loading...
shishebarghi
shishebarghi بازدید : 26 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت درب اتوماتیک

پیش از اقدام به اجرای هر کاری باید ابتدا در خصوص قیمت آن اطلاعات لازم را کسب کرد و در راستای قیمت اقدام به خرید کالای مورد نظر نمود ممکن است پس از اینکه برای مکان و محل کار خودمان که به عنوان نماد و معنای محیط کاری ما محسوب می‌شود به هر نوع شده وسایلی که سبب بهبود و ارتقای آن مکان می‌شود را تهیه نمایید منظور کل این است که ما به دنبال قواعدی مستحکم می‌گردیمکه بتوانیم مکان‌های خود را از هر نظر بهبود ببخشیم و این بهبود بخشیدن سهام شود که مکان مورد نظر ما از هر حیث نسبت به مکان‌های مشابه دارای امکانات و کیفیت‌های محیطی و منظری مخصوص به خود باشد اما نکته حائز اهمیت است این است که برای اینکه بتوانیم مکان‌های فعالیت‌های خود را از هر نظر بهبود بخشیم بایست ابتدا به جیب خود و مبانی اقتصادی که در زندگی خود داریم.

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیک باید بدانید1

چرا قیمت درب اتوماتیک برای شما مهم است؟1

محاسبه قیمت درب اتوماتیک2

قیمت درب اتوماتیک2

 

نکاتی که در مورد قیمت درب اتوماتیکباید بدانید

توجه نمایید خرید درب اتوماتیک یکی از این موارد است ما که قصد داشته باشیم برای محیط کسب و کار خودمان یا حتی محیط آپارتمان خودمان از دربهای اتوماتیک استفاده کنیم باید بدانیم که این گونه در پا می‌تواند ما را متحمل هزینه‌های مختلفی نمایند هزینه‌هایی که بسته به نوع مکانی که آزاد را خریداری می‌کنیم و یا نوع درب و کیفیت آن می‌توان قیمت‌های متفاوتی را برای ما به همراه داشته باشد. در این مقاله جستاری پیرامون قیمت درب اتوماتیکاطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا هنگام خرید انواع درب اتوماتیک درب از نوع شیشه یا فلزی باشند بتوانید اطلاعات خوبی را داشته باشید تا بر اساس نیاز خود و خواسته‌های خود اقدام به خرید درب اتوماتیک مورد نظر نمایید توجه کنید که در صورتی که اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید می‌توانید به طور کامل به نیازهای خود در این حوزه پاسخ گویید. با ما همراه باشید تا این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

 

چرا قیمت درب اتوماتیکبرای شما مهم است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی می‌خواهید اقدام به خرید درب اتوماتیک نمایید, باید بدانید که برای خرید این گونه در پا نیاز به یک پیش زمینه برای شما وجود دارد زمین‌هایی که می‌تواند پیش زمینه‌های ذهنی و عینی باشد که این پیش زمینه‌ها می‌تواند درک درستی راجع به نحوه قیمت گذاری درب اتوماتیک برای شما به ارمغان آورد. معمولاً بیشتر این نوع دربی که برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد درب اتوماتیک شیشه ایمی‌باشد که برای فروشگاه‌ها و اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربر در کاربری عمومی است. درب اتوماتیک کشویی خطی چهار لنگه قسمت ثابت و دوقسمت متحرک با عرض ۴ متر و ارتفاع ۲ متر را دارا می‌باشد و دارای یک موتور استاندارد می‌باشد که وزن تقریبی هر قسمت متحرک آن چیزی در حدود ۷۰ کیلوگرم در بر می‌گیرد.

 

 محاسبه قیمت درب اتوماتیک

 اینکه بتوان قیمت درب اتوماتیکرا به درستی محاسبه نمایید لازم است که مجموع هزینه‌های خرید درب اتوماتیک شیشه ایکه شامل هزینه‌های کل فرایند خرید و هزینه نصب و اجرای درب اتوماتیک می‌شود را محاسبه نمود و شامل هزینه‌های زیر می‌باشد:

اپراتور (موتور) + شیشه + فریم + حمل + نصب + قفل و باتری + مالیات برارزش افزوده

قیمت کرم اون برای درب اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود و مشخص و به کشوری که این محصول را ارائه می‌دهد متفاوت می‌شود به عبارتی این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا از ایران گرفته تا کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشور اروپایی ساخته می‌شود و برای استفاده به کشورهای دیگر صادر می‌شود. ایران ایتالیا جمهوری چک اسپانیا آلمان سوئد چین تایوان ترکیه جزو بارزترین تولید کنندگان درب‌های شیشه‌ای می‌باشند.

 

قیمت درب اتوماتیک

در خصوص قیمت نهایی درب اتوماتیک با است اشاره کرده که با توجه به تحولات که در بازارهای مالی ایران در دو سال اخیر اتفاق افتاده و تحولات فراوانی که در ارزش پول ملی مشاهده شده و نوسانات قیمت بسیاری از کالاها مشخص نمی‌توان قیمت درب اتوماتیکرا به طور کامل ارائه کرد اما با توجه به قیمت‌های که امروز در بازار را می‌توانید تخمین قیمت برای شما مخاطب عزیز که این صفحه را مطالعه می‌کنید ارائه داد.

 به طور متوسط قیمت درب اتوماتیک شیشه ایبین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان می‌باشد قیمت بسته به نوع کاری که قرار است انجام شود تغییر می‌کند. باید بدانید که نصب و سرویس و ارائه خدمات درب اتوماتیک باید توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان که آن را در برابر ارائه می‌کنند ارائه شوند. چرا که گاهاً مشاهده شده است برخی از خدمات دهندگان هنگامی که اقدام نصب درب مورد نظر می‌کنند و پس از آن که وجه مورد نظر از شما دریافت کرد دیگر به قول شما را نمی‌شناسند و دیگر با شما کاری ندارد.

جمع بندی و نتیجه گیری

 متخصصین بسیار راحت می‌تواند اقدام نصب درهای اتوماتیک نمایند و درب قدیمی پارکینگ به راحتی جایگزین نمایید که می‌تواند در قیمت درب اتوماتیکبرای شما اثر گذار باشد. البته مقداری امور اجرایی مثل جوشکاری و بنا نیز با خود به همراه خواهد داشت در اتوماتیک همانگونه که گفته شد انواع مختلفی دارند و در کشورهای مختلف ساخته می‌شود که این نوع فرآیندها در قیمت نهایی در بسیار تأثیر گذار خواهد بود. معمولاً درب اتوماتیک پارکینگ از جنس آهن و آلومینیوم و گاهی هم با ترکیب چوب ساخته می‌شوند و برای داشتن درب اتوماتیک پارکینگ برقی را در قدیمی کار گذاشت و نمی‌توان به طور کامل آن را جایگزین نمود.

 باید توجه کرد که گارانتی و خدمات پس از فروش کسب معلومات در باره اتوماتیک می‌باشد چرا که درب اتوماتیک شیشه ایماشین جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک دارای گارانتی مختلفی می‌باشند که با زمان‌بندی مختلف باید توسط تولیدکنندگان و وارد کنندگان به شما ارائه شود و فروشندگان خودشان اقدام به ارائه گارانتی می‌کند یا اینکه یک حساب و کتاب را به شما معرفی می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل با او در تماس باشید دقت داشته باشید که پشتیبانی مشکلات از نصب توسط نصب انجام شود و ربطی به شرکت تولید کننده ندارد اما در بسیاری از کشورهای دنیا این شرکت‌های تولید کننده هستند که خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد و در صورتی که نسبت به نقش واسطه را برای شما ایفا کرد و خدمات پس از فروش و پشتیبانی کرد باز هم مشکل است و شامل خدمات پس از فروش را واگذار نمایید.

 

 

 

shishebarghi بازدید : 29 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک کرکره‌ای

کرکره برقیامروزه طرفداران بسیار فراوانی را پیدا کرده است. دلالی مختلفی وجود دارد که افراد با سلایق و نقطه نظرات محتلف به سمت خرید کرکره برقیبرای منازل خود می‌روند. باید توجه کرد که کرکره برقیبا دلیل فرم ظاهری زیبا و استافده از عنصر برق به جای توان بدنی امروزه به جایگزینی مطلوب برای کرکره‌های سنتیتبدیل شده است. کرک ه برقی دارای امنیت بسیار بالایی در قیاس با نمونه‌های قدیمی را دارد. این کرکره‌ها دارای ظاهری زیبا و اراسته می‌باشند و در ضمن درب اتوماتیککرکره‌ایبه دلیل نوع ساخت خود سبب صرفه جویی در استفاده از فضای پارکینگ شده‌اند.

 

درب اتوماتیککرکره‌ای چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم باید بگوییم که کرکره اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای کرکره‌ای) نوعی از کرکره برقیمی‌باشد که به وسیله یک موتور و با بهره گیری از قدرت و توان برق عمل می‌نماید و در محور عمودی ریلی آن برای حرکت به سمت بالا و پایین می‌باشد که سبب حرکت کرکره در جهات بالا و پایین می‌شود.

درب اتوماتیککرکره‌ایجدید قابلیت جالبی را نیز با خود به همراه دارند. قابلیت استفاده از ریموت کنترل. با استفاده از ریموت کنترل از راه دور (ریموت) به راحتی می‌توان اقدام به باز و بسته نمودن (درب اتوماتیک شیشه ایکرکره‌ایکرد و دیگر مانند گذشته و قدیم نیاز به قدرت بازو و استفاده از نیروی انسانی برای این کار نیست.

کرکره‌های اتوماتیکمناسب انواع فضاها و مکان‌ها می‌باشد و برای پارکینگهای مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله‌ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها گزینه‌ی بسیار ایده آل و مناسبی محسوب می‌شود که می‌تواند خیال شما را از هر جهت راحت نماید.

درب اتوماتیک کرکره‌ایمزایای فراوانی را با خود به همراه دارد اما مزیت اصلی استفاده از کرکره اتوماتیک(درب کرکره‌ای اتوماتیک) فراهم آوردن آسایش و راحتی برای تمام استفاده کنندگان از آن می‌باشد.

