باز و بسته شود. چرا که مشتریان دیگر مانند گذشته لازم نخواهند داشت که درب را باز نمایند و برای بازنمودن درب از دست‌های خود استفاده نمایند چرا که احتمال انتقال بیماری‌های نظیر آنفولانزا از طریق دست نیاز بسیار زیاد می‌باشد. بلاخص والدینی که علاقه ندارند دست فرزندان خود را رها کنند، بیشتر تمایل به استفاده از درب اتوماتیک ارزان قیمتدارند.

حتی مشتریانی نیز که دست‌هایشان با کیسه‌های خرید، کیف پول و بسته‌های مواد غذایی پر شده است نیز نمی‌توانند درب را باز کنند، و با درب اتوماتیک احساس راحتی بیشتری می‌کنند و به همین علت به کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک ارزان قیمت خواهدشد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در سالهای پیشین استفاده از درب‌های سنتی برای معلولین و سالمندان، بسیار مشکل بود و گاهی به‌تنهایی موفق به بازنمودن درب فروشگاه‌ها نمی‌شدند و حتماً نیاز به کسی داشتند که به آنها کمک کند تا درب را باز نمایند. ولی با آمدن این دربها دیگر نیازی به کمک هیچ کس برای باز کردن ندارند.

 

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

انواع درب اتوماتیک

شاید شما هم قصد خریدن درب اتوماتیک برای مغازه و یا اداره خود را داشته باشید و می‌خواهید بدانید که انواع درب اتوماتیکچه نوع درهایی هستند و چه دری این محل شما می‌باشد. باید توجه کنید با توجه به اینکه که نما و منظر مغازه‌ها در سال‌های اخیر دچار تغییرات فراوانی شده است و منظر مغازه به گونه‌ای طراحی شده است که سهولت دسترسی مشتریان را به همراه داشته باشد و روز به روز بر تعداد استفاده از درب‌های اتوماتیک افزوده می‌شود این درب‌ها معمولاً در ساختمانهای اداری صنعتی فروشگاه و بیشتر مکان‌هایی که باید در آنها دید مطرح باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد حتی گاهاً مشاهده شده است که در برخی از آپارتمان های سوپرلوکس نیز از این نوع در پا برای ورود و خروج استفاده شده است.

چرا انواع درب اتوماتیک؟1

انواع درب اتوماتیک در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟2

انواع درب اتوماتیک از لحاظ ساختار2

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای3

چرا باید به تکنولوژی انواع درب اتوماتیک اطمینان نماییم؟3

نتیجه گیری و جمع بندی4

 

 

 چرا انواع درب اتوماتیک؟

مادامی که روز به روز تکنولوژی در حال گسترش می‌باشد استفاده ازدرب اتوماتیک  امری بدیهی محسوب می‌شود چرا که همگام با گسترش تکنولوژی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی درب‌ها نیز پیشرفت‌های عظیم مواجه شده‌اند. باید توجه کرد که از درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان در موارد زیادی و در مکان‌های متعددی استفاده کرد. این درها فرآیندی اتوماتیک را با خود به همراه دارند و رابط کاربری بسیار جالب توجهی نیزدارا می‌باشند که سبب می‌شود که از دخالت دادن اعضای فیزیکی انسان به عنوان عنصر بنیادی و عنصر تحول و نهایی جلوگیری به عمل آید. نگریستن مشابهت‌های تکنولوژی که در درب اتوماتیکبه کار رفته و سایر تکنولوژی ها نشان دهنده این امر می‌باشد که زاویه نگاه انسان به نقد سنتی و عناصر سنتی به جایی کشیده شده است که انسان جدید به دنبال تحولات مکانی تازه می‌باشد و جایگزین کردن عناصر سنتی مکان خود در خصوص عناصر و فضاهای سنتی با ادبیات فضایی جدید که ناشی از تحولات مکانی جدید هستند می‌باشد که این تحولات مکانی می‌بایست با استفاده از عناصر و چارچوب‌هایی که مورد توجه انسان هستند معنا و طبقه بندی شوند. از این رو به صورت تخصصی که عبور کنیم باید اشاره کنیم که این نوع درب‌ها معمولاً در ورودی ساختمان‌ها, بانک‌ها و در مواردی که رفت و آمد بسیار زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع درب اتوماتیکدر کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

1. حوزه‌های ساختمانی و بانک‌ها

2. حوزه‌های صنعتی

3. حوزه‌های رفاهی

4. حوزه‌های امنیتی

 

انواع درب اتوماتیک از لحاظ ساختار

 درب اتوماتیکاز لحاظ ساختار و نوع استفاده می‌شود به شش نوع درب تقسیم بندی می‌شود که سه مورد از این درب‌ها مهمترین و پرکاربردترین نوع درک محسوب می‌شوند.

