loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت درب اتوماتیک

پیش از اقدام به اجرای هر کاری باید ابتدا در خصوص قیمت آن اطلاعات لازم را کسب کرد و در راستای قیمت اقدام به خرید کالای مورد نظر نمود ممکن است پس از اینکه برای مکان و محل کار خودمان که به عنوان نماد و معنای محیط کاری ما محسوب می‌شود به هر نوع شده وسایلی که سبب بهبود و ارتقای آن مکان می‌شود را تهیه نمایید منظور کل این است که ما به دنبال قواعدی مستحکم می‌گردیمکه بتوانیم مکان‌های خود را از هر نظر بهبود ببخشیم و این بهبود بخشیدن سهام شود که مکان مورد نظر ما از هر حیث نسبت به مکان‌های مشابه دارای امکانات و کیفیت‌های محیطی و منظری مخصوص به خود باشد اما نکته حائز اهمیت است این است که برای اینکه بتوانیم مکان‌های فعالیت‌های خود را از هر نظر بهبود بخشیم بایست ابتدا به جیب خود و مبانی اقتصادی که در زندگی خود داریم.

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیک باید بدانید1

چرا قیمت درب اتوماتیک برای شما مهم است؟1

محاسبه قیمت درب اتوماتیک2

قیمت درب اتوماتیک2

 

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیکباید بدانید

توجه نمایید خرید درب اتوماتیک یکی از این موارد است ما که قصد داشته باشیم برای محیط کسب و کار خودمان یا حتی محیط آپارتمان خودمان از دربهای اتوماتیک استفاده کنیم باید بدانیم که این گونه در پا می‌تواند ما را متحمل هزینه‌های مختلفی نمایند هزینه‌هایی که بسته به نوع مکانی که آزاد را خریداری می‌کنیم و یا نوع درب و کیفیت آن می‌توان قیمت‌های متفاوتی را برای ما به همراه داشته باشد. در این مقاله جستاری پیرامون قیمت درب اتوماتیکاطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا هنگام خرید انواع درب اتوماتیک درب از نوع شیشه یا فلزی باشند بتوانید اطلاعات خوبی را داشته باشید تا بر اساس نیاز خود و خواسته‌های خود اقدام به خرید درب اتوماتیک مورد نظر نمایید توجه کنید که در صورتی که اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید می‌توانید به طور کامل به نیازهای خود در این حوزه پاسخ گویید. با ما همراه باشید تا این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

 

چرا قیمت درب اتوماتیکبرای شما مهم است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی می‌خواهید اقدام به خرید درب اتوماتیک نمایید, باید بدانید که برای خرید این گونه در پا نیاز به یک پیش زمینه برای شما وجود دارد زمین‌هایی که می‌تواند پیش زمینه‌های ذهنی و عینی باشد که این پیش زمینه‌ها می‌تواند درک درستی راجع به نحوه قیمت گذاری درب اتوماتیک برای شما به ارمغان آورد. معمولاً بیشتر این نوع دربی که برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد درب اتوماتیک شیشه ایمی‌باشد که برای فروشگاه‌ها و اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربر در کاربری عمومی است. درب اتوماتیک کشویی خطی چهار لنگه قسمت ثابت و دوقسمت متحرک با عرض ۴ متر و ارتفاع ۲ متر را دارا می‌باشد و دارای یک موتور استاندارد می‌باشد که وزن تقریبی هر قسمت متحرک آن چیزی در حدود ۷۰ کیلوگرم در بر می‌گیرد.