 

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقی جدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی

مزیت‌های فراوانی در کرکره‌های برقیجدید نسبت به نوع سنتی و قدیمی وجود دارد که ما برخی از آنها را برای شما اینجا ذکر می‌کنیم تا اگر هنوز هم قانع نشده‌اید که اقدام به خریددرب اتوماتیککرکره‌اینمایید نظرتان تغییر نماید. از مزایی استفاده از درب اتوماتیک کرکره‌ایمی‌توان به موارد زیر توجه نمود:

1.      کرکره‌های اتوماتیک برقی، به دلیل تنوع فراوانی که در در طرح‌های مختلف خود دارند به نوعی باعث زیبایی پارکینگ منازل مسکونی و يا فروشگاه و مکان‌های تجاری شده‌اند و با توجه به رنگ بندی‌های متنوع خود می‌توانند برای هر مکانی استافده شوند

2.      کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از ورق‌های فلزی و آلومینیومی در ساخت آنها به راحتي قابل شستشو می‌باشند.

3.      کرکره‌های برقیدارای تنوع رنگ بسیار زیادی می باشندو تقریباً در هر طرح و رنگی در بازار موجود می‌باشند. تنوع رنگی کرکره‌های اتوماتیک برقی برخلاف کرکره‌های سنتی قدیمیکه پیش از این مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار زیاد است تا آنجایی که می‌توان در دکوراسیون فروشگاه‌ها یک عنصر چشم نواز به حساب بیاید و به نوعی جلب توجه نماید.درب اتوماتیک شیشه ای

4.      امنیت جزو بدیهی‌ترین علت‌های استفاده از این نوع کرکره‌ها محسوب می‌شود و بایست اذعان نمود که کرکره‌های برقیاز امنیت بیشتری نسبت به کرکره‌های سنتی و قدیمیکه تا همین اواخر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و در برخی مکان‌ها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند برخوردار است و به آساني نمی‌توان آن را خراب کرد و به درون مغازه نفوذ نمود.درب اتوماتیک شیشه ای

5.      به دلیل اینکه این کرکره‌ها از تکنولژی الکتریسیتهبرای انتقال قدرت و از هوش مصنوعی در قالب ریموت کنترل برای مدیریت کار با کرکرهاستفاده می‌نماید, کار با کرکره‌های اتوماتیکبه مراتب راحت‌تر از نمونه‌های قدیمی می‌باشد زیرا نيازی به قفل کردن در آنها وجود ندارد. البته این به آن معنا نیست که در این نوع کرکره‌ها قفل وجود نداردبلکه قفلی که بر روی آن نصب می‌شود به نوعی یک قفل سیستمی و درونی محسوب می‌شود.

6.      یکی از مشکلاتی که کرکره‌های قدیمیبا آن دست به گریبان بودند بحث شرایط آب و هوایی بود. مثلاً همانگونه که می دانید فلزات در هوای سرد و یا گرم عکس العمل متفاوتی را از خود بروز می‌دهند که البته کرکره‌های برقیبه دلیل استفاده از فلزاتی نظیر آلومینیوم این مشکل را رفع نموده‌اند و مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می‌باشند و می‌توان بدون نگرانی آنها را در هر اقلیمی مورد استفاده قرار داد.درب اتوماتیک

7.      می‌توان از آ«ها به عنوان بستری برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. البته این پدیده‌ی جدیدی نمی‌باشد و از کرکره‌های قدیمینیز چنین استفاده می‌توان نمود اما در کرکره‌های جدیدبه دلیلنگ پویاتر به کار رفته در آن به راحتی می‌توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ورودی مغازه بهره گرفت.

8.      ممکن است این پرسش پیش آید که اگر برق ناگهان قطع شده آن وقت تکلیف ما و کرکره برقی چیست؟باید گفت از قابلیت‌های خوب کرکره‌های برقینکاتی است که در هنگام مواقع اضطراری مد نظر قرار گرفته شده است و این کرکه ها قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارند و شما به راحتی در صورت بروز چنین مشکلی می‌توانید از اهرمی که نصاب مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و کرکرکه را بالایا پایین بیاورید.

از دیگر مزایای درب اتوماتیککرکره‌ایکه آن ار از کرکره‌های سنتیو قدیمی متمایز می‌کند عدم استفاده از نیروی انسانی و زور بازو برای بالا آورن محسوب می‌شود و این قابلیت یعنی استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت که کاملاً یک فرآیند برقی می‌باشد و سبب می‌شود که درب اتوماتیک کرکره‌ایکاملاً از کرکره‌های قدیمی متمایز شود و طرفداران فراوانی را کسب نماید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله پیرامون درب اتوماتیک شیشه ایکرکره برقیو مزایا و نقاط قوت آن بحث نمودیم. امیدوارم داده‌هایی که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم بتواند پاسخی به پرسش‌های شما در حیطه‌ی کرکره‌های برقیباشند.البته توجه کنید که اصلی ترین نکات پیرامون کرکره های برقیرا در این مقاله خدمت شما عرض کردیم اما در صورتی که پرسش های بیشتری در این زمینه دارید می توانید به سایر مقالات سایت ما رجوع کنید تا در این حیطه اطلاعات لازم و کافی را بدست آورید.

 

shishebarghi بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک حریری

آسانسور تمام اتوماتیک امروز پرکاربردترین لوازم ساختمانی محسوب می‌شود و وجود آن در هر ساختمانی می‌تواند بر راندمان ساختمان و عملکرد اجزای مختلف ساختمان تأثیر به سزایی بگذرد لذا انتخاب اجزای مختلف آسانسور در یک ساختمان با توجه به استفاده روزمره آن می‌تواند در افزایش راندمان اجزای مختلف ساختمان تأثیر گذار باشد و مشکلات روزمره می‌تواند جلوگیری به عمل آورد. درب اتوماتیک حریرییکی از است که در آسانسور معمولاً استفاده می‌شود این درب آسانسور در یک سیستم اسانسوری پویا به طور همزمان به نکته‌های ایمنی و زینتی و منظر در آسانسور را مورد توجه قرار می‌دهد که در این اهمیت ویژه آسانسور می‌شود در ضمن باید توجه کرد که در هنگام نصب قسمتهای دیگر مکانیکی آسانسور نیز دقت لازم باید صورت پذیرد زیرا کمترین بی توجهی نسبت به ایمنی آسانسور می‌تواند زیان‌های مالی جبران ناپذیری را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد.

انواع درب اتوماتیک حریری1

قطعات تشکیل دهنده انواع درب اتوماتیک حریری2

درب اتوماتیک تلسکوپی حریری2

درب اتوماتیک حریری سانترال2

درب‌های کابین آسانسور2

امکانات درب تمام اتوماتیک آسانسور حریری چیست؟3

چگونه می‌توان درب اتوماتیک حریری را با کیفیت و اصالت تهیه نمود؟3

جمع بندی نتیجه گیری3

 

انواع درب اتوماتیک حریری

 درب اتوماتیک حریریتوسط گروه مهندسی حیدری ساخته می‌شود انواع درب اتوماتیک شیشه ای آسانسور حریری عبارت است از:

 درب طبقه آسانسور: در جایی استفاده می‌شود که نسبت به صورت توقف آسانسور در آن از آن استفاده می‌شود همچنین باید توجه کرد که در محل ورودی طبقات به کابین قرار می‌گیرد البته انتخاب اندازه و نوع باز شدن درب طبقات متوجه آسانسور باید صورت پذیرد و متناسب با نوع کاربری که این مکان وجود دارد در پای لوله تلسکوپی و سانترال از جمله سایر در آسانسور باشند درب‌های لولایی آسانسور از ساده‌ترین و ارزان‌ترین در بالا محسوب می‌شود و در بالایی به فضای بسیار اندکی برای اجرا نیاز دارد و شامل فقط یک درب و چهارچوب بسیار ساده می‌باشد زمان بسته شدن درب‌ها در چرخه آمد و شد تأثیر زیادی گذاشته و باعث افزایش زمان ترافیک در درون ساختمان می‌باشد همچنین باید توجه داشت که با ذکر این دعوا برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند و همچنین معلولین و سالمندان بسیار دشوار می‌باشد این درب‌ها دارای زاویه ۹۰ درجه نسبت به دیوار هستند و در نتیجه سبب مسدود شدن راه رو می‌گردد.درب اتوماتیک شیشه ای

 

 قطعات تشکیل دهنده انواع درب اتوماتیک حریری

 چارچوب لته، دستگیره، لولاها، دیکتاتور و کنتاکت قطعات اصلی تشکیل دهنده درب لولایی را شامل می‌شوند. هر کدام از قطعات عملکردهای مغز خود را دارا می‌باشند.

 

درب اتوماتیک تلسکوپی حریری

 این نوع از درب‌ها برای باستان به زمان بیشتری نیاز می‌باشد زمانی که آن‌ها نیاز دارند بسیار بیشتر از زمان  درب اتوماتیک شیشه ایحریری سانترالمی‌باشد

 

 درب اتوماتیک حریری سانترال

این در با سرعت بسیار بیشتری باز می‌شود و برای مسافر که خواست هستند افرادی که ویژه نشستند و معلولین و سالمندان و کودکان بسیار کاربرد دارد

 

 

 درب‌های کابین آسانسور

 در حالی که روی کابین آسانسور نصب می‌شود مانند درب طبقات انواع مختلفی مانند تلسکوپی سانترال و غیره دارد اما قطعاتی که در هر دو در طبقه بندی وجود دارد به علاوه مکانیزم باز و بسته شدن در خود شامل قطعات مختلف مثل موتور سر در درایو و قرقره‌ها تصمیم‌ها می‌باشد در   درب اتوماتیک هستند یک نوع همکاری و سیستم به وجود آمده است که عمل باز و بسته شدن درب می‌باشد که این درب‌ها در طبقات مختلف باز و بسته می‌شوند.