1. درب اتوماتیک کشویی

2. درب اتوماتیک کرو

3. درب اتوماتیک چرخشی

4. درب اتوماتیک شیشه ایمثلثی

5. درب اتوماتیک تلسکوپی

6. درب اتوماتیک سوئینگ

 باید توجه داشت که درب اتوماتیک شیشه ایمعمولاً برای مکانهای خیلی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند, مخصوصاً در اماکن عمومی و اماکن پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه از لحاظ ساختار آن معمولاً در آن از شیشه و چشم هوشمند همراه با میکرو کامپیوترها برای پیگیری رفت و آمدها استفاده شده است که به درب اتوماتیک شیشه‌ای معروف شده‌اند این درب‌ها به طور اصولی ساخته شدند و تماماً به صورت اتوماتیک می‌باشد و با رویت یک فرد باز و بسته می‌شوند و در مصرف انرژی صرفه جوییو در نیروی انسانی, نیروهای امنیتی بهداشتی و رفاهینیز صرفه جویی می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز بر اساس ساختار و عملکرد خودشان از لحاظ شکل ظاهری در انواع گوناگون موجود می‌باشد.

 

 انواع درب اتوماتیک شیشه ای

1. درب اتوماتیک الکترومکانیک

 در این نوع درب هنگام بسته و باز شدن عملیات توسط نوعی چرخ دنده و گیربکس انجام می‌شود.

2. درب اتوماتیک هیدرولیکی

 در این درب با فشار روغن یا مایعات دیگر سبب می‌شود جک درب را باز و بسته نمایند.

3. درب اتوماتیک پنوماتیکی

 باز و بسته شدن جک‌های کنترل کننده در استفاده از فشار مستقیم گاز صورت می‌پذیرد.

 

چرا باید به تکنولوژی انواع درب اتوماتیک اطمینان نماییم؟

تغییرات کنونی به نوعی تغییرات توان شناختی هستند و نیز سبب سطح بسیاری از اتفاقات در وجود ما می‌شوند و فرصت‌هایی را سبب می‌شود که هر فرد در آن احساس نماید که به نوعی رشد نموده است ما به تکنولوژی نیاز داریم تکنولوژی هایی که ناشی از پیشرفت‌های بشریت باشد. تکنولوژی درب اتوماتیک که در انواعدرب اتوماتیک شیشه ایمشاهده می‌شود یکی از همین تکنولوژی است که توقعات و نا امیدی‌های فردی را به این احساس که رشد و امید در پیش است را جبران می‌نماید.

 البته باید توجه کرد که از افراط جلوگیری نماید چرا که افرادی که جزو خصوصیات اصلی جامعه سرمایه داری مدرن محسوب می‌شود به نوعی سبب اضمهلال تفکر انسان شناختی می‌شود زیرا همه معتقدند که در جامعه‌ای که در آن نمونه‌های هویتی به طور کامل فراموش شود جامعه مستحکمی نخواهد بود.

تقویت جامعه ما بسته به نوع پیشینه‌ای است که ما انسان‌ها با آن مواجه بودیم. خوشبختانه جهان به سمتی کشیده شده است که هویت انسان‌ها به نوعی تقویت شده است در پایه‌های جدیدی تحت عنوان درب اتوماتیکساخته می‌شود به نوعی با توجه به رابط کاربری و یوزر اینترفیس قویکه دارند سبب شده‌اند که افراد به راحتی با محیط‌ها ارتباط برقرار کنند در این ارتباط با محیط‌ها سبب شده است که افراد به راحتی به درون یک محیط وارد شوند یا از آن خارج شد که این نتیجه بار بسیار مثبتی را هم برای فرد هم برای محیط به ارمغان می‌یابد که این در برابر درب‌های قرار دارد که در گذشته به طور کامل تیره و تار بودند و محیط آن سوی در در آن به هیچ عنوان مشاهده نمی‌شد.

نتیجه گیری و جمع بندی

به هر حال این شما هستید که می‌تواند بهترین انتخاب را برای محیط خود بنماید چه بخواهید از درب اتوماتیک شیشه ایاستفاده کنید یا از دربی دیگر استفاده کنید این انتخاب نهایی شماست اما توصیه می‌کنیم که به تکنولوژی نه نگویید و از آن با تمام توان استفاده کنید چرا تکنولوژی وارث اجداد ماست که در طول سالیان متمادی به ما رسیده است انواع درب اتوماتیکنیز جزو تکنولوژی‌های است که باید از آن در محیط‌های خود چه محیط‌های اداری نظامی و چه محیط‌های فروشگاهی به نحو احسنت استفاده نمایید.

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

مجری دیوار کاذب

مجری دیوار کاذب:دیوار کاذب و انواع دیوارهای کاذب یا دیوارهای جداکننده, به دیوارهای باربر جانبی اطلاق می شوندکه برای تقسیم فضای داخلی ساختمان به کار می‌روند, از جمله یک سری قاب‌های فلزی که با یک پیچ مخصوص نصب شده‌اند. سطح این صفحات توسط موم و نوار مربوطه آب‌بندی می‌شود, به طوری که در پایان یک سطح بدون درز پیدا می‌کنیم که می‌تواند یا هر پوشش نهایی دیگری رنگ‌آمیزی شودعایق حرارتی دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی برای سقف کاذب را فراهم ‌کنددیوارهای کنف, یک راه‌حل ساده و کامل برای جداکننده در فضای اداری, تجاری و مسکونی هستند.