 

 محاسبه قیمت درب اتوماتیک

 اینکه بتوان قیمت درب اتوماتیکرا به درستی محاسبه نمایید لازم است که مجموع هزینه‌های خرید درب اتوماتیک شیشه ایکه شامل هزینه‌های کل فرایند خرید و هزینه نصب و اجرای درب اتوماتیک می‌شود را محاسبه نمود و شامل هزینه‌های زیر می‌باشد:

اپراتور (موتور) + شیشه + فریم + حمل + نصب + قفل و باتری + مالیات برارزش افزوده

قیمت کرم اون برای درب اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود و مشخص و به کشوری که این محصول را ارائه می‌دهد متفاوت می‌شود به عبارتی این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا از ایران گرفته تا کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشور اروپایی ساخته می‌شود و برای استفاده به کشورهای دیگر صادر می‌شود. ایران ایتالیا جمهوری چک اسپانیا آلمان سوئد چین تایوان ترکیه جزو بارزترین تولید کنندگان درب‌های شیشه‌ای می‌باشند.

 

قیمت درب اتوماتیک

در خصوص قیمت نهایی درب اتوماتیک با است اشاره کرده که با توجه به تحولات که در بازارهای مالی ایران در دو سال اخیر اتفاق افتاده و تحولات فراوانی که در ارزش پول ملی مشاهده شده و نوسانات قیمت بسیاری از کالاها مشخص نمی‌توان قیمت درب اتوماتیکرا به طور کامل ارائه کرد اما با توجه به قیمت‌های که امروز در بازار را می‌توانید تخمین قیمت برای شما مخاطب عزیز که این صفحه را مطالعه می‌کنید ارائه داد.

 به طور متوسط قیمت درب اتوماتیک شیشه ایبین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان می‌باشد قیمت بسته به نوع کاری که قرار است انجام شود تغییر می‌کند. باید بدانید که نصب و سرویس و ارائه خدمات درب اتوماتیک باید توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان که آن را در برابر ارائه می‌کنند ارائه شوند. چرا که گاهاً مشاهده شده است برخی از خدمات دهندگان هنگامی که اقدام نصب درب مورد نظر می‌کنند و پس از آن که وجه مورد نظر از شما دریافت کرد دیگر به قول شما را نمی‌شناسند و دیگر با شما کاری ندارد.

جمع بندی و نتیجه گیری

 متخصصین بسیار راحت می‌تواند اقدام نصب درهای اتوماتیک نمایند و درب قدیمی پارکینگ به راحتی جایگزین نمایید که می‌تواند در قیمت درب اتوماتیکبرای شما اثر گذار باشد. البته مقداری امور اجرایی مثل جوشکاری و بنا نیز با خود به همراه خواهد داشت در اتوماتیک همانگونه که گفته شد انواع مختلفی دارند و در کشورهای مختلف ساخته می‌شود که این نوع فرآیندها در قیمت نهایی در بسیار تأثیر گذار خواهد بود. معمولاً درب اتوماتیک پارکینگ از جنس آهن و آلومینیوم و گاهی هم با ترکیب چوب ساخته می‌شوند و برای داشتن درب اتوماتیک پارکینگ برقی را در قدیمی کار گذاشت و نمی‌توان به طور کامل آن را جایگزین نمود.

 باید توجه کرد که گارانتی و خدمات پس از فروش کسب معلومات در باره اتوماتیک می‌باشد چرا که درب اتوماتیک شیشه ایماشین جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک دارای گارانتی مختلفی می‌باشند که با زمان‌بندی مختلف باید توسط تولیدکنندگان و وارد کنندگان به شما ارائه شود و فروشندگان خودشان اقدام به ارائه گارانتی می‌کند یا اینکه یک حساب و کتاب را به شما معرفی می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل با او در تماس باشید دقت داشته باشید که پشتیبانی مشکلات از نصب توسط نصب انجام شود و ربطی به شرکت تولید کننده ندارد اما در بسیاری از کشورهای دنیا این شرکت‌های تولید کننده هستند که خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد و در صورتی که نسبت به نقش واسطه را برای شما ایفا کرد و خدمات پس از فروش و پشتیبانی کرد باز هم مشکل است و شامل خدمات پس از فروش را واگذار نمایید.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,745
  • بازدید کلی : 9,248