loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک آسانسور

دره‌ای اتوماتیک در فروشگاه‌های خواربار فروشی و ساختمان‌های اداری بیشتر برای راحتی و به عنوان یک کمک برای افراد معلول وجود دارد. در طرف دیگر، درب اتوماتیکآسانسورواقعا ً ضروری هستند. آن‌ها در آنجا هستند تا مردم را از افتادن در یک چاه باز نگه دارند.

آسانسورها از دو مجموعه مختلف درها استفاده می‌کنند: درها بر روی خودروها و درها به درون شفت آسانسور باز می‌شوند. درها روی ماشین‌ها توسط یک موتور الکتریکی اداره می‌شوند که به کامپیوتر آسانسور وصل است. شما می‌توانید ببینید که چگونه یک سیستم باز کننده در نمودار زیر کار می‌کند.

انواع مختلفی از درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارند که می‌توانند در آسانسور نصب شوند، که همه آن‌ها را می‌توان به صورت دستی و اتوماتیک تقسیم کرد. درهای دستی معمولاً ً به صورت دستی توسط کاربر باز و بسته می‌شوند، در حالی که دستگاه‌های خودکار توسط یک اپراتور در حال کار هستند. هر دو در کتابچه راهنما و هم خودکار می‌توانند به بخش‌های مختلفی تقسیم شوند.

درب اتوماتیک آسانسور دستی1

درب اتوماتیک آسانسور خودکار2

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی2

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند2

درب اتوماتیک آسانسور تاشو با اتوبوس3

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی3

جمع بندی و نتیجه گیری3

 

درب اتوماتیک آسانسور دستی

به طور معمول در ساختمان‌های قدیمی یافت می‌شود، این درب اتوماتیک آسانسور به طور معمول توسط کاربر اداره می‌شوند، اگرچه برخی به طور خودکار بسته هستند. آن‌ها بیشتر در آسانسور بزرگ اروپایی و کوچک قرار دارند که قدمت آن‌ها به دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۷۰ برمی گردد.

در برخی موارد، در می‌تواند باز شود، به این معنی که دروازه را نمی‌توان باز گذاشت، یا دروازه ممکن است به طور خودکار بسته شود زمانی که کاربر دکمه را فشار می‌دهد و تا زمانی که آسانسور به زمین می‌رسد باز یا کاملاً ً باز باشد.

درب اتوماتیک آسانسور خودکار

این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای بلند استاندارد در ساختمان‌های مدرن در نظر گرفته می‌شوند. تقریباً ً تمام درههای خودکار توسط اپراتور در کابین کنترل می‌شوند و می‌توان آن را در انواعی از مکان‌ها یافت، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، و مراکز خرید. درها اتوماتیک ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که درهای راهنما ندارند، از جمله حسگرهای ترافیک، حسگرهای فشار، کنترل‌های سرعت و تشخیص مانع.

آن‌ها همچنین می‌توانند انواع مختلفی از باز کردن را داشته باشند. تک دهانه به یک در پانل منفرد به عرض درگاه اشاره می‌کند که به سمت چپ یا راست باز می‌شود. این سبک در ساختمان‌های قدیمی در سراسر آمریکای شمالی محبوب است. دره‌ای باز کردن مرکز در بسیاری از ساختمان‌ها رایج است؛ آن‌ها دو پنل دارند که در وسط قرار می‌گیرند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع درها به شدت مؤثر هستند اما اجازه استفاده کامل از عرض در را نمی‌دهند.

 

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی

معمولاً ً برای استفاده از عابر پیاده درهای نوسانی نصب می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به طور خودکار باز و بسته شوند و به راحتی در خانه‌های مسکونی و دیگر ساختمان‌های مشابه نصب شوند. درب اتوماتیک نوسانی در انواع مختلفی از سبک‌ها به وجود می‌آیند:

1.      دره‌ای یکدست.

2.      دره‌ای تابلو چشم‌انداز.

3.      دره‌ای شیشه‌ای.

4.      در آلومینیوم.

5.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

6.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

7.      دره‌ای تاشو با اتوبوس.