نکات مجری دیوار کاذب

مزایای دیوار کاذب

مجری دیوار کاذب و مجری سقف کاذب

مجری دیوار کاذب را از کجا پیدا کنیم؟

جمع بندی و نتیجه گیری

مزایای دیوار کاذب

1.       سرعت بالای اتلاف مواد کم و در نتیجه صرفه‌جویی در نیروی کار و مواد مصرفی.

2.       قابل اجرا شدن برروی کف که تغییرات معماری آینده ساختمان را بسیار آسان می‌کند.

3.       کاهش جرم ساختمان ناشی از استفاده از دستگاه‌های جداکننده سنگین و مقاومت در برابر خطرات زلزله در برابر زلزله.

4.       افزایش سطح مفید در زیربنای ساختمان‌ها

5.       مجری دیوار کاذب معمولاً افراد ماهری می‌باشند و با توجه به نیازهای فنی طراحان و تحت کنترل کمیت‌های نظیر گرما, صدا و آتش طراحی انجام می‌شود.

مجری دیوار کاذب

اجرای دیوار کاذب برای مناطق مسکونی، تجاری و اداری، می‌تواند به شکل‌های گوناگون روی دیوار انجام شود مجری سقف کاذب ، بسیاری از مدل‌ها را می‌توان ساده و تزئینی، جداکننده دیوار و دیوار را با کاغذدیواری را تزئین کرد. مشهور است که کناف تنوع بسیار زیادی دارددیوارهای کاذب که توسط مجری مناسب اجرا شود یکی از شگفت‌انگیزترین قسمت‌های دکور ساختمان‌ها هستند، اما روش‌هایی وجود دارند که در آن‌ها دیوارهای کاذب می‌توانند زیبایی را به یک محیط تبدیل کنند. یکی از سنن تزئینات داخلی مدرن، دیوار کاذب خط میخی استدیوار کاذب امروزه به طور گسترده در تزئینات داخلی به کار می‌رود.اجرای کناف

 

مجری دیوار کاذب را از کجا پیدا کنیم؟

بسیاری از افراد معمولاً اقدام به نصب دیوار کاذب نمود و مجریان زیادی برای نصب دیوار کاذب در سراسر کشور وجود دارد که شما می‌توانید با مراجعه به افرادی که اقدام فروش دیوارهای کاذب می‌کنند از آن آدرس مجری‌های مناسب را بگیرد همچنین می‌توانید با جستجو در اینترنت و کمی کسب اطلاعات در این مورد درخواست  اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مجری دیوار کاذبباید بدانند که معیار سازگاری خوب در چیست و چگونه باید کار طراحی را آغاز کند تا به سازگاری خوبی دست پیدا کند به عبارتی باید بدانند که ویژگی‌های فرایندی که موفقیت سازمانی را ایجاد می‌کند چیست.

این سؤال‌ها برای مجری دیوار کاذب امروزی پیچیدگی روزافزون مسائل طراحی دست به گریبان است. همواره در ذهن من فرم‌های جدید را با فرمول سنتی مقایسه می‌کنیم و پرسید که چرا فرم سنتی از سازگاری خوبی برخوردار است و فرم امروزی و ناسازگاری همراه می‌باشد. آیا پاسخ به این پرسش را در ساده بودن مسائل طراحی در گذشته پیش بودن مسائل امروز معنا می‌یابد یعنی ناسازگاری گریزناپذیر است که باید راه‌حل متناسب با شرایط امروز ما پیدا کنیم.مجری سقف کاذب.

امروزه مسائل طراحی که مجری دیوارکاذب با آن دست به گریبان است به سطح حل شدن از پیچیدگی رسیده‌اند درست است که میدان عمل کرده و نسبت به وضعیت بهتری دارند بیشتر شده است و درست است که تمدن‌های ساده هرگز به مسائل برخورد کرد و به نسبت به شرایط زمانی مسائل برای خود ویژگی‌هایی داشتند و به خوبی از عهده آن بر می‌آمدند اما امروز در امور زمان دچار مشکلات شدیم که در این چارچوب که نصب دیوار کاذب می‌باشد طراحان امروزه به ندرت به ناتوانی خود در حل مسائل طراحی اقدامی نابجا هنگامی که مسائل خوب درک نمی‌کند تا راه حل مناسب آن را درک کنندو این مسئله به خاطر حل ناشده باقی ماندقیمت مصالح کناف.

ما فقط فرم طراحی توسط مجری دیوار کاذبرا پیشنهاد می‌کنیم و در یک فرآیند خودآگاه باید صورت گیرد در افرادی که فرم زمینه هر دو تغییر می‌کند واکنش نارسایی‌ها خیلی کمتر مستقیم از تنظیمات مربوط به صورت متناوب باید صورت وضعیت نویسی در فرم باید از پیشرفت برسد تا از سوی ساکنان قابل تشخیص و متخصصی مورد نظر ارجاع داده شود در این ساختار ساختمان به صورت تمام شده و همه جزئیات طراحی و ساخته می‌شود و کمتر باشد موفقیت فرد ناخودآگاه نسبت به جایگاه درست مجری دیوار کاذب در فرد بستگی دارد و خود را با فردی که باعث شد که فرمان حاصل یک کار فردی نگریسته شود.

مجری دیوار کاذب باید فقط چند ساعت بر روی تخته رسم‌های نخست را انجام دهد. قیمت کناف

.