 

 امکانات درب تمام اتوماتیک آسانسور حریری چیست؟

 ه به نوع خاص که مشتری از شرکت داشته باشد  درب اتوماتیکحریریبه کار خاصی را در اختیار مشتری قرار می‌گیرد این درب اتوماتیک می‌تواند شامل شرایط و خصوصیات ویژه باشد و دارای روکش استیل زنگ نزن باشد برای لنگی درب و چهارچوب و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی مثل آینه‌ای دانه گندمی و خش دار ارائه شود همچنین لنگه درب‌های شیشه‌ای با چارچوب تمام استیل ضد زنگ زد و رنگ پودری ساخته شود و پودری الکترواستاتیک به گزارش مشتری‌ها طراحی می‌گردد همچنین سیل فولادی بروز یا استیل زنگ نزن می‌باشد مورد توجه و جالب توجه این باشد که اتوماتیک حریری امکان تعبیه جای پنل شستی در ستون را نیز فراهم کرده است که مطابق با ابعاد در خصوص از سوی مشتریان این پنل و این آپشن می‌تواند باعث آن اضافه شود همچنین در پوشش فلزی برای پوشاندن مکانیزم به سردرد در آسانسورهایی که به صورت پانوراما طراحی شده‌اند نیز وجود دارد.درب اتوماتیک شیشه ای

 

چگونه می‌توان درب اتوماتیک حریری را با کیفیت و اصالت تهیه نمود؟

این پرسش برای خیلی از افراد به وجود آمده است اما برای پاسخگویی به این پرسش مهم هستی باید توجه کنیم که به دلیل این که درب اتوماتیکآسانسور هریک از پرکاربردترین درب‌های آسانسور در سراسر کشور محسوب می‌شوند و با اسطوره کیفیت بالا و آلمان فراوان باشد و تأثیر زیادی در راندمان و عملکرد آسانسور دارد پس شما باید در انتخاب و گزارش نوع در دقت لازم را داشته باشید تا حد زیادی عملکرد آسانسور به این درخواست بستگی دارد پس از انتخاب و گزینش آن می‌تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات جدی در آینده با آن می‌توانید دست به گریبان باشید جلوگیری نماید علی بابا با توجه به تکنولوژی که دارند به صورت سیستماتیک ساختن تولید می‌شود و از ساخت کشور ایران باشد در درون کشور نمایندگی‌های فراوانی دارد. ولی متاسفانه برخی فروشندگان اقدام به ارائه نمونه بی‌کیفیت خارجی به جای تحویل حقیقی قیمت پایین‌تر و با کیفیت‌تر می‌نماید که سبب نارضایتی اکثریت مشتریان را فراهم آورده‌اند هنگامی که قصد خرید درب اتوماتیکدرب را از مراکز معتبر خریداری کرده و به نشان و علامت برجسته که برای این در پاپ که نشان کرد مکان و محل ساخت و شرکت ساخت محصول مورد توجه ویژه را مبذول دارید

 

جمع بندی نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد انواع مختلف درب اتوماتیک حریریدر بازار وجود دارد که این درب اتوماتیک شیشه ای با اجزای مختلفی بسته به نوع آسانسور شما ارائه می‌شود اما متاسفانه در سال‌های اخیر با توجه به برند شدن درهای این شرکت برخی از شرکت‌ها اقدام به فروش درب‌های قلابی و به نوعی فیک و چینی در بازار می‌کنند که سبب کاهش راندمان شرکت‌های نظیر شرکت حریری در بازار درب آسانسور شده‌اند بسیاری از بازار این مشکل وجود دارد توصیه می‌شود اگر قصد خرید یکی از مراکز معتبر خریداری نمایید و سپس به خاطر هزینه اندک از خرید کالای درجه صرف نظر نکنید به سمت کالاهای درجه چندم حرکت نکنید چرا که بیشترین آسیب را در این بین خود شما خواهید دید

 

 

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک آسانسور

دره‌ای اتوماتیک در فروشگاه‌های خواربار فروشی و ساختمان‌های اداری بیشتر برای راحتی و به عنوان یک کمک برای افراد معلول وجود دارد. در طرف دیگر، درب اتوماتیکآسانسورواقعا ً ضروری هستند. آن‌ها در آنجا هستند تا مردم را از افتادن در یک چاه باز نگه دارند.

آسانسورها از دو مجموعه مختلف درها استفاده می‌کنند: درها بر روی خودروها و درها به درون شفت آسانسور باز می‌شوند. درها روی ماشین‌ها توسط یک موتور الکتریکی اداره می‌شوند که به کامپیوتر آسانسور وصل است. شما می‌توانید ببینید که چگونه یک سیستم باز کننده در نمودار زیر کار می‌کند.

انواع مختلفی از درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارند که می‌توانند در آسانسور نصب شوند، که همه آن‌ها را می‌توان به صورت دستی و اتوماتیک تقسیم کرد. درهای دستی معمولاً ً به صورت دستی توسط کاربر باز و بسته می‌شوند، در حالی که دستگاه‌های خودکار توسط یک اپراتور در حال کار هستند. هر دو در کتابچه راهنما و هم خودکار می‌توانند به بخش‌های مختلفی تقسیم شوند.

درب اتوماتیک آسانسور دستی1

درب اتوماتیک آسانسور خودکار2

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی2

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند2

درب اتوماتیک آسانسور تاشو با اتوبوس3

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی3

جمع بندی و نتیجه گیری3

 

درب اتوماتیک آسانسور دستی

به طور معمول در ساختمان‌های قدیمی یافت می‌شود، این درب اتوماتیک آسانسور به طور معمول توسط کاربر اداره می‌شوند، اگرچه برخی به طور خودکار بسته هستند. آن‌ها بیشتر در آسانسور بزرگ اروپایی و کوچک قرار دارند که قدمت آن‌ها به دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۷۰ برمی گردد.

در برخی موارد، در می‌تواند باز شود، به این معنی که دروازه را نمی‌توان باز گذاشت، یا دروازه ممکن است به طور خودکار بسته شود زمانی که کاربر دکمه را فشار می‌دهد و تا زمانی که آسانسور به زمین می‌رسد باز یا کاملاً ً باز باشد.

درب اتوماتیک آسانسور خودکار

این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای بلند استاندارد در ساختمان‌های مدرن در نظر گرفته می‌شوند. تقریباً ً تمام درههای خودکار توسط اپراتور در کابین کنترل می‌شوند و می‌توان آن را در انواعی از مکان‌ها یافت، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، و مراکز خرید. درها اتوماتیک ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که درهای راهنما ندارند، از جمله حسگرهای ترافیک، حسگرهای فشار، کنترل‌های سرعت و تشخیص مانع.

آن‌ها همچنین می‌توانند انواع مختلفی از باز کردن را داشته باشند. تک دهانه به یک در پانل منفرد به عرض درگاه اشاره می‌کند که به سمت چپ یا راست باز می‌شود. این سبک در ساختمان‌های قدیمی در سراسر آمریکای شمالی محبوب است. دره‌ای باز کردن مرکز در بسیاری از ساختمان‌ها رایج است؛ آن‌ها دو پنل دارند که در وسط قرار می‌گیرند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع درها به شدت مؤثر هستند اما اجازه استفاده کامل از عرض در را نمی‌دهند.

 

درب اتوماتیک آسانسور نوسانی

معمولاً ً برای استفاده از عابر پیاده درهای نوسانی نصب می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به طور خودکار باز و بسته شوند و به راحتی در خانه‌های مسکونی و دیگر ساختمان‌های مشابه نصب شوند. درب اتوماتیک نوسانی در انواع مختلفی از سبک‌ها به وجود می‌آیند:

1.      دره‌ای یکدست.

2.      دره‌ای تابلو چشم‌انداز.

3.      دره‌ای شیشه‌ای.

4.      در آلومینیوم.

5.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

6.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

7.      دره‌ای تاشو با اتوبوس.

 

درب اتوماتیک آسانسوری کشویی که به سرعت باز می‌شوند

درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً ً در فضاهای کوچک یافت می‌شوند چون مکانیزم باز کردن آن‌ها به درها نیاز ندارد تا تمام مسیر را از طریق دیواره‌ای کناری بلغزند. درها باز و باز می‌شوند و به فضای داخلی کم‌تر نیاز دارند و باز سازی اتوماتیک بزرگ‌تری از دره‌ای آسانسور سنتی را فراهم می‌کنند. درها نوسان دار می‌توانند سبک‌های متفاوتی داشته باشند:

1.      دره‌ای کشویی.

2.      باز کردن مرکزی یا باز کردن تابلو.

3.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

4.      دره‌ای شیشه‌ای.

5.      در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفتند.

درب اتوماتیکآسانسور تاشو با اتوبوس

این درها معمولاً ً زمانی نصب می‌شوند که هر دو وزن و هم فضای محدود باشند. درها تاشو با اکولوژیکی، وزن یک آسانسور یا ساختار کابین آن را تغییر نمی‌دهند، به خاطر ابعاد کاهش‌یافته و باز کردن پوشه. یک سیستم کنترل مکانیکی یکپارچه نیز برای دره‌ای فرود نوسان در دسترس است.

همانند دیگر انواع دره‌ای آسانسور، درب اتوماتیک شیشه ایآسانسورتاشو با اتوبوسی در گستره وسیعی از سبک‌ها، شکل‌ها وجود دارند:

1.      قاب تصویر بیضی شکلی.

2.      دره‌ای فولادی ضد زنگ.

3.      در آلومینیوم.

4.      قفل در اتومبیل قفل می‌شود.

5.      در نقاشی شده بود.

درب اتوماتیک آسانسور سفارشی

درب اتوماتیکنیز در دسترس هستند و می‌توانند به درها تاشو، تلسکوپی و یا اتوبوسی متصل شوند.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

امروزه شرکت‌های ساختمانی ترجیح می‌دهند بجای آسانسورها در پروژه‌های خود از آسانسورها استفاده کنند. همچنین آن‌ها با استفاده از آسانسورها ارزش بصری و راحتی را برای کاربران خود نشان می‌دهند.