 

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند

درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً ً در فضاهای کوچک یافت می‌شوند چون مکانیزم باز کردن آن‌ها به درها نیاز ندارد تا تمام مسیر را از طریق دیواره‌ای کناری بلغزند. درها باز و باز می‌شوند و به فضای داخلی کم‌تر نیاز دارند و باز سازی اتوماتیک بزرگ‌تری از دره‌ای آسانسور سنتی را فراهم می‌کنند. درها نوسان دار می‌توانند سبک‌های متفاوتی داشته باشند:

1.      دره‌ای کشویی.

2.      باز کردن مرکزی یا باز کردن تابلو.

3.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

4.      دره‌ای شیشه‌ای.

5.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

درب اتوماتیکآسانسور تاشو با اتوبوس

این درها معمولاً ً زمانی نصب می‌شوند که هر دو وزن و هم فضای محدود باشند. درها تاشو با اکولوژیکی، وزن یک آسانسور یا ساختار کابین آن را تغییر نمی‌دهند، به خاطر ابعاد کاهش‌یافته و باز کردن پوشه. یک سیستم کنترل مکانیکی یکپارچه نیز برای دره‌ای فرود نوسان در دسترس است.

همانند دیگر انواع دره‌ای آسانسور، درب اتوماتیک شیشه ایآسانسورتاشو با اتوبوسی در گستره وسیعی از سبک‌ها، شکل‌ها وجود دارند:

1.      قاب تصویر بیضی شکلی.

2.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

3.      در آلومینیوم.

4.      قفل در اتومبیل قفل می‌شود.

5.      در نقاشی شده بود.

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی

درب اتوماتیکنیز در دسترس هستند و می‌توانند به درها تاشو، تلسکوپی و یا اتوبوسی متصل شوند.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

امروزه شرکت‌های ساختمانی ترجیح می‌دهند بجای آسانسورها در پروژه‌های خود از آسانسورها استفاده کنند. همچنین آن‌ها با استفاده از آسانسورها ارزش بصری و راحتی را برای کاربران خود نشان می‌دهند.

تابلوهای متعددی وجود دارند که ممکن است به سمت چپ, راست یا مرکز در کابین آسانسور در داخل کابین و در ورودی باز شوند. این پانل‌ها به طور خودکار حرکت می‌کنند. وقتی کابین آسانسور به طبقه درخواست رسید, درب اتوماتیک آسانسور به طور خودکار باز می‌شوند و قبل از اینکه دوباره حرکت کنند به طور خودکار بسته می‌شوند.

موتور الکتریکی یک چرخ را می‌چرخاند که به بازوی بلند فلزی متصل است. بازوی فلزی به بازوی دیگری متصل می‌شود که به در بسته می‌شود. در می‌تواند روی ریل فلزی عقب و جلو بلغزد.

وقتی موتور چرخ را می‌چرخاند, اولین بازوی فلزی را می‌چرخاند, که بازوی دوم فلزی و در ضمیمه‌شده را به سمت چپ می‌کشد. وقتی در باز می‌شود و وقتی در بسته می‌شود, در بسته می‌شود. کامپیوتر موتور را می‌چرخاند تا  درب اتوماتیک شیشه ایرا باز کند که ماشین به زمین برسد و قبل از اینکه ماشین دوباره حرکت کند, درها را ببندد. بسیاری از آسانسورها یک سیستم حسگر حرکت دارند که درها را از بسته نگه می‌دارد اگر کسی بین آن‌ها باشد.

دره‌ای اتومبیل یک مکانیزم کلاچ دارد که دره‌ای بیرونی را باز می‌کند و آن‌ها را باز می‌کند. به این ترتیب, اگر یک ماشین در آن کف وجود داشته باشد (یا اگر باز شوند) دره‌ای بیرونی باز خواهد بود. این پنجره بیرونی را از باز کردن در یک آسانسور خالی نگه می‌دارد.

در یک دوره نسبتاً ً کوتاه, آسانسورها یک ماشین ضروری شده‌اند. چون مردم به ساختن آسمان‌خراش‌های بلند و ساختمان‌های کوچک ادامه می‌دهند, آسانسورها یک عنصر فراگیر و فراگیر در جامعه خواهند شد. این یکی از مهم‌ترین ماشین‌های دوران مدرن و همچنین یکی از جالب‌ترین دستگاه‌ها است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آسانسورها, از جمله تکنولوژی‌های آسانسور در آینده می‌توانید با اندکی کاوش در اینترنت پیرامون آسانسورها و به درب اتوماتیک  آسانسوراطلاعات جالبی کسب نمایید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,764
  • بازدید کلی : 9,267