از این مجری دیوار کاذبباید به عنوان یک فرد وعوامل و متغیرهای به طور همزمان در نظر بگیرد باید بتواند فضا را سازماندهی کرده جنبه‌های مختلف و طبقه بندی کند تا برخورد با آنها برایاو آسان‌تر کند و تفاوت طراحی در فرم ناخودآگاه و خودآگاه رابه مخاطب القاء نماید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

هدف نهایی رسیدن به کمال مطلوب برای کسب رضایت مشتری باشد به عبارتی یک موجود در برخورد با این مسئله یا موضوع طراحی آن را در فرم تناسب آن باید جستجو کرد و با طراحی فرم درست و مناسب برای آن مسئله باشد این درست بودن فرم رامی توان در سازگار بودن و زمانی که قرار دارد و در آن ساخته می‌شود و در عین حال برای طراحی شده است بدانیم به عبارتی کار طراحی تلاش برای رسیدن به سازگاری میان فرم و زمینه‌ای است این الگو در اجرا می‌شود و تنظیم و طراحی عبارت خاص باید در جای خود و به درستی از متن قرار داده شود. سقف کاذب

.

 دیوارکاذب نیز به همین ترتیب اگر به درستی از مختلف کنار همدیگر قرار دهیم و اگر به درستی با شناخت دیوارها و ساخت و عناصری که قرار است دیوار کاذب برای اجرا شود به درستی اطلاعات کافی را کسب کنیم می‌توانیم به طرح فوق العاده را اجرا نمایید تا زمانی که در ذهن فرم نهایی و قابل دسترسی نیست طراح ابتدا باید مسئولیت را تا ریشه‌های آن دنبال کند که توسط گروه همکار در آن ریشه بدواند از این رو تا زمانی که طراح صحنه تصویر روشنی از مسائل مختلف نداشته باشد نمی‌تواند فرم سازگارا مطلوب را خلق نماید. مجری کناف

 

 

shishebarghi بازدید : 21 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

مجری سقف کاذب

اجرای سقف کاذب نیز مانند دیوار کاذب که پیرامون ساختمان قرار دارد بایست توسط مجریان متخصص اجرا شود و برخوردی متفاوت در نزد مجریان سقف‌های کاذب در این حیطه وجود دارد. قیمت مصالح کناف

وقتی به دنبال فرمه ای آنی و لحظه‌ای باشید که فقط می‌تواند نیازهای زودگذر مشتری را برطرف کند اما برخی از افرادی که به نوعی مجری سقف کاذبمحسوب می‌شوند ممکن است آن را نیز دوباره بازتولید کنند و برای نمونه زمینه طراحی را پاک کند و اقدام به شکل گیری آن و باز طراحی نماید اما در واقع با این کار تنها مرزهای میان فرم زمین را به عقب هل می‌دهد اما هرگز با آن را از میان نمی‌برد که طرحی که اجرا می‌کند برای مدت‌ها طرح قابل لمس و جالبی خواهد بود.

حتی می‌توان آن را برای دیگر مورد استفاده قرار دادمجری سقف کاذب خوب معمولاً فردی است که باید توانایی سازماندهی را داشته باشد و بتواند توانایی‌های مختلف حل مسئله را تشخیص داده و نواقص را سازماندهی کند اما مجری دیوار کاذب  تا چه اندازه این توانایی را دارد. شما باید فردی را انتخاب کنید که تنها تا چه سطحی از متغیر یک مسئله را بتوانند تشخیص دهند تا طرح و زمینه و سازگاری کامل داشته باشد و چگونه این فرایند را به اجرا رساند؟

ویژگی های انتخاب مجری سقف کاذب

  • نحوه‌ی انتخاب یک مجری سقف کاذب خوب
  • مجری سقف کاذب باید چه دانشی را داشته باشد؟
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

نحوه‌ی انتخاب یک مجری سقف کاذب خوب

در واقع فرم ناخودآگاه, محصول فرآیند پویا می‌باشد که در آن فرم و زمینه همگام با هم پیوسته تغییر می‌کنند و در تعامل با هم تنظیم می‌شود به عبارتی ساختاری خودسازمانده در آن وجود دارد اما این ساختار در فراسوی فرم یکدیگر را شکسته‌اند و در فرمان نهایی کسی که فرم را می‌سازد همان کسی خواهد بود که در آن زندگی می‌کند. اجرای کناف

.

 ساخت فرم شناسایی مسائل اصلاح آنها همزمان رخ می‌دهد و جزئیات ناراضی کننده فرم در فرایندی تدریجی و پیوسته کامل می‌گردد. این خصوصیات فردی است که از طراحی به هیچ عنوان ذهنیت درستی ندارد و فکر می‌کند که طراحی را فقط باید برای خود انجام دهد و وقتی کار به کیفیت محیطی که به مشتریان آنها مربوط می‌شود ارتباط پیدا می‌کند سعی می‌کند کار را به صورت ماست مالی و سرهم بندی تحویل بقیه افراد دهد.