تابلوهای متعددی وجود دارند که ممکن است به سمت چپ, راست یا مرکز در کابین آسانسور در داخل کابین و در ورودی باز شوند. این پانل‌ها به طور خودکار حرکت می‌کنند. وقتی کابین آسانسور به طبقه درخواست رسید, درب اتوماتیک آسانسور به طور خودکار باز می‌شوند و قبل از اینکه دوباره حرکت کنند به طور خودکار بسته می‌شوند.

موتور الکتریکی یک چرخ را می‌چرخاند که به بازوی بلند فلزی متصل است. بازوی فلزی به بازوی دیگری متصل می‌شود که به در بسته می‌شود. در می‌تواند روی ریل فلزی عقب و جلو بلغزد.

وقتی موتور چرخ را می‌چرخاند, اولین بازوی فلزی را می‌چرخاند, که بازوی دوم فلزی و در ضمیمه‌شده را به سمت چپ می‌کشد. وقتی در باز می‌شود و وقتی در بسته می‌شود, در بسته می‌شود. کامپیوتر موتور را می‌چرخاند تا  درب اتوماتیک شیشه ایرا باز کند که ماشین به زمین برسد و قبل از اینکه ماشین دوباره حرکت کند, درها را ببندد. بسیاری از آسانسورها یک سیستم حسگر حرکت دارند که درها را از بسته نگه می‌دارد اگر کسی بین آن‌ها باشد.

دره‌ای اتومبیل یک مکانیزم کلاچ دارد که دره‌ای بیرونی را باز می‌کند و آن‌ها را باز می‌کند. به این ترتیب, اگر یک ماشین در آن کف وجود داشته باشد (یا اگر باز شوند) دره‌ای بیرونی باز خواهد بود. این پنجره بیرونی را از باز کردن در یک آسانسور خالی نگه می‌دارد.

در یک دوره نسبتاً ً کوتاه, آسانسورها یک ماشین ضروری شده‌اند. چون مردم به ساختن آسمان‌خراش‌های بلند و ساختمان‌های کوچک ادامه می‌دهند, آسانسورها یک عنصر فراگیر و فراگیر در جامعه خواهند شد. این یکی از مهم‌ترین ماشین‌های دوران مدرن و همچنین یکی از جالب‌ترین دستگاه‌ها است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آسانسورها, از جمله تکنولوژی‌های آسانسور در آینده می‌توانید با اندکی کاوش در اینترنت پیرامون آسانسورها و به درب اتوماتیک  آسانسوراطلاعات جالبی کسب نمایید.

 

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

درب اتوماتیک ارزان قیمت

زمانی که یک مشتری به یک فروشگاه می‌رسد, نخستین چیزی که به چشم می‌بیند و با آن روبرور می‌شود درب فروشگاه می‌باشد. در بدو ورود درب اتواتیک باز می‌شود و احساس خوش ایندی را برای مشتری ایجاد می‌نماید به این دلیل که این درب‌ها راحتتر توسط مشتریان پذیرفته می‌شوند و همچنین برای صاحبان مغازه‌ها نیز بهتر می‌باشد چرا که از یک فضای مکث در جلوی درب مغازه جلوگیری به عملم آید و مشتری را مستقیماً به داخل مغازه حل می‌دهند.درب اتوماتیکارزان قیمتفروشگاهها را زیبا و امن می‌کنند و محیطی مطلوب برای رفت و آمد و عبور افراد را در درب فروشگاه به وجود می‌آورند که نسبت به دربهای قدیمی بی سر و صداتر می‌باشد.

با نصبدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتبه عنوان درب اصلی فروشگاه مشتریان از آن به بعد با ارامش بیشتری و با سهولت بهتری از ان پس وارد محیط فروشگاه می‌شوند و به علاوه این درب‌ها مزایا و امتیازات ویژه‌ای دارند که در ادامه این مقاله به تشریح مزایای درب‌های اتوماتیک می‌پردازیم.

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

جمع بندی و نتیجه گیری

 

چرا درب اتوماتیک ارزان قیمت؟

بیشتر مردم بر این عقیده می‌باشند که استفاده از دربهای اتوماتیک ارزان قیمت برای اکثریت افراد جامعه اسان و بسیار کاربر پسند می‌باشد و همینطور برای افراد معلول, سالمندان, کودکان و آسیب پذیران جامعه نیز بسیار مناسب می‌باشد و سبب نوعی راحتی در اکثریت افراد جامعه به وجود می‌آورند. درب‌های اتوماتیک همچنین احتمال بروز سوانح و خطرات و آسیب‌ها را تا حد فراوانی کاهش می‌دهند و همچنین باز و بسته شدن این دربها ههیچ نوع خطری را برای هیچ فردی به همراه ندارد.

همینطور باز و بسته شدندرب اتوماتیکارزان قیمتهیچ گونه خطری را برای هیچ کسی به وجود نمی‌آورد. در نهایت، بایست اذعان نمود که استفاده از دربهای اتوماتیک سبب افزایش بازدهی کسب و کارها می‌شود و بر ارزش مادی و روانی فروشگاه شما می‌افزاید و به نوعی بستری مناسب‌تر برای حضور مشتری در این فضا می‌باشد و ارزش آن را در فروش مجدد محصولات خود افزایش می‌دهد. به هر روی در این صورت هر زمانی که فرد بخواهد مغازه خود را اجاره دهد و یا بخواهد فروشگاه خود را بفروشد و به نوعی قصد فروش فروشگاه خود را داشته باشید راحت‌تر می‌توانید مغازه‌ی خود را بفروشید، چرا کهدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمتمی‌تواند یک ویژگی مثبت و کلیدی در فروش فروشگاه شما محسوب شود.

 

افزایش بهره‌وری انرژی با کاربرد درب اتوماتیک

با استفاده از درب اتوماتیکشما تا حد زیادی می‌توانید مصرف انرژی را کم کنید چرا که مکانیسم اصلی بسته شدن درب اتوماتیک به این صورت می‌باشد که، بسته به نوع سنسورهای نصب‌شده بر روی درب کارکرد آن متفاوت می‌باشد می‌باشد و از طرفی درب در تمام روز بسته می‌باشد و تنها با ورود مشتریان هنگامی که فروشگاه شما برای انان جلب توجه می‌کنند و یال قصد خرید کالایی را از مغازه شما دارند و خروج مشتریان هنگامی که از مغازه شما خارج می‌شوند باز و بسته می‌شود.

 با این حال این درب اتوماتیک شیشه ای سبب کاهش مصرف انرزی و افزایش بهره‌وری انرژی می‌شوند و باید دانست که کاربرد درب اتوماتیک، برای هر آب و هوایی مناسب است چرا که به خواه و ناخواه از تبادل هوا در میان محیط داخل و بیرون فروشگاه جلوگیری به عمل می‌آید. این امر سبب می‌شود که هنگامی که با قبوض برق و گاز مواجهه می‌شوید خیالتان راحت می‌باشد که در کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی محیط فروشگاه توانسته‌اید نقش مثبتی را ایفا نمایید.

 

چه نوع درب اتوماتیکی برای فروشگاه شما مناسب است؟

این پرسش از جمله پرسش‌هایی است که بسیاری از دوستان هنگام خردی آن را مطرح می‌نمایند و باید بدانید که اگر شما فروشگاهی دارید که باید به مشتریان در داخل و بیرون از فروشگاه رسیدگی کنید، درب اتوماتیک در سادگی رفت‌وآمد شما بسیار مؤثر و مثمر ثمرخواهد بود و برای شما و مشتریان نکته‌ی مثبت و کلیدی خواهد بود.

باید توجه نمود که درب اتوماتیک نه تنها فروشگاه شما را همواره در دسترس بیشتری قرار می‌دهد، بلکه سبب می‌شود که همه‌ی مشتریانتان حتی افراد معلول و سالمندان را راضی و خشنود نگه می‌دارد و افراد مختلف با هر شرایط فیزیکی که دارند بتوانند از محیط مغازه شما استفاده و بازدید نمایند

باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که به‌کارگیری نوع مناسبی از درب اتوماتیک برای فروشگاه شما سبب می‌شود که، فضایی حرفه‌ای و و لوکس و مدرن را برایتان رقم میزند و باعث فراخوانی مشتریان بیشتر به فروشگاه شما می‌شود و در نهایت بازدهی نهایی برای شما می‌باشد چرا که استفاده از درب اتوماتیکارزان قیمتسبب افزایش فروش شماو بهبود بازدهی کسب و کار شما می‌شود.

 

کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک

وقتیدرب اتوماتیک شیشه ایارزان قیمترا نصب می‌کنید به نوعی سبب می‌شود که افراد زیادی پشت در مغازه‌ی شما نمانند و نصب درب اتوماتیک، جریان عبوری مشتریان شما را به داخل و یا خارج فروشگاه را تسهیل می‌نماید. معمولاً تمایل مشتریان به استفاده از درب‌های سنتی دستی و لولایی مدتهاست که کاهش‌یافته است و به نوعی تمایل به استفاده از تکنولوزی در میان مشتریان شما نیز رواج دارد. مشتریان شما تمایل دارند کهدرب اتوماتیک  ارزان قیمتبه‌ آسانی برایشان باز و بسته شود. چرا که مشتریان دیگر مانند گذشته لازم نخواهند داشت که درب را باز نمایند و برای بازنمودن درب از دست‌های خود استفاده نمایند چرا که احتمال انتقال بیماری‌های نظیر آنفولانزا از طریق دست نیاز بسیار زیاد می‌باشد. بلاخص والدینی که علاقه ندارند دست فرزندان خود را رها کنند، بیشتر تمایل به استفاده از درب اتوماتیک ارزان قیمتدارند.

حتی مشتریانی نیز که دست‌هایشان با کیسه‌های خرید، کیف پول و بسته‌های مواد غذایی پر شده است نیز نمی‌توانند درب را باز کنند، و با درب اتوماتیک احساس راحتی بیشتری می‌کنند و به همین علت به کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک ارزان قیمت خواهدشد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در سالهای پیشین استفاده از درب‌های سنتی برای معلولین و سالمندان، بسیار مشکل بود و گاهی به‌تنهایی موفق به بازنمودن درب فروشگاه‌ها نمی‌شدند و حتماً نیاز به کسی داشتند که به آنها کمک کند تا درب را باز نمایند. ولی با آمدن این دربها دیگر نیازی به کمک هیچ کس برای باز کردن ندارند.

