loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 27 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک کرکره‌ای

کرکره برقیامروزه طرفداران بسیار فراوانی را پیدا کرده است. دلالی مختلفی وجود دارد که افراد با سلایق و نقطه نظرات محتلف به سمت خرید کرکره برقیبرای منازل خود می‌روند. باید توجه کرد که کرکره برقیبا دلیل فرم ظاهری زیبا و استافده از عنصر برق به جای توان بدنی امروزه به جایگزینی مطلوب برای کرکره‌های سنتیتبدیل شده است. کرک ه برقی دارای امنیت بسیار بالایی در قیاس با نمونه‌های قدیمی را دارد. این کرکره‌ها دارای ظاهری زیبا و اراسته می‌باشند و در ضمن درب اتوماتیککرکره‌ایبه دلیل نوع ساخت خود سبب صرفه جویی در استفاده از فضای پارکینگ شده‌اند.

 

درب اتوماتیککرکره‌ای چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم باید بگوییم که کرکره اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای کرکره‌ای) نوعی از کرکره برقیمی‌باشد که به وسیله یک موتور و با بهره گیری از قدرت و توان برق عمل می‌نماید و در محور عمودی ریلی آن برای حرکت به سمت بالا و پایین می‌باشد که سبب حرکت کرکره در جهات بالا و پایین می‌شود.

درب اتوماتیککرکره‌ایجدید قابلیت جالبی را نیز با خود به همراه دارند. قابلیت استفاده از ریموت کنترل. با استفاده از ریموت کنترل از راه دور (ریموت) به راحتی می‌توان اقدام به باز و بسته نمودن (درب اتوماتیک شیشه ایکرکره‌ایکرد و دیگر مانند گذشته و قدیم نیاز به قدرت بازو و استفاده از نیروی انسانی برای این کار نیست.

کرکره‌های اتوماتیکمناسب انواع فضاها و مکان‌ها می‌باشد و برای پارکینگهای مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله‌ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها گزینه‌ی بسیار ایده آل و مناسبی محسوب می‌شود که می‌تواند خیال شما را از هر جهت راحت نماید.

درب اتوماتیک کرکره‌ایمزایای فراوانی را با خود به همراه دارد اما مزیت اصلی استفاده از کرکره اتوماتیک(درب کرکره‌ای اتوماتیک) فراهم آوردن آسایش و راحتی برای تمام استفاده کنندگان از آن می‌باشد.

 

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقی جدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقیجدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی وجود دارد که ما برخی از آنها را برای شما اینجا ذکر می‌کنیم تا اگر هنوز هم قانع نشده‌اید که اقدام به خریددرب اتوماتیککرکره‌اینمایید نظرتان تغییر نماید. از مزایی استفاده از درب اتوماتیک کرکره‌ایمی‌توان به موارد زیر توجه نمود:

1.      کرکره‌های اتوماتیک برقی، به دلیل تنوع فراوانی که در در طرح‌های مختلف خود دارند به نوعی باعث زیبایی پارکینگ منازل مسکونی و يا فروشگاه و مکان‌های تجاری شده‌اند و با توجه به رنگ بندی‌های متنوع خود می‌توانند برای هر مکانی استافده شوند

2.      کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از ورق‌های فلزی و آلومینیومی در ساخت آنها به راحتي قابل شستشو می‌باشند.

3.      کرکره‌های برقیدارای تنوع رنگ بسیار زیادی می باشندو تقریباً در هر طرح و رنگی در بازار موجود می‌باشند. تنوع رنگی کرکره‌های اتوماتیک برقی برخلاف کرکره‌های سنتی قدیمیکه پیش از این مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار زیاد است تا آنجایی که می‌توان در دکوراسیون فروشگاه‌ها یک عنصر چشم نواز به حساب بیاید و به نوعی جلب توجه نماید.درب اتوماتیک شیشه ای

4.      امنیت جزو بدیهی‌ترین علت‌های استفاده از این نوع کرکره‌ها محسوب می‌شود و بایست اذعان نمود که کرکره‌های برقیاز امنیت بیشتری نسبت به کرکره‌های سنتی و قدیمیکه تا همین اواخر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و در برخی مکان‌ها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند برخوردار است و به آساني نمی‌توان آن را خراب کرد و به درون مغازه نفوذ نمود.درب اتوماتیک شیشه ای

5.      به دلیل اینکه این کرکره‌ها از تکنولژی الکتریسیتهبرای انتقال قدرت و از هوش مصنوعی در قالب ریموت کنترل برای مدیریت کار با کرکرهاستفاده می‌نماید, کار با کرکره‌های اتوماتیکبه مراتب راحت‌تر از نمونه‌های قدیمی می‌باشد زیرا نيازی به قفل کردن در آنها وجود ندارد. البته این به آن معنا نیست که در این نوع کرکره‌ها قفل وجود نداردبلکه قفلی که بر روی آن نصب می‌شود به نوعی یک قفل سیستمی و درونی محسوب می‌شود.

6.      یکی از مشکلاتی که کرکره‌های قدیمیبا آن دست به گریبان بودند بحث شرایط آب و هوایی بود. مثلاً همانگونه که می دانید فلزات در هوای سرد و یا گرم عکس العمل متفاوتی را از خود بروز می‌دهند که البته کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از فلزاتی نظیر آلومینیوم این مشکل را رفع نموده‌اند و مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می‌باشند و می‌توان بدون نگرانی آنها را در هر اقلیمی مورد استفاده قرار داد.درب اتوماتیک

7.      می‌توان از آ«ها به عنوان بستری برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. البته این پدیده‌ی جدیدی نمی‌باشد و از کرکره‌های قدیمینیز چنین استفاده می‌توان نمود اما در کرکره‌های جدیدبه دلیلنگ پویاتر به کار رفته در آن به راحتی می‌توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ورودی مغازه بهره گرفت.

8.      ممکن است این پرسش پیش آید که اگر برق ناگهان قطع شده آن وقت تکلیف ما و کرکره برقی چیست؟باید گفت از قابلیت‌های خوب کرکره‌های برقینکاتی است که در هنگام مواقع اضطراری مد نظر قرار گرفته شده است و این کرکه ها قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارند و شما به راحتی در صورت بروز چنین مشکلی می‌توانید از اهرمی که نصاب مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و کرکرکه را بالایا پایین بیاورید.

از دیگر مزایای درب اتوماتیککرکره‌ایکه آن ار از کرکره‌های سنتیو قدیمی متمایز می‌کند عدم استفاده از نیروی انسانی و زور بازو برای بالا آورن محسوب می‌شود و این قابلیت یعنی استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت که کاملاً یک فرآیند برقی می‌باشد و سبب می‌شود که درب اتوماتیک کرکره‌ایکاملاً از کرکره‌های قدیمی متمایز شود و طرفداران فراوانی را کسب نماید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله پیرامون درب اتوماتیک شیشه ایکرکره برقیو مزایا و نقاط قوت آن بحث نمودیم. امیدوارم داده‌هایی که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم بتواند پاسخی به پرسش‌های شما در حیطه‌ی کرکره‌های برقیباشند.البته توجه کنید که اصلی ترین نکات پیرامون کرکره های برقیرا در این مقاله خدمت شما عرض کردیم اما در صورتی که پرسش های بیشتری در این زمینه دارید می توانید به سایر مقالات سایت ما رجوع کنید تا در این حیطه اطلاعات لازم و کافی را بدست آورید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 1,712
  • بازدید کلی : 9,215