شما سعی کنید از افرادی که توانایی لازم و دانش لازم را در این حوزه دارند استفاده کنید و از افراد و تحصیلکرده دانشگاهی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کند و درک درستی راجع به زمین و معیارهایی را که باید در خصوص نوع استفاده از سقف کاذب در منازل شما داشته باشند کمک بگیرید و یک مجری سقف کاذبمناسب کسی است که درک درستی نسبت به مسائل معماری درون ساختمان شما و آشنایی با فرم و رنگ عناصر درون ساختمان شما داشته باشد تا بتواند بهتر این طرح به شما پیشنهاد در و طرحی را برای شما اجرا کند که بالاترین بازدهی را برای شما در کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد که به زودی از آن خسته نشوید و وقتی که از آن خسته شدید بتوانید آن را برای مکان دیگری استفاده کنید.

مجری سقف کاذب باید چه دانشی را داشته باشد؟

موافقت فرم در فرآیند ناخودآگاه فرد محور نیست یعنی اینکه فرد به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که این طرح برای شما ایده آل می‌باشد یا ممکن است ناخوشایندی داشته باشد که شما هم باید در طول فرایند اجرای طرح مداخله کنید و نظرات خود را ارائه دهید بلکه به جایگاه درست هنرمند در فرایند طراحی نیز بستگی دارد اما در فرم خود را به فرد دیگری باعث شد که فرد به عنوان حاصل کار یک فرد نگریسته شود که این اصلاً مطلوب نمی‌باشد.

مجری دیوار کاذبباید به الگویی واحد اثرات آن الگو را به شما ارائه دهد تا بتوانیم به نتایج مطلوب نزدیک شویدمجری سقف کاذب امروزه باید برای درک پیچیدگی در حال رشد ساختگی اطلاعات و مهارت‌های تخصصی کودکان که خود این ساختار در رشد باشد یعنی بتواند همه افراد را درون خود سازماندهی کند و در طول فرآیند پیچیده شدن مسائل قابلیت رشد خود را داشته باشد و منطقی قابل تکثر و رشد داشته باشند.

بدین ترتیب مجری سقف کاذب باید در نقش قهرمانی ایفای نقش کند که هیچ چیز از نگاه تیزبین و جامعه نگر آن دور نباشد و الگوها را به شما پیشنهاد در فرمول ساده کردن هرگونه مسئله طراحی بخش کوچکتر را بدانند و با افزوده شدن هر گونه متغیر جدید مسئله نصب سقف کاذب آن را در جای در سطح خود قرار دهد.

قیمت کناف  .

پس همه چیز باید از لحظه آغاز فرایند حل مسئله متوقف و دلیل فرآیند شناسایی دسته بندی و سازماندهی متغیر را مختل کند برای نمونه پیش از اینکه به درستی راجع به مقوله سقف کاذب در ساختمان خود داشته باشید هیچ طرح جدید این بود ارائه شود هنگامی که مجری سقف کاذب مطلوب و اصول ساختار متناسب و سازگار با زمین را در یابد برای ادراک شهودی مثال طراحی محاسبه بسیار فراتر از توان یک فرد است به عبارتی برای حل یک مسئله سخت نیازمند راهی برای محدود کردن مسئله هستیم تا بتوانیم متغیر را به آن را کنترل و سازماندهی کنید و برای حل مسائل پیچیده طراحی نیز نیازمند رعایت شکاف میان ظرفیت ذهنی محدود مجری سقف کاذبو بزرگ پیچیدگی مسئله را به تبعات زیادی تقلیل دهیم و برای این کار نیاز به ساختاری منطقی و بعد از داوری و ارزش‌گذاری هستیم تا بتوانیم گروه متغیر و رابطه آن‌ها را سازماندهی کنیم برای اینکه بتوانیم با هر مسئولی بدین گونه برخورد نمایم ساختار مورد نظر باید با هر وسیله قابل‌ترمیم باشد از این رو پیشینه موج سقف کاذب نیز در آن دخالتی نخواهد داشت.مجری کناف

جمع بندی و نتیجه گیری

امیدوارم به شکلی کاملاً عمیق و به طوسر کامل راجع به خصوصیات یک مجری مطلوب برای اجرای سقف کاذببرای منزل شما یا محیط کار شما اطلاعات کافی داده شده است. این اطلاعات با اینکه کاملاً تخصصی بود اما این داده‌ها را در اختیار شما قرار داد که اجرای امور منازل خود و مکان خود را به هر کسی واگذار نکنید متاسفانه امروزه شاهد بیکاری لجام گسیخته افرادی هستند که در تحصیلات دانشگاهی مشغول به کار بودند و دانش تخصصی فراوانی را دارند اما بسیاری از افراد بدون هیچگونه دانشی در زمینه خلق فضاهای معمارانه و عدم آشنایی با پس زمینه و عدم آشنایی با فرایندهای رنگ شناسنامه درون خانه و عدم درک درست نسبت به دکوراسیون و عناصری که در خانه موجود است اقدام به اجرای برخی از فرایندها می‌کنند و متاسفانه کیفیت کار و کیفیت محیط زندگی افراد را تا حد زیادی تنزل می‌دهد البته افراد هم مقصرند به خاطر مبلغی اندک‌تر از افرادی استفاده می‌کنند که دانش اندک دارد البته دانش آکادمیک, دانش تجربه قابل قیاس نیست و هر دو ارزشمند و خاص خود را دارد اما باید توجه کرد که هر چیزی در جای خود ارزش پیدا می‌کند.