 

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

انواع درب اتوماتیک

شاید شما هم قصد خریدن درب اتوماتیک برای مغازه و یا اداره خود را داشته باشید و می‌خواهید بدانید که انواع درب اتوماتیکچه نوع درهایی هستند و چه دری این محل شما می‌باشد. باید توجه کنید با توجه به اینکه که نما و منظر مغازه‌ها در سال‌های اخیر دچار تغییرات فراوانی شده است و منظر مغازه به گونه‌ای طراحی شده است که سهولت دسترسی مشتریان را به همراه داشته باشد و روز به روز بر تعداد استفاده از درب‌های اتوماتیک افزوده می‌شود این درب‌ها معمولاً در ساختمانهای اداری صنعتی فروشگاه و بیشتر مکان‌هایی که باید در آنها دید مطرح باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد حتی گاهاً مشاهده شده است که در برخی از آپارتمان های سوپرلوکس نیز از این نوع در پا برای ورود و خروج استفاده شده است.

چرا انواع درب اتوماتیک؟1

انواع درب اتوماتیک در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟2

انواع درب اتوماتیک از لحاظ ساختار2

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای3

چرا باید به تکنولوژی انواع درب اتوماتیک اطمینان نماییم؟3

نتیجه گیری و جمع بندی4

 

 

 چرا انواع درب اتوماتیک؟

مادامی که روز به روز تکنولوژی در حال گسترش می‌باشد استفاده ازدرب اتوماتیک  امری بدیهی محسوب می‌شود چرا که همگام با گسترش تکنولوژی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی درب‌ها نیز پیشرفت‌های عظیم مواجه شده‌اند. باید توجه کرد که از درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان در موارد زیادی و در مکان‌های متعددی استفاده کرد. این درها فرآیندی اتوماتیک را با خود به همراه دارند و رابط کاربری بسیار جالب توجهی نیزدارا می‌باشند که سبب می‌شود که از دخالت دادن اعضای فیزیکی انسان به عنوان عنصر بنیادی و عنصر تحول و نهایی جلوگیری به عمل آید. نگریستن مشابهت‌های تکنولوژی که در درب اتوماتیکبه کار رفته و سایر تکنولوژی ها نشان دهنده این امر می‌باشد که زاویه نگاه انسان به نقد سنتی و عناصر سنتی به جایی کشیده شده است که انسان جدید به دنبال تحولات مکانی تازه می‌باشد و جایگزین کردن عناصر سنتی مکان خود در خصوص عناصر و فضاهای سنتی با ادبیات فضایی جدید که ناشی از تحولات مکانی جدید هستند می‌باشد که این تحولات مکانی می‌بایست با استفاده از عناصر و چارچوب‌هایی که مورد توجه انسان هستند معنا و طبقه بندی شوند. از این رو به صورت تخصصی که عبور کنیم باید اشاره کنیم که این نوع درب‌ها معمولاً در ورودی ساختمان‌ها, بانک‌ها و در مواردی که رفت و آمد بسیار زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع درب اتوماتیکدر کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

1. حوزه‌های ساختمانی و بانک‌ها

2. حوزه‌های صنعتی

3. حوزه‌های رفاهی

4. حوزه‌های امنیتی

 

انواع درب اتوماتیک از لحاظ ساختار

 درب اتوماتیکاز لحاظ ساختار و نوع استفاده می‌شود به شش نوع درب تقسیم بندی می‌شود که سه مورد از این درب‌ها مهمترین و پرکاربردترین نوع درک محسوب می‌شوند.

1. درب اتوماتیک کشویی

2. درب اتوماتیک کرو

3. درب اتوماتیک چرخشی

4. درب اتوماتیک شیشه ایمثلثی

5. درب اتوماتیک تلسکوپی

6. درب اتوماتیک سوئینگ

 باید توجه داشت که درب اتوماتیک شیشه ایمعمولاً برای مکانهای خیلی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند, مخصوصاً در اماکن عمومی و اماکن پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه از لحاظ ساختار آن معمولاً در آن از شیشه و چشم هوشمند همراه با میکرو کامپیوترها برای پیگیری رفت و آمدها استفاده شده است که به درب اتوماتیک شیشه‌ای معروف شده‌اند این درب‌ها به طور اصولی ساخته شدند و تماماً به صورت اتوماتیک می‌باشد و با رویت یک فرد باز و بسته می‌شوند و در مصرف انرژی صرفه جوییو در نیروی انسانی, نیروهای امنیتی بهداشتی و رفاهینیز صرفه جویی می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز بر اساس ساختار و عملکرد خودشان از لحاظ شکل ظاهری در انواع گوناگون موجود می‌باشد.

 

 انواع درب اتوماتیک شیشه ای

1. درب اتوماتیک الکترومکانیک

 در این نوع درب هنگام بسته و باز شدن عملیات توسط نوعی چرخ دنده و گیربکس انجام می‌شود.

2. درب اتوماتیک هیدرولیکی

 در این درب با فشار روغن یا مایعات دیگر سبب می‌شود جک درب را باز و بسته نمایند.

3. درب اتوماتیک پنوماتیکی

 باز و بسته شدن جک‌های کنترل کننده در استفاده از فشار مستقیم گاز صورت می‌پذیرد.

 

چرا باید به تکنولوژی انواع درب اتوماتیک اطمینان نماییم؟

تغییرات کنونی به نوعی تغییرات توان شناختی هستند و نیز سبب سطح بسیاری از اتفاقات در وجود ما می‌شوند و فرصت‌هایی را سبب می‌شود که هر فرد در آن احساس نماید که به نوعی رشد نموده است ما به تکنولوژی نیاز داریم تکنولوژی هایی که ناشی از پیشرفت‌های بشریت باشد. تکنولوژی درب اتوماتیک که در انواعدرب اتوماتیک شیشه ایمشاهده می‌شود یکی از همین تکنولوژی است که توقعات و نا امیدی‌های فردی را به این احساس که رشد و امید در پیش است را جبران می‌نماید.

 البته باید توجه کرد که از افراط جلوگیری نماید چرا که افرادی که جزو خصوصیات اصلی جامعه سرمایه داری مدرن محسوب می‌شود به نوعی سبب اضمهلال تفکر انسان شناختی می‌شود زیرا همه معتقدند که در جامعه‌ای که در آن نمونه‌های هویتی به طور کامل فراموش شود جامعه مستحکمی نخواهد بود.

تقویت جامعه ما بسته به نوع پیشینه‌ای است که ما انسان‌ها با آن مواجه بودیم. خوشبختانه جهان به سمتی کشیده شده است که هویت انسان‌ها به نوعی تقویت شده است در پایه‌های جدیدی تحت عنوان درب اتوماتیکساخته می‌شود به نوعی با توجه به رابط کاربری و یوزر اینترفیس قویکه دارند سبب شده‌اند که افراد به راحتی با محیط‌ها ارتباط برقرار کنند در این ارتباط با محیط‌ها سبب شده است که افراد به راحتی به درون یک محیط وارد شوند یا از آن خارج شد که این نتیجه بار بسیار مثبتی را هم برای فرد هم برای محیط به ارمغان می‌یابد که این در برابر درب‌های قرار دارد که در گذشته به طور کامل تیره و تار بودند و محیط آن سوی در در آن به هیچ عنوان مشاهده نمی‌شد.

نتیجه گیری و جمع بندی

به هر حال این شما هستید که می‌تواند بهترین انتخاب را برای محیط خود بنماید چه بخواهید از درب اتوماتیک شیشه ایاستفاده کنید یا از دربی دیگر استفاده کنید این انتخاب نهایی شماست اما توصیه می‌کنیم که به تکنولوژی نه نگویید و از آن با تمام توان استفاده کنید چرا تکنولوژی وارث اجداد ماست که در طول سالیان متمادی به ما رسیده است انواع درب اتوماتیکنیز جزو تکنولوژی‌های است که باید از آن در محیط‌های خود چه محیط‌های اداری نظامی و چه محیط‌های فروشگاهی به نحو احسنت استفاده نمایید.

 

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

مجری دیوار کاذب

مجری دیوار کاذب:دیوار کاذب و انواع دیوارهای کاذب یا دیوارهای جداکننده, به دیوارهای باربر جانبی اطلاق می شوندکه برای تقسیم فضای داخلی ساختمان به کار می‌روند, از جمله یک سری قاب‌های فلزی که با یک پیچ مخصوص نصب شده‌اند. سطح این صفحات توسط موم و نوار مربوطه آب‌بندی می‌شود, به طوری که در پایان یک سطح بدون درز پیدا می‌کنیم که می‌تواند یا هر پوشش نهایی دیگری رنگ‌آمیزی شودعایق حرارتی دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی برای سقف کاذب را فراهم ‌کنددیوارهای کنف, یک راه‌حل ساده و کامل برای جداکننده در فضای اداری, تجاری و مسکونی هستند.

نکات مجری دیوار کاذب

مزایای دیوار کاذب

مجری دیوار کاذب و مجری سقف کاذب

مجری دیوار کاذب را از کجا پیدا کنیم؟

جمع بندی و نتیجه گیری

مزایای دیوار کاذب

1.       سرعت بالای اتلاف مواد کم و در نتیجه صرفه‌جویی در نیروی کار و مواد مصرفی.

2.       قابل اجرا شدن برروی کف که تغییرات معماری آینده ساختمان را بسیار آسان می‌کند.

3.       کاهش جرم ساختمان ناشی از استفاده از دستگاه‌های جداکننده سنگین و مقاومت در برابر خطرات زلزله در برابر زلزله.

4.       افزایش سطح مفید در زیربنای ساختمان‌ها

5.       مجری دیوار کاذب معمولاً افراد ماهری می‌باشند و با توجه به نیازهای فنی طراحان و تحت کنترل کمیت‌های نظیر گرما, صدا و آتش طراحی انجام می‌شود.