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت کناف

کناف  انواع زیادی دارد که هر کدام قیمت خاص خودشان را دارندقیمت مصالح کناف در بازار براساس مزایا، مضرات و ویژگی‌های آن، و به عبارت دیگر براساس مواد و دستمزدها، قیمت‌گذاری می‌شود. در این مقاله ما می‌خواهیم قیمت به روز شده همه انواع سقف‌های کاذب را در سال ۹۸ مرور کنیم. در اینجا چند نکته در مورد قیمت نادرست سقف و روش‌های درست قیمت‌گذاری آورده شده‌است. ما همچنین به نکات ویژه قیمت‌گذاری اشاره می‌کنیم.

قیمت کنافبه دو روش اصلی قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت براساس مترمربع کار و قیمت چک و یا منقضی شده‌است. موضوعاتی مانند بازدیدها یا مواد بخشی از قیمت یک کنتور از سقف شما هستند و مجری کناف به طور کلی هزینه اضافی برای آن پرداخت نمی‌کند.

قیمت سقف کاذب عمدتاً ً براساس متر مربع تصویر سقف روی زمین است. در بازار آن‌ها به نام سایه سقف خوانده می‌شوندسقف کاذب محصول خریداری‌شده، بلکه یک هنر است که به صورت محلی اجرا می‌شود. یعنی قیمت یک سقف مصنوعی بسته به تجهیزات، مواد و چیزهای دیگر متفاوت است.

نکاتی از قیمت کناف

ارزان‌ترین سقف کاذب کدام است؟

چطور قیمت کناف سقف کاذب را دریافت کنیم؟

گرفتن قیمت سقف کناف

کیفیت مواد

آیا باید فقط نوع سقف کاذب را براساس قیمت انتخاب کنم؟

ارزان‌ترین سقف کاذب کدام است؟

بعد از این معرفی نسبتاً ً طولانی، که ابعاد داستان را مشخص می‌کند، نوبت به به چیزی که ارزان‌ترین سقف کاذب است، اشاره می‌کند؟ بیش از همه ما به دنبال کالاهای ارزان و با کیفیت بالا هستیم. ما می‌پذیریم که ارزانی یک فایده وسوسه‌انگیز است اجرای کناف

.

وقتی می‌خواهیم یک سقف کاذب بخریم، معمولاً ً به دو یا سه فروشگاه می‌رویم. بسیاری از ما فقط وقتی می‌خواهیم، خرید می‌کنیم، و بعد از پیدا کردن حداقل قیمت کناف، با فروشنده و کارگر توافق می‌کنیم و به او کار را می‌دهیم. بالاخره، ما احساس می‌کنیم که قضیه شکار است. ما از این که هیچ ارزانی غیر منطقی نیست، غافل نیستم. ما به این مساله اهمیت نمی‌دهیم که سقف کاذبیک وسیله ساده برای خانه ما نیست، بلکه امنیت خودمان است.

نکات مربوط به قیمت‌گذاری سقف نادرست را برای یادگیری بیشتر در مورد موضوع و اهمیت آن بررسی می‌کنیم.

چطور قیمت کناف سقف کاذب را دریافت کنیم؟

در این قسمت قرار است توضیح کاملی در خصوص این که چه کاری باید برای به دست آوردنقیمت کنافانجام دهیم می‌باشد. توصیه می‌کنیم قبل از شروع کارتان، این کارها را انجام دهید و تا به طور عالی پول خریج کنید و یا هر گونه هزینه اضافی یا بیهوده که هزینه‌ای را به شما تحمیل می‌نماید را به کناری بگذارید.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر تصمیمی که بر روی این اصول اتخاذ می‌شود، تصمیمات بسیار اقتصادی است، چرا که اصول زیر برای پیش‌بینی هزینه حفظ سقف شما علاوه بر هزینه اجرا طراحی شده‌اند.

گرفتن قیمت سقف کناف

در مرحله اول باید نوع سقف کاذبرا مشخص کنید. شما می‌توانید این کار را با مشاوره و تحقیق در صورت نیاز انجام دهید.

بعد از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن یکتیم حرفه‌ای در دستور کار شما خواهد بود تا بر اساسقیمت کنافپروژه را برای شما پیاده سازی نماید. این تجهیزات، تجهیزاتی است که دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات و اغلب مواد بهتر است. یکتیم حرفه‌ای هرگز زمان با کیفیت را هدر نمی‌دهد و کار را به بهترین شکل ممکن تحویل می‌دهد. اگر انتخاب شما سقف کاذبباشد، ما بیشتر در موردتیم اجرای سقف کاذب حرفه‌ای از نظر مضرات سقف کاذبصحبت کرده‌ایم.

سپس، باید نوع مواد و کیفیت آن را در مشورت با پیمانکار مشخص کنید. مواد سقف کاذب شما می‌توانند بر مبنای برند و قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند که براساس کیفیت مصالح متفاوت است وقیمت کنافبر این اساس تعیین می‌گردد.

پایه اصلی قیمت کناف یک سقف مصنوعی مواد آن است و در گام بعدی، دستمزدها یا حقوق‌ها را تشکیل می‌دهند. از خود پیمانکاران بپرسید، آن‌ها اغلب می‌گویند کهقیمت کنافبا دست‌مزد چند برابر می‌شود. ما می‌دانیم که مواد در انواع مختلف سقف مصنوعی متفاوت هستند، اما نکته مهم این است که در یک سقف مشخص، موادی که پیمان‌کار A کار می‌کند ممکن است برای پیمان‌کار بعدی کار نکند. بنابراین شما باید کیفیت مواد را کنترل کنید.مجری دیوار کاذب

 

کیفیت مواد

کنترل مواد بسیار ساده است, فقط به کمی عمقی شدن در مورد خرید نیاز دارد, که در اینجا صادق نیست. در اینجا نگاهی به مضرات سقف کاذب, بحث جالبی درباره مواد و نحوه برخورد شما با آن می‌اندازیم. با مطالعه این ماده و چند کنترل کوچک, می‌توانید کار خود را در بخش مواد تضمین کنید.

تعداد کمی از مجری سقف کاذب یک حق ویژه برای انجام کار را بر عهده خواهند گرفت, اما در پایان به چیزهایی مانند پیشانی کاری, طرح‌های هندسی خاص, تکرار, مالیات و تعدادی از مسائل دیگر متهم خواهید شد و به نوعی دبه می‌کنند و از شما تقاضای وجه بیشتری را دارند.

اگر می‌خواهید با پیمان‌کار قرارداد ببندید و با آن موافقید, اطمینان حاصل کنید که همین مبلغ را در قرارداد خود اعلام کرده باشید. در پایان قرارداد و پس از تکمیل تمام بندها, شما به عنوان مشتری باید قرارداد را با پیمان‌کار امضا کنید. اکنون دست پیمان‌کار برای پول اضافی بسته شده‌است چرا که شما در قرار داد قید نموده‌اید که همان وجهی باید توسط پیمانکار اخذ شود که در ابتدا با او تی کرده‌اید.

هنگام بازدید, طراحی و نوع سقف کاذبکه انتخاب کرده‌اید را به پیمان‌کار بگویید. پیمان‌کار هزینه نهایی را براساس طرح و متریال و اندازه‌گیری‌های انجام‌شده محاسبه می‌کند و به شما خواهد گفت.

یک مزیت کسب قیمت کناف تمام‌شده این است که می‌توانید لنگرهای مختلف را براساس قیمت کنافتمام‌شده مقایسه کنید و در نهایت بهترین معامله را به دست آورید.

همانطور که گفتیم, با هر پیمان‌کار قراردادیقیمت کناف تمام‌شده را به همراه جزئیات اجرایی و نوع سقف و مصالح به داخل قرارداد بیاورید تا آسیب و یا مشکلات بعدی را تحمل نکنید.

حالا که ما از نکات قیمت‌گذاری خاص برای هر نوع سقف کاذبآگاه هستیم، قیمت انواع مختلف سقف کاذب را مقایسه خواهیم کرد. اجازه دهید ابتدا بگوییم که قیمت تنها پارامتر برای انتخاب نوع سقف کاذبنیست؛ بلکه آخرین پارامتر است.

آیا باید فقط نوع سقف کاذب را براساس قیمت انتخاب کنم؟

بهترین راه برای انجام این کار، صرف‌نظر از قیمت کنافو زیر یک مشاوره، داشتن سقف کاذب خودتان است. به خاطر داشته باشید که در مناطق مرطوب و یا محیط‌های مرطوب، سقف کاذبممکن است متفاوت باشد. حالا اگر به دنبال یک نتیجه واحد باشید، به اندازه کافی خوب است که این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، مشاور فنی شما چندین نوع بام‌ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد. این که آیا هزینه انتخاب شما محدود است یا خیر بستگی به شما دارد.

.

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت مصالح کناف

بیش از ۸۰۰ هزار نفر در ادارات و کارخانه‌های دور دنیا در حطیه ی شرکت کناف کار می‌کنند که همگی تلاش می‌کنند تا در شرکت موفق باشند و نهایتاً ً امنیت اقتصادی و رشد حرفه‌ای را تأمین کنند. یکی از اصول این شرکت تأسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد خام و بازاری مناسب برای چنین محصولاتی وجود دارد. به همین دلیل واحدهای متعددی در اروپای شرقی و بخش‌های مختلف آسیا ساخته می‌شوند که منجر به افزایش اشتغال و تولید مصالح با کیفیت بالا برای تأمین نیازهای جامعه فردا می‌شود.

در واقع این اسم نام یک خانواده و نهاد با فعالیت‌ها و امتیازات بین‌المللی است. علاوه بر وسعت و عظمت آن, شرکت کناف عامل مهمی در رشد دراماتیک آن بوده‌است. ویژگی‌های آن شامل سرعت تصمیم‌گیری, و نوآوری در صنعت ساختمان, سرمایه‌گذاری مداوم و پشتیبانی از ایده‌های نوآورانه کارکنانی است که آن را از دیگران متمایز می‌سازند. این شرکت از تولید و فرآوری گچ در منطقه محروم آلمان شروع به کار کرد و در توسعه و تنوع این محصولات در سطح بین‌المللی فعال است.سقف کاذب

 

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف 

قیمت مصالح کناف سقف 98 

لیست قیمت مصالح کناف ایران 98 

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف

 

نحوه محاسبه قیمت کناف به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسیاری از افرادی که قصد دارند که تلاش در منزل خود اجرا نماید این سؤال همیشه برای ما پیش آمده است که در راستای برآورد و تخمین قیمت مصالح کناف اجرای کناف چه پارامترهایی باید در نظر گرفته شود و قیمت نهایی به دست آید در واقع اکثر افراد به ویژه افرادی که قصد کناف کاری یک واحد مسکونی را دارد می‌تواند به طور تقریبی می خواهند قیمت تمام شده رو بدانند بعد از هزینه اجرای کارشان را محاسبه نماید و به چه صورتی نحوه محاسبه قیمت مصالح کنافبررسی می‌شود. بسیاری از افراد نیز قصد دارد از طرفی منزل خودشان را بازسازی کند و با کناف کار کنند و در نهایت آن را مورد بررسی قرار دادند و برخی دیگر نیز به دنبال انجام دادن باکس نور مخفی دورتادور فضای نشیمن خانه خود می‌باشند و بسیاری از افراد که دیگر قصد اجرای هرگونه کاری را در سقف خانه خود دارد.

همان طور که گفته شد هر فردی به دنبال اجرای طرح مورد نظر خود می‌باشد اجرای شکل و طراحی خاص با کناف

 را می‌توان به راحتی انجام دهد از این رو در این قسمت قصد داریم آموزش ساده در خصوص نحوه محاسبه قیمت تمام شده مصالح کناف برای شما ارائه دهیم نحوه محاسبه متراژ کم و در نهایت قیمت نهایی کناف آشنا شوید تا خود را به توان قیمت اجرای کناف را پیش از اجرای محاسبه نماییدمجری سقف کاذب

.

 باید در نظر داشته باشید این است که قیمت اعلام شده برای کناف که شامل قیمت ورق کناف اضافه دستمزد اجرای باشد و ما محاسبات دیگر نیز در خصوص قیمت مصالح کنافوجود دارد که به طور عمومی به سه بخش کلی تقسیم بندی می‌شوند که بخش‌های آن عبارتند از

1.      قیمت مصالح کنافبه صورت متر مربع برای سقف و دیواره

2.      قیمت مصالح کناف به صورت متر طول برای باکس نور مخفی دور تا دور سر

3.      برای اجرای طرح خاص به صورت تکی

 اگر تا اینجا زمینه کافی را داشته باشید و اگر قصد اصلی شما این است که دیوار با کناف  را بسازید و به طور کامل با کناف پوشان در این صورت کافی است که مصرف فضاییکه باعث کلافگی آن را دارید را به راحتی محاسبه تا قیمت نهایی به دست یابد.

 اگر قصد دارید دورتادور فضا را مثل حال و نشیمن خانه خود را با باکس کناف کار کردن با آن را بررسی کنید فقط تنها کاری که انجام دهید این است که موجود در فضا را حساب و زرد قیمت هر متر مربع کناف نمایید.

 اگر قصد شما این است که طرح خاص را بر روی صفحه منزل خود اجرا نماید مثلاً یک سقف مطالبات خاص یا یک لوستر خاص روی سقف پیاده سازی کنید در این صورت

مجری کنافباید طرح مورد نظر شما ابتدا بررسی کند و بر اساس متراژ کناف مصرفی مورد نظر شما زمان مورد نیاز برای اجرای آن قیمت نهایی به دست آید مجری دیوار کاذب

.

همانطور که خدمت شما عرض شد به راحتی می‌تواند قیمت تمام شده هر متر مربع اجرا برای منزل خود به دست آورد و یا قیمت کل مجموعه محیط را که قرار است برای آنکه کناف پیچی نمایید به راحتی به دست می‌آید و به راحتی می‌توانید بر اساس هزینه کرده خود به نتیجه راجع به نحوه محاسبه قیمت مصالح کنافدست پیدا کنید

قیمت مصالح کناف سقف 98

با توجه به اینکه بازار امروز ایران در حال کشمکش‌های زیاد اقتصادی و نوسان شهید عرض‌های مختلف می‌باشد که به خود قیمت تمام شده را برای قیمت کناف سقف ارائه نمایید کمی دور از ذهن باشد و با توجه به اینکه سقف کاذب فراوانی هم در بازار ایران وجود دارد که هرکدام قیمت خاص خودشان را دارند نمی‌توان قیمت خیلی خاصی را برای آن در نظر گرفت هر نوع سقف کاذب براساس معایب و مزایایی که دارد و ویژگی‌های بارز آن و بهتر است همه دیده و دستمزد آن در حوزه قیمت گذاری می‌شود. اما به طور کلی قیمت هر متر مربع کناف  چیزی بین ۳۷ تا 77 هزار توما می‌باشد.

 در بخش بعدی لیست قیمت مصالح کنافرا با آخرین قیمت مصالح و دستمزد برای شما ذکر می‌کنیم که می‌توانید بسته به نیاز خود هر کدام را که نیاز به آن داشته باشیدرا خریداری و در پروژه خود از آن استفاده نماییدمجری کناف

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 1,725
  • بازدید کلی : 9,228