مجری دیوار کاذب

اجرای دیوار کاذب برای مناطق مسکونی، تجاری و اداری، می‌تواند به شکل‌های گوناگون روی دیوار انجام شود مجری سقف کاذب ، بسیاری از مدل‌ها را می‌توان ساده و تزئینی، جداکننده دیوار و دیوار را با کاغذدیواری را تزئین کرد. مشهور است که کناف تنوع بسیار زیادی دارددیوارهای کاذب که توسط مجری مناسب اجرا شود یکی از شگفت‌انگیزترین قسمت‌های دکور ساختمان‌ها هستند، اما روش‌هایی وجود دارند که در آن‌ها دیوارهای کاذب می‌توانند زیبایی را به یک محیط تبدیل کنند. یکی از سنن تزئینات داخلی مدرن، دیوار کاذب خط میخی استدیوار کاذب امروزه به طور گسترده در تزئینات داخلی به کار می‌رود.اجرای کناف

 

مجری دیوار کاذب را از کجا پیدا کنیم؟

بسیاری از افراد معمولاً اقدام به نصب دیوار کاذب نمود و مجریان زیادی برای نصب دیوار کاذب در سراسر کشور وجود دارد که شما می‌توانید با مراجعه به افرادی که اقدام فروش دیوارهای کاذب می‌کنند از آن آدرس مجری‌های مناسب را بگیرد همچنین می‌توانید با جستجو در اینترنت و کمی کسب اطلاعات در این مورد درخواست  اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مجری دیوار کاذبباید بدانند که معیار سازگاری خوب در چیست و چگونه باید کار طراحی را آغاز کند تا به سازگاری خوبی دست پیدا کند به عبارتی باید بدانند که ویژگی‌های فرایندی که موفقیت سازمانی را ایجاد می‌کند چیست.

این سؤال‌ها برای مجری دیوار کاذب امروزی پیچیدگی روزافزون مسائل طراحی دست به گریبان است. همواره در ذهن من فرم‌های جدید را با فرمول سنتی مقایسه می‌کنیم و پرسید که چرا فرم سنتی از سازگاری خوبی برخوردار است و فرم امروزی و ناسازگاری همراه می‌باشد. آیا پاسخ به این پرسش را در ساده بودن مسائل طراحی در گذشته پیش بودن مسائل امروز معنا می‌یابد یعنی ناسازگاری گریزناپذیر است که باید راه‌حل متناسب با شرایط امروز ما پیدا کنیم.مجری سقف کاذب.

امروزه مسائل طراحی که مجری دیوارکاذب با آن دست به گریبان است به سطح حل شدن از پیچیدگی رسیده‌اند درست است که میدان عمل کرده و نسبت به وضعیت بهتری دارند بیشتر شده است و درست است که تمدن‌های ساده هرگز به مسائل برخورد کرد و به نسبت به شرایط زمانی مسائل برای خود ویژگی‌هایی داشتند و به خوبی از عهده آن بر می‌آمدند اما امروز در امور زمان دچار مشکلات شدیم که در این چارچوب که نصب دیوار کاذب می‌باشد طراحان امروزه به ندرت به ناتوانی خود در حل مسائل طراحی اقدامی نابجا هنگامی که مسائل خوب درک نمی‌کند تا راه حل مناسب آن را درک کنندو این مسئله به خاطر حل ناشده باقی ماندقیمت مصالح کناف.

ما فقط فرم طراحی توسط مجری دیوار کاذبرا پیشنهاد می‌کنیم و در یک فرآیند خودآگاه باید صورت گیرد در افرادی که فرم زمینه هر دو تغییر می‌کند واکنش نارسایی‌ها خیلی کمتر مستقیم از تنظیمات مربوط به صورت متناوب باید صورت وضعیت نویسی در فرم باید از پیشرفت برسد تا از سوی ساکنان قابل تشخیص و متخصصی مورد نظر ارجاع داده شود در این ساختار ساختمان به صورت تمام شده و همه جزئیات طراحی و ساخته می‌شود و کمتر باشد موفقیت فرد ناخودآگاه نسبت به جایگاه درست مجری دیوار کاذب در فرد بستگی دارد و خود را با فردی که باعث شد که فرمان حاصل یک کار فردی نگریسته شود.

مجری دیوار کاذب باید فقط چند ساعت بر روی تخته رسم‌های نخست را انجام دهد. قیمت کناف

.

از این مجری دیوار کاذبباید به عنوان یک فرد وعوامل و متغیرهای به طور همزمان در نظر بگیرد باید بتواند فضا را سازماندهی کرده جنبه‌های مختلف و طبقه بندی کند تا برخورد با آنها برایاو آسان‌تر کند و تفاوت طراحی در فرم ناخودآگاه و خودآگاه رابه مخاطب القاء نماید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

هدف نهایی رسیدن به کمال مطلوب برای کسب رضایت مشتری باشد به عبارتی یک موجود در برخورد با این مسئله یا موضوع طراحی آن را در فرم تناسب آن باید جستجو کرد و با طراحی فرم درست و مناسب برای آن مسئله باشد این درست بودن فرم رامی توان در سازگار بودن و زمانی که قرار دارد و در آن ساخته می‌شود و در عین حال برای طراحی شده است بدانیم به عبارتی کار طراحی تلاش برای رسیدن به سازگاری میان فرم و زمینه‌ای است این الگو در اجرا می‌شود و تنظیم و طراحی عبارت خاص باید در جای خود و به درستی از متن قرار داده شود. سقف کاذب

.

 دیوارکاذب نیز به همین ترتیب اگر به درستی از مختلف کنار همدیگر قرار دهیم و اگر به درستی با شناخت دیوارها و ساخت و عناصری که قرار است دیوار کاذب برای اجرا شود به درستی اطلاعات کافی را کسب کنیم می‌توانیم به طرح فوق العاده را اجرا نمایید تا زمانی که در ذهن فرم نهایی و قابل دسترسی نیست طراح ابتدا باید مسئولیت را تا ریشه‌های آن دنبال کند که توسط گروه همکار در آن ریشه بدواند از این رو تا زمانی که طراح صحنه تصویر روشنی از مسائل مختلف نداشته باشد نمی‌تواند فرم سازگارا مطلوب را خلق نماید. مجری کناف

 

 

shishebarghi بازدید : 21 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

مجری سقف کاذب

اجرای سقف کاذب نیز مانند دیوار کاذب که پیرامون ساختمان قرار دارد بایست توسط مجریان متخصص اجرا شود و برخوردی متفاوت در نزد مجریان سقف‌های کاذب در این حیطه وجود دارد. قیمت مصالح کناف

وقتی به دنبال فرمه ای آنی و لحظه‌ای باشید که فقط می‌تواند نیازهای زودگذر مشتری را برطرف کند اما برخی از افرادی که به نوعی مجری سقف کاذبمحسوب می‌شوند ممکن است آن را نیز دوباره بازتولید کنند و برای نمونه زمینه طراحی را پاک کند و اقدام به شکل گیری آن و باز طراحی نماید اما در واقع با این کار تنها مرزهای میان فرم زمین را به عقب هل می‌دهد اما هرگز با آن را از میان نمی‌برد که طرحی که اجرا می‌کند برای مدت‌ها طرح قابل لمس و جالبی خواهد بود.

حتی می‌توان آن را برای دیگر مورد استفاده قرار دادمجری سقف کاذب خوب معمولاً فردی است که باید توانایی سازماندهی را داشته باشد و بتواند توانایی‌های مختلف حل مسئله را تشخیص داده و نواقص را سازماندهی کند اما مجری دیوار کاذب  تا چه اندازه این توانایی را دارد. شما باید فردی را انتخاب کنید که تنها تا چه سطحی از متغیر یک مسئله را بتوانند تشخیص دهند تا طرح و زمینه و سازگاری کامل داشته باشد و چگونه این فرایند را به اجرا رساند؟

ویژگی های انتخاب مجری سقف کاذب

  • نحوه‌ی انتخاب یک مجری سقف کاذب خوب
  • مجری سقف کاذب باید چه دانشی را داشته باشد؟
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

نحوه‌ی انتخاب یک مجری سقف کاذب خوب

در واقع فرم ناخودآگاه, محصول فرآیند پویا می‌باشد که در آن فرم و زمینه همگام با هم پیوسته تغییر می‌کنند و در تعامل با هم تنظیم می‌شود به عبارتی ساختاری خودسازمانده در آن وجود دارد اما این ساختار در فراسوی فرم یکدیگر را شکسته‌اند و در فرمان نهایی کسی که فرم را می‌سازد همان کسی خواهد بود که در آن زندگی می‌کند. اجرای کناف

.

 ساخت فرم شناسایی مسائل اصلاح آنها همزمان رخ می‌دهد و جزئیات ناراضی کننده فرم در فرایندی تدریجی و پیوسته کامل می‌گردد. این خصوصیات فردی است که از طراحی به هیچ عنوان ذهنیت درستی ندارد و فکر می‌کند که طراحی را فقط باید برای خود انجام دهد و وقتی کار به کیفیت محیطی که به مشتریان آنها مربوط می‌شود ارتباط پیدا می‌کند سعی می‌کند کار را به صورت ماست مالی و سرهم بندی تحویل بقیه افراد دهد.

شما سعی کنید از افرادی که توانایی لازم و دانش لازم را در این حوزه دارند استفاده کنید و از افراد و تحصیلکرده دانشگاهی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کند و درک درستی راجع به زمین و معیارهایی را که باید در خصوص نوع استفاده از سقف کاذب در منازل شما داشته باشند کمک بگیرید و یک مجری سقف کاذبمناسب کسی است که درک درستی نسبت به مسائل معماری درون ساختمان شما و آشنایی با فرم و رنگ عناصر درون ساختمان شما داشته باشد تا بتواند بهتر این طرح به شما پیشنهاد در و طرحی را برای شما اجرا کند که بالاترین بازدهی را برای شما در کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد که به زودی از آن خسته نشوید و وقتی که از آن خسته شدید بتوانید آن را برای مکان دیگری استفاده کنید.

مجری سقف کاذب باید چه دانشی را داشته باشد؟

موافقت فرم در فرآیند ناخودآگاه فرد محور نیست یعنی اینکه فرد به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که این طرح برای شما ایده آل می‌باشد یا ممکن است ناخوشایندی داشته باشد که شما هم باید در طول فرایند اجرای طرح مداخله کنید و نظرات خود را ارائه دهید بلکه به جایگاه درست هنرمند در فرایند طراحی نیز بستگی دارد اما در فرم خود را به فرد دیگری باعث شد که فرد به عنوان حاصل کار یک فرد نگریسته شود که این اصلاً مطلوب نمی‌باشد.

مجری دیوار کاذبباید به الگویی واحد اثرات آن الگو را به شما ارائه دهد تا بتوانیم به نتایج مطلوب نزدیک شویدمجری سقف کاذب امروزه باید برای درک پیچیدگی در حال رشد ساختگی اطلاعات و مهارت‌های تخصصی کودکان که خود این ساختار در رشد باشد یعنی بتواند همه افراد را درون خود سازماندهی کند و در طول فرآیند پیچیده شدن مسائل قابلیت رشد خود را داشته باشد و منطقی قابل تکثر و رشد داشته باشند.

بدین ترتیب مجری سقف کاذب باید در نقش قهرمانی ایفای نقش کند که هیچ چیز از نگاه تیزبین و جامعه نگر آن دور نباشد و الگوها را به شما پیشنهاد در فرمول ساده کردن هرگونه مسئله طراحی بخش کوچکتر را بدانند و با افزوده شدن هر گونه متغیر جدید مسئله نصب سقف کاذب آن را در جای در سطح خود قرار دهد.

قیمت کناف  .

پس همه چیز باید از لحظه آغاز فرایند حل مسئله متوقف و دلیل فرآیند شناسایی دسته بندی و سازماندهی متغیر را مختل کند برای نمونه پیش از اینکه به درستی راجع به مقوله سقف کاذب در ساختمان خود داشته باشید هیچ طرح جدید این بود ارائه شود هنگامی که مجری سقف کاذب مطلوب و اصول ساختار متناسب و سازگار با زمین را در یابد برای ادراک شهودی مثال طراحی محاسبه بسیار فراتر از توان یک فرد است به عبارتی برای حل یک مسئله سخت نیازمند راهی برای محدود کردن مسئله هستیم تا بتوانیم متغیر را به آن را کنترل و سازماندهی کنید و برای حل مسائل پیچیده طراحی نیز نیازمند رعایت شکاف میان ظرفیت ذهنی محدود مجری سقف کاذبو بزرگ پیچیدگی مسئله را به تبعات زیادی تقلیل دهیم و برای این کار نیاز به ساختاری منطقی و بعد از داوری و ارزش‌گذاری هستیم تا بتوانیم گروه متغیر و رابطه آن‌ها را سازماندهی کنیم برای اینکه بتوانیم با هر مسئولی بدین گونه برخورد نمایم ساختار مورد نظر باید با هر وسیله قابل‌ترمیم باشد از این رو پیشینه موج سقف کاذب نیز در آن دخالتی نخواهد داشت.مجری کناف

جمع بندی و نتیجه گیری

امیدوارم به شکلی کاملاً عمیق و به طوسر کامل راجع به خصوصیات یک مجری مطلوب برای اجرای سقف کاذببرای منزل شما یا محیط کار شما اطلاعات کافی داده شده است. این اطلاعات با اینکه کاملاً تخصصی بود اما این داده‌ها را در اختیار شما قرار داد که اجرای امور منازل خود و مکان خود را به هر کسی واگذار نکنید متاسفانه امروزه شاهد بیکاری لجام گسیخته افرادی هستند که در تحصیلات دانشگاهی مشغول به کار بودند و دانش تخصصی فراوانی را دارند اما بسیاری از افراد بدون هیچگونه دانشی در زمینه خلق فضاهای معمارانه و عدم آشنایی با پس زمینه و عدم آشنایی با فرایندهای رنگ شناسنامه درون خانه و عدم درک درست نسبت به دکوراسیون و عناصری که در خانه موجود است اقدام به اجرای برخی از فرایندها می‌کنند و متاسفانه کیفیت کار و کیفیت محیط زندگی افراد را تا حد زیادی تنزل می‌دهد البته افراد هم مقصرند به خاطر مبلغی اندک‌تر از افرادی استفاده می‌کنند که دانش اندک دارد البته دانش آکادمیک, دانش تجربه قابل قیاس نیست و هر دو ارزشمند و خاص خود را دارد اما باید توجه کرد که هر چیزی در جای خود ارزش پیدا می‌کند.

shishebarghi بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت کناف

کناف  انواع زیادی دارد که هر کدام قیمت خاص خودشان را دارندقیمت مصالح کناف در بازار براساس مزایا، مضرات و ویژگی‌های آن، و به عبارت دیگر براساس مواد و دستمزدها، قیمت‌گذاری می‌شود. در این مقاله ما می‌خواهیم قیمت به روز شده همه انواع سقف‌های کاذب را در سال ۹۸ مرور کنیم. در اینجا چند نکته در مورد قیمت نادرست سقف و روش‌های درست قیمت‌گذاری آورده شده‌است. ما همچنین به نکات ویژه قیمت‌گذاری اشاره می‌کنیم.

قیمت کنافبه دو روش اصلی قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت براساس مترمربع کار و قیمت چک و یا منقضی شده‌است. موضوعاتی مانند بازدیدها یا مواد بخشی از قیمت یک کنتور از سقف شما هستند و مجری کناف به طور کلی هزینه اضافی برای آن پرداخت نمی‌کند.

قیمت سقف کاذب عمدتاً ً براساس متر مربع تصویر سقف روی زمین است. در بازار آن‌ها به نام سایه سقف خوانده می‌شوندسقف کاذب محصول خریداری‌شده، بلکه یک هنر است که به صورت محلی اجرا می‌شود. یعنی قیمت یک سقف مصنوعی بسته به تجهیزات، مواد و چیزهای دیگر متفاوت است.

نکاتی از قیمت کناف

ارزان‌ترین سقف کاذب کدام است؟

چطور قیمت کناف سقف کاذب را دریافت کنیم؟

گرفتن قیمت سقف کناف

کیفیت مواد

آیا باید فقط نوع سقف کاذب را براساس قیمت انتخاب کنم؟

ارزان‌ترین سقف کاذب کدام است؟

بعد از این معرفی نسبتاً ً طولانی، که ابعاد داستان را مشخص می‌کند، نوبت به به چیزی که ارزان‌ترین سقف کاذب است، اشاره می‌کند؟ بیش از همه ما به دنبال کالاهای ارزان و با کیفیت بالا هستیم. ما می‌پذیریم که ارزانی یک فایده وسوسه‌انگیز است اجرای کناف

.

وقتی می‌خواهیم یک سقف کاذب بخریم، معمولاً ً به دو یا سه فروشگاه می‌رویم. بسیاری از ما فقط وقتی می‌خواهیم، خرید می‌کنیم، و بعد از پیدا کردن حداقل قیمت کناف، با فروشنده و کارگر توافق می‌کنیم و به او کار را می‌دهیم. بالاخره، ما احساس می‌کنیم که قضیه شکار است. ما از این که هیچ ارزانی غیر منطقی نیست، غافل نیستم. ما به این مساله اهمیت نمی‌دهیم که سقف کاذبیک وسیله ساده برای خانه ما نیست، بلکه امنیت خودمان است.

نکات مربوط به قیمت‌گذاری سقف نادرست را برای یادگیری بیشتر در مورد موضوع و اهمیت آن بررسی می‌کنیم.

چطور قیمت کناف سقف کاذب را دریافت کنیم؟

در این قسمت قرار است توضیح کاملی در خصوص این که چه کاری باید برای به دست آوردنقیمت کنافانجام دهیم می‌باشد. توصیه می‌کنیم قبل از شروع کارتان، این کارها را انجام دهید و تا به طور عالی پول خریج کنید و یا هر گونه هزینه اضافی یا بیهوده که هزینه‌ای را به شما تحمیل می‌نماید را به کناری بگذارید.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر تصمیمی که بر روی این اصول اتخاذ می‌شود، تصمیمات بسیار اقتصادی است، چرا که اصول زیر برای پیش‌بینی هزینه حفظ سقف شما علاوه بر هزینه اجرا طراحی شده‌اند.

گرفتن قیمت سقف کناف

در مرحله اول باید نوع سقف کاذبرا مشخص کنید. شما می‌توانید این کار را با مشاوره و تحقیق در صورت نیاز انجام دهید.

بعد از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن یکتیم حرفه‌ای در دستور کار شما خواهد بود تا بر اساسقیمت کنافپروژه را برای شما پیاده سازی نماید. این تجهیزات، تجهیزاتی است که دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات و اغلب مواد بهتر است. یکتیم حرفه‌ای هرگز زمان با کیفیت را هدر نمی‌دهد و کار را به بهترین شکل ممکن تحویل می‌دهد. اگر انتخاب شما سقف کاذبباشد، ما بیشتر در موردتیم اجرای سقف کاذب حرفه‌ای از نظر مضرات سقف کاذبصحبت کرده‌ایم.

سپس، باید نوع مواد و کیفیت آن را در مشورت با پیمانکار مشخص کنید. مواد سقف کاذب شما می‌توانند بر مبنای برند و قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند که براساس کیفیت مصالح متفاوت است وقیمت کنافبر این اساس تعیین می‌گردد.

پایه اصلی قیمت کناف یک سقف مصنوعی مواد آن است و در گام بعدی، دستمزدها یا حقوق‌ها را تشکیل می‌دهند. از خود پیمانکاران بپرسید، آن‌ها اغلب می‌گویند کهقیمت کنافبا دست‌مزد چند برابر می‌شود. ما می‌دانیم که مواد در انواع مختلف سقف مصنوعی متفاوت هستند، اما نکته مهم این است که در یک سقف مشخص، موادی که پیمان‌کار A کار می‌کند ممکن است برای پیمان‌کار بعدی کار نکند. بنابراین شما باید کیفیت مواد را کنترل کنید.مجری دیوار کاذب

 

کیفیت مواد

کنترل مواد بسیار ساده است, فقط به کمی عمقی شدن در مورد خرید نیاز دارد, که در اینجا صادق نیست. در اینجا نگاهی به مضرات سقف کاذب, بحث جالبی درباره مواد و نحوه برخورد شما با آن می‌اندازیم. با مطالعه این ماده و چند کنترل کوچک, می‌توانید کار خود را در بخش مواد تضمین کنید.

تعداد کمی از مجری سقف کاذب یک حق ویژه برای انجام کار را بر عهده خواهند گرفت, اما در پایان به چیزهایی مانند پیشانی کاری, طرح‌های هندسی خاص, تکرار, مالیات و تعدادی از مسائل دیگر متهم خواهید شد و به نوعی دبه می‌کنند و از شما تقاضای وجه بیشتری را دارند.

اگر می‌خواهید با پیمان‌کار قرارداد ببندید و با آن موافقید, اطمینان حاصل کنید که همین مبلغ را در قرارداد خود اعلام کرده باشید. در پایان قرارداد و پس از تکمیل تمام بندها, شما به عنوان مشتری باید قرارداد را با پیمان‌کار امضا کنید. اکنون دست پیمان‌کار برای پول اضافی بسته شده‌است چرا که شما در قرار داد قید نموده‌اید که همان وجهی باید توسط پیمانکار اخذ شود که در ابتدا با او تی کرده‌اید.

هنگام بازدید, طراحی و نوع سقف کاذبکه انتخاب کرده‌اید را به پیمان‌کار بگویید. پیمان‌کار هزینه نهایی را براساس طرح و متریال و اندازه‌گیری‌های انجام‌شده محاسبه می‌کند و به شما خواهد گفت.

یک مزیت کسب قیمت کناف تمام‌شده این است که می‌توانید لنگرهای مختلف را براساس قیمت کنافتمام‌شده مقایسه کنید و در نهایت بهترین معامله را به دست آورید.

همانطور که گفتیم, با هر پیمان‌کار قراردادیقیمت کناف تمام‌شده را به همراه جزئیات اجرایی و نوع سقف و مصالح به داخل قرارداد بیاورید تا آسیب و یا مشکلات بعدی را تحمل نکنید.

حالا که ما از نکات قیمت‌گذاری خاص برای هر نوع سقف کاذبآگاه هستیم، قیمت انواع مختلف سقف کاذب را مقایسه خواهیم کرد. اجازه دهید ابتدا بگوییم که قیمت تنها پارامتر برای انتخاب نوع سقف کاذبنیست؛ بلکه آخرین پارامتر است.

آیا باید فقط نوع سقف کاذب را براساس قیمت انتخاب کنم؟

بهترین راه برای انجام این کار، صرف‌نظر از قیمت کنافو زیر یک مشاوره، داشتن سقف کاذب خودتان است. به خاطر داشته باشید که در مناطق مرطوب و یا محیط‌های مرطوب، سقف کاذبممکن است متفاوت باشد. حالا اگر به دنبال یک نتیجه واحد باشید، به اندازه کافی خوب است که این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، مشاور فنی شما چندین نوع بام‌ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد. این که آیا هزینه انتخاب شما محدود است یا خیر بستگی به شما دارد.

.

 

shishebarghi بازدید : 23 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت مصالح کناف

بیش از ۸۰۰ هزار نفر در ادارات و کارخانه‌های دور دنیا در حطیه ی شرکت کناف کار می‌کنند که همگی تلاش می‌کنند تا در شرکت موفق باشند و نهایتاً ً امنیت اقتصادی و رشد حرفه‌ای را تأمین کنند. یکی از اصول این شرکت تأسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد خام و بازاری مناسب برای چنین محصولاتی وجود دارد. به همین دلیل واحدهای متعددی در اروپای شرقی و بخش‌های مختلف آسیا ساخته می‌شوند که منجر به افزایش اشتغال و تولید مصالح با کیفیت بالا برای تأمین نیازهای جامعه فردا می‌شود.

در واقع این اسم نام یک خانواده و نهاد با فعالیت‌ها و امتیازات بین‌المللی است. علاوه بر وسعت و عظمت آن, شرکت کناف عامل مهمی در رشد دراماتیک آن بوده‌است. ویژگی‌های آن شامل سرعت تصمیم‌گیری, و نوآوری در صنعت ساختمان, سرمایه‌گذاری مداوم و پشتیبانی از ایده‌های نوآورانه کارکنانی است که آن را از دیگران متمایز می‌سازند. این شرکت از تولید و فرآوری گچ در منطقه محروم آلمان شروع به کار کرد و در توسعه و تنوع این محصولات در سطح بین‌المللی فعال است.سقف کاذب

 

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف 

قیمت مصالح کناف سقف 98 

لیست قیمت مصالح کناف ایران 98 

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف

 

نحوه محاسبه قیمت کناف به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسیاری از افرادی که قصد دارند که تلاش در منزل خود اجرا نماید این سؤال همیشه برای ما پیش آمده است که در راستای برآورد و تخمین قیمت مصالح کناف اجرای کناف چه پارامترهایی باید در نظر گرفته شود و قیمت نهایی به دست آید در واقع اکثر افراد به ویژه افرادی که قصد کناف کاری یک واحد مسکونی را دارد می‌تواند به طور تقریبی می خواهند قیمت تمام شده رو بدانند بعد از هزینه اجرای کارشان را محاسبه نماید و به چه صورتی نحوه محاسبه قیمت مصالح کنافبررسی می‌شود. بسیاری از افراد نیز قصد دارد از طرفی منزل خودشان را بازسازی کند و با کناف کار کنند و در نهایت آن را مورد بررسی قرار دادند و برخی دیگر نیز به دنبال انجام دادن باکس نور مخفی دورتادور فضای نشیمن خانه خود می‌باشند و بسیاری از افراد که دیگر قصد اجرای هرگونه کاری را در سقف خانه خود دارد.

همان طور که گفته شد هر فردی به دنبال اجرای طرح مورد نظر خود می‌باشد اجرای شکل و طراحی خاص با کناف

 را می‌توان به راحتی انجام دهد از این رو در این قسمت قصد داریم آموزش ساده در خصوص نحوه محاسبه قیمت تمام شده مصالح کناف برای شما ارائه دهیم نحوه محاسبه متراژ کم و در نهایت قیمت نهایی کناف آشنا شوید تا خود را به توان قیمت اجرای کناف را پیش از اجرای محاسبه نماییدمجری سقف کاذب

.

 باید در نظر داشته باشید این است که قیمت اعلام شده برای کناف که شامل قیمت ورق کناف اضافه دستمزد اجرای باشد و ما محاسبات دیگر نیز در خصوص قیمت مصالح کنافوجود دارد که به طور عمومی به سه بخش کلی تقسیم بندی می‌شوند که بخش‌های آن عبارتند از

1.      قیمت مصالح کنافبه صورت متر مربع برای سقف و دیواره

2.      قیمت مصالح کناف به صورت متر طول برای باکس نور مخفی دور تا دور سر

3.      برای اجرای طرح خاص به صورت تکی

 اگر تا اینجا زمینه کافی را داشته باشید و اگر قصد اصلی شما این است که دیوار با کناف  را بسازید و به طور کامل با کناف پوشان در این صورت کافی است که مصرف فضاییکه باعث کلافگی آن را دارید را به راحتی محاسبه تا قیمت نهایی به دست یابد.

 اگر قصد دارید دورتادور فضا را مثل حال و نشیمن خانه خود را با باکس کناف کار کردن با آن را بررسی کنید فقط تنها کاری که انجام دهید این است که موجود در فضا را حساب و زرد قیمت هر متر مربع کناف نمایید.

 اگر قصد شما این است که طرح خاص را بر روی صفحه منزل خود اجرا نماید مثلاً یک سقف مطالبات خاص یا یک لوستر خاص روی سقف پیاده سازی کنید در این صورت

مجری کنافباید طرح مورد نظر شما ابتدا بررسی کند و بر اساس متراژ کناف مصرفی مورد نظر شما زمان مورد نیاز برای اجرای آن قیمت نهایی به دست آید مجری دیوار کاذب

.

همانطور که خدمت شما عرض شد به راحتی می‌تواند قیمت تمام شده هر متر مربع اجرا برای منزل خود به دست آورد و یا قیمت کل مجموعه محیط را که قرار است برای آنکه کناف پیچی نمایید به راحتی به دست می‌آید و به راحتی می‌توانید بر اساس هزینه کرده خود به نتیجه راجع به نحوه محاسبه قیمت مصالح کنافدست پیدا کنید

قیمت مصالح کناف سقف 98

با توجه به اینکه بازار امروز ایران در حال کشمکش‌های زیاد اقتصادی و نوسان شهید عرض‌های مختلف می‌باشد که به خود قیمت تمام شده را برای قیمت کناف سقف ارائه نمایید کمی دور از ذهن باشد و با توجه به اینکه سقف کاذب فراوانی هم در بازار ایران وجود دارد که هرکدام قیمت خاص خودشان را دارند نمی‌توان قیمت خیلی خاصی را برای آن در نظر گرفت هر نوع سقف کاذب براساس معایب و مزایایی که دارد و ویژگی‌های بارز آن و بهتر است همه دیده و دستمزد آن در حوزه قیمت گذاری می‌شود. اما به طور کلی قیمت هر متر مربع کناف  چیزی بین ۳۷ تا 77 هزار توما می‌باشد.

 در بخش بعدی لیست قیمت مصالح کنافرا با آخرین قیمت مصالح و دستمزد برای شما ذکر می‌کنیم که می‌توانید بسته به نیاز خود هر کدام را که نیاز به آن داشته باشیدرا خریداری و در پروژه خود از آن استفاده نماییدمجری کناف

 

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 1,797
  • بازدید کلی : 